Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    petatje en manlief.... van harte met de geboorte van jullie dochter laura wat een toppertje zeg 4kg ....:);)

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Mooie buiken voorbij zien komen!!!

Balen dat je bij Menzis geen kraampakket krijgt. Ik heb die van mij (Zilveren Kruis.. maar alle andere Achmea-verzekerden krijgen hetzelfde pakket) al een week of 7 binnen ofzo..... (Waren dit keer echt vroeg ermee)
    Maar zal toch het meeste van het pakket niet gebruiken aangezien ik in het ziekenhuis beval. (Maja, je weet maar nooit he)

iPhone: Tsja, Nancy... ik heb er zelf ook ruim een jaar op moeten wachten hoor... maar 4 oktober verloopt mijn contract dus kon ik sinds afgelopen vrijdag mijn contract verlengen en daar heb ik dus de iPhone bij gekozen. En hoef er maar 30 euro voor bij te betalen dus dat valt ook alweer mee (heb een 16gb gekozen)..
    Wat ik trouwens wel minder vind is dat mijn zusje hem al heeft... die kon een maand eerder haar contract verlengen en had dus ook voor een iPhone gekozen.... maar ze heeft er een roze hoesje om gedaan want ze helemaal fan van roze dus dan hebben we toch ieder een andere.... (lekker kinderachtig he.. hihihihi)

Maar denk dat ik toch maar het bedje ga opzoeken... ben nog niet echt moe maar ben bang dat ik morgen weer helemaal brak ga zijn als ik te laat op blijf en met de kids de hele dag thuis is dat niet zo handig.

Welterusten meiden!!!!

ohja, iedereen met harde buiken en voorweeën: veel succes en knuffels en hopelijk kunnen jullie toch goed slapen vannacht!!!!

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heerlijk filmpje gekeken net en hij was mooi, echt een beetje een tranentrekker maar heb mij in kunnen houden anders gaat manlief mij weer uitlachen;);):p... Ice Castles gekeken, echt een aanrader meiden!

Ga mijn haar op laten steken Shelly omdat ik vrijdag bruiloft heb, mijn moeder gaat dan trouwen!

Jeetje Bubsie, ze maken het echt spannend;)! Komt vast goed meis, maar ik kan mij voorstellen dat je iedere keer stijf van de zenuwen bent als de telefoon gaat...

Wat Nancy, zelfs je birkies niet meer aan:$? Sjonge zeg:(, wat denken die voetjes van jou wel niet...

Wow, mooie buik hoor Angel:D! Super meis die veranda... Daar kunnen jullie wel wat uurtjes vertoeven!

Grrrr Kikkert, kan mij voorstellen dat je pissig bent meis:x!

Slaap lekker Sam en sterkte met je buikje:(!

Geniet van je badje Laetita en die i-phone, dat zou geweldig zijn als je die nog krijgt van tevoren!

Joh Pippo jij hebt echt flink huisgehouden vandaag! Toppie hoor meis...

Super Bella dat de drukker zo snel reageerde en het goede kaartje heeft gestuurd. Nog fijner natuurlijk dat jullie er blij mee zijn:)! Blijft wel een vaag verhaal hoor;)... Zooo, jij ook al zo actief geweest. Heerlijk toch meis?

Wauwie Nancy, nog maar 20 dagen:$! Dat klinkt inderdaad heeeeeel erg dichtbij, woehoe spannend.

Mooie buik Es:D! Sterkte met je harde buiken meis.... Niet fijn:(!

WOEHOE:D:D! Lieve Petat en petatman van harte gefeliciteerd met jullie dochter Laura!!

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    haha dan doen we eerst nancy en dan pas ik of sam hahhaha.. we zullen zien je weet het maar nooit he??

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Petatje + vriend van harte gefeliciteerd met de geboorte van Laura!! Ga genieten nu, wat een heerlijk vooruitzicht!!

6. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Nancy 20 dagen wow klinkt idd super dichtbij!!
    Es mooie buik zeg!
    PETATJE GEFELICITEERD MET LAURA hoop dat alles goed met jullie is

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    bij menzis krijg je wel een kraampakket ..alleen ik niet omdat ik al een hele tijd onenigheid heb met ze ..vandaar dat ik er 1 moest kopen...

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ga afsluiten, lekker naar mijn bedje..

Welterusten!

heb petatje een sms terug gestuurd van ons allemaal gefeliciteerd ;)

Tot morgen!!

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Wie is de volgende, wie is de volgende :(:p;)

@Es, mooi buikie toch meis!!

net had er eentje op mijn Hyves gevraagd of ik Bas misschien had opgegeten ;):p

@Dithje, tranentrekkers zijn op dit moment bij mij ook helemaal in en ik kan er zo lekker tegen nu haha NOT :p
    Zal de titel onthouden, thanx :)

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hahaha dithje wat knap dat je je ingehouden hebt zeg? ... en hier is manlief ook een emo kip zo af en toe hhaah..was zaterdag ff boodschapje doen en ik kom terug had hij nog getrande ogen ..was net voor de wetstrijd ned elftal het afscheid van de sar hahha .

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    haha....ik weet nog goed toen ik zwanger was van dylan dat het bijna een strijd werd wie als eerste ging, het was nog net geen ruzie :D maar hoe meer baby's er geboren worden in het topic waar "je" altijd kletst hoe meer het bij je zelf ook gaat prikkelen

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    haha nancy wat een leuke opmerking he? ben je weer mooi klaar me:D..

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy hahaha bas opeten zie je het al voor je :D
    @es suc6 morgen en ik zal duimen dat de kleine uk goed ligt

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Kikkert, nou he ik merk het echt.. Petat en ik schelen maar 2 dagen qua uitgerekende datum ;) Ach het komt wanneer het komt he :p

@Angel, vond deze opmerking wel leuk hihihi :p

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    haha kikkert idd .. mij maakt het niet zo veel uit als ze er maar uit komt hahaa.... en als de rest hier ook gezond en wel komt ben ik helemaal tevreden haha;)

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    leuk is ie zeker ja ..:D

17. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    lady's

ik ga lekker naar boven, lekker op mijn bedje nog even tv kijken..

Tot morgen..

DIKKE KNUFFEL
    XX

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whihihi humor Nancy! Wie denk jij dat de volgende is dan meis?

Slaap lekker Es en Bella!

19. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Proficiat Petatje met de geboorte van jullie dochtertje Laura!!!!!!
    Hoop dat je snel herstelt en dat jullie ontzettend kunnen gaan genieten van elkaar!!

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hey meiden!!

ik ben tante!!!!
    hij woog 4400 gram!
    dus niet echt onnodig geweest om hem al te halen.
    ze heeft het helaas niet gewoon kunnen krijgen. na veel rugweeen een ruggeprik gehad en daar kwam pijn op een moment ook doorheen. uiteindelijk volledig ontsluiting toen ging gyn voelen maar bleek dat het niet ging passen dus keizersnee!
    we zijn blij dat hij gezond is en dan ze er nu vanaf is. nu opknappen van de operatie.
    zo moest het ff melden!!

Deel Deze Pagina