goede morgen!! Sam heeft geslapen tot half 7!!!!! wel had ik super veel last van kramp in mijn kuiten Nancy jo go girl! Fijne dag allemaal, geniet van het weer!
Morgen meiden Pooh, ze lag idd nog in stuit, ben heel benieuwd. Ik ga vrijdag en maandag iig nog naar mijn werk, op vrijwillige basis. Ben er nog niet aan toe om helemaal thuis te zitten. Ik ga in de ochtend, van kwart over 7 tot 11 ofzo. Ik mocht niet doorwerken tot 36 weken, omdat ik voor de helft al in de ziektewet was. Maar ga dan simpele dingen doen, werk in een verzorgingshuis, dus dingen zoals medicijnen delen, broodjes maken, zorgplannen maken. Ik heb gisteren is buikfotos gemaakt
eline mooi hoor die foto,s ... knap van je dat je nu dat je verlof hebt nog gaat werken ..niet te veel hooi op je vork nemen he? en niet vergeten te genieten... bella auwwiii kramp in je kuitem dat is wel minder...wat fijn dat sam goed geslapen heeft en tot half 7
goedemorgen ladies! Hier vanmorgen om 6.00 uur dag. Dus een kwartier verbetering tov gisteren. Maar nog wel lekker een uurtje bij ons in bed gelegen. @ Pippo: dus er zit in ieder geval een (licht) stijgende lijn in. Fijn dat het met jou goed gaat. Ja, die grote schoonmaak...die weet wat. Rustig aan, dan gaat het je vast allemaal lukken. @ mamameisjes: dat is zeker een leuke leeftijd. Je kunt ze idd dingen beter uitleggen en ze lijken het beter te snappen. Wij hebben de mazzel dat Sebas zo goed praat en ook vrijwel alles begrijpt. (nou alleen nog doen...) Straks die 2 verschillende fases komt ook helemaal goed hoor. @ Angel: op naar een topdag! @ Eline: mooie foto's! O, da's spannend dan vrijdag. Ik duim met je mee! @ Bella: Jippie! Half 7! Gelijk kramp in je kuit van het lange liggen?
menen jullie het nu? ik heb het max aantal berichtjes op 1 pagina. Ben sinds gisteren middag niet meer geweest en ik moet er 5 (2 van vorige deel) gaan bijlezen? stelletje kletskippen! @Eline mooie buikfoto's hoor! lekker zo in het zonnetje! succes bij de vk. hopelijk is ze gedraaid. @pooh elke dag een kwartiertje meer zou wel fijn zijn he ach,kan me inbeelden dat het soms zwaar is maar als die kleine dan zen mini armpjes om je heen slaat,djeezes ik zou smelten @Bella ouch,kuitkrampen magnesium bij nemen,helpt echt! @angel over slechte nachten spreken we niet meer vind ik een leuk plan hihi Laten we dan maar praten over leuke dagen in een stralend zonnetje! zal ook nog ff een buikfoto plaatsen,let niet op men hoofd Bekijk bijlage 76093 weer menstruatie krampen vandaag pfff ofwel moet het doorzetten ofwel stoppen hoor :x Straks naar de kine met mannetje en dan lekker inkopen doen om onze nieuwe diepvries vol te proppen en bubbels kopen voor in het ZH
Goedemorgen dames! Sorry alleen ff vluchtig doorgelezen!! Jildou was 20 over 5 wakker en heeft eigenlijk niet meer geslapen en ik dus ook niet !! En ik was al zo brak, heb ook niet super geslapen vannacht, veel plassen en ik had het maar druk met ES??? HAHA!! Die naam kwam maar steeds naar voren, beetje vreemd !! Ben nu dus ook niet erg vrolijk, al maakt Jildou het ook wel weer goed hoor !! Ze heeft voor het eerst sinds tijden een bordje brinta gehad. Dat wilde ze steeds maar niet meer, (en brood etc ook eigenlijk niet, het enige was een fles thee) maar kon het meteen merken aan haar ontlasting, dus is wel zo fijn dat ze het heeft opgegeten!! Verder vandaag dus maar niet te veel. De parasol staat klaar, daar kan ik lekker onderzitten vandaag
Hihi Jildou komt hier bij me staan en roept Inge (die kom ik s ochtends vaak tegen met honden uitlaten ) Vindt ze geweldig .. Alleen ik ga ff iets later, dan kom ik ze tegen op de terugweg en scheelt mij lopen, want een uur wandelen is me net iets te veel
pooh dat scheelt wel dat sebas nog een uurtje bij je heeft gelegen ...het is een top dag vandaag echt wel gaan we voor he? petatje ja vond ik ook een goed plan haha... mooie foto meid je groeit lekker .... wil je thuis of in het ziekenhuis?? want als je thuis blijft moet uk nog heel ff wachten dikke knuff hoop echt voor je dat het doorzet maar aan de andere kant hmmm denk ik tot 37wk is beter ...shop ze straks lekker allemaal dingen voor in je vriezer....en dan lekker in de zon (shaduw ) genieten .. sam je hebt een heerlijke klets thuis haha... zal je je zeker niet gauw mee vervelen toch balen van je nacht meid.. vandaag proberen te relaxen meid... zover het kan dan? knuff
nou dames hier ben ik weg ... ff shoppen voor de tuin yoehoeeee.. spreek jullie later weer ....en lekker genieten he allemaal
aaaaaaaaaaaaaaaaaah stel kletkoppen heb alles gelezen maar ik ga ff nie reageren soms kijkt dani mij aan van halooooow krijg ik nog eten Dus doe t ma ff zo: knuff voor iedereen. Las over een big mac wou ik gister heen voor dat ik na de gyn moest, dacht je dat ik er kon komen weg opgebroken gvd! Fijne dag allemaal!!!
@ Sam: Zo, dat is vroeg! Vandaag lekker in de tuin bijkomen en Jildou lekker buiten rommelen. @ Angel: shop ze! @ petatje: Mooie buik hoor! Tja, die laatste loodjes... Ze zeggen niet voor niets dat die het zwaarst wegen. Af en toe valt het idd niet mee, zeker niet met het peuterpuberen. Maar het is een heerlijk ding wat me erg vaak op een dag doet smelten! Niet alleen met knuffels, maar ook met kusjes, kusjes en knuffels op m'n buik en geweldige uitspraken.... Zo liet ik vanmorgen de pastapot vallen (hazelnootpasta die hij sinds kort mag). Ships.... Deksel kapot... Sebas: "mama, heb je de pasta laten vallen? Pasta is kapot!" Nee, de pasta is niet kapot, alleen de deksel is kapot. Sebas: "O mama, wat een troep!" Hoe bedoel je wijsneus?
Goeiemorge meiden wel alles gelezen maar zware hoofdpijn dus weinig blijven hangen. Ga nu proberen wat aan de babystrijk te doen al denk ik dat ik niet ver kom met die hoofdpijn
Ha ha POOH herken het helemaal laat ook steeds van alles vallen van glazen limonade tot bestek echt zo stom is dat. En dan zegt me meisje savonds onder het eten mama heeft dat en dat gedaan........ Maar is niet erg. Angel: rustig aan meid. Samfff dat is geen pretje zeg. Petatje: nou meid hopen dat het snel komt nu. Die paar dagen maakt nou ook niet meer uit. Ik was er met 36 weken en deed het prima. Anders (ook al is het een uitdaging) las laatst dat sperma de boel kan opwekken. Eline:wat een mooie foto`s je ziet er niet abnormaal dik uit zeg. Hier:lekker geslapen van half 1 tot 6 daarna tot half 8 heerlijk zeg. Ben er maar 1 x uit geweest om te plassen en dat was gister ook. Normaal zit ik op 4 of 5 x me bedje uit. Herkennen jullie dit dat het beter wordt? Helemaal fijn zeg. Nou ga me proefdrukje ophalen enne vandaag voor niemand mac maar een lekkere fruitsalade hi hi(of maak ik jullie daar niet wild mee?) ik kan daar echt van genieten. maar van de mac ook hoor paar dagen terug
Petatje wat een buik al meid, mooi hoor. Ik ben net geweest, en ze twijfelde. het hartje hoor je wel ergens onder mijn navel. Ik moet as dinsdag voor een liggingsecho. Ben benieuwd xxx
Goedemorgen! Eline: Mooie foto's meid!! En voor jou dus ook spannend dinsdag, ik heb ook dinsdag een liggingsecho, alleen ik heb het idee dat onze kleine meid nog steeds hetzelfde ligt.. haha Pooh wat een heerlijk ventje die Sebas! Hier net uit bed, je zal denken, owww lekker uitgeslapen, maar nee hoor.. Ik sliep pas om 6 uur, dus helaas!! De harde buiken zijn nu wel weg, hopelijk blijven ze vandaag ook weg!