Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Ben net thuis van de infoavond. Was erg interessant.
    Ga nu m'n bedje opzoeken, maar beloof jullie morgen weer te komen vervelen ;):D

Trusten!

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @angel je bent al lid van die hyves heb ff gekeken voor je, maar doen we anders morgen wel ff tis idd al laat hihi

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ook ik duik mijn bedje in...trusten

4. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief Petatje, eindelijk is je 'krieltje' er ;). Geniet van jullie kanjer (4 kg voor zo vroeg is super) Laura! Ga heerlijk genieten met jullie 3-tjes.
    x

5. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Petatje en man, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE FILNKE MEID LAURA! Geniet van jullie gezinnetje! Meid, hopelijk herstel je snel van je keizersnede! ;)

6. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Bubsie, VAN HARTE GELEFICITEERD MET JE NEEFJE! ;)

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo meiden, slaapwel...morgen terug een druk dagje poetsen ;)! Hou jullie goed deze nacht en morgen! :)

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    Patatje & man. van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsesje Laura, Geniet lekker van jullie gezinnetje met zijn 3-tjes:D

bubsie, van harte gefeliciteerd met je neefje meid:D

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    meiden slaap lekker allemaal en tot morgen

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey!

Jaaaaaaaaah Petatje en lief gefeliciteerd met jullie dochtertje Laura! Ik ben blij voor je dat het eindelijk zover is en wens je een voorspoedig herstel!

Es, Nancy, Kikkert en Angel mooie buikjes meiden!

De volgende: ik gok Nancy, Angel, en Laetitia. Haha kan niet kiezen. Ik zelf ga denk met 39 w bevallen haha, gezien de grootte kan dat n week eerder zijn nu dan 8juli. Ik hoop het eigenlijk alleen maar, haha, ik wil gewoon ook al wel hoor, begin echt ongeduldig te worden.

Bubsie van harte gefeliciteerd met je neefje ook al zo'n kanjer!

Sorry de rest is weer niet blijven hangen.. ik probeer nl te ontspannen maar die muts-steken maken t onmogelijk. Oh hoor me weer klagen. Haha ik stop al!

Dikke knuff en duim dat we allen lekker slapen!
    Xxx Sue

11. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    Petatje en man: gefeliciteerd met de geboorte van Laura, geniet ervan.

Bubsie: gefeliciteerd met de geboorte van je neefje.

liefs Petra

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Joepie petatje van harte gefeliciteerd met laura.flinke meid hoor.geniet lekker meid.

En hier een betere nacht gelukkig.buikje is ook wat rustiger.Jildou was half 7.die ligt hier te kletsen.hihi.

13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Petatje en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Laura. Geniet ervan!!!

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen allemaal ...:)

sam yoehoee jildou heeft langer geslapen en is vrolijk ;) hoe is het vanacht gegaan met je buik?
    sues we zullen af wachten wie eerst is haha.. kan me voorstellen dat je nu ongeduldig wordt:D maar nog ff wachten hoor hahah...
    kikkert oja ? dat wist ik heel niet want ik kan hem op mijn hyves ook niet vinden ..komt vast wel goed hahah..;)

hier alles oke heb wel al sins vanochtend buik pijn geen krampen ofzo maar gewoon niet lekker..maar ach zal we overgaan.. had gister avond toen ik net op bed lag een mooie buik wat ze aan het doen was allemaal weer geen idee :(
    maar doet ze wel vaker hahah...check de foto.. hoop dat julle het verschil kunnen zien ...

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hier zakte het al af ..maar als ik een flinke harde buik heb gaat ie ook zo scheef staan af en toe haha..

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Angel vet cool :D !!

Ja buikje was gisteravond in bed eerst niet zo lekker maar daarna ging het een stuk beter :D .. vannacht alleen 3 pitstoppen gehad dus op zich redelijk :D !!

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam ohh fijn dat ie rustiger werd ..en maar 3 pitstoppen helemaal top:D
    echo voor de gene die vandaag de echo hebben heel veel succes ;)

hier vanmiddag weer voor de apk keuring dus ben wel benieuwd weer ..ook wat ze gaat zeggen over de echo...
    als ik aan petatje denk bijna 37wk en al 4kg dan wil ik ook wel graag aanstaande wk bevallen ..lijkt me niks om een super zwaar kind ter wereld te brengen hahahah:p

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie: Van harte gefelicteerd met je neefje meid :D !!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel: De zwaarte van een kind hoeft niet per se moeilijker te zijn hoor! Zijn zat mensen die een kind van 2000 gram krijgen en het zwaarder hebben dan iemand die een kind van 4000 gram op de wereld zet ;) Als je een kind van 6 pond hebt, die met het armpje naast hoofd eruit komt is ook weer lastiger dan 'gewoon' een 8 ponder ;) !

Succes bij de vk / gyn etc allemaal! Ik hoef donderdag pas ;) !!

20. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Goedemorgen dames!

Haha, Angel mooie scheven buik!

Mijn zus kreeg ook een zwaar kindje maar is er toch echt niet eerder uitgekomen daardoor... Ze liep ver over tijd. Dus zegt niets helaas..

Vandaag nog plannen dames?

Deel Deze Pagina