Ben net thuis van de infoavond. Was erg interessant. Ga nu m'n bedje opzoeken, maar beloof jullie morgen weer te komen vervelen Trusten!
@angel je bent al lid van die hyves heb ff gekeken voor je, maar doen we anders morgen wel ff tis idd al laat hihi
Lief Petatje, eindelijk is je 'krieltje' er . Geniet van jullie kanjer (4 kg voor zo vroeg is super) Laura! Ga heerlijk genieten met jullie 3-tjes. x
Petatje en man, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE FILNKE MEID LAURA! Geniet van jullie gezinnetje! Meid, hopelijk herstel je snel van je keizersnede!
Patatje & man. van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsesje Laura, Geniet lekker van jullie gezinnetje met zijn 3-tjes bubsie, van harte gefeliciteerd met je neefje meid
Hey! Jaaaaaaaaah Petatje en lief gefeliciteerd met jullie dochtertje Laura! Ik ben blij voor je dat het eindelijk zover is en wens je een voorspoedig herstel! Es, Nancy, Kikkert en Angel mooie buikjes meiden! De volgende: ik gok Nancy, Angel, en Laetitia. Haha kan niet kiezen. Ik zelf ga denk met 39 w bevallen haha, gezien de grootte kan dat n week eerder zijn nu dan 8juli. Ik hoop het eigenlijk alleen maar, haha, ik wil gewoon ook al wel hoor, begin echt ongeduldig te worden. Bubsie van harte gefeliciteerd met je neefje ook al zo'n kanjer! Sorry de rest is weer niet blijven hangen.. ik probeer nl te ontspannen maar die muts-steken maken t onmogelijk. Oh hoor me weer klagen. Haha ik stop al! Dikke knuff en duim dat we allen lekker slapen! Xxx Sue
Petatje en man: gefeliciteerd met de geboorte van Laura, geniet ervan. Bubsie: gefeliciteerd met de geboorte van je neefje. liefs Petra
Joepie petatje van harte gefeliciteerd met laura.flinke meid hoor.geniet lekker meid. En hier een betere nacht gelukkig.buikje is ook wat rustiger.Jildou was half 7.die ligt hier te kletsen.hihi.
goedemorgen allemaal ... sam yoehoee jildou heeft langer geslapen en is vrolijk hoe is het vanacht gegaan met je buik? sues we zullen af wachten wie eerst is haha.. kan me voorstellen dat je nu ongeduldig wordt maar nog ff wachten hoor hahah... kikkert oja ? dat wist ik heel niet want ik kan hem op mijn hyves ook niet vinden ..komt vast wel goed hahah.. hier alles oke heb wel al sins vanochtend buik pijn geen krampen ofzo maar gewoon niet lekker..maar ach zal we overgaan.. had gister avond toen ik net op bed lag een mooie buik wat ze aan het doen was allemaal weer geen idee maar doet ze wel vaker hahah...check de foto.. hoop dat julle het verschil kunnen zien ...
hier zakte het al af ..maar als ik een flinke harde buik heb gaat ie ook zo scheef staan af en toe haha..
Haha Angel vet cool !! Ja buikje was gisteravond in bed eerst niet zo lekker maar daarna ging het een stuk beter .. vannacht alleen 3 pitstoppen gehad dus op zich redelijk !!
sam ohh fijn dat ie rustiger werd ..en maar 3 pitstoppen helemaal top echo voor de gene die vandaag de echo hebben heel veel succes hier vanmiddag weer voor de apk keuring dus ben wel benieuwd weer ..ook wat ze gaat zeggen over de echo... als ik aan petatje denk bijna 37wk en al 4kg dan wil ik ook wel graag aanstaande wk bevallen ..lijkt me niks om een super zwaar kind ter wereld te brengen hahahah
Angel: De zwaarte van een kind hoeft niet per se moeilijker te zijn hoor! Zijn zat mensen die een kind van 2000 gram krijgen en het zwaarder hebben dan iemand die een kind van 4000 gram op de wereld zet Als je een kind van 6 pond hebt, die met het armpje naast hoofd eruit komt is ook weer lastiger dan 'gewoon' een 8 ponder ! Succes bij de vk / gyn etc allemaal! Ik hoef donderdag pas !!
Goedemorgen dames! Haha, Angel mooie scheven buik! Mijn zus kreeg ook een zwaar kindje maar is er toch echt niet eerder uitgekomen daardoor... Ze liep ver over tijd. Dus zegt niets helaas.. Vandaag nog plannen dames?