Bubsie gefeli met je neefje, best een flinke. Angel hahah die scheve buik, grappig gezicht he. Dithje gefeli met je 36 weken Es succes straks, ben benieuwd. Laetitia beterschap met tessa. Lizz wat balen zeg dat ie nog steeds dwarsligt, ik hoop dat ie nog draait mamat naar zeg diarree, beterschap Einneeh lijkt me pijnlijk van die harde trappen, heb het nog niet meegemaakt eigenlijk. xxxx
Hebben jullie het kaartje zelf gemaakt? Wichard gaat het kaartje zelf ontwerpen.... wrs met een foto van de kleine dus de onze is pas klaar na de bevalling
Ik ga heel even liggen, want ik ben suf. Daarna ga ik wat administratie verrichten voor derden... Jaja, voor derden.. Ik word er soms echt gek van en men begrijpt niet dat ik op bevallen sta...
Super goed nieuws Eline! Misschien is ze een draaipoging aan het ondernemen Es in de wetenschap dat ze straks bekeken gaat worden? Fijn dat alles goed was MamaT! Die blauwe plekken herken ik, gelukkig, niet meis... Jullie ukkie moet wel heel sterk zijn zeg. Pfff Kikkert! Misschien een bammetje en dan naar bed? *Edit, zie net dat hij in bed ligt* Handig he Einneh zo'n adressenlijst van de bruiloft? Kaartje niet zelf gemaakt hoor... Zo crea ben ik niet.
Dag dames, Nou ik heb wel enigszins teruggelezen maar was veelste veel joh.. Dus iedereen een knuff!!! @Angel, mooie scheve buik, heeeeeeel herkenbaar! @Lizz, balen van de dwarsligger zeg sjonge Ben benieuwd hoe het allemaal afloopt.. @vervelende kindjes, sterkte meiden (Kikkert/MamaT) Zooooooo de rest weet ik echt niet meer sorry! 8) @Hier, was pas weer om 10 uur wakker ofzo word steeds later hihi Over een uurtje komt er een vriendinnetje met haar kleine (hij is van eind oktober). Dus gezellig! Verder weinig nieuws.. Fijne dag meiden!
hij is eindelijk klaar met zijn driftbui en hij wilde gaan slapen zei hij(heeft niks gegeten/gedroken...wilde hij niet) dus ik ben benieuwd want dylan en willen slapen
Vervelende kids: Hier hetzelfde probleem hoor. De kids hebben dondersgoed in de gaten dat mama niet meer alles kan en gaan dan uitproberen. (Hier al helemaal omdat papa de hele week niet thuis is) Deze week valt het gelukkig nog mee. Vandaag was Joshua erg vervelend en die ligt nu dus ook in bed te slapen. kaartje: Hier zelf ontworpen. Komt ook nog een foto van de baby bij dus is pas helemaal klaar als de baby geboren is. (Je kunt kijken in mijn fotoalbum Einneh) iPhone: heb net een bezorgafspraak gemaakt. Maar aangezien mijn pinpasje in de beurs van Roger zit en je die moet laten zien bij het verlengen van een abonnement komtie pas maandag aan. Dus beeb moet iig tot maandagavond blijven zitten :-D...
Ryan is 3 jaar en 3 maanden... De baby doet me echt enorm veel pijn. Ryan was ook behoorlijk sterk, want ik kon hem niet zelf in bad doen, maar hij was wel wat rustiger in de buik. Ik heb trouwens enorm veel last van rug- en beenweeen. Gyn zegt dat het voorweeen zijn en als het met bloed of meer slijmverlies gepaard gaat dan moet ik bellen. Die weeen zijn pijnlijk!!
Einneh: Ook al gaat hij hem zelf ontwerpen, zou ik toch een proefdrukje maken. Ik heb hem nu ook zelf gemaakt, maar heb hem wel laten proefdrukken bij de drukker ook al komt er een foto van de baby op !! Eline: Super dat de kleine goed ligt !! Zo hier net 2 shirts voor Jildou gekocht en noch een hemd voor mezelf.. Verder niet zoveel soeps, maar ben ook niet de hele wereld afgeweest Dat houd ik niet meer vol !!
mamat naar zeg, rustig aan meid sam lekker nog een paar dingetjes gekocht Zijn er nog meer die eigenlijk nergens last van hebben? ik kan eigenlijk alles nog wel. Mag nie klagen. Zit lekker aan een broodje aardbeien, hmmm. xxx
Lekker Eline, geniet ervan Kon ik met Jildou ook wel !! Maar nu wordt het wel wat minder !! Zo Jildou in bed, en ik zal zo maar ff stofzuigen en dweilen.. t regent hier inmiddels..
o bah regen , hier schijnt de zon lekker. Moet zo nog een wasje draaien, en stofzuigen. Vanavond bij mijn mannetje kijken op zijn tennis, ben ik nog nooit geweest. Excuus om niet naar yoga te gaan hahaha. Ga denk ik vanmiddag maar is wat enveloppen schrijven. Weet iemand of lyvia al thuis is? xxx
*zucht* Hoe zit dat bij de moeders die al een kleine hebben? Nu heb ik met mijn vriendinnetje afgesproken en elke keer belt ze dat het uur of wat later wordt omdat die kleine dan net pas slaapt Zat er dit keer zelfs al op te wachten dat ze wéér zou bellen.. Ik merk dat het me een beetje begint te irriteren, en dat vind ik jammer Hoe doen jullie dat? Mag misschien niks zeggen want ik heb NOG geen ervaring natuurlijk maar ik denk dat, ook al heb ik een kind, afspraak is afspraak, dan slaapt ie maar in de maxi cosi Toe, wie o wie kan het me uitleggen want misschien denk ik wel te makkelijk hoor of is dit toch een beetje raar elke keer....
@ Sam: we zijn wel van plan om een proefdruk te laten maken maar tja dan moet er eerst wel wat liggen zal ff adressen gaan uitzoeken nadat ik de reclame heb bekeken
Heerlijk geslapen Nancy! Veel plezeier met je vriendin, gezellig hoor... Hmmm, erg vervelend meis dat ze iedere keer afbelt of belt om te zeggen dat ze later komt... Tja, geen idee hoe dat zit! En Kikkert, slaapt Dylan? Super Sam nog wat kunnen scoren! Hihihi, heerlijk van genieten Eline zowel van je broodje aardbei als van het feit dat je helemaal nergens last van hebt! Och meis, je vind de yoga echt niet leuk he? Waarom stop je er dan niet gewoon mee? Succes met de enveloppen... Enne L.yvia thuis, als het goed is wel maar zeker weten doe ik het niet... Elea is niet meer geweest. Hier; heb nog steeds geen kapper... Een thuiskapper wordt het sowieso al niet meer. Heb er echt een beetje de balen van dat ze zo laat heeft afgebeld...
Nancy: ik begrijp wel dat je je eraan irriteert. Ik ben zelf ook zo'n moeder die vaak belt dat het iets later wordt omdat Sam nog slaapt of dat ik echt mijn afspraken om zijn middagdut heen plan. Sam heeft die rust echt heel hard nodig en anders heb ik het gewoon redelijk "zwaar"met hem en hij ook met zichzelf en dat vind ik dat zooo zielig.. En dat wordt het er op de afspraak vaak ook niet gezelliger op zeg maar.. Misschien is dat ook de reden voor jou vriendin? NIet bij ieder kind is dat zo hoor.. Bij vriendinnen van mij kunnen die kinderen bv ook in de wandelwagen slapen, Sam deed dat alleen de eerste 6 mnd en daarna helemaal niet meer daarom. De eerste tijd kon ik dus gewoon heel erg mijn eigen gang gaan want hi sliep zeg maar overal maar daarna werd dat een stuk minder en ik hou zijn slaapje wel intact,soms wel iets korter o.i.d. maar sam heeft die structuur echt nodig.. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik denk dat het per kind en ook per moeder verschillend is