@Dithje, thanx voor je reactie meis.. Ja jij weet het natuurlijk ook nog niet hihi misschien word ik wel net zo, dat weet ik niet Ik vind het ook aso hoor meid dat ze zo laat af heeft gebeld.. Lekkere reclame ook want die zal je niet meer bij anderen aanbevelen Hoop echt dat je snel wat vindt hoor, sjonge..
Nancy: toen de kids bij mij nog echt klein waren (baby dus) nam ik ze gewoon mee als ze lagen te slapen. Dan bleven ze idd maar in de maxicosi of in de kinderwagen/wiegje liggen als ik bij het bezoek was... maar toen ze wat ouder werden en konden gaan kruipen enzo kon ik soms wel eens een afspraak afzeggen omdat ze net pas sliepen. Maar nu hadden/hebben mijn kindjes best wel een regelmatig slaapritme dus kan mijn afspraken daar omheen plannen. En als het echt niet anders kan dan probeer ik Joshua (want Thessa slaapt 's middags over het algemeen niet meer) een halfuurtje ofzo eerder in bed te leggen. Maar je hebt kindjes met een regelmatig slaapritme en je hebt kindjes die zo eigenzinnig zijn dat die pas gaan slapen als ze omvallen (en dat kan soms wel eens je afspraken in de war brengen... vriendin van mij heeft zo'n zoontje... die heeft zoveel wilskracht dat hij wakker blijft tot hij echt niet meer kan dus een vaste tijd naar bed brengen enzo helpt daar niet...)
bedankt voor je uitleg meid.. Ja ik weet natuurlijk niet hoe ons kind wordt en ikzelf ook niet Misschien word ik ook wel zo een moeder, dat weet je niet he Weet wel dat regelmaat, rust en reinheid hoog in het vaandel komen hier maar soms moet je een beetje kunnen buigen vind ik... tja hoe leg ik dat uit En daarbij is het een heeeeel makkelijk kind van mijn vriendin, dus misschien dat ik het daarom ook wel minder begrijp.. Ach ik moet het eerst maar eens zien hoe ik word, dan pas 'zeuren'
@eline geen idee ben ook heel benieuwd hoe het met lyvia gaat. Ze zou wel naar huis gaan volgens mij.. Heb alleen de laatste pagina terug gelezen.. Mijn oma uit flevoland is vanmorgen geweest met mijn moeder zoo leuk! Sam ligt nu lekker te pitten en vanmiddag lekker niets heelrijk Ben trouwens net gebeld door de peuterspeelzaal dat Sam geplaatst is 24 aug kan hij al komen!!
Jij ook bedankt voor je antwoord meid, begin het allemaal een beetje te begrijpen nu O jeetje hoe ga ik toch worden straks?? Ineens ben ik een beetje onzeker, stom he 8)
bellamo spannend zeg 24 aug naar de peuterschool. Eerst zeker 2 ochtendjes? Dithje wat debiel zeg van die kapper, hoop dat je snel nog een andere vind. Vind die yoga niet geweldig nee, maar ja ga volgende week maar wel weer, je steekt er altijd wel iets van op hahah. Ik ga zo mijn bedje opzoeken denk ik, toch wel een beetje moe. Ben wel benieuwd of lyvia thuis is en hoe het gaat. xxxx
Wat leuk Bella dat je oma en moeder zijn geweest! Geniet van je middagje niets en woehoe Sam geplaatst op de psz, jippie! Niet onzeker worden Nancy... Gaat allemaal goed komen straks, kan je nu nog helemaal niets over zeggen. Je weet ook niet wat voor kindje je straks krijgt qua makkelijkheid e.d.. Komt tijd, komt raad! Slaap lekker Eline!
nancy helemaal niet gek hoor!! Ik word er zelf zelfs wel eens gek van van dat slaapritme van Sam Sam slaapt idd ook weleens niet o.i.d. maar dan heeft hij er wel vaak 1a 2 dagen "last" van.. Maar veel kindjes hebben dat niet hoor maak je er nog maar geen zorgen over. Ik denk gewoon dat je als moeder automatisch doet wat het kind nodig heeft en dat zal jij ook gaan doen. ik ben zelf ook wel heel benieuwd of onze 2e in dat opzicht wat makkelijker..
@Dithje, Haha komt tijd komt raad inderdaad, we moeten afwachten @Sam, ja dat kan je dan ook hebben he, 2 totaal verschillende kinderen.. je weet het toch nooit he @E.lea/L.yvia, ja ben ik ook benieuwd naar hoe het met hun gaat! Zullen vast wel heerlijk aan het genieten zijn...
Bella leuk, naar de psz !! Nancy: ja is wat verschillend, net wat de dames zeggen. Jildou had de eerste maanden ook een onregelmatig ritme, hoe regelmatig ik zelf ook ben !! Later werd het iets beter, maar was ze nog geen ontzettend makkelijk kind, en al helemaal niet om ergens anders te slapen. Ze is ook erg prikkelgevoelig. Maar goed ik heb dus nooit hoeven afbellen want ik heb dus altijd wel een beetje een idee hoe ze sliep, niet te vroeg afspraken plannen van te voren etc.. Maar echt je rolt er vanzelf in. Is echt zo!! Zo hadden wij ook vrienden die altijd overal en nergens waren, nu hebben ze een dochter van alweer bijna 5 maanden en die is hier nog nooit geweest !! Dus dat zegt al heel wat !!
goeie middag meiden. bedankt voor de felicitaties!! hij heet trouwens tygo. man kwam net ff thuis eten was in de buurt dus nog ff nagebabbeld over het oom en tante zijn nu. hij zegt. van mij hoeft die kleine van ons ook niet meer te wachten or. heb er nu zo'n zin in! zo lief als hij dat zegt. altijd beetje stoer doen maar ondertussen. hihi. heb vannacht wel redelijk geslapen maar wel last gehad van zenuwen en buikpijnen. dat ik dacht ojee. zal het nu gaan beginnen.... doordat het bij mn schoonzus niet zo makkelijk is gegaan allemaal ben ik best wel zenuwachtig geworden voor de bevalling. stom he, had ik eerst helemaal geen last van. maar nu... maar het zal er echt uit moeten. we wachten het maar af. meer kunnen we niet doen. en onzeker wordt ik ook wel een beetje op het moment. soms denk ik. kunnen wij dat allemaal wel. en hoe ga ik dat doen. en dat. en zal de hond net zo lief zijn als naar andermans baby's. lijkt wel of ik nu ff alles eng ga vinden.
@Sam, ja daarom zeg ik; misschien word ik nog wel erger! haha tijd zal het leren Jij ook bedankt voor je antwoord, ik zie het allemaal wat beter nu, is echt zo @Bubsie, herkenbaar hoor, al ben ik al vanaf het begin als de dood Hoort er allemaal bij, al word je er niet blij van soms inderdaad We slepen elkaar er wel doorheen, afgesproken? Hier trouwens ook een heeel ongeduldig mannetje 8) Praat dan tegen mijn buik: "hey jij joh, kom er eens uit" hihi zo schattig
Haha Kikkert, je beurs vergeten ..Stel je voor dat je boodschappen ging doen en de cassiere al alles aangeslagen had .haha Lastig, kleine met woedeaanval Hoop dat hij snel afkoelt! Proficiat dames met jullie 36 weken! Fijn Eline, dat de kleine goed ingedaald is. Oh leuk, veel haren!! Es, wordt je gebruikt als boksbal meid Einneh ik heb nog steeds niets aan het geboortekaartje gedaan .heb niet eens een kaartje! MamaT, fijn dat de kleine goed ligt! Nee, hier geen blauwe plekken. Moet ook zeggen dat ik nauwelijks pijnlijke schoppen oid krijg. Kun je wat betreft administratie niet gewoon nee zeggen tegen die mensen? Goed aan jezelf denken hoor! Oh, lekker uitgeslapen Nancy! Fijne middag met vriendin en haar kleine! Als ze nog komen... Nou Laetitia, hoop dat je kleine dan nog even wacht tot maandagavond, haha Eline, is de yoga niet zo leuk dan? Ik heb wel last van mijn rug (altijd al), stuitje etc maar als ik thuis blijf en hier wat aanrommel voel ik me best wel goed eigenlijk. Zolang ik maar niet teveel doe en vooral niet teveel loop. Balen Dithje, dat je nog niemand gevonden hebt Heb je al een gewone kapper gebeld? Die hebben meestal toch nog wel een plaatsje vrij of niet? Leuk Bellamano, dat je oma en moeder geweest zijn! Fijn dat Sam al snel terecht kan! Aah, lief Bubsie! Dat onzekere herken ik Vraag me ook vaker af of ik het wel ga kunnen, of ik met mijn man op 1 lijn kom te liggen qua opvoeden etc Zal vast wel goed komen met ons! Hier: net zijn ze hier een kinderwagen combinatie komen ophalen vanuit Marktplaats. We hadden deze van mijn ouders (die hem van kennissen gekregen hadden) maar aangezien die geen zwenkwielen heeft hebben we toch besloten hem te verkopen. Alleen reageerde er niemand op en toen mijn man schreef: vandaag, voor maar 12 euro! kregen we meteen reactie en nu is hij dus weg voor belachelijk weinig geld... Maar ja, hij stond hiet toch maar in de weg en we doen andere mensen er een plezier mee. Dadelijk nog wat was opruimen... Hebben jullie trouwens ook nu je zoveel thuis zit dat je continu zin hebt om iets te eten? Ik moet me echt inhouden, blijf honger hebben. Net maar een hele komkommer opgegeten, haha
@MoederK, ja als ze nog komen... Zooo die mensen waren vast heel blij voor dat geld wowie Ach ben je het maar kwijt inderdaad... Uuuuuuh ja hier ook een holle bolle gijs FEED ME!! Heb nu wel iets 'ontdekt'; heb een zakje waspeen gehaald en nu elke keer als ik wat wil snaaien, pak ik zo'n peen. Helpt tot nu toe best! En waterijsjes zijn heir niet aan te slepen, eet er wel 8 op een dag!
Helemaal niet raar hoor Bubsie, is toch logisch dat je op z'n tijd beetje zenuwachtig bent? En die twijfels hebben we denk ik allemaal wel eens hoor... Ongeduldig mannetje; heel herkenbaar, hier ook zo een! Loopt hij langs de box en dat zegt ie "ik mis wat"... Of inderdaad tegen mijn buik, kom er eens uit joh... Gewone kapper moet ik nog even contacten MoederK... Vind de prijzen zo belachelijk hoog! Maar ja, zit niets anders op denk ik... Zooo die mensen hebben een koopje! Niet constant honger maar wel zin in lekkere dingen. Dus wat jij ook al zegt meis, mijzelf inhouden! Whahaah Nancy, 8 ijsjes op een dag!
Hiya! Ja ik heb die van ons zelf gemaakt, moet alleen nog met de drukker spreken, want online komt het heel slecht uit en dat terwijl ik het op 300DPI heb gemaakt en zelfs geprobeerd op 1000DPI... Maar die van ons ligt in principe klaar! Lukt die van jou dan niet?
Ik begrijp je helemaal, en je man ook. Wel goed dat je er vrijdag uitgebreid met de neuroloog over spreekt. Want de risico's voor jou (en natuurlijk jullie kleine man) moeten zo klein mogelijk zijn. Een baarkruk lijkt mij ook een eng/apart idee, maar schijnt wel heel prettig te zijn als ik dat zo hoor van de meiden om me heen die op de baarkruk bevallen zijn. Mag de vk gewoon jouw bevalling doen? En wil je thuis of in het zh bevallen? Luister naar jullie gevoel, waar je je allebei het beste bij voelt. Da's de enige raad die ik je kan geven. Dat deze ligging voor jou niet prettig is kan ik me alles bij voorstellen! Nu al een dwarsliggertje, dat belooft nog wat
Ik vind dat belachelijk! Kan echt niet! Nou succes met je zoektocht! Ik duim voor je dat je er snel eentje kunt vinden! xo
Stelletje kwebbels! Ik kan jullie niet bijhouden hoor! Ik probeer namelijk ook ondertussen de enveloppen te schrijven. Dat gaat geweldig goed (ben al over de helft), maar 2 dingen tegelijk (forummen en schijven) lukt me niet meer zo goed 8) @ Nancy: ik heb het ook even geprobeerd, Sebas overal mee naar toe nemen en in de mc laten slapen alleen.... meneer bleek het best te gedeien bij de 3R-en.... Dus ja, er zit dan niets anders op dan te luisteren en te kijken naar je kind. Dus ook hier vandaan regelmatig een telefoontje dat de kleine man nog niet wakker was en dat het ietsje later werd. Alleen bij bijv. CB-afspraken niet, want dat gaat nou eenmaal niet. Maar daar had ik dan nog de rest van de dag "lol" van en Sebasje ook. Ook nu komt het nog wel eens voor hoor. Ik maak 'm wel eens eerder wakker, maar chagerijnig dat hij daarvan kan zijn... Dus ja hoe je wordt....afwachten.... maar het gaat goedkomen, dat weet ik zeker! @ Shelly: ben je weer een beetje opgeknapt? @ bubsie: dikke knuffel meis! Reken maar dat je het kan, dat bevallen en een kindje opvoeden! Komt allemaal goed. @ moederK: opgeruimd staat netjes!