@Eline, kweet alleen niet of het in ieder zh hetzelfde is maar ik denk dat je hier wel houvast aan hebt.. Ik vond het achteraf ook best meevallen, had op 400 gerekend ofzo.. Oei fijne blikseminslag dus... brrr vind dat maar niks he onweer 8) @Pooh, ah die Sebas, heerlijk als die kleine koters met veel plezier naar opa en oma gaan. Hopelijk kan je even je rust pakken meid Hier ook kortademig en soms wat benauwd.. Al is het minder sinds het indalen eerlijk gezegd! Doe rustig aan meis, ff liggen
@ Pippo: zo druk gehad dus! mams komt hier komende vrijdag de bovenverdieping helpen schoonmaken , beneden doen we in juli samen @ Eten: hier net de aardappelen en rabarber opgezet, sperziebonen ga ik nu ff klaarmaken @ Pooh: afgelopen weekend was ik wel benauwd maar ik denk dat dat met het weer te maken had en de hooikoorts...... hoop dat het snel weer over gaat, maar ff rustig aan meid! @ Nancy: veel plezier vanavond!
pooh idd maar het lijkt er idd op dat ze elke keer groter worden haha... nancy wahhh komt er vanzelf uit nancy er is er nog geen 1 blijven zitten hahah..maar kan me er wel iets bij in denken dat je dat hebt hoor ..nee hier vandaag ook 37cm 7cm in 2 wk haha.. we schelen echt niks nee idd grappig ja..ohh kom bij jou eten hoor veel lekkerder dan hier .... hier krieltjes met ziguner schnitsel en doppers ..maar ook stroganofsaus haah...
hmm nancy jij eet ook lekker zeg. Ik moet morgen met mijn kat naar de dierenarts. Hij hoest al een paar jaar, en heeft paar keer kuur gehad, maar komt steeds terug. Ze denken chronische bronchitis, asmatisch. Maar sinds een week af en toe druppel bloed, ben wel bang, straks hoest ie hele longen kapot. xxx
HAHA, ja ik ben druk in de weer zoals jullie merken! Ik doen elk jaar een grote schoonmaak trouwens, maar goed bij elke zwangerschap ben ik dan wel niet te stoppen. Als alles beneden dan gedaan is, kan ik terug beginnen boven ! Maar dan niet meer zo grondig natuurlijk...dan is het gewoon alles afstoffen en stofzuigen en dweilen...en ramen poetsen... Och zal ik straks even een nieuwe buikfoto plaatsen van vandaag...34wk! Hier is het spiering met aardappelen en erwten en wortelen !
Wat een weer!!! Ging droog heen naar de supermarkt en ben tot op mijn bh nat geregend terug!! Lekker hoor die warme regen en onweer waar ik als de dood voor ben..Tjonge. Wel de witte birkies gescoord bij de kruidvat voor weinig. Joehoe!! Vanavond lekker kwarktaart stracciatella maken. Op advies van Dithje was het toch? Es, wat een goed nieuws meid. En ook al ingedaald.
Eline, hopelijk kan men je poes helpen...hoe jong is je poes? De onze wordt in september 12 jaar...en moet zeggen ze is nog zo actief...veel beterschap met je poes meid!
Ladies, Ik ben weer even weg. Ik ben vandaag behoorlijk down. Ik ga Ryan van de creche halen en dan even naar mijn ouders.. mijn zusje is daar ook en die wil graag dat Ryan komt. Ik spreek jullie miss vanavond... liefs, mamaT
Hier heeft het op de middag effen geregend, maar daarna de hel tijd zon gehad en nu nog trouwens....heb ik vlug geprofiteerd om een wasje te drogen buiten en ja hoor, is al droog !
@ Nancy: je lengte zegt niets over hoe goed je kinderen kunt baren hoor! Ik ken iemand die op de verloskamers heeft gewerkt en die zei dat "die kleine vrouwtjes" vaak met het grootste gemak een 8 ponder eruit poepen. Dus het zegt echt helemaal niks. @ benauwdheid: ik ben dus "gelukkig" niet de enige. Ik mis gewoon wat plek in m'n buik volgens mij Tijd dat ons moppie gaat indalen zeg ik @ Angel: ja, ff lekker liggen zou ik idd moeten doen. Heb alleen ff geen rust in m'n kont. Wil zo graag dat die enveloppen klaar zijn.... @ Eline: he jakkes, dat klinkt niet goed hoor. Ik hoop maar dat het meevalt morgen bij de dierenarts. @ lizz: bakkes! hopelijk maakt de kwarktaart alles goed
@ Eline: ow he bah meid dat klinkt niet best... sterkte morgen! @ Lizz: klinkt goed, kwarktaart, heb je daar een recept van? (ben zeer binnenkort jarig )
pooh kan het me wel voorstellen hoor ..die dagen heb ik hier afgelopen week en weekend gehad ..en nu sins gister weer niet maar die komen geheid weer moet de floppen ook nog doen en het ergste is de kaarten maken
@Lizz, nou das lekker zeg! Grrrrr kl*te regen bah :x we zijn lekker birkies aan het scoren! Khad ze gister bij de bristol, zwart lak.. Mmmmmmmm kommie een stukkie brengen!? @Pippo, ben benieuwd naar je buikfoto! @Es, zeker benauwd, al heb ik er nog weinig last van eerlijk gezegd... had het erger verwacht omdat ik het altijd en eeuwig warm heb @Eline, ach arm beestje Sterkte en hopelijk is het snel over! @MamaT, waarom ben je down? Sterkte ermee joh @Pooh, haha nee die heb ik inderdaad ook weleens gehoord nu je het zegt.. Maar ik ben zo klein, dat kunnen ze me niet aandoen hahaha
Hee meiden Net terug van de terapie( ben alleen gegaan) den had geen zin haha de vrouw ging meteen belle na zn nummer om te vragen waarom hij er niet was... Nou heerlijk ff gepraat over wat MIJ bezig houdt, te te te veel in de relatie, zit echt tot over me oren in de verwarring heb ook geen zin en lukt me ook ff nie om er over te praten want ik wil deze bby zo lang mogelijk binne houden drna zie ik wel. Den en ik moete volgende week nog 1x samen en dan hij alleen,,, en heb dr heel veel info gegeven waar ze mooi mee aan het werk kan met hem Kom ik verdorie net terug van de terapie: staat er een ambulance voor de deur van me ma en pa Me pa zit al 2 jr in de wia ivm atrose en hij klungelt de laatste tijd zoveel met van alles.. Hij heeft last van de arm en moet wachten tot ze hem helpen om een scan(duurt veels te lang) hij is gevallen van de trap en heeft zn ribben gekneusd en nu dus neergevallen bij de buurvrouw Ze denken aan een lichte hartaanval.. Ik wil zo een gesprek met een arts want dit kan zo niet: hij eet ma 2 aardappels en veels te weing, hij wil zoveel doen maar het lukt hem niet meer daar kan dioe zich nie goed bij neerleggen.. Die scan moete ze gvd eens mee opschieten:x:x:x dus ik ben er morgen pas weer.. Es: veel pelzier en goed dat ze is ingedaald!!! Meiden sorry rest ff vergeten..
@Mamma chan, Den geen zin???! Schop onder zijn hol ken ie krijgen :x Vind ik weer niet eerlijk van 'm hoor eerlijk gezegd... en jeetje meis wat een verhaal! Jij moet je ook rotgeschrokken zijn zeg als je die ambulance ineens ziet staan!! En zo te horen zorgt je vader niet zo goed voor zichzelf, maar die ouwertjes zijn eigenwijs he, vertel me wat En drinkt hij veel (alcohol), als ik vragen mag? (je hoeft niet te antwoorden openbaar hoor) Ik meen namelijk wat signalen te herkennen maar kan er ook helemaal naast zitten natuurlijk! Sterkte wijfie en goed hoor, kom maar voor je vadertje op! Heh wat een rotverhaal weer joh...
Mag je eigenlijk een lekkerbekkie hebben tijdens je zwangerschap? Zo één die gewoon bij de visboer koopt kant en klaar..