Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es: Ja hoor :D !!

MamaChan: Jeetje dikke knuffel en sterkte!!

DIthje: Jahoe gelukkig een kapster!

Poeh dames, wat een gezelligheid hier ;) !! Hier vanmiddag naar drukker geweest, pasfoto's laten maken voor id en nog wat dingen gehaald, ijsje gegeten met Jildou en naar thuiszorg geweest voor klossen en ondersteek, dus ik kan los vanaf vrijdag ;) !! Je snapt wel, nogal druk dagje zo.. Maar wij hadden hier wel heerlijk weer :D Alleen tussen de middag uur geregend en verder helemaal niets, ja nu wat slechter weer..
    En dan morgen een dagje niets :D

2. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Nancy: hij drinkt nu wel wat meer maar goed, hij is nie aangeschoten of zo

Wat wil je ook heel je leven gewerkt tot je dr bij neer viel en dan nu niks meer..

denk dat het in zn lichaam gewoon op is..

ik grapte nog naar de broerders of ik nie meeteen mee kon om te bevallen:p
    ahhaha lollige ik;)

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gezelli zo'n langs wippende buuf Angel, wel jammer voor je slaapje... Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen;)!

Super Einneh:D! Prachtige bloeddruk ook en al ingedaald en vast, helemaal toppie meis.

Jeetje Pippo jij bent maar druk met dat poetsen! Straks een heerlijk schoon huisje... Gefeliciteerd met je 34 weken meis:D! Euhm, spiering... wat is dat???

Jaikes Eline, best eng of niet zo'n bliksem en dan opeens geen internet meer... Ach gosie, wat zielig voor de kat. Hopen dat het niets ernstigs is morgen, succes alvast!

Een logeerpartij voor Sebas dus Pooh, welk kind vindt dat nou niet leuk;)? Benauwdheid is wel herkenbaar hoor, maar met name 's avonds na het eten als ik op de bank ga liggen... Hoe is het nu dan meis?

Meten van buik; hoe meten ze jullie buik dan bij de vk? Heb ik echt nog nooit gehad:(...

Veel fun op de laatste zwangerschapscursus Nancy! Ben je weer aan het bakken geslagen of dit keer niet;)...

Sjonge Lizz ben je mooi klaar mee meis... Gelukkig was het op de terug weg... Jummie, kwartaart (was ik ja;))! Ben benieuwd wat je ervan vindt...

Huh Mamma Chan, Den geen zin??? Volgens mij heeft hij niet zoveel zin te hebben toch? Jeetje wat een schrik meis, een ambulance voor de deur:$! Heel veel sterkte en heel goed van je meis dat je voor je vader opkomt!

Zeker wel hoor Es, lekker van genieten meis!

Heerlijk maar druk dagje zo te lezen Sam! Maar wel weer wat zaken om af te vinken op het to-do-lijstje;)... Vrijdag het bed de hoogte in of meteen vanaaf?

Hier; eten alweer achter de kiezen, heerlijk broccoli, aardappelen en worst. Manlief wou graag pizza maar heb de strijd gewonnen:)! Zometeen nog weer even een rondje lopen, tenminste als het droog blijft;)...

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej kan vrijdag nog wel.. ;) Beval toch nog niet :p !!

5. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Mamachan: volgende keer den meesleuren hoor!
    sterkte met je vader!

Hier komt het bed volgende week vrijdag en komt meteen in de kamer te staan, lig me een breuk op de bank.... ;) nu al zin in!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Einneh: Ja dat had ik bij Jildou ook! Heerlijk dan hoor!! Als is t matras vast hard ;) !!

ZIt hier helemaal te genieten van Jildou. Volgens mij wordt dat net zo'n paardengek als haar moeder :D !! Ze roept maar en roept maar hihi hihi :D !! Ze zag net paarden op tv, echt geweldig :D !! Maar man wat heeft dat meiske een energie! Ze is dus vanochtend en vanmiddag mee geweest te shoppen.. Waren 5 uur thuis en ze is zooo vrolijk de hele dag geweest en dat terwijl ze maar een uurtje geslapen heeft :D !!

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Een hard matras als je bij het bedrijf werkt wat het bed en matras ook levert :p nee hoor krijg een speciale behandeling 8)

Lijkt me heerlijk om zo iemand lekker vrolijk om me heen te hebben sam!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja is geweldig hoor :D !! De fotograaf vond haar zo'n leuk koppie hebben :D Haha trots :D :D !!

Ooh ja dat is ook zo :D HAHA!! Nou dan komt het helemaal goed ;) !!

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    kan me voorstellen dat je dan heel erg trots bent! lekker van genieten!

als ze het niet goed doen gaan we bellen ;)

10. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Einneh haha dat besluiteloosheid ken ik maar al te goed :) En inderdaad het hoort groot genoeg te zijn, dus hun website doet er iets verkeerds mee. Heb je nu al een naam gekozen? En fijn dat alles bij de VK goed is gegaan

Fijn om te horen Es

Hey Pooh! Hahaha nesteldrang! Heb je nu al de enveloppen af gekregen of nog niet?
    Nee op dit moment voel ik me weer waardeloos! :( Harde buiken en steken daaronder in...

Dithje hahaha dat jij je verveeld! Ach 1 dag is niet zo'n ramp he?! Jaaa wat goed dat je trouwens een kapper hebt gevonden!

Nancy wat leuk dat je de kleine van je vriendin hebt gezien.

Eline wat vreselijk van je kat! :( Hopelijk kan de dierenarts wat doen

Sam klinkt als een drukke maar nuttig dag!

hier gaat het minder... tjonge jonge wat een gedoe! Ogen zijn weer knalrood ondanks mijn oogdruppels en kreeg net vet lang een mega harde buik en dikke steken daaronder... zijn dit dus voorweeen of indalingstoestanden?! Helaas geeft dit niet aan hoe lang het allemaal nog gaat duren of wel?! :( zucht

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heerlijk vooruitzicht Einneh!

Ach gosie wat is het toch een schatje Sam:D! Helemaal toppie ook dat ze de hele dag zo vrolijk is ondanks de lange en vermoeiende dag.

Jakkes Shelly, wat vervelend meis dat je je niet zo goed voelt:(. De steken daaronder wijzen op indalingsweeen meis... Zegt inderdaad helemaal niets verder over hoe lang nog. We moeten het er maar mee doen he8)?!

Hier; net op tijd binnen! Het begint hier toch te hozen opeens:$...

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gaan jullie trouwens nog stemmen morgen dames??

13. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Oh ja en hier is mijn buik voor vandaag... behoorlijk gegroeit... bijna een meter omvang hahahaha

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Shelly: we hebben gisteren weer namen gekozen, briefje ligt weer in de kast die pak ik eind deze week wel weer eens ;)
    hmmmm bale dat je je zo voelt..... dikke knuf meid!

@ Dithje: het hoost hier ook! echt niet normaal meer, alle 3 de katten zitten met grote ogen naar de koepel te kijken in de achterkamer :D wel een leuk gezicht

Stemmen: ja wij zijn wel van plan om te gaan stemmen ik weet alleen eigenlijk nog niet op wie... zit nu het verkiezingsdebat te kijken

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Het is hier bijna weer droog. Vette onweersbui!

Shelly ach meid beterschap en balen van de indalingsweeën.. Meid 1 ding is zeker over 10 w ben je moeder hoor ;) !! Ennnuh prachtige buik :D !!

16. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    thanks Dithje voor de opheldering. Mijn man vroeg al of het normaal is... dus ik dacht ik ga het nog even een keer hier navragen. :)

Einneh spannend hoor zo'n namen selectie he?! :)

Stemmen?! Ik heb helemaal geen stembiljet van de ambassade gekregen.. vaag eigenlijk! Nou ben benieuwd wat eruit komt!

17. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Indalingsweeen... pffft. Hahaha ja over 10 weken! jeeeeeeeeeetje wat duurt dat ineens nog lang zeg!

18. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Dames ik ga Germanys Next Top Model kijken.. halve finale :) hahahaha

Fijne avond en bedankt voor de uitleg! Stelt me weer gerust! THANKS!

xoxo

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA nou ja, dat is wel maximaal hoor ;) !! Komt goed Shelly :D !!

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wauw Shelly, prachtige buik meis:D!
    Veel kijkplezier en tot snel!

Deel Deze Pagina