Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Pooh, eruit poepen?? Nou ik hoop toch echt dat ze via het andere gaatje naar buiten komt anders weet ik bij voorbaat al dat ik ga inscheuren, haha.

Ook hier snel benauwd. Ik loop/zit/sta/lig soms te hijgen als een oud paard.

@ Eline, sterkte morgen bij de dierenarts.

@ Es, het is idd benauwd, weet mezelf geen houding te geven.

@ Mama Chan, geen zin in therapie, hmm. Laat haar hem de volgende keer maar goed aanpakken. En net wat je zegt de baby gaat even voor nu. Heh wat zal dat schrikken geweest zijn ineens een ambu bij je ouders voor. Hopelijk gaan ze eens goed stappen ondernemen en knapt hij snel op.

@ Sam, lekker druk dagje MAAR in ieder geval alles voor elkaar.

@ Dithje, hier meten ze de buik ook niet op. Hier heerlijk bloemkool, aardappelen en worst op. Eigenlijk veel te warm om warm te eten want de zweetparels liepen over mijn hoofd na het eten, poehee.

@ Shelly, mooie buik zeg!

@ All, einde van de middag weer een flinke klodder slijm verloren. Nu ook een onrustig buikje maar nog niet zeer pijnlijk. Allemaal voorwerk. Hier is de regen en onweer ook inmiddels langs geweest. Heerlijk koelt het een klein beetje af. Verder een rustig avondje in de planning.

2. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Veel gelezen, even geen puf om overal op te reageren... :)

Ik heb sinds gisteren als ik loop (mijn rechtervoet neerzet) dat er binnen in me (in de buik/bekken?) iets knakt... Bij iedere stap die ik zet. Net of iets langs elkaar knoekt zeg maar. Doet geen pijn ofzo..
    Kan niet precies vaststellen waar het ergens zit.
    Nog iemand die dit toevallig heeft? ;)

Vanavond had ik een rijstsalade (rijst, augurk, mais, tonijn en slasaus) gemaakt met drumsticks erbij.
    Mannetje had honger want moest voor hem nog krieltjes klaarmaken en boontjes erbij.

Straks had ik lichte buikpijn, alsof ik ongesteld moest worden..
    Heeft dit iets met voorweeen te maken of zijn dit symptomen voor de voorweeen? :p
    (echt irritant dat die trema en andere streepjes het niet doen op dit toetsenbord! :x)

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dithje, spiering is een soort van kotelet ;)!

Dan nu even een buikfoto plaatsen, speciaal voor nancy ;)!

Mamachan, veel beterschap met je papa!

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
  5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Shelly & Pippo: Mooie buiken!! :)

Ik heb net lekker gedoucht, ga zo bankhangen en een film kijken met mijn vader.. Gezellie :)

Nancy: Heb jij ook door het vocht in je voeten het idee dat je je voeten amper meer kan buigen? alles staat strak en doet zeer :(

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super buikje Pippo :D !!

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whahaha Marsim:D:D, geweldig die opmerking van jou! Jeetje weer slijm verloren, best spannend of niet? Sterkte met je onrustige buikje meis!

Huh dat is raar MoederK... Kan je niet helpen meis. Die lichte buikpijn met gevoel alsof je ongie moet worden zijn wel herkenbaar. Voorweeen zoals ze tegen mij in het ziekenhuis zeiden...

Ah zo Pippo, dan zeg ik jummie:p! Wauw, mooie buik hoor:D:D!

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    mooie buiken meiden!!!!

verder niks gelezen ik zat zonder internet ;) . mijn man zou het kaartje bij de drukker gaan halen en hij heeft 30min daar binne gestaan terwijl die vent er gewoon niet was :$:( hij bij de buur/winkels gaan vragen niemand wist er iets vanaf gewoon weg was ie......ben net zoals manlief mega pissig op hem want hij houd zich niet aan de gemaakte afspraken als het kaartje er morgen niet is dan heeft hij pech en dan duwt hij ze maar in zijn ....

9. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Angel: hihi, ik had al zo’n idee dat ik niet de enige was met die dagen ;) Ik lig nu rustig op de bank, dus voor vanavond komt het helemaal goed :-D

@ Nancy: komt allemaal goed hoor! Zul je zien dat je fantastisch kinderen kunt baren!

@ mamachan: jeetje is dat schrikken zeg! Dikke knuf.

@ Sam: lekker productief dagje! Haha, die Jildou. Vrolijke spring-in-t-veld. Sebas is trouwens ook zo gek van paardjes. Leuk he? Zal ze lekker slapen zeg, vanavond!

@ Dithje: nog steeds benauwd en m’n buik is keihard en “vol”. Ik begin er wel aan gewend te raken, maar lekker voelt anders ;) Nou ja, ik moet niet klagen :-D

@ Shelly: Nee, de enveloppen zijn nog niet af. Ik hoef er nog maar een stuk of 20, dus dat gaat goed komen! ;)
    He, balen dat je je zo rot voelt! Indalingsweeen, zo klinkt het. Nee, helaas geen garantie voor hoelang het nog gaat duren. Dikke knuf!

@ stemmen: ja natuurlijk gaan we stemmen morgen. Als je niet stemt mag je ook de komende 4 jaar niet zeuren is ons motto ;) :p
    Ben alleen nog zwevend!

@ Marsim: hihi, nou je snapt wel wat ik bedoel toch? ;)
    Lekker voorwerk ook bij jou dus. Rot he, dat benauwde gevoel?

@ moederk: klinkt als voorweeen.

@ buikfoto’s: mooi hoor, dames!

10. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Hi meiden,

Lieve mama chan: heel veel sterkte en rustig aan.

Nancy:ik wil je zo graag over een jaar spreken.
    Want herken dit wel van de andere kant.
    Snap je?heb een vriendin die toevallig dan ook daarin gestudeerd heeft en die denkt alles te weten en ook krijg ik steeds advies maar praktijk en theorie liggen zo ver uit elkaar.
    Daarom ben ik benieuwd hoe je er over een jaar over denkt......
    Enne ene kind is inderdaad veel makkelijker als de andere.
    Snap wel heel goed waar je irritatie vandaan komt hoor:)
    Maarre mamachan hoeft niet meer over de glazen bol te aaien he??ha ha ha

Hier ben het zo zat alles op dit moment.
    voel me echt een slaaf van het huishouden.
    Poetsen, strijken en dan voor 2de alleen kind naar bed brengen achter elkaar.
    Oh enne vandaag verlosk geweest alles goed alleen niet gegroeid maar kan omdat het in me bekken is geschoven wordt er volgende x op gecontroleerd.
    Ennne vooral heel rustig aan doen...
    Zal het eens een dag doen kijken wat er gebeurd hier?????
    ze gaan maar naar de mac en onderbroek keertje omdraaien ha ha ha

Heb paar maanden geleden het gevoel gehad dat me partner niet voor me opkwam en zodra er maar even iets is komt dat omhoog.
    En dat is zo rot eigenschap want ik zou het achter me moeten laten.
    Maar in mijn ogen is een relatie heilig en staat je partner boven al het andere.
    Maar goed genoeg geklaagd.
    Morgen weer een leuke mail:)
    Fijne avond

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Foto's: mooie buikjes dames!

@ onrustige buikjes: rustig aan meiden! of gaan jullie allemaal voor de 3e plaats :p

weet er iemand een oplossing voor mijn onrustige benen/voeten (behalve afhakken want dat wil Wichard niet doen ;)) wordt compleet gek van mezelf :(

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wisselbaden en douche schijnt te helpen Einneh??

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hallo allemaal

mamachan wat een rot streek weer zeg van den? sorry dat ik het zeg!! jehh wat schrikken zeg als je thuis komt en der een ambulance staat bahh veel sterkte meid.. kan er ook nog wel bij he zit je niet mee knufff
    pooh wat goed nu ff niks meer vanavond ;) hier nu ook op mijn bedje voor de tv met helaas flinke buiken pfff best auwii maar zal straks wel weer over gaan ;)
    dithje oh fijn net op tijd binnen voor de bui regen ..en wat goed dat je een kapper gevonden hebt zeg;) had het anders gewoon gedaan maar hoe het eruit had gezien?? :D
    sam wat fijn dat jil zo lief was vandaag en dat na zon drukke dag ;) helemaal top voor je ..
    pippo en shelly mooie buiken hoor
    verder ben ik het alweer kwijt brrr.. knuff dan maar voor de rest die ik vergeten ben...

hier nu rustig op mijn bedje voor de tv ..net de koffie op maar helaas wel auwii buiken ...gaat vast wel over zo ;)

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sjonge zeg wat een flapdrol Kikkert:$:x! Je kunt toch niet zomaar uit je winkel weggaan? Echt vaag/raar... Je hebt groot gelijk meis, morgen niets dan houd hij het maar en kan hij het gebruiken als wc-papier ofzo...

Het schiet lekker op Pooh, nog maar een stuk of 20... Goed vooruitzicht!

Fijn dat alles goed was bij de vk Mammameisjes! Enne, een dag niets doen is niet zo'n ramp toch? Ze hebben vast wel meer dan 1 onderbroek;). Knuffel meis!

Wellicht een idee om ze te laten masseren Einneh? Warme douche of bad? Een rondje lopen? Zeg zomaar wat hoor meis... Sterkte ermee en een knuffel!

Hihihi thanks Angel, is echt lief van je meis! Bakkes voor je auwie buiken:(, knuf...

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    einneh herken het heel goed (ook zonder dat ik zwanger ben) het afhakken van de benen hahah...... wat bij mij wel eens helpt is zoals sam zei wissel badden .. en een beetje laten masseren en dan daarna de lucht in gooien en dan iets hogen dan je heup ..verder zou ik het niet weten hoe lastig het ook is meid...

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @onrustige buikjes.....dikke knuffie

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Dithje, het is inderdaad wel spannend maar sinds een paar dagen begint het ook een beetje om te slaan in ik wil haar zo graag zien. Het mag echt nog even blijven zitten want ben het zwanger zijn echt nog niet zat ondanks wat kwaaltjes. En jij trek jij het nog een beetje?

@ Pooh, hihi gelukkig snap ik je want anders dan was ik nu toch echt wel heel angstig geworden, haha.

@ Pippo, wat een mooi buikje. Nog lekker beschaafd.

@ Mamameisjes, meid je mag soms best even klagen. Die mannen zijn soms niet makkelijk. Fijn dat alles goed was bij de vk. Toch proberen een beetje rustig aan te doen. En idd wat je zegt dan draaien ze hun onderbroek nog maar een keer om als ze dat vaak genoeg doen dan kunnen ze hem op een gegeven moment in de hoek zetten. Das lekker makkelijk instappen;)

@ Einneh, inderdaad wisselbaden. Laat je voetjes er maar lekker aan zitten hoor.

@ Angel, sterkte met je auwie buik.

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ einneh: wisselbaden! en daarna beentjes omhoog. Succes!

@ mamameisjes: dikke knuf.

@ angel: balen! hopelijk trekken ze snel weer weg.

@ kikkert: wat een vent zeg, die drukker van jullie! Daar kun je toch niet van op aan?

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    masseren heeft mams afgelopen zaterdag al gedaan maar daar werd het erger van.
    Kleine uk vond het bad gisteren niet zo leuk (begon een kleine buikverbouwing) dus die gok waag ik ff niet ;)

douchen heb ik al gedaan (jammer genoeg niet geholpen)
    lopen doe ik om het half uur (uitje naar toilet :$)

Maar toch bedankt voor jullie tips :D ik laat Wichard mijn benen strax wel vast binden ofzo ;)

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    hahahaha

Deel Deze Pagina