Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    begin nu ook al last van mijn rug te krijgen brrr als ze zo maar afzakken vind ik het prima want miep moet nog 4 dagen wachten :D

ohh en zie net op buienradar dat we hier zo ook omweer krijgen bahhh ben zo bang he en sam is niet thuis :(

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Kikkert: wat een vreemde drukker... dat is toch niet normaal? succes ermee!

3. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

En als je wisselbadje doet met een voetenteiltje, dus alleen je voetjes erin?

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Pooh: ja misschien dat ik dan nog wel ff ga proberen maar moet eerst ff de klussers (pa en schoonbroer) ff van wat drinken voorzien :D

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Ja, die moet je natuurlijk te vriend houden. Wilde eerst zeggen dat ze ook zelf wat kunnen inschenken, maar toen las ik dat het je pa en zwager zijn:D

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    einneh balen meid weet hoe vervelend het is .. bij mij dagelijks die pijn (dystrofie rechter enkel ) en linker been minder gevoel door atrose in de rug..sterkte ermee ...
    kikkert nou wat een but drukker zeg pfff ..

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Angel, laat je meisje nog maar lekker even zitten. Hier ook nog steeds een rommelbuikje dat doortrekt naar mijn rug. Ik ga haar zo maar even een beetje toespreken.

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Pooh: dat mogen ze strax doen, ze staan me hier uit te lachen omdat ik met mijn voetjes lekker in een emmer met warm water zit :D

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Angel: ow he bah meid, dat lijkt me helemaal vervelend.....

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Haha, en nou ook in die emmer met koud (lauw) water he?

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    marsin hmmm jij ook al ..nee die van ons mogen nog wel ff blijven ja ..ben miep hier ook al aan het toespreken nu maar hopen dat ze naar ons luisteren he? :D

12. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    sssttt die voelt te koud aan :$

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

hihi, maar da's nou de truc van wisselbaden he? ;):p

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Trek het nog wel hoor Marsim ondanks dat al dat voorwerk, krampen, harde buiken etc mij wel onzeker maken;). Ben benieuwd hoe lang dat nog gaat aanhouden!

Jeetje Einneh, zo te lezen al veel geprobeerd... Misschien heb je hier iets aan RLS zelftest: Restless Legs Syndrome: Onrustige, Rusteloze Benen. Heb ik RLS??

Tja Angel, miep wacht echt niet omdat mama dat wil hoor;)! Spannend hoor meis, misschien even een douche nemen? Brrr, onweer.....hou ik ook niet van. Knuffel!

Zie dat Elea online is! Hoe is het met je meis en met de meisjes???

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    en nu snel weer warm hoor pffffff

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    einneh zou het wel proberen hoor emmer koud niet te koud ernaast zetten en dan afwisselen ..klinkt koud maar miss dat het je helpt meid.. en dan als je het fijn vind met slapen straks je benen de lucht in tot aan je knieen een kussen eronder (dan ontspannen je hele benen het beste ) wie weet ligt het niet lekker kan je het altijd nog weg doen ..;)

17. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Goed gezien Dithje!

Elea, hoe is het met je? En met al je meisjes? L.yvia thuis?

18. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Nou met paps is alles goed, nja hij loopt natuurlijk al lang te klooien he( atrose, dus ook spieren die niet meer werken) slecht eten slecht slapen, maar mijn vader vind t allemaal wel mee vallen..
    Hij moet nu een nacht blijven en morgen komt er een arts, hij is gevallen en daarbij is zn arm uitgevallen, die kon die niet meer bewegen.
    Door alle pijn wat die heeft van zn atrose en schouderbladen(hij wacht op een scan en operatie) viel zn arm uit denken ze, morgen horen we meer..

Klodder slijm:: hier ook vaak nu;)

mooie buik pippo

dames met een onrustig buikje: sterkte

ik ga naar bed ik ben opper de pop:p

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

Bikkel!:D

20. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Dithje, ja onzeker maakt het je inderdaad. Ben erg benieuwd hoelang het nog gaat duren. Gelukkig weten we allemaal niet wanneer het gaat doorzetten dat zou meer stress met zich mee brengen denk ik.

@ Angel, ja spreek miepie maar even goed toe.

Deel Deze Pagina