Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje wahh nee idd die wacht dan niet maar ja kan het altijd proberen toch ? hahaa... ga ik ook zeker doen ff douchen voor ik na bed ga ..maar nu nog niet hoor ..het enge weer komt er zo aan ..is al helemaal donker hier brrrrrrrrrrrrrrrr...

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    elea hoe is het met je en je kleine meid ??? en met de andere meiden he???

en ja hoor de eerste flitsen zijn er al :(

3. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Sorry meiden niks meer bij gelezen. Hebben het kamertje in elkaar gezet en ga nu nog even soppen. Kan natuurlijk niet wachten om alle spulletjes erin te doen. Can't stop me!!

Volgende week de gordijnen halen en m'n mams is bezig met de klamboe voor boven het ledikantje. Morgen wel even alvast wat foto's maken.

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Druk bezig :D
    maar van warm naar lauw is altijd koud
    vind het ook nog wel lekker eigenlijk :D

ik heb 's nachts mijn voeteneinde al omhoog en nog een kussen daar ergens bij mijn benen liggen..... hoop dat dit alles nu wel helpt

5. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Dithje: thnx voor de link! moet volgens de zelftest naar de HA ;)

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Einneh: Het is een zw.kwaal hoor :D !! Dus denk dat de beste remedie is: Bevallen :D !!

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn dat alles goed is met je vader Mamma Chan!

Of juist niet Marsim, een baby op bestelling:p. Doe mij maar die datum en dan om die tijd, zou wel heel erg handig zijn:p;)!

Heerlijk lekker tutten in het kamertje Lizz! Geniet ervan meis en tuurlijk kan je jou niet stoppen;)...

Hmmm, misschien toch maar doen dan Einneh? Heb wel gelezen dat onrustige benen ook voort kunnen komen uit een laag hb... Is dit laatst nog getest bij je?

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames: Slaap lekker!!! Ik ga mn bedje in...

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Trusten Sam!

10. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Sam, slaap lekker!

@ Dithje, hmmm een baby op bestelling. Kan dan ook niet de bevalling overgeslagen worden?

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Trusten Sam!

@ Dithje: hihi, ook al zo slecht met verrassingen?

12. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Euhmmm tja Sam, bevallen zal zeker helpen maar ik wilde eigenlijk nog minimaal 4,5 weken wachten dan mag ik iig thuis bevallen :D
    Lekker koese Sam!

en de tip met de wisselbaden lijkt tot nu toe de gouden tip :D mijn voeten voelen lekker ontspannen aan, nu ga ik hopen dat het zo blijft!

@ Dithje: ik had het voor de zwangerschap heeeeeeeeeeeeel soms (niet noemenswaardig) dus het ligt echt aan de zwangerschap. Mijn HB is 7,3 (3 weken geleden bloed geprikt)

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Super dat het helpt Einneh!

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ik hoop dat het een beetje helpt einneh ..knuff
    lizz tuurlijk kan je niet stoppen helemaal leuk zo lekker bezig zijn op het kamertje :D geniet ervan meid..
    sam slaap lekker ..;)
    marsin denk niet dat je dat gaat lukken de bevalling overslaan ??jhahaha

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    fijn dat het helpt meid..;)

16. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve (as) mama's, ik wens jullie een goede nacht toe. Ik ga mijn lichtje uitdoen. Ik heb netjes bijgelezen maar ben echt op en heb mij voorgenomen om 10 uur te gaan slapen. Voor mij supervroeg maar de kleine houd mij al nachten wakker en ik kom gewoon slaap te kort. En ik moet nog 2 dagen werken.
    hou de beentjes allemaal bij elkaar en de voetjes omhoog en we spreken elkaar morgen.
    x

17. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hallo meiden!!!

Ik zat even te webcammen met mijn ouders, moet ook gebeuren he. Die moesten ook even op de hoogte gebracht worden :)

Nu zijn jullie aan de beurt ;)

Zondag hebben we dan na een lange dag wachten op de goedkeuring uit de UK van de verzekering (lang verhaal, die weigerden de NICU te vergoeden, dus of we 'even' 10.000 euro wilden betalen :$) hebben we ons meisje mee naar huis mogen nemen. E line was helemaal gelukkig nu ze eindelijk haar zusje mochty zien en kussen en knuffelen. C élya vond het maar wat leuk zo'n bewegende pop in die Maxi Cosi :D

Het gaat goed met Lyvia, vandaag naar het z'huis geweest en ze was weer gegroeid. Nu al 2100 gram! Ze slaapt nog veel en is een tevreden meisje. De meiden zijn heel lief voor hun zusje en ze hoeft maar een piepje te geven of grote zus E line staat erbij :) Zo lief...

Helaas heeft onze Nanny er de brui aan gegeven. Die ging zaterdag weg en is niet meer teruggekomen ;) Nu sta ik er dus weer even alleen voor. Gelukkig heb ik er ervaring mee :p

Ik zal zo nog even een foto spammen van L yvia met haar zusjes en dan ga ik weer naar huis, want mijn voorgevel ontploft bijna, dus het is weer voedertijd denk ik :D

Elea

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Elea: fijn dat de kleine meid thuis is en dat alles zo goed gaat!! :D wel bale dat de nanny er niet meer is......

@ Koekie: truste meid!

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    koekkie slaap lekker ...
    elea uhhhhhhh dat is nog eens een bedrag zeg pfff..en nu dan??
    ooh wat goed zeg dat ze zo goed groeit helemaal top ze wordt flink verwend door der zussen heelrijk ... he bakkers de nanny ook nog eens weg ..knufff meid ga maar gauw voederen en knuffelen met jullie kleine meid..

20. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Elea, meid goed om te horen dat alles goed gaat met jullie meisjes. En de nanny weg, jeetje dacht je net iets gevonden te hebben. Ow en even 10.000 euro betalen, ach dat heeft iedereen toch standaard op zak, pffff.
    Ga maar snel voeden voordat ze ontploffen!

Deel Deze Pagina