Timen Es, als ze om de 5 minuten komen en dan 1 minuut aanhouden... Kweet alleen niet of dat nou ook met voorweeën is
Je moet even kijken hoelang de weeen duren.. voorween duren 30 tot 40 seconden. Echte weeen iets langer (minstens een minuut). Als je echte weeen voelt kan je tussendoor ook niet praten.. terwijl je dat bij voorweeen wel kan.
jeetje es. spannend zeg is het indd niet al begonnen bij je? hier: vanavond de shoot gehad. was super leuk! we hebben ook foto's met de hond gedaan zijn echt super geworden. ben benieuwd wanneer ik de foto's krijg. zijn in ieder geval erg leuke bij. kga hond laten plassen en naar bed. ben kapot. en voeten ontploffen bijna. zo strak staan ze.
Super Bubsie dat de shoot zo leuk was! Ben erg benieuwd naar de foto's meis... Slaap lekker en hopen dat je voetjes morgen weer wat minder gezwollen zijn!
Ja ik ga het idd ff timen, maar heb het idee dat het wel elke 5 min is, en ze houden wel langer aan dan 40 sec.. maar ik zal ff me telefoon erbij pakken dan kan ik het timen!
Nou mamaT de pijn is niet te harden.. Tis zo moeilijk uit te leggen wat je voelt, maar ik kan het wel uitschreeuwen..
Ik ken het.. doe dat meerdere malen per dag. Daarvoor ben ik dus vorige week zondag ook opgenomen, het was gewoon niet te houden. Ze hebben toen gekeken of ik ontsluiting had en een aantal uren later weer. Daarnaast hebben ze de 'cervixlijn' twee maal gemeten maar ook die werd niet korter. Dus in mijn geval was er wel degelijk sprake van voorweeen. De gyn zei vandaag ook nog dat als ik slijmverlies zou gaan krijgen of bloed zou verliezen dat dat het begin van de bevalling zou kunnen zijn en dus contact moet opnemen. Bij geen vertrouwen gewoon bellen.. daar zijn ze voor.
Trusten Nancy! Es meis, probeer rustig te blijven... Weet dat het lastig is, helemaal met die pijn maar het is wel het beste. Succes met timen schat en als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen he ondanks dat je bij je vader bent!
ppff wat een hel.. er zit wel degelijk regelmaat in.. soms met paar secondes verschil ertussen.. maar ik time nu op 6 min.. Mijn vader zei net al, we zitten zo in het westland (waar ik woon) dat is het probleem niet.. Ik denk wel dat ik even ga bellen.. zo de nacht in gaan zie ik ook niet echt zitten..
Es, ben benieuwd wat de vk zal zeggen. Is het ver rijden naar huis? Hoe lang houdt het aan? Langer dan de 40 sec wat mammaT zegt? 70cm is de goede hoogte hoor MammaT. Het moet minimaal 70 cm zijn.
Lijkt mij toch verstandig om even te bellen hoor meis! Met deze pijn en onzekerheid de nacht in gaan is ook geen optie volgens mij... Sterkte meis en een dikke knuffel! Hoe is het met het kamertje Lizz, ben je uitgepoetst? Ik ga afsluiten meiden, tot morgen!