Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Ben voor vandaag uitgepoetst hoor Dithje. Heb steken in m'n onderste dus teken dat ik even stapje terug moet doen. Morgen weer een dag! Heb zelfs niet eens de kwarktaart gemaakt! Erg he!

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Steken zijn inderdaad niet fijn Lizz, morgen weer een dag meis;)! Enne die kwartaart, niet erg maar wel jammer... Is zoooo jummie:p.

3. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Hey Es is offline? Zou ze naar huis zijn gegaan? Ben benieuwd wat de vk zei.

4. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    hier nog 1 die nieuwschierig is naar Es....het leest nl als het echte werk....en das toch nog te vroeg?

5. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Meiden kan m'n ogen niet meer openhouden en heb erg steken vanonder. Ga m'n bedje opzoeken.

Es, ik hoop of dat het doorzet en anders dat het wegtrekt en je een goede nacht hebt. Sterkte meid.

Allemaal slaap lekker en tot morgen.

6. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Ja mamma van P Es zit vandaag op 36 weken en dat is nog even te vroeg. Ze had vandaag wel een goede echo. Kleine meid was gedraaid en lag zelfs al wat ingedaald. Hartstikke goed dus.

7. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Ben nu echt weg.

Slaap lekker allemaal.

8. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    Hier nog wat grappigs vandaag: we hebben schijnbaar koeien met zwemdiploma:)
    Er had een koe vanmorgen een miskraam gehad dus moest de dieren arts vanmiddag komen om bloed af te tappen. Jan niet thuis, knecht niet thuis....dus ik met de dierenarts de stal in. Had Jan nog ff snel gebeld voor de laatste info om aan de dierenarts door te geven.Ok dus: koe heeft om zo rond 9en kalf verloren en loopt ergens in de stal rond te scharrelen in d'r uppie, want het was zo zielig dat ze aan het voerrek vast zou moeten blijven. Lopen de dierenarts en ik de stal in, geen koe te bekennen:(
    Kijken we verder, staat er achter de mestput een onooglijk vies beest ons uit te lachen...blijkt dat het bewuste beest te zijn.
    Is gewoon de mestput over gezwommen en stond heerlijk grijnzend gras te kauwen en naar ons te kijken.:D Maf beest! Nu moet ie morgen eerst onder de douche en dan alsnog bloed aftappen. Dus veel is ze er nog niet mee op geschoten.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames.
    elea.jeetje wat dom gedoe zeg maar heerlijk dat ze thuis is.lekker genieten!prachtige foto.

es hoe is t inmiddels?

mama van p.hihi lekkere actie!
    hier tot half 6 geslapen.Madam vond t ook niet nodig daarna nog te slapen.gelukkig wel goede nacht op zich.snap je toch niet na zon dag.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mamat. Trouwens hier moet t bed op 80 cm staan minimaal.staat wel in de kraampapieren.

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Morgen meiden

Shelly en pippo mooie buiken hebben jullie

Kikkert wat raar zeg van die drukker, echt achterlijk

Lizz wat heerlijk dat het kamertje staat, en je alles lekker in kan ruimen

Elea wat goed dat lyvia thuis is, en wat een prachtige foto van jullie ren. Wat een poppetje zeg

Nancy fijn dat de bijeenkomst nuttig was. Wij hadden dat ook vorige week, partneravond, toen deed ze ook allerlei baarhoudingen voor, en hoe de weeen op de vangen enzo, wel interessant.

Es ben benieuwd hoe het nu met jou is

Sam je was ook al vroeg wakker zeg

Ik had weer is zo raar gedroomd, dat ik vermoord werd, door een vent uit een serie waar we naar kijken.
    Ook al paar keer gedroomd van de week dat manlief vreemd ging , pfff.

xxxx

12. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Goedemorgen,

Dacht ga vroeg kijken om te zien hoe het met Es is maar nog geen nieuws dus.

Wat een verhaal mama van P. Haha...slim beest.

Sam, poeh dat was weer vroeg wakker zeg!

Eline, wat een vreselijke droom zeg. Heb wel al een paar keer gedroomd ook dat m'n man vreemdging maar nog nooit dat ik vermoord werd gelukkig. Wat kan een zwangerschap je toch rare dromen geven he!?

13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Jeetje Es, wat lees ik nu. Jij een heel rommelend en pijnlijk buikje. Klinkt inderdaad als het echte werk. Nadat ze de vk heeft gebeld heeft ze ook niets meer gepost dus ben erg benieuwd. Sterkte meis!

@ All, hier weer een goede nacht gehad. Na de flinke regenbuien gisteravond was het heerlijk afgekoeld. Hier is het buikje inmiddels weer rustig. Een hele opluchting want ook gisteravond toen ik naar bed ging trok het zo erg door naar mijn rug dat het gewoon niet leuk meer was. En dan moet het echte werk nog beginnen, haha.

14. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goedemorgen!!

Heb net terug gelezen maar ben weer een soort zeef..
    Elea prachtige foto!! Fijn dat je al je meisjes thuis hebt! Beetje jammer van je Nanny zal wel pittig zijn zo..
    Shelley en ?(sorry) mooie buikfotos zeg!!
    Es?? Hoe is het??

Bij mij belde gisterenavond trouwens nog de kraamzorg, of ze vandaag om 10 uur de intake kon komen doen.. Het kan hoor daar niet van maar vind het zo gek dat je daarover op het laatste moment word gebeld..
    Vanmiddag voor het eerst met Sam naar de tandarts.. ben benieuwd..

Fijne dag allemaal

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es: Ik bedoelde het niet zo letterlijk om maar meteen te gaan bevallen hoor :D :D !! HAHA!!

Marsim: Fijn lekkere nacht en rustig buikje!

Bella: Jildou gaat eind augustus met mij mee naar tandarts! Nooit verkeerd dacht ik.. Idd wat vreemd dat ze zo laat nog bellen.. Maar misschien iemand uitgevallen? Maar komen ze bij jou langs dan?

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen dames....

es jehhh meid ..hoe is het nu ??
    sam zo dat is weer vroeg vandaag en idd je snapt het niet he na zon dag als gister ? is ze wel lekker vrolijk?
    eline wat een nare droom zeg bahh...
    marsin fijn dat je buik weer rustig is ..hier ook

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hier zou ik het niet meer hebben over mijn nachten ..maar wel fijn dat mijn buik weer rustig is alleen mevr niet hahah.. nou ja liever dat dan dat ze er al uit wil :D
    zometeen nog ff ontwerpje maken en dan de dagelijkse klusjes en lekker rustig aan doen .. want onderkantje blijft auwiii ... :(

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    bella succes bij de tandarts ..ze bellen we laat idd maar wie weet komt ze vandaag dan wel ?

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Vincent hier, de vriend van Es!

Allereerst buddy nieuws van Susanne..

**Buddynieuws!**

Hey buddy, ik wilde even laten weten dat ik weer op weg ben naar t ziekenhuis. Heb teveel regelmatige weeen. Krijg ctg scan en wordt weer op blaasontsteking gecheckt. Als er meer nieuws is hoor je het van me.

Liefs Susanne

-------------------------------------------------

Maaaaar Es ligt zelf ook in het ziekenhuis, dus die kan nu niemand smsen over zichzelf :p
    Misschien handig als Es nog een buddy erbij krijg :) dan kan ze jullie op de hoogte houden..
    Nu doe ik het even voor haar..

Es mag waarschijnlijk straks wel weer naar huis, ze heeft na vannacht 5 uur geen weeen meer gehad, alles is weer rustig geworden, maar was toch even vreselijk spannend..

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Susanne spannend meid, jeetje weer een blaasontsteking

Es dat was ook spannend zeg, toch niet doorgezet dan.
    Vincent bedankt voor je bericht

xxx

Deel Deze Pagina