hahaha es....en het erge is dat als je flink vloeit nog niet eens genoeg hebt aan die mega verbanden....ik moest 1grote en 1 kleinere maat gebruiken omdat ik anders lekte als een zeef hahaha
netbroekjes doen me aan mijn werk denken, die oudjes gebruiken ze ook met incontinentiemateriaal hahaa
Haha exactly my point Es, waah kraamverband, dat wil ik helemaal niet zien hahah! Kikkert, neej die huge onderbroeken die ik gekocht (met geld dus ik heb er nog wat aan uitgegeven ook) die zijn charmant hahaha! Dan liever een gratis niet charmante onderbroek. Maargoed, het woord net in netonderbroek doet me vermoeden dat t een gaatjes onderbroek is en dan verkies ik mn omaondebroek erboven denk ik want anders steekt mn onkruid door t gaas van de netonderbroek whahaha!
Die netbroekjes die zitten volgens mij in het kraampakket Sue... Hmmm is jouw vader mijn vader Sue? Whahaha wat lief van je paps Es! Lijkt mij wel vervelend hoor meis dat je geen band hebt met je stiefvader. Geeft toch ook weer een drempel om naar je moeder te gaan of niet? Whaaaa Es nu heb ik een trauma! Denk dat we er sowieso niet op ons charmanst uitzien Kikkert na de bevalling... Dikke lap tussen de benen, knipje hier en daar... Neuh laat maar, wij gaan die schoonheidsprijs dan echt niet in de wacht slepen!
hahaha sue dan zijn ventilatie gaten en dan zeg je toch tegen de kraamhulp als ze zich verveelt joh ga eens onkruid wieden hahaha
Waaah omg! Erase erase! Dat wil ik niet zien Es! Hahahaa geen gezicht en idd als ze te klein zijn wordt t rollade!
Dithje: Ja die drempel is er wel inderdaad.. maar dat komt ook een beetje door me moeder hoor.. Als je weet dat ze van de week pas voor het eerst in mijn huis is geweest.. en ik woon er al bijna een jaar Ach, in het begin toen mijn ouders gescheiden zijn had ik er heel erg last van.. nu heb ik mijn eigen leven en is het wel ''normaal'' geworden en lig ik er niet meer wakker van.. En sorry voor de trauma
Dan nog liever een pamper omdoen.. heb je ook geen last van dat je gras eruit groeit http://www.medishop.be/medishop/images/euron%20form.jpg
WHAAH Lig hier helemaal in een deuk !! Ja charming is het zeker niet , maar wat Dithje zegt klopt helemaal. Een geile meid zal je je de eerste week/ weken ook wel niet voelen !!
Hahaha lig echt dubbel hier voor zover mogelijk hahahaaa! We gaan t allemaal meemaken dus! We houden de humor er iig goed in! Dithje ik hoop van niet want t is best een nachtmerrie die pa van mij. Door hem werk ik al 3 jaar niet want ik deed nooit iets goed genoeg en kon niks en daardoor heb ik dikke faalangst en paniekstoornissen gehad. Weet je wat hij vroeger zei als ik n boterham met hagelslag nam? Plak t maar meteen op je bovenbeen, je wordt toch wel dik. Nu heeft ie n vriendin van 135 kilo! Dat was ff n serieuze noot van mij na al dat gegieber haha! Ik ben relaxt overigens hoor, geen meelij voor mij!
WHAHA JA VAST !! Ennuh in het zkh krijg je er 1 Dus hoef je ook geen stapels ondergoed etc mee te nemen !!
Whaaaa Es doe mij dan maar het netbroekje! Hahahaha Sam jij maakt het helemaal te bond... Wat is dat trouwens een geile meid? OMG die vader van jou Sue:x! Jeetje meis, daar ben ik even stil van... Ongelofelijk, hoe krijg je het voor elkaar om je dochter zo te benaderen en de grond in te trappen. Nee meis, dan klaag ik niet over mijn vader hoor. Dikke knuffel!
Phh haha lig dubbel hier Voel me de laatste tijd toch al een lompe koe. hebben jullie ook zon honger de hele dag?
he Sue, wat naar zeg van je vader.. zijn geen leuke dingen! En idd laten we de humor er maar een beetje van inzien met dat kraamverband, netbroekjes enz.. we gaan het allemaal meemaken