nancy mooie buik meis.. groeit lekker ... dithje was wel een goed voornemen maar ben al weer heel de ochtend in de weer geweest oepsss maar ga straks rusten beloof ik duimen idd dat alles draaiende uks goed gaan liggen slechte nachten knufff.. elea fijn dat de kleine meid na de spetter broek goed gedronken heeft ..mooi wip stoeltje .. was het nu al weer kwijt ... hier weer terug nog niet veel bezonders gekocht hoor alleen de spullen om de veranda te bouwen ..vanavond komen de palen voor het dak en als het meezit vandaag ook nog de planken voor de vloer hoop het zo?
Thanx dames, ben er ook (NOG!) wel trots op nu @Es, superleuk jurkje zeg! @Belschema VK, ik zou 'm hier nog even plaatsen, dus bij deze: Bekijk bijlage 76136 EDIT: hoop dat het leesbaar is
dithje manlief toch ook al last van de zwangerschap dementie?? idd zonde ..lekker shoppen vandaag nancy hele fijne dag vandaag meid heerlijk weer om aan de kade te zitten.. hier wel een jurkje gekocht maar op de markt geen positie want dat vind ik zonde van het geld ..en dit zit prima hoor... es leuk jurkje .. groeit ook goed
Es leuk jurkje, is die van etam? nancy super nog geen striae, ik ook nog nie, maar wat niet is kan nog komen idd Hier was mijn vriendin net, met haar kleine mannetje van 3 weken oud. Ik denk dank ooo ik wil ook, wachten lijkt dan nog een eeuwigheid te duren. xxx
Prachtige buiken dames!! Hier zijn de 2 kleine meiden buiten aan het spelen !! Dikke lol samen De schatjes !!
eline dat zal best is ook zo vertederend zon kleintje ..nog ff volhouden meid dan mag jij ook oh heb morgen mijn liggen/groei echo spannend hoor ..afsp om 9.15 dus lekker vroeg hoef ik niet zo lang te wachten haha...
Angel spannend, idd beter zo vroeg, hele dag wachten is niks. Ik wil een joggingbroek kopen voor als ik ben bevallen en naar huis ga, maar vraag ,me af wat voor maat. ik heb normaal een m/l. xxxx
goeie middag allemaal, hier een redelijke nacht gehad alleen van uitslapen is niks gekomen mijn moeder (waar dylan is blijven slapen) belde me dood leuk ff wakker om 9uur terwijl ik ook nog gezegt had uit te willen slapen grrrr.... uiteindelijk maar om half 10 opgestaan. we hebben de belasting centjes binnen dus ik heb meteen de koel/vrieskast besteld en de geboorte sticker voor op het raam ben wel blij dat dit gebeurd is nu heb ik voor mijn gevoel ook rust (nu nog hopen dat die optijd geleverd word hahaha). ik ga nu ff bijlezen mss dat ik straks ff reageer want ik wil nog wat dingen hier thuis doen
Hey! Oh Nancy mooie buik zeg, hier kruipt de striae omhoog en hangt mn buik al helemaal naar beneden. Es mooie jurk, van jou trouwens ook Nancy! Pfffff warm... zometeen slaapt mn broertje hier even terwijl stiefmam n 20w echo laat maken. Hier maandag n ligg echo. Niet echt nodig eigenlijk, kleine man ligt al 10w met kruin naar beneden.. Xxx fijne dag puf..
Hey meiden, vanmorgen even naar naailes geweest om een les in te halen. Jurkje voor m'n petekindje is bijna af. Net even gegeten en zo weer liggen, want buikje wil even wat rust nu. @ mamameisjes: o, ja, heerlijk! Dat ze s avonds nog even al je rare dingen van de dag herhalen... Maar wat je zegt, alles glijdt uit je handen! @ Eline: joh, jammer dat je nu nog niets weet. Kon ze het niet goed voelen dan? Dus nog een paar dagen afwachten nu. Ik had gewoon een van mn zwangerschapsjoggingbroeken aan. Niet de grootste, maar wel eentje die comfy over mn buik sloot. Was toch best lekker... @ Es: super dat de harde buiken nu weg zijn. Wel onwijs balen dat je vannacht niet kon slapen. Hoop voor je dat ze vandaag ook lekker wegblijven. Maak er maar een heerlijk relaxed dagje van in de tuin! Mooie buik hoor! @ Elea: Ja, die spetterpoepbroeken kunnen idd heel dwars zitten! Maar gelukkig is ze m weer kwijt Hier een wipstoel van BabyBjorn. Is goed te verstellen en ben er echt supertevreden over. Hij is heel gevoelig waardoor kindjes zichzelf al heel snel heen en weer kunnen laten wiebelen. Ik heb m zelfs later nog gekocht, en mn oude wipstoel weggedaan. Hij is niet goedkoop maar ik ben er supertevreden over! Voordeel is ook dat ze er langer in kunnen zitten. @ moeder K: balen dat je je zo brak voelde vanmorgen. Gaat het nu al iets beter? @ Dithje: oeps! Dus jullie plantjes hebben voorlopig geen dorst... @ Nancy: bizarre droom zeg! Hoe bedoel je zwanger? Wow! Prachtige buik! @ Lizz: laatste babywasje! Gek genoeg vond ik het strijken van de babykleertjes zelfs leuk, terwijl het normaal toch ook niet mn favoriete klus is. Succes! Enne...hier ook wel een beetje bang dat madammeke alsnog terugdraait. @ Sam: hihi, geweldig als ze zo lekker samen bezig zijn! Echt genieten. @ Angel: spannend morgen!
ik heb ff snel een paar pagina's gelezen en ik doe het ff zo: dikke knuffel & wat een mooie buiken!!!!
Goedemiddag allemaal. Wilde gaan bijlezen maar heb geen energie om 16 pagina's (alleen al van dit topic) te lezen... Ben vandaag weer bij de gyn geweest. Alles was goed. Heb ook als het goed is vandaag voor de laatste keer bloed moeten prikken. Ben dus weer gelijk bont en blauw op mijn arm (het eerste buisje ging er zo in maar bij het insteken van het 2e buisje stopte het bloeden spontaan... dus flink wat lopen wiebelen in mijn arm met die naald (de buisjes moeten namelijk beiden uit dezelfde ader worden geprikt) en heb nu dus een mega blauwe plek op mijn arm.) Hoe is het hier verder? Ga weer proberen om een beetje bij te gaan houden want qua energie gaat het weer wat beter. Heb wel nog een schattige L.yvia gezien en gelezen dat ze zondag naar huis mag. Joepie!!!!!!! Ga nu even een mega-vette tosti eten want mam heeft die net gewarmd. (Tosti met kaas, gedroogde tomaten, gebakken spek, ham en mayonaise) Tot straks!!
@Eline, oooo wat schattig he! Dan schelen jullie kindjes ook niet zoveel, dat is wel leuk zeg @Angel, spannend morgen! Heb jij heel goed gedaan, zo vroeg plannen Succes met de veranda, gaaf zeg, prachtig vind ik zoiets altijd! Geeft iets landelijks.. @Sam, leuk om die meiden dan te zien he, kan ik ook van genieten en dan zijn ze niet eens van mezelf @Joggingbroek, hmmmmm is moeilijk om te bepalen... Ik zou gewoon je eigen maat nemen, jogging rekt toch altijd nog wel uit.. @Kikkert, das niet zo leuk van je moeder zeg Goed zo van de belastingcenten! @Suekes, moet je eigenlijk nog vaak oppassen?? Ook al een liggingsecho... Krijgen jullie die allemaal? Hier geen sprake van namelijk.. @Pooh, leuk naailes! En spammen hier dat jurkje hihi Sterkte met je buikie nu @Laetitia, fijn dat alles goed was bij de gyn, maar wel balen van het bloedprikken zeg Zo en jij met je overheerlijke tosti mmmmmmmmmmmm
Eline: Yep is van de Miss Etam Sue: Spannend je stiefmam de 20 wkn echo! Ik heb het 40 min vol gehouden in het park met de hond! De hond heeft zich wel vermaakt met de bal, lekker zwemmen en rennen Gelukkig hebben ze aardig wat bankjes in het park elke 10 meter kon ik ff gaan zitten haha.. Heb het wel snik heet nu.. phoe he! normaal gesproken kan ik al slecht tegen de hitte maar nu is het nog erger! Lekker onder de parasol met een koud glas water en de voetjes ophoog! 8)
Nancy: Hoe heb jij je dag vandaag? beter als gisteren hier gelukkig beter vandaag.. phoe wat een rot dag had ik gisteren.. was echt super geïrriteerd en saggo.. Vandaag merk ik dat ik me gelukkig beter voel..