Ach ik groei er wel overheen. Mij zusje zit al 7 jaar thuis, zelfs school kon ze niet aan. Ik ga het zelf beter doen met mij kind(eren) en ze niet constant pushen. Mijn pa heeft nu juist voor elkaar waar hij bang voor was, 2 kids die niet tot niet optimaal functioneren. Ironisch eigenlijk he? En we zien hem allebei zo min mogelijk haha. Gezellig! Ieder huisje heeft zn kruisje... bij jou zal t vast ook niet leuk zijn (geweest).
ik ga nu maar eens ff naar de drukker als hij het proefdrukje niet klaar heeft dat laat ik het hormoonmonster ff los
In ieder geval ben je nu wel helemaal voorbereid wat zou je geschrokken zijn meid. en je vader en Vincent ook. Gelijk mijn man gebeld dat ik ook maar eens een tas moet klaar zetten voor het geval haha. Sterkte in iedergeval en doe rustig aan.
he dames wat een sexy onderwerp hier wahh ... ik heb dus mijn dag niet sorry voor de ego heb net een partij lang gedaan over 2 namen en een paar siertakjes ..nou die kl*** handen van me willen niet meer mee werken kan niet eens een rechte lijn meer trekken heb ook alleen maar gehuild hoop zo dat het na de bevalling weer over gaat want dan is mijn 2e passie ook weer weg maak me daar zo zorgen om .. maar goed ga nu stoppen want wil jullie goede humeur niet verpesten met de mijne...
he bahhh suek dat zijn geen fijne dingen meid .... en idd ieder huisje heeft zijn kruisje ..herken het zeker ..en een super instelling dat je het zelf anders gaat doen ..hier ook gedaan en nog en dat is stukken beter voor jezelf ...knuffff
Joh Angel wat k**** meis dat het niet lukt met de ontwerpen! Het komt vast wel goed, na de bevalling is het vocht weg en kan je je handen naar hartelust weer gebruiken. Huil maar even goed uit meis, kan echt opluchten! Dikke knuffel
hey stelletje kletskousen! ga echt niet alles bij lezen. Vanuit mijn zhbed meld deze overgelukkige mama zich even. Twee zware dagen en uiteindelijk keizersnede is best vermoeiend. Maar onze prachtige dochter maakt heel veel goed. ik ben helemaal verliefd! Bekijk bijlage 77391 ik kom net uit de douche,pff doet wel pijn hoor. maar voel me wel goed.Laura doet het goed,eet elke 3 uur flink van beide borsten. Moet ze wel wakker houden. Voor de rest slaapt ze alleen maar en is ze geweldig! volgens de gyn hebben we er goed aan gedaan ze met keizersnede te laten komen,had nooit natuurlijk kunnen bevallen en dan had het sowieso spoedks geweest. 4 kg 090 en 51 cm. Flink babytje maar zo schattig! later volgt meer uitleg en foto's,ga nu eerst mini petat laten drinken xxx
wow petatje wat leuk zeg. En wat veel haartjes heeft ze al. Ben blij dat het goed met jullie gaat, super meid xxxx
Angel dikke knuffel meid!!! Aaah Petatje, oké kriebelkriebel je hebt het voor elkaar gekregen om die aan te zetten !! Meid wat een prachtig gezinnetje!! Maar rustig aan en geniet lekker!!! Trouwens, had jij je banner goed staan? Want 37w en een kind van 4 kilo meid.. pfff!!
Oww petatje wat een leuke foto van jullie 3tjes!! Wat een schatje is Laura!! geniet er maar flink van!!
ja hoor sam. echt 3 weken te vroeg en 4 kg. Door haar grote zijn wss mijn vliezen gebroken. haha papa is pampertje aan het verschonen. Heeft ze een lekkere kaka broek geproduceert haha geweldig!
Dames wat een ochtend op zp zeg!!! @Petatje, meis wat een plaaaatje, helemaal geweldig!!! Het is inderdaad een flink kindje zeg, dat had je sowieso niet geredt inderdaad. Geef je BV of FV?? Meid heel erg gefeliciteerd, word er zelfs half emo van whahaha hormones Geniet van je gezinnetje! @Es, meis wat een nacht!! Gelukkig is het gezakt... Maar ik zeg nu wel gelukkig, denk jij er ook zo over? Was je niet half teleurgesteld dat het uiteindelijk toch niet ging gebeuren? had ik de laatste keer wel namelijk.. Doe rustig aan meid! En ik wil wel naast je liggen hoor in het zh!! Dus nog even rustig aan @Susanne, ooo voor jou ook spannend! Heeel veel sterkte meid!! @Mamma chan, jij ook sterkte en succes meid!! Waar gaat dit heen allemaal!? @Netbroekjes, OMG wat een dingen haha ken ze helemaal niet Wil ze ook niet kennen volgens mij whaha @Ieder huisje heeft z'n kruisje, vertel mij wat, kan er boeken over schrijven maar liever niet geheel openbaar hier... @Dromen, ik droomde vannacht 2 dromen. Eentje dat er een vent in het ziekenhuis werkte die vrouwen martelde en vermoorde.. En ik moest bij hem voor een keizersnede Kzei nog toen ik weggereden werd, "dokter ik ben geliefd hoor, ik word gemist, dus laat me niks overkomen"whahaha wat een kul En ik droomde dat Joep Sertons (die acteur) mij de minnares van de eeuw noemde, hij had nog nooit zulke lekkere sex gehad NOU VRAAG IK JE!! whaha wat is dit voor iets!? whahaha komt denk ik omdat meneer het een tijdje met een vriendin van me deed en dat was nogal een beest zeg maar hahaha kom echt niet meer bij! @Hier, was pas om half 11 wakker, NOG later! Vanmiddag stemmen en boodschappen en vanavond VK. Houd me vd straat! Iedereen beentjes dicht en fijne dag!
dank je dithje en sam.. kan echt helaas mijn tranen niet bedwingen al zou ik nu ff moeten want hebben klanten in huis ..ben normaal zon harde tante en troost ik liever een ander en dan baal ik ook weer van mezelf zo stom maar ja zo ben ik ... petatje ohhh wat een pracht foto zeg ..een wat een kanjer van een meid hebben jullie ter wereld gebracht zeg geniet maar lekker met zijn 3en ..dikke knufff
oke dit hormonen monster is laaiend....die klojo was er dus alweer niet, dus ik naar het postkantoor wat ernaast ligt....ja zegt ze ik ga zo wel ff kijken nou 10min later komt ze naar me toe zegt ze hoe is uw naam...dus ik de naam gezegt geeft ze me 2 a4tjes met daarop een proefdruk dus ik zeg tegen haar waar is hij dan???? ja zegt ze hij is aan de telefoon nou ja zeg hij laat godsamme gewoon zijn klanten in de winkel staan en het dan ook nog op laten lossen door een andere ik ben echt pisnijdig hoor
@angel een hele dikke mega vette digi knuffel voor jou @petatje wat een pracht foto ben helemaal in love ervan....nu wil ik ook. klinkt wel heftig zeg. @nancy hahaha jou droom gewelig, suc6 vanaaf bij de vk
Jeetje Petatje, dat is dan idd een flinkerd!!! Poeh!!! Kikkert: Ik was naar een andere drukker gegaan. Als ik zie naar die van ons.. als ik niet tevreden ben kan ik gewoon weer komen gaan we er even bij zitten etc.. Echt leuk... Wat een kl**thommel!!