Lizz wat zie je er mooi uit meid. Enne idd helemaal niet nodig zw kleding. Sommige mode is juist perfect voor ons op dit moment
hey meiden. ik maak me een beetje zorgen. zat net te lezen en las iets over zwangerschapsvergiftiging en 3 van de 5 klachten die er stonden heb ik. vocht,pijn rechts onder mn ribben. (denk steeds dat het een spier is ofzo) en vorige week was mn bloeddrruk vehoogd. weet niet hoe die nu is. maar wil straks ff naar de huisarts om mn b12 injectie. en kan ik dan gewoon vragen of ze mn urine op eiwitten kunnen onderzoeken? vraag wel ff of ze mn bloeddruk nog op willen meten dan weet ik dat ook weer. maar ben eigenlijk wel een beetje bang dat ik dat straks heb. en wat dan... is het slecht voor mn kindje... voor mezelf maakt me nog niet zo uit, maar mn kindje! kan ik toch wel vragen of ze dat willen doen. of is dat raar doet een huisarts dat niet?
@lizz mooie foto @bubsie je kunt niet meer als eens ff vragen maar ik zou eerder ff de vk/gyn bellen als je twijfelt. maar heb je het gevoel dat er een riem aangetrokken word rond je buik (terhoogte van je maag)???
Bubsie, kan je niet helpen want ik weet niet wat je moet voelen. Anders bel je toch even met de vk? Die kan je vast heel goed antwoord geven hoor. Thanks Koekkie voor het compliment.
Bubsie, als je twijfelt, zou ik niet aarzelen om te bellen hoor...kan zowel voor jou als voor beebje ernstig zijn als je het hebt...is ook noodzakelijk als ze het vroeg kunnen opsporen...heb je hoofdpijn? Moet je overgeven???
Hey dames, ben er weer... bezoek is bijna naar huis maar mam is nu nog aan het kletsen dus kan ff online komen. Even een ego-berichtje: (Sorry, zal straks kijken of ik kan bijlezen maar vrees dat er niet veel zal blijven hangen) Kreeg vandaag het rooster van Roger van het komende jaar te horen.... Komende week is hij 1 week thuis, daarna 2 weken in Zoetermeer, daarna 2 weken thuis, dan 2 weken Amsterdam, 3 weken thuis, 2 weken Schiphol, 2 weken training (hij vertrekt dan 's ochtends voor het ontbijt en komt 's avonds na het avondeten pas thuis), 2 weken Amsterdam, 2 weken vrij, 2 weken Amsterdam en daarna begint zijn gewone schema. (We zitten dan in de week van 8 november..) Dus denk dat ik voorlopig een "single mum of 3" zal zijn want de weekenden dat hij thuis heeft zullen niet echt opwegen tegen de nachten die ik alleen met de kids moet gaan doorbrengen.... Dus moest wel ff een keer of 10 slikken toen ik dat vanochtend hoorde. Maar we merken wel hoe het zal gaan lopen. Van het weekend gaan Roger en ik eens even rustig bespreken hoe we dat de komende tijd dan gaan aanpakken. Sorry voor het ego-berichtje... ga zometeen (als het bezoek weg is) wel teruglezen!
@proef kaartje: hier komt alles via internet, kaartje zonder tekst heb ik al in huis. Maar goed ik zit in fr en maak gebruik van een drukker in nl. @kraamverband: het kraamverband wat je in het z'huis krijgt vindt ik vreselijk en neem dan ook altijd een paar pakken aldays night mee, de meest absorberendste en verslijt in 2 dgn een pak of 3-4. Plus er gaat een flinke fles intiem was mee voor onder de douche. Ik voel me dan gewoon veel frisser. @petatje: inderdaad mooie foto enne weetje zeker dat er niet ergens een reken foutje gemaakt is bij jou qua bevallingdatum? @susanne: sterkte in het z'huis, lijkt me geen pretje verplicht stilliggen. @es: wat fijn dat je er weer bent en vincent thx voor de updates @mamachan: sterkte, hoop je weer snel hier te lezen @Eline: leuke katten, ik heb van de week net de belofte gehad van manlief dat als het kleintje er is en de rust weer een beetje is wedergekeerd dat we naar het asiel gaan en ik ook weer 1 of 2 van die schatjes krijg....... @pipoo: hoe gaat dat pendelen in zijn werk? wil je dat voor mij ook es doen?
Laetitia: wat balen! hopelijk komt jullie kindje wel wanneer hij in de buurt is en ook even blijft. Kan hij wel savonds naar huis of wordt er van hem verwacht dat hij daar ook blijft? Sterkte!
kga straks om 4 uur ff mn bloeddruk laten meten. als die goed is maak ik me zorgen om niks. en vanavond lekker op kraamvisite! helemaal zin in.
even snel want ik ga zo naar de andere drukker... de "oude" drukker heeft terug gebelt en hij gaf als reden dat hij er niet was dat hij het druk had, ik heb hem gezegt dat ik niet verder met hem in zee wilde gaan en dus de kaartjes wilde komen halen en die wilde betalen zodat ik ze ergens anders liet drukken.....ja dat kon maar dan moest ik 90euro voor de proefdruk betalen (de mafkees) ik heb dat geweigend er gedreigd met de rechtsbijstand verzekering....even later ging hij ackoord en hoefde we die 90euro dus niet te betalen en kon ik de kaartjes komen halen/betalen....ff later begint hij me persoonlijk aan te vallen dat hij al toen ik binnen kwam me een rare vond enz.... toen heb ik heb vriendelijk verzocht om op te houden omdat hij anders een probleem had want daar hou ik echt niet van mij persoonlijk aanvallen doe ik ook bij hem niet (ik val hem aan op zijn werk niet zijn persoonlijkheid) daarna zegt hij weet je wat hou je die enveloppen maar en ik wil je hier nooit meer binnen zien....dus ik zeg prima dan is dit het einde van dit gesprek. ik heb hem ook gezegt dat hij ons niks kan maken aangezien ik nergens een handtekening heb gezet en toen dreigde hij met ja ik heb wel jullie proefdruk hier met adres, nou ik laat me echt neit intimideren door z'n mafkees. ben nog steeds wit heet en de stoom komt uit mijn oren van die rotvent. mss tot straks ik moest mijn verhaal ff kwijt
@kikkert: wat een knurft zeg die vent! lekker naar die andere gaan en anders denk ik dat onze Ina je ook wel wil helpen.
Heb (het meeste iig) bijgelezen maar is niet zo heel veel blijven hangen: Petatje: Wat een schattige foto en wat fijn dat het zo goed met jullie gaat! Susanne: heel veel sterkte de komende dagen in het ziekenhuis en hopelijk blijft beeb nog even zitten! Mama Chan: Heel veel succes in het ziekenhuis. Hopelijk is er niet veel aan de hand. Es: Wat "fijn" dat je gewoon naar huis kon komen en dat de weeën niet hebben doorgezet. (Hebt nu waarschijnlijk gemengde gevoelens erover.. is het niet?) Maar wel rustig aan doen he!!! Kraamverband/netbroekjes: Die kraamverbanden heb je zeer zeker nodig. Ik had bij Thessa en Joshua de eerste week die netbroekjes aan en als ik dan uit bed ging deed ik een herenboxershort eroverheen aan of een pyjamabroek ofzo. In de tweede week had ik van die oma-onderbroeken waar ik de kraamverbanden (die met plakstrip) in kon doen. Had ook ergens gelezen dat het niet goed is om gewoon maandverband in het begin te gebruiken omdat die wat meer zweten en dat ontstekingen/infecties kunnen veroorzaken... Dus heb die pas gepakt doen ik echt nog maar weinig vloeide... (maar had het geluk dat ik bij vorige bevallingen na 2 weken al nauwelijks vloeide) Las ook ergens over een ongeluk bij de vk.. Kan me voorstellen dat je de rest van de dag helemaal van je sus af bent als je zoiets gebeurt of ziet gebeuren hoor... Kikkert: balen van die achterlijke drukker. Ben wel blij dat je zo makkelijk bij die andere drukker terecht kan. En zijn reactie is echt overdreven hoor. Zou me door zo'n gekke vent ook niet laten intimideren hoor en anders een klacht indienen Bubsie: zeker even laten nakijken als je het niet vertrouwd. En je hebt mijn nummer als ik iets moet doorgeven he. Koekkie: Hij is in de weken dat hij op locatie (Amsterdam, Zoetermeer of Schiphol) is alleen in het weekend thuis (dus van vrijdagavond tot zondag-namiddag). In de weken dat hij vrij is, is hij gewoon thuis. Als hij training heeft dan slaapt hij wel thuis maar is hij van 7 tot 7 ofzo weg. Als ik moet gaan bevallen dan komt hij wel naar huis toe hoor. Maar omdat hij steeds die kleine projectjes (die weken zijn allemaal individuele kleine projectjes die samen 1 groot project vormen) moet leiden is het (voor zover ik nu weet) niet echt mogelijk om met dagen te schipperen enzo... Maar misschien zou hij kunnen regelen dat hij een dag in de week vrij heeft (ma of vr) zodat hij een dag extra thuis is ofzo... maar dat weet ik nog niet. Moeten we van het weekend nog gaan bespreken. Dus ben eigenlijk stiekem al de hele dag een beetje gestressed omdat ik nu dus niet weet hoe het er de komende tijd uit gaat zien. Kan natuurlijk niet verwachten dat mijn moeder tot begin november een paar weken per maand hier naartoe blijft komen.... Dus is nog ff afwachten... Maar ik ga alle data nu even netjes op een rijtje zetten en kijken hoe het in mijn ogen het soepelst zal gaan lopen....
goedemiddag! Vluchitg terug gelezen en eigenlijk is alleen van susanne en es blijven hangen en het laatste berichtje van de hufterige drukker van kikkert schandalig die vent! kraamzorg is vanmorgen langs geweest, gewoon niet echt boeiend ze heeft niets nagekeken alleen ons bed.. Maar was wel een lieve vrouw hoop dat zij ook komt bij mij.. Vanmiddag met sam geslapen, heerlijk! en daarna naar de tandarts sam deed het fantastisch en het zag er allemaal goed uit bij hem.. Bij mij ook trouwens geen gaatjes ik was ong 2 jaar niet geweest dus was voorbereid op alles Heb nog nooit een gaatje gehad dus was redelijk nerveus haha.. Straks nog ff stemmen als het droog is dan anders doe ik het vanavond wel als mijn man thuis is anders moet ik weer met Sam door de regen Sorry dat ik niet reageer op iedereen maar weet echt niet meer
Hoi meiden! Wat een asociale mafkees Kikkert, ik vindt dat je het goed hebt opgelost! Fijn dat je ergens anders terecht kunt, ik zou het ook niet meer vertrouwen! Hier had ik overigens een proefdruk van het volledige kaartje, heb ik toen ook gepost hier. Ik doe het via Poobies, ben er erg blij mee, de trouwkaartjes waren ook super. Petatje, wat een gelukkig en stralend gezinnetje zie ik daar op de foto!!! Ik ben ook wel een beetje jaloers hoor, hihi! Ik wil ook mijn kindje! Ben superblij voor jullie en lekker genieten saampjes! Ik zag een paar mooie poezen voorbij komen. Cute! Angel dikke knuffel! Erg frustrerend! Ik laat vaak dingen uit mijn handen vallen als mijn aandacht verslapt.. Jeroen, thanks voor de update! Susanne veel sterkte en hopelijk blijft ukkie nog even plakken!!! Lizz, wat een mooie foto's!! Leuk jurkje ook! Hier had ik ook nog een leuk exemplaar (wat ik te groot in de uitverkoop had gekocht) en zit nu als gegoten! Eeeuuuhm, kwijt... Echt irritant af en toe! Oja Nancy, I get you! Ik heb van de week iets heel ergs gedroomd... Durf t bijna niet te typen Whahahaha zo voor l*l! Bart kijkt altijd die vechtsport op tv, weet niet wat het is. Maar daar heb je zon ultimate fighter, Sem Schildt ofzoiets echt een enge aap-man Hahahahaha! Dat was dus mijn vent en hij kon me met 2 vingers optillen. Ik werd echt beschaamd wakker en Bart gierde het uit toen ik het vertelde. Tjah waar je mee bezig bent he? Nou ik ga mijn mandje weer even opzoeken, zit er doorheen. Moet daarna nog stofzuigen en weer dweilen door die visite van giisteren, van mij mag iedereen eigenlijk wel wegblijven voorlopig, heb er helemaal geen zin meer in, mensen en dan weer poetsen... Dikke kus!
Laetitia: Het zal wel zwaar voor je zijn hoor, t is natuurlijk net wat je gewend bent. Om eerlijk te zijn ben ik niets anders gewend. Roger is tenminste nog eens een week huis. Hier werkt hij eigenlijk het hele jaar door, op 4 weken bouwvak en . Gaat 5 uur s ochtends van huis en is half 6 thuis of later. Dus het komt hier ook allemaal op mij neer, incl 2 honden en straks dan 2 kids en 2 dagen werken.. Marj: Jeetje meid wat een verhaal, zou me ook doodgeschrokken zijn. Dikke knuffel en maar even bijkomen van alles!! Fijn dat alles verder goed is en hopelijk gaat je dwarsligger snel normaal liggen !! Bubsie: Hmm ik weet nog dat ik dat ook eens gedacht heb bij zwangerschap van Jildou. Maar was toch echt dikke onzin hoor Slim om je bloeddruk iig ff op te laten meten!! Hier: Grrr Jildou had net een uurtje geslapen, kwam de post en Kyra ging blaffen Dus Jildou weer wakker. We hebben nog wel wat op ons bed gelegen/ gezeten en zij nog wat gespeeld en ik gedut HAHA.. Maar ben beetje moe Vreemd he !!