Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Pippo en lizz ook mooie katten zeg

marj jeetje wat eens chrik bij de verloskundige, hoop dat ze niks hebben zeg. Met jou alles goed gelukkig

Dithje wat goed zeg 1 boek af, ik ben nog niet begonnen.
    Ik heb niks gehoord nog van die boxen.

Lizz mooie box, en die domo is gaaf zeg.
    wat zie je er goed uit, en mooie buik ook

mamavperine leuk zeg ook 2 katten, het zijn zulke gezellige beesten

Kikkert wat een debiel die vent, erg onprofessioneel ook dat ie zegt dat ie jou gelijk al een rare vond, pff. Wees maar blij dat je het daar verder niet gaat doen.

Nou wij waren om kwart voor 2 bij de dierenarts, zitten wachten tot 5 voor half 3. Kat helemaal over zijn toeren natuurlijk.
    Ze denkt toch chronisch iets, hij heeft een ab kuur gekregen, en een stootkuur prednison( ontstekingsremmers) voor 10 dagen. Mocht het dan niet weg zijn moet ik terugbellen.
    Mijn moeder zat in de wachtkamer, en hoorde dat de dierenarts er helemaal niet was van een ander, maar dit 2 assistentes zijn.
    Dus ik schoot er nog weinig mee op, van hoe nu verder in de toekomst, pfff.

Ik heb een beetje buikpijn, weet niet waarvan, voor het eerst eigenlijk.

xxxx

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    wel terug gelezen maar er blijft niet echt iets hangen ..sorry:)

las wel iets over een ongeluk bij de vk ..jehh wat erg zeg ...
    sam jammer van het slaapje niet raar dat je nog moe bent ..
    zag een mooie buik foto voorbij komen super hoor...
    kikkert wat een aso zeg die man....gewoon na die ander gaan...

hier wel gelegen maar niet echt geslapen buik (onderbuik en onderkantje) werkt niet echt mee om rustig te slapen..

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    lea hopen dat je man in de buurt is al de kleien uk komt ..
    suek kan me voorstellen dat je het ff beu bent ..knufff hoop dat je lekker kunt slapen...

4. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik dacht als ik verlof heb, kan ik alles makkelijk bijhouden, niet dus :$. Het gaat zo snel!

@Es, fijn dat je weer thuis bent. Jeetje dat is schrikken, hopleijk blijft jullie meisje nog een aantal weekjes zitten. Rustig aan hoor.

@Susanne/Mama Chan, heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie kleintjes ook nog even blijven zitten.

@Liz, mooi jurkje en schattige katten!

@Sue, oh ik pies bijna in mijn broek van het lachen over dat onkruid. Zie me daar al liggen, ook hier zo'n fantastisch sexy pakket. Ver weg geduwd in een hoekje van de babykamer.

@Angel, herkenbaar hoor vocht in de handen, hier ook! De voeten/enkels/handen zijn gevuld met vocht, ik drink zoveel mogelijk water maar verder is er heel weinig aan te doen. Weet hoe het voelt en kan me voorstellen dat het af en toe even teveel wordt dan, als traantjes komen, lekker laten gaan hoor.

@Kikkert, dat schiet toch niet op met zo'n drukker, zo houdt hij geen klant over. Wat een schofterig gedrag! Groot gelijk dat je naar een andere drukker gaat.

@Elea, mooie foto van jou en je meiden, zo leuk om te zien hoe verliefd de grote zussen kijken.

@Petatje, wat een plaatje! Ik smelt helemaal. Veel haartjes, flink meisje. Wat je zegt, een overgelukkige mama, dat kan niet anders!! Geniet er van!!

Hier, vandaag naar de vk geweest, alles oke! Kleintje is al weer verder ingedaald en ligt bijna vast. Bloeddruk was prima, 2 kilo erbij (grotendeels te danken aan het vocht zei de vk). Oftewel, met 10 minuutjes stond ik alweer buiten.

Nu even mijn stem uitbrengen, het is eindelijk droog. Wat een plensweer, maar het blijft benauwd.

Groetjes!!

5. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Dames, hier ben ik weer;)

Dit x thuis.. Het was te vol op de afdeling, en mijn ontsluiting zet niet door( nu nog niet) dus ik mocht weg..

Ik moet bellen als ik bloed verlies, pijnlijke wee-en heb of waterverlies..
    Jeetje weer een gedoe zeg, me vader moet wel week blijven ze denken aan een lichte tia:(

Nou die kraamkamers zijn me toch ff luxe zeg;)
    Internet en tv radio allemaal gratis..:D
    Heb een kuur idd en daar kon het aan liggen zeiden ze, maar het rommelt veels te veel contstant harde buiken, ze denken niet dat ik de uitgetelde data haal..
    ik zelf denk ook van niet, ben blij dak na huis mocht zag me daar al weer liggen tot ze zich aanzou dienen:(
    Hoorde allemaal bbytjes huilen op de afdeling... dacht ik wil ooohoook!!
    Ga nu eten bij me schoonouders, miss tot later;)

Es fijn dat je thuis bent;)
    Suus: sterkte!
    Petat: mooie foto meid, geniet ervan

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    :D :D ik ben net bij die andere drukkerij geweest en ik ben echt super behandeld daar en tis zelfs goedkoper, dus ik ben helemaal blij

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamachan fijn meid dat je weer thuis ben en wat shit van je vader! dikke knuffel

@all knuffel ik reageer ff niet persoonlijk mijn hoofd zit overvol van alle stress vandaag ;)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Joepie mamaChan lekker weer thuis, nou dan nu maar rustig aan!!!

Kikkert: Kijk zo horen we het graag :D Goed geregeld!! Jammer dat het eerst zo'n stress op moest leveren!! Dikke knuffel!!

Wij gaan vanavond ff stemmen denk ik ..

9. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    @kikkert fijn voor je dat het nu geregeld is.

@mamachan: fijn dat ook jij weer lekker thuis bent

by the way ik heb nog geen buddy, wie is er nog meer buddyloos?

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hoi meiden

beetje laat maar mijn paps stond onverwachts voor de deur na het boodschappen doen en ik was nog gaan stemmen en er was boekenmarkt bij de bieb. Echt 6 superleuke boeken (vooral over baby's :D) op de kop getikt voor 4 euri's, helemala blij! :D

@Kikkert, wat een vent joh!! Zoooooooo zou woest zijn, fijn dat het goedging bij die andere!

@Marj, wat een verhaal, zou ook staan te trillen zeg :$:( Gelukkig dat alles goed was, wel een lage bloeddruk ja...

@Bubsie, fijn dat je even bloed kan laten meten, succes1

@Mamma chan, je bent thuis wat goed!! Spannende tijden meis, jeetje sterkte! :( Ook met je pa, is nogal wat zeg! Dan komt alles tegelijk he ;)

@Dithje, u go girl met de foto's, goed man! :)

@Suekes, whahahahahahahaha hetzelfde beetje als ik en die foto hihi *proest* :p geweldig zeg, het is elke nacht hier ook weer een verrassing whihi :D

@Pippo, jouw kat lijkt heel erg op die van ons hihi leuk beest zeg :)

@Laetitia, balen zeg van het rooster van Roger sjonge jonge... :(

@J2J, fijn dat alles weer goed was bij de VK! :)

@Eline, nou schiet ook lekker op, dus je bent er niet gerust op? :(

@De rest\, knuffel was echt teveel weer....

11. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    ego even hier
    Mijn vriend heeft zijn ex aangenomen met wie hij een paar maanden wat heeft gehad.
    Gaat ie aan mij vragen wat ik ervan vind....................pfffff
    Heb gezegd dat ie het moet doen als het goed voelt.
    Gaan ze gezellig samen overwerken???

12. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Is toch vies om met iemand te werken met wie je heb liggen "wippen" of ben ik ouderwets???

Voor de rest ben bezig met bijlezen:

Petatje een foto???kan niets vinden hoor waar staat het??

Es:wat een toestand zeg. nou nu niet te hopen dat je nog 4 weken gaat doorlopen op deze manier.

mamachan:hoest met je meis?

Suus:stertke in het ziekenhuis

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamma meisjes volgens mij zou ik geheel flippen, ik vind het een gemene rot streek.

14. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    voor de zwangere feestganger(degene met de niet positie jurk)
    Wat een mooie foto zeg.

Voor de rest, soms schiet erwat binnen maar vergeet het te tikken dan.
    Ben echt een warboel op dit moment wordt sinds een paar dagen steeds erger.
    PFF wil me hersens terug....

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mammameisjes, nee zou ik ook niet leuk vinden denk ik... en ik ben nooooit jaloers!

@Foto Petatje, Volgens mij had ze 'm rond 12 uur vanmiddag hier geplaatst..

16. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Nou moet me best doen nu niet te huilen...
    Me dochter wordt 5 uur terug gebracht dus dat kan nu even niet.

Maar dacht echt dat ik nu een man had die echt voor me ging.
    En toch op de een of andere manier voel ik me zo in de steek gelaten zijn ook al eerder dingen gebeurd.
    Wil niet uiteindelijk uit elkaar gaan, maar vraag me af wanneer iemand is rekening houd met mij?
    Ik doe alles hier, hij hoeft echt niets te doen misschien 2 x per week de vaatwasser inruimen.

Maar goed had ik dan moeten uitleggen dat dit ongepast is?
    Beetje nadenkend mens durft dit niet eens voor te stellen...
    Waarom doet liefde altijd zo pijn??
    Of ben ik weer labiel door eind zwangerschap?

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kikkert wat fijn dat die andere goed is en ook nog eens goedkopen

nancy zo lekker drukke middag gehad en wat leuk boeken voor maar 4eurie helemaal top meid..

mamachan fijn dat je weer thuis bent nu rustig aan doe he!

mamameisjes ik zou het ook niet leuk vind ..maar mannen die bedenken dat niet vanzelf je moet hun echt zeggen wat je ervan vind en denkt want anders snappen ze het niet ...

hier nog steeds auwii buik echt ongi krampen niet hevig maar heel de middag aanwezig ...hou het nog maar op voorwerk ....

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmmz Angel, je mag vrijdag pas hoor ;) !! :D !! Nog even volhouden :D !!

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mammameisjes, ik wil het niet goedpraten voor hem maar het is vaak ook dommigheid bij mannen he... ;) Die moet je echt alles voorkauwen. Dus misschien is er niet eens kwade opzet in het spel maar begrijpt ie het gewoon niet. Kan je er rustig met hem over praten denk je??

@Angel, meisje wat een off-dag voor jou he :( Sterkte joh meid, issuh nietuh fijn :(

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam ik weet het ..hou mijn benen al heel de tijd bij elkaar dus hoop dat het ook helpt ..

nancy ik weet het maar ja shit heb je wel eens ..maar leuk is anders heb me in heel de zw nog niet zo kl*** gevoelt als vandaag bahhh....

Deel Deze Pagina