Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, ben het ook niet van je gewend meid daarom... Is compliment he! :) Maar het kan gebeuren, dat hebben we allemaal weleens dat het ff niet zo gaat als wil in de zwangerschap, en dat is gewoon kl*te en vreselijk balen :(

@Hier, gaan zo eten lekker gnochi's schotel! JAMMIE :p beetje eigen brouwsel is dat maar zoooo lekker :D Gnochi's eerst koken en dan in een ovenschaal met tomaten uit blik, gehaktballetjes, bolletjes mozarella en italiaanse kruiden. Dan in de oven en daarna lekker op je bord met sla. Supermakkelijk maar lekker joh hihi :p
    Eetse jullie ook alvast!

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Nancy: smakelijk eten! Klinkt lekker trouwens.

Moet hier ook zometeen maar eens de frieten gaan bakken. Eerst maar eens kijken of Joshua langzaam wakker wilt worden. (Was vandaag wat later naar bed omdat we nog niet klaar waren met de lunch).

Tot vanavond maar weer eens!!!

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    wil je niet van die gekke dingen zeggen nancy nu gaan de tranen weer ...wel lief van je hoor dat je het zegt ;)

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wauw Lizz gaaf de box zo:D! Is de taart nog gelukt?
    Wat een super mooie buik meis en dat jurkje is echt te leuk gewoon:D:D!

Helemaal niet raar om te vragen hoor Bubsie! Hoop dat je inmiddels geweest bent en je wat meer weet? Joehoe, op kraamvisite.. Heerlijk je neefje bewonderen!

Joh Laetitia snap heel goed meis dat je moest slikken nav het rooster:$. Poeh he dat is nogal wat met al 2 kids en de derde op komst. Heavy hoor... Knuffel meis!

Echt waar Kikkert wat een ontzettende mafkees die drukker:$:x! Wat denkt ie wel niet, idioot... Goed dat je geen zaken meer met hem doet, want die vent is klaarblijkelijk geen knip voor de neus waard en niet te vertrouwen!
    Woehoe de nieuwe drukker is wel lief:D!

Super dat alles goed was bij de tandarts Bella!

Whaahahah Sue:p!

Tjonge Eline, fijn zo lang wachten bij de dierenarts... not:(. Hopen dat de kuren gaan helpen en je kat zo weer de oude is...
    Hmmm vervelend meis die buikpijn, misschien even liggen?

Super dat alles goed was bij de vk J2J, kan je er weer een weekje tegenaan;)!

Fijn dat je weer thuis bent Mamma Chan! Jakkes meis wat een naar bericht over je vader:(, sterkte ermee...

Gezelli Nancy zo'n onverwachts bezoekje van je paps! Wauw, goed gescoord joh die boeken:D... Ohhh dat klinkt echt lekker joh, het water loopt mij in de mond! Eet smakelijk alvast...

Gefeliciteerd met je 34 weken Mammameisjes! Maaruh je vriend zijn ex aangenomen:(... Hmmm, wat moet je daar nou weer van zeggen8). Denk dat je gewoon eerlijk tegen hem moet zijn en zeggen wat je ervan vindt... Sjonge, lastig zeg! Nou ja, vies is het volgens mij niet maar of het handig is....

Boeh voor de ongiekrampen Angel:(! Heb je al een douche geprobeerd meis? Helpt mij altijd wel voor een beetje verlichting... Of een kruik?

Hier; ben niet veel verder gekomen met het 2e fotoboek want mijn schoonouders stonden op de stoep voor een bakkie... Tja, kan moeilijk de deur weer dicht gooien he:p?
    Straks lekker frietjes eten, jummie!

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    wat klinkt dat lekker zeg wat je gaat eten ... eetsmakkelijk voor zo ...

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje nee nog niet maar ga zo ff douchen na het eten ..en dan hopen we maar dat het iets afzakt ....wat goed dat je er al 1 af hebt het is ook niet een klusje die je zo af hebt zeker na zoveel jaar foto,s haha..

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, hihi meissie wat heb ik voor geks gezegd dan?? :p

@Laetitia, lekker frieten JAMMIE :p

@Dithje, ook al onverwacht visite. We mogen blij zijn dat we nu zeeën van tijd (nog) hebben hihi ;)
    Jij ook al frieten mmmmmmm woensdag patatdag! :D

@Hier, strakkies naar de VK, ben benieuwd hoe het is weer. Ik wil mijn kindje zoooo graag vasthouden! 8)

Hoest met Es eigenlijk?

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach Angel, meid je mag gerust even klagen etc. hoor!! Kan het me voorstellen!! Dikke knuffel!!

Klinkt wel lekker Nancy :D !!

Hier andijvie gehad, alleen manlief had groentesausje vergeten en had er nu kerriesausje door gedaan. Ik vond het wel te eten, maar Jildou moest er gewoon van kokhalzen en normaal eet die alles ;) Dus die mocht van mij een bordje met aardappelen en appelmoes ;) !! Kor vond het zelf ook niet lekker HAHA !!
    En we zijn net even wezen stemmen, onze plicht ook weer gedaan ;) !!

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, iew kerrie met andijvie hihi arme Jildou :p
    Hier ook gestemd vanmiddag, ook weer gedaan :)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA ja geef mij ook maar het gewone sausje hoor :p HAHA!! :D

11. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Ja, we hadden lekker frieten met een of ander groenten/vlees-iets van mijn moeder.. (restjes van de kebab van maandag, spruiten van gister, een rode ui, een halve courgette wat over was van vanmiddag en dat gebakken... en dan op het eind nog wat curry erdoorheen) was erg lekker... De kids hadden zich het vlees ertussen uit gepikt en hadden verder appelmoes voor bij de frietjes. (Ze eten absoluut geen spruitjes en had geen zin om apart groenten voor ze uit de vriezer te halen)

Dus onze restjes van de afgelopen dagen zijn ook weer opgegaan. Alleen zijn er nog wat frieten over maar die gaan morgenmiddag met wat ham (of ander vlees) en ei in de pan en dan is dat ook weer op. Kunnen we morgenavond (en vrijdagavond denk ik ook) lekker nasi met satéh gaan eten... mjam!

Zometeen (als de Teletubbies zijn afgelopen) de kids naar bed brengen en dan denk ik dat ik ff het bad in ga. Wil ook nog de kleertjes gaan uitzoeken (is er vanmiddag niet van gekomen dus denk dat ik dat vanavond op bed of op de bank ga doen) dus denk niet dat ik nog online kom vandaag.

Alvast veel lieve knuffels en dames, houd de baby's nog eventjes binnen he! ;)

12. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Zo net voor een heel weeshuis weer gekookt.
    Mannetje heeft avonddienst en dan maak ik altijd wat extra zodat we wat kunnen invriezen. Hoef ik op de dagen dat ik alleen eet ook niet te koken. Vandaag pasta met heeeeel veeeeel groenten. En aangezien ik niet zo van de groentenpakketen ben ik wel een tijdje bezig met snijden.
    Nu maar even de kwarktaart maken dan. Was het al bijna vergeten.

Tot straks weer.

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Succes bij de vk Nancy! Enne... hier ook een enorme aandrang naar de baby. Net al een rondje met de kinderwagen door het huis gelopen:$;):D!

Euhm Sam lijkt me ook niet helemaal een lekker combi hoor andijvie en kerriesaus;). Ach joh, het is voedsel;)!

Geniet van je bad Laetitia en succes met het uitzoeken van de kleertjes!

Lekker hoor Lizz! En handig inderdaad om extra te koken...

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy nou gewoon dat je het niet gewend bent( zie de vk gister ook al) en compliment...vind ik echt lief maar niet zo gewend om te krijgen nou ja klaag ook niet gauw miss daardoor....:( nou dan gaan me tranen weer ..ohhhh echt te erg hoor :) de kraan vloeit hier in overvloed vandaag ..zelf als manlief wat liefs zegt of smst wat een muts hier vandaag....morgen weer beter ;)

heb je nog lekker gegeten klonk wel heel lekker ??? succes bij de vk straks meid.. nog ff en dan mag jij ook je kleine in je armen houden...;):D

sam weet ik wel maar ben niet zo gauw dat ik klaag enz ..had het ook gister bij de vk hoor ....die zei ook al je bent zon bikkel en klaagt niet ondanks je klachten enz ...nou dat weeet je het wel daar ging de kraan haha... morgen is het wel weer over ;)

hier net gedouched maar nog niks geholpen ;) met hoesten doet het zelfs zeer in mijn onderbuik ... zoek er nog niks achter want dit gaat wel over ..ligt gewoon aan mijn slechte dag (hoop ik);)
    heb gelijk maar even op de baby kamer alles in orde gemaakt want tja had het bed nog niet opgemaakt ...en nu net ff het laatse baby wasje gedaan ..dan heb ik dat maar klaar he?:D

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hahah dithje leuk ff rondje kinderwagen ;) ff aan de oefen he? hoort erbij zeker bij de 1e haha... nog ff meid;):)

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ohhh lekker lizz kwarktaart ... bewaar je een stukje ?? :D

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Laetitia, klinkt lekker meid! Hier houden we zelden restjes over want die gaan allemaal in een bakje naar mijn vader :D Dan vriezen we het in en dan hoeft ie het alleen maar op te piepen, hijs maar alleen

@Angel, ach meis toch, nee dat klopt, je klaagt nooit eigenlijk, dus zeker compliment en neem het nou maar aan want is echt gemeend! hihi ;)
    Wat rot dat je buikje maar niet over wil joh sjonge :( En lekker klaar nu met de boel, en met je pootjes omhoog nu! 8)

@Dithje, hihi soms pak ik ook even de wagen, dus zeer herkenbaar hihi :D

@Lizz, groot gelijk hoor, maar dan ben je wel ffies bezig inderdaad.. Ik ben altijd van de makkelijk erg he hihi 8)
    En kommie nou wel dat stukkie taart brengen :D

@Hier, kga afsluiten hop naar de VK, tot later! X

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam andijvie lekker maar idd niet met kerrie :p maar ja je moet wat he? haha.. hier eten we eingelijk altijd rauwe andijvie stampot want de rest lust hier geen papje erbij :( heel af en toe doe ik het wel voor mezelf haha..

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dank je nancy ..succes meid tot later ...ja lig hier nu weer op mijn bedje :D

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel: Haha herkenbaar.. Dat heb ik ook wel eens bij de vk gehad :) !! Hmm volgens mij doe je verder aan struisvogelpolitiek :p HAHA!! Is niets is niets :p Kop in het zand steken :p Straks gewoon 10cm ontsluiting, ff persen en floep :p HAHA!!

nancy Succes :D

Dithje: Ach ik had honger, dussss eet alles :p HAHA!!

Deel Deze Pagina