Lekker laten vloeien die tranen Angel! Moet er gewoon even uit soms... Je hebt gewoon ff je dagje niet meis, morgen is het vast beter! Hihihi, wel leuk nog even bezig zijn met de babyspulletjes! Lekker van genieten!
Zal jullie nog ff wat grappigs vertellen Jildou had gisteravond haar tandenborstel in dr mond, was aan het poetsen op haar manier nog even !! Kor was zich aan het scheren. Wat doet mevrouw vervolgens? Gaat ze hem na doen, alleen dan met tandenborstel.. Dus mevrouw onder de tandpasta Geweldig wat een kind !!
Poeh, er is een heleboel gekletst. Ik vind het toch altijd knap hoe Dithje en Pooh76 alles blijven onthouden en op iedereen reageren. Ik ga ook een poging doen. Lizz: leuke foto!! Je bent trouwens ook mooi zwanger! Nancy: Succes bij de vk zo.. Die bezoekjes vind ik toch wel altijd leuk, ookal sta je na 10 minuten weer buiten, haha. Angel: Zit je op je laatste dagen? Schijnt namelijk wel een van de verschijnselen te zijn. Soms lucht het wel even op om tranen te laten.. Als de pijn erger wordt, moet je nie blijven ontkennen want voor je het weet floept de baby eruit.. Laetita: Kleertjes uitzoeken op de bank is wel relaxed.. en dan lekker met alle kids in bed.. Mammameisjes: Mannen zijn toch heel anders dan vrouwen.. Ik begrijp niet dat dat meisje er zelf geen moeite mee heeft, maar mannen kunnen over het algemeen heel nuchter zijn na een relatie. Misschien moet je er rustig met hem over praten.. dat kan toch geen kwaad? Es: Ben je al een beetje tot je rust gekomen sinds gisteravond? Susanne85: En hoe is het met jou in het ziekenhuis?? Hier: Heb vandaag weer het een en ander gedaan, dus die kunnen ook weer van het lijstje. Daarnaast ben ik vandaag en gister nog even door een collega van mijn werk gebeld omdat ze niet meer wisten hoe dingen zaten (hmmm, ik had het toch echt uitgebreid uitgelegd en hij was overal van op de hoogte). Avondeten: brood met wat boter.. Manlief heeft een vleesmaaltijd gegeten en dat lust ik nie.. Owja, en ik heb natuurlijk weer wat chippies gegeten...
Owja, en dithje heeft of gaat een tourtje doen met de kinderwagen?? Toch niet leeg hoop ik?:S Straks denken mensen dat je gek bent.. haha
dank jullie wel meiden echt lief van jullie ....knuff voor jullie hoor wahhh sam wil je me niet zo aan het lachen maken ? weet je hoe zeer dat doet aan mijn buik ahahha.. hou liever tot vrijdag mijn kop in het zand hoor en wat een wereld kind heb je zeg geweldig haha echt leuk he hoe ze je na kunnen doen??
mama t jij ook al haha.. nee doe ik niet hoor hou het wel in de gaten is niet te hopen dat miep er straks uitploept haha.... nou meid dat is niet veel wat je hebt gegeten wel goed eten hoor?
Whihihi, geweldige actie Sam! Fijn MamaT dat je weer wat zaken van je lijstje hebt kunnen afstrepen! Enne, dank je voor het compliment... Gebeld worden door collega's is herkenbaar hoor, ik werd in het begin ook nog vaak gebeld... Maar ja, ik heb dan ook niet echt een nette overdracht gedaan he. Hihihi, is jouw tweede naam chippies? Whahaaha, het ritje was hier in huis hoor... Ga echt niet met een lege kinderwagen buiten lopen. Ben wel gek, maar zo gek nou ook weer niet!
HAHA Dithje: Was wel leuk geweest.. Angel : Ja ze is geweldig HAHA!! Ben blij dat ik je ff aan het lachen heb gebracht !! Nou ja, eigenlijk Jildou !!
Dithje: hahaha, het had gekund. Niemand zal het je kwalijk nemen... Angel: Komt goed hoor.. En je mag best soms klagen.. Daarvoor zijn we hier toch? Als we dit forum niet hadden, dan hadden onze mannen ons vast al verlaten
Haha..ik zie het al voor me Dithje. Loop je buiten met de wagen met je dikke buik...de mensen zullen dan wel denken dat mens is gek hoor!! De kwarktaart staat trouwens in de koelkast hoor met extra geraspte pure chocolade en een extra dikke bodem omdat ik een extra bodemmix heb gemaakt. Dus meiden over een dikke 2 uur is die klaar. Waar moet ik allemaal bezorgen???????? Thanks MamaT voor het compliment. Lekker dat je weer dingen kan wegstrepen op je lijstje. Goed gevoel altijd. Angel, lekker laten gaan die tranen. En je hoeft echt niet altijd een bikkel te zijn hoor. Wij zijn er wel om je op te beuren. Sam, hihi..die Jildou. Wat een meissie. Heerlijk toch?
doet ff goed sam haha.. en vond het ook grappig dat je de stuisvogel erbij haalde haha... kikkert weet ik ook wel maar ik klaag eingelijk nooit zo snel kan er ook niks aan doen ...en ik ben ook heel blij met zon man als sam ..die weet me altijd op te beuren zonder dat ik hem vertel wat er is weet hij het al ..zo fijn nou over wandelen met een wagen zonder kind he? zag vd week een vrouw lopen met een hondje in der kinderwagen zo vreemd
joehoe Hier krijg ik last van me rug bleeegh Nancy: succes bij de vk mamameisjes: hmz zou ik ook echt niet leuk vinden dat zn ex bij hem kwam werken kikkert: mooi zo dat het gelukt is bij de drukker rest: knuff ikke zeef
Joehoe Lizz, bezorgen bij Dithje! Whahaha Angel met een hondje in de kinderwagen... Volgens mij krijg ik dan een lachstuip als ik dat zie... Hier; ga ff douchen en dan een filmpje kijken... Tot laters!
nou die had ik dus ook dithje het was ook echt geen gezicht ..haha... veel plezier met film kijken .. mamachan ff rustig gaan liggen en anders ff bellen als je het niet vertrouwd ..
Haha, je hond in de kinderwagen. Je hebt trouwens ook echt speciale hondenwagentjes he. Niet voor de grote honden maar voor de kleintjes. Kan trouwens niet wachten om met de kleine in de kinderwagen op stap te gaan. Wat betekenen de steken in je onderste eigenlijk? Wat is het nut daarvan?
En mochten jullie nog meer willen lachen of genieten van ons meisje, er staat hier weer een nieuw filmpje (bovenste) .. Wel friestalig !! Maar ach !! Dat hoofdje is al geweldig !! Hopelijk later op de avond nog 1.. Maar die moet ik even inkorten!
Ik kan ook niet wachten hoor Lizz! Lijkt me heerlijk, lekker op stap met de kinderwagen... Die steken in je onderkantje zijn indalingsweeen.