Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    En ik heb Pooh ook nog niet gezien vandaag, dat is ook een van de dagelijkse 'klanten' hier... :(

2. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Nancy wat fijn dat alles goed was bij de vk.
    Had idd ook gelezen over de Tens. Mij lijkt het ook wel wat. Maar het is nog best prijzig wil je dat huren. Tenminste wat ik kon vinden daarover hoor.

Angel, denk niet dat de kleine gedraaid is. Zo voelt het niet tenminste. Hij is wel erg rustig vandaag moet ik zeggen, laat niet echt van zich voelen. Hoop dat hij morgen drukker is.

Mirie, je moet lekker niks van aantrekken wat anderen zeggen. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Het is toch jou leven. Misschien heb je er wel voor gekozen om ze zo kort op elkaar te krijgen. Dat weet een ander toch niet.

Bubsie, succes morgen. Niet fijn.

Es, waar ben je?
    Het is idd niks voor haar om zo lang niet te komen kijken.

Einneh, vervelend van die onrustige benen. Heb er zelf vooral als ik net in bed lig last van. Overdag geen last.

3. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland

Bedankt voor je lieve reactie! Voordat ik mijn lieve zoontje kreeg was ik 2,5jaar bezig om zwanger te raken. En de artsen wisten mij te vertellen dat ik niet spontaan zwanger kon worden. Nou mijn zoontje heeft het tegendeel bewezen en ik ben nu toch echt weer spontaan zwanger geworden. Ik zie zwanger zijn ook echt als een groot wonder.
    Mensen die hebben echt altijd wel wat te zeggen. En altijd maar van die domme opmerkingen. Ook over mijn buik zit er nou 1 of 2 in.

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Es: he bah meid.... sterkte vannacht!

@ Lizz: overdag valt het wel wat mee maar als ik in de rust kom wordt het steeds erger.....

5. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    @lizz1: ik probeer mij er echt niets van aan te trekken. Alleen op een gegeven moment is het gewoon niet leuk meer.

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh bakkes Es, kan het me voorstellen dat je hier onzeker van wordt! Dikke knuffel en hopelijk een goede nacht!!!

Mirrie: Jakkes irritant die opmerkingen. DIkke knuffel meid!!!

Uuuuuh Susanne ik duim meid, hopelijk lekker naar huis vrijdag!!

Ennuuuh..weet ik het ff niet meer...

7. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Precies Mirie, het is dus een prachtig wonder dat je voor de 2x keer zwanger bent. Het is toch hartstikke mooi dat jullie een 2e kindje is gegund als al is gezegd dat het op de natuurlijke weg niet zou lukken.

Es, rustig aan meis en hoop dat je de nacht een beetje doorkomt. Dit is niet vol te houden zo voor je. Rust maar goed uit en ik denk aan je. Dikke knuf voor jou en Vincent.

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, fijn even van je te horen, maar pak wel je rust he, voel je niet verplicht! Maar was er al bang voor dat het helemala niet lekker gaat... Sterkte meissie, laat je verwennen en pak je rust, take care! :(

@Susanne, ik duim voor je dat alles rustig blijft bij je, jij ook sterkte meissie!

@Lizz, ja huren is bijna even duur als kopen.. Ik hou nu marktplaats in de gaten, daar gaan ze vaak voor de helft weg maar wil graag een femina :)?) en die is nieuw 100 euro, beetje boel centjes, dus wacht tot ie op MP komt :D

@Mirie, hier nog erger als ze dat soort opmerkingen maken dan! Wat een eikels :x Is toch een wonder dat je uberhaupt zwanger raakt dan, ondoordacht he die domme mensen ;)
    Ja over die buik, hou op schei uit.. Collega's noemde me dikke vetklep, hangbuik zwijn en ga zo maar door. Is toch niet normaal :$ Gauw de kop ingedrukt, ik werd er helemaal onzeker van ;)
    geniet van je zwangerschap meis, ik zou zeggen laat ze maar lullen, maar is moeilijk, kweet het.. 8)

9. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    @Sam;)

@nancy wat een raare collega's je bent echt mooi zwanger;)

@lizz ik doe echt mij best en ik blijf het een wonder vinden!

10. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Mirie: lieverd, ik heb nog geen oproep van je gemist..??? Je weet toch wat ik altijd tegen je zeg... Jij weet hoeveel moeite/geduld jij hebt moeten hebben voordat je de eerste kreeg, dan is de tweede toch harstikke welkom!!!

11. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Even voor de anderen.. Mirie en ik zijn ook in het echt vriendinnen:) Ennuh, volgensmij hebben we geen geheimen voor elkaar..

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mirie/MamaT, kennen jullie elkaar trouwens in real life? Gewoon nieuwsgierig hier hihi ;)

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    HAHA je was me voor :p:D

14. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Haha, ik was je net voor.. Ja we kennen elkaar in reallife, dikke maatjes..

15. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland

Ik weet het schat! Alleen ik wou dat mensen eerst na kunnen denken voordat ze een opmerking maken. Het is echt kwetsend terwijl mijn kindje van harte welkom is. En ik zal ook alle liefde aan beiden geven.

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    es he bahh meid snap je best ..hoop dat je een beetje kan slapen vanacht ..goed je rust nemen knuff;)

mirie mensen weten het altijd zo goed te vertellen ..en kids krijg je en neem je niet .. het is en blijft een wonder hoor...knufff

nancy nee idd houd maar niet op hier... het is niet heel hevig maar wel continu aanwezig ;) heb net zelfs de boel nog van kant gedaan ;) denk ff wat doen miss helpt het maar nee hoor of ik nu loop en wat doe of gewoon op mijn bedje zit hier maakt niks uit ...dion zei net nog voor dat hij naar bed ging je gaat toch niet nu al de baby krijgen als ik hier alleen ben met jou hahaha. de scheet :D
    oke wel eens van gehoord ja de tens maar meid maakt je niet te druk voor de bevalling komt echt goed ;)

volgens mij is pooh nog wel online geweest vandaag maar zeker weten doe ik het niet hoor;)

einneh he bahh miss als je manlief lief aankijkt doet hij het vast wel haha... hoop dat je vanacht iets beter slaapt knufff

17. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Ha lady's

Niet terug gelezen, heb ook een beetje een bleeh gevoel ook veel pijntjes ed. Sam is daarbij ook nog per ongeluk knoert hard op mijn buik gevallen met zijn 13 kilo dus dat maakt het ook niet prettiger;)

ONRUSTIGE BUIKJE: STERKTE en hopen dat het of doorzet of gewoon stop zodat jullie vannacht wel lekker kunnen slapen

Mirie ik vind dat je helemaal gelijk hebt!! Het is een wonder juist! Laat iedereen lekker lullen,w aar bemoeien ze zich mee! Ik kan daar ook slecht tegen hoor en waar bemoeien ze zich uberhaupt mee?!

Lieve dames iedereen een knuffel ik ga zo naar mn bedje.. Even de verkiezingsuitslag bekijken en dan ga ik..
    Sorry voor mijn ego berichtjes vandaag;)

18. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland

nee schat we hebben geen geheimen voor elkaar;)

19. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Kom op Mirie.. diezelfde mensen hebben geen flauw idee wat men heeft moeten doormaken om de eerste op de wereld te zetten en de opmerkingen en dergelijke van artsen te moeten horen.

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    wat leuk zeg mama t en mirie dat jullie ook echt vriendinnen zijn :)

bella trusten meid..

Deel Deze Pagina