Juli 2010 mama's deel 5

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Jun 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, lekker gewandeld dus als omaatje, haha ken het hoor :p

Mijn dag is stukken beter!! Gelukkig bij jou ook...
    bas zei gister al, dacht al waar is mijn vrolijkerd :( Tja hebbie weleens he van die dagen ;)

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    eline denk als je maatje l nodig hebt als hij nu iets te straks zit zit hij als het goed is na de bevalling beter ..niet dat je gelijk alles al kwijt bent haha..maar al wel iets hoor...
    nancy ja ben hier ook heel blij dat het nu gaat gebeuren zal de foto,s tussen door hier plaatsen ...:)

ga nu ff liggen zo en dan nog ff wat doen ..wil zoveel mogelijk af hebben.;)

3. Mirie85

Mirie85 Actief lid

Jan 19, 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Goedemiddag dames!
    Zo jullie gaan echt snel. Bijna niet bij te houden;) Maar wel erg leuk. Mooie buikjes allemaal.

4. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Bijna iedereen heeft verlof dus is niet van het forum af te slaan, daarom gaan we zo snel denk ik, haha! :D

5. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    Had wat bij de H&M besteld voor na de bevalling als ik uit het ziekenhuis kom maatje M wat ik normaal ook heb maar krijg de broek wel aan maar zit een beetje boel te strak hoor. Wordt dus terugsturen en groter bestellen..haha.... Dus ja de kilo's zitten toch ook echt aan m'n kont!!!

6. Mirie85

Mirie85 Actief lid

Jan 19, 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland

:DIk zit ook thuis! Heb al sinds mijn vorige zwangerschap niet meer gewerkt. En om eerlijk te zijn mis ik het niet:)

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    Jeetje meiden wat gaan jullie hard.
    Ineens deel 5 geopend en dan nog eens een heel stel pagina's.
    Even alles een beetje snel doorgelezen. Verder nog alles rustig hier lees ik.
    Hier vanmorgen weer even een rommelend buikje gehad maar is inmiddels weer rustig. Vanmorgen ook een collega op de koffie gehad met haar dochtertje van een half jaar. Een heerlijk poppie en maar lachen.
    Tja en een nacht als anders gehad, was dus weer waardeloos.
    Straks nog even lekker de tuin in en een zonnetje pakken.
    Vanavond om 21 uur afspraak bij de vk. Dan laatste echo en gesprek over de bevalling. Ben benieuwd.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zooo jullie gaan echt hard ;) !! Dat ze zo leuk speelden had ik niet moeten zeggen.. pffff kom ik in de tuin, hadden de dames het zand uit de zandbak in de ballentent gegooid en een lol dat ze hadden ;) Moest er ook wel om lachen, maar aws niet helemaal de bedoeling :p HAHA!!
    Nou Jildou ligt nu net in bed, ff snel de honden wat laten doen en dan heerlijk niets ;) !!

9. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Pffff, dames.. ik kan nie de hele dag op mijn werk lezen hoor. Wat een geklets!! En een hoop mooie buiken.

Ik was dus kennelijk nie de enige die vroeg wakker was. Ik begin nu lekker om 10 uur met werken, maar die kleine stond om 7.15 uur al naast me bed en riep 'mama, kakkebodduh, we gaan naar opa en oma toe!!!'. Dus ik was klaar wakker!! Hij begon meteen een heel verhaal over het behang.. hahaha. Hij zei dat hij de bloemen niet mooi vindt.

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Dames ik ga afsluiten want ff bij de sportdag van mijn werk kijken..
    Tot later!

11. Mirie85

Mirie85 Actief lid

Jan 19, 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    @MamaT: jij hebt bijna verlof nog een paar uur en 1dag:D
    Dan ga ik jou lekker gek maken met mijn geklaag;)

12. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    Nancy veel plezier!!

Ik ga even de tuin in met een paar tijdschriften.

13. Mirie85

Mirie85 Actief lid

Jan 19, 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland

Hoi meid! Ik zie net dat je ook lid bent van bb. Ben daar ook lid:D

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Idd een hoop geklets hahaha.

Ik ga zo even met mijn moeder naar een scooterzaak, dinsdagavond was mijn band in een paar sec leeggelopen, ik slipte helemaal weg, doodeng.
    Dus mannetje wiel eraf gehaald, en nu maar even naar brommerxaak brengen.

Het weer valt me een beetje tegen, veel bewolking.

xxxx

15. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    ja klopt daar ben ik ook lid :D

16. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Eline: weer tegenvallen??? phoe he moet je hier heen komen :p

17. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

Sep 30, 2009
    1,269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve kletskousjes, ga lekker in de tuin zitten niet achter de pc hangen... of tja met de laptop in de tuin zitten haha. Ik zit nog binnen maar wel de laatste werkdag van deze week... en dan nog 1 week te gaan. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    hey meiden.
    wat gaan we weer snel, geloof inderdaad dat iedereen verlof heeft. :)
    ik zit lekker in de tuin, maar heb het best benauwd eigenlijk. en ben moe. wil eigenlijk wel ff slapen maar ze komen nog een pakketje ophalen van wehkamp dus daar wacht ik eigenlijk op.
    zal je zien komen ze pas rond 6uur.

heb eindelijk tegeltjes besteld om mn buik mee te mozaieken. wil namelijk iets wat op de geboorte kaart staat ook op die buik zetten en de rest met spiegelmozaiek. dus kan hopelijk snel beginnen.

nou iedereen fijne middag. kga ff spelletje doen denk ik. als mn ogen open kunnen blijven. haha.

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    O jee.... ik heb vandaag geen rust in m'n kont! Slapen is dus ook nog niet gelukt. Krijg mezelf niet eens zover om m'n bedje in te kruipen. Niks voor mij. Heb allemaal dingen in m'n hoofd die "af" moeten. Veredelde nesteldrang?;)
    Zo nog even een boodschapje doen en dan beloof ik dat ik echt ga zitten.... (maar wil ook beginnen aan m'n enveloppen...pffff)

@ Koekkie: ik geniet van het mooie weer hoor! Maak je maar geen zorgen ;)

@ Eline: balen zeg. Maar succes zo met de band. Hier echt heerlijk weer!

@ MamaT: aha, dus de kleine draak wist 't nog wel. Tja, je kan je behang maar niet mooi vinden.... alleen mama niet blij natuurlijk!

@ Sam: hihi, nou ze waren toch heerlijk samen aan het spelen? Alleen niet helemaal hoe jij het gedacht had :p

20. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

Sep 30, 2009
    1,269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Good for you Pooh! ;)

Share This Page