@ Nancy: thanx! Jij ook een goede nacht he? (maar daar heb je normaal nooit zo'n moeite mee toch? ) @ angel: thanx. Geeft niks meis! Hoe is het met jou vandaag?
hahaha sam ik weet het maar ik wil ook niet zomaar midden in de nacht bellen ...denk ook wel loos alarm maar ja duurt wel lang nu hoor sins vanmiddag een uurtje of 1 al zo ....trusten en hoop dat jil morgen vergeet dat ze vroeg moet opstaan en lekker blijft slapen
@pooh stekte meis en een hele dikke knuffel voor jou... @nancy nou we hebben eerst hele flinke ruzie gehad , hij kan mijn hormonen zich niet voorstellen en hij kan zich ook niet voorstellen wat er in mij omgaat en hoe andere mannen dat wel kunnen enz.... heel bla bla bla verhaal maar het lucht wel op hoor hij zit gewoon heel erg met het gedoe rondom zijn vader en stiefloeder hij kan het geen plekje geven (nog niet)
ja vind wel rot dat ik er niet aan gedacht heb ..alsnog een knuff meid... nou niet mijn dag vandaag ...hier alleen maar de kraan open ...heb nog geen dag gehad zoals vandaag bahh .. maar de dames hier hebben me aardig kunnen opbeuren echt super dames ..... verder al sins vanmiddag last van buikje ..ga nu denk ik toch maar ff bellen al denk ik dat het loos alarm is omdat ze niiet heel hevig zijn maar ja wel regelmatig en wil niet midden in de nacht moeten belllen zeg maar ..
@Angel, volgens mij noem je ergens de naam van jullie kleine hieronder... denk even wijzigen of heb ik het mis?? En als je gaat bellen, succes meid! @Pooh, nee daar heb ik zeker geen moeite mee, vanmorgen was het weer bijna half 11 schande gewoon haha @Kikkert, ja begrijp het wel maar hij mag niet alles daarop blijven gooien he... Ik deed dat ook in het begin, het gedoe met mijn zus altijd was ik daardoor uit mijn doen, totdat ik zei: HOP die griet gaat niet ALLES voor me verpesten en dat werkt wonderbaarlijk Sterkte, hoop voor je dat het iets verandert meid!
uhhh nee toch ?? waar dan ?? miep is het niet hoor mocht je die bedoelen?? want zo noemen we haar hier omdat we bang zijn om anders de naam te noemen haha...
Update over susanne, Ik ben net terug uit het ziekenhuis, Als suus zich rustig houdt gaat het eigenlijk prima. De wee-remmers lijken dus te werken. Ze krijgt morgen nog een prik voor de ontwikkeling van de longen van onze kleine. Dat willen ze observeren en met een beetje geluk mag ze vrijdag middag weer naar huis. En die 2/3 cm ontsluiting is alvast mooi meegenomen voor de volgende bevallings-sessie zullen we maar denken. Ook voelt ze zich zichtbaar beter, Ze is weg uit haar eenzame kamertje en heeft een kamergenote waar ze het prima kan vinden, TV, Telefoon en een mooi uitzicht over de bedrijvige ingang van het ziekenhuis. Hectische dag maar gelukkig lijkt het weer de goede kant op te gaan. Ik ben gesloopt, Weltrusten.
@nancy ik denk dat hij op een keer punt moet gaan komen, ik begrijp hem opzich wel maar ook weer niet en het moeilijke is dat zijn pa ook nog zijn baas is dus ze zien en spreken elkaar 5 dagen in de week. het beste was daar weg gaan maar ja dan zitten wij zonder centjes en in deze tijd kun je blij zijn met alles wat je hebt. dus hij moet er een weg in gaan vinden waar ik hem heel graag bij wil helpen natuurlijk maar hij geeft ook aan er nog niet klaar voor en mee te zijn. en door hem kan ik het hele gebeuren ook niet 100% afsluiten want door hem blijf ik er immers ook mee rond lopen al ben ik er wel veel harder in want mensen die mij pijn doen die wil ik niet meer in mijn/ons leven.....pfff familie soms heb je geluk en soms ook niet. en uiteindelijk blijven alleen de mensen over die ook 100% voor jou willen gaan het zijn er dan wel mss niet veel maar liever 1 goede dan 10 halve.
bedankt voor de updat jeroen.. geef haar morgen maar de knuffels van ons hier ..en we duimen met jullie mee..
@suzanne/man bedankt voor de up-date en fijn te horen dat het ondanks de omstandigheden goed gaat. slaap lekker en een knuffel voor suzanne
meiden ik ben er vandoor ga mijn bedje opzoeken.... slaap lekker (alvast) en benen bij elkaar voor diegene die nog onder de 37 weken zijn dus nancy jij mag zowiezo
@Jeroen/Susanne, bedankt voor de update, het ziet er allemaal IETS rooskleuriger uit.. Trusten en take care voor beiden!! @Kikkert, zo ben ik ook, graag of niet... je familie heb je niet voor het uitkiezen en waarom niet eigenlijk Precies.. als het vrienden waren geweest had je ze ook laten vallen denk ik dan.. Hoop dat de lucht iets opgeklaard is nu meis
Kikkert: Slaap lekker schat. Niet teveel nadenken, dat kan je er nu echt niet bij hebben. Angel: Schat, jij gaat nu bellen.. je moet even aan jezelf denken en zij verwachten dat je ook belt als je ongerust bent.
Heb wel bijgelezen dames maar geen puf om op iedereen te reageren, sorry. Doe even snel een kleine reactie... Super Nancy dat je weer bent goedgekeurd! Nu maar afwachten he meis?! Als je het niet vertrouwd moet je echt bellen hoor Angel! Ook als je twijfelt om te bellen, doe het nu maar. Echt meis, beter een keer teveel als te weinig! Sjonge Es nog steeds veel krampen/steken/etc... Sterkte en knuffel meis! Fijn dat het beter gaat met je Suzanne! Hopen dat je vrijdag naar huis mag meis. Bedankt Jeroen voor de update en trusten, logisch dat je gebroken bent joh... Succes in het ziekenhuis morgen Bubsie! Spannend hoor meis... Enne, je neefje bewonderd.. Helemaal leuk meis! Lieve buddy Pooh, nogmaals een dikke knuffel meis! En ten slotte las ik nog iets over een vriendschap in reallife, leuk leuk! Hebben net filmpje gekeken en ben helemaal gebroken dus ga mijn bedje opzoeken! Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Dames welterusten! Ik ben bekaf dus ik ga even lekker liggen. Bedankt voor al jullie reacties. Liefs van mij
dames heb gebeld ... als het doorzet wil ze me graag horen maar voor nu gewoon lekker gaan liggen en proberen te slapen en hopen dat het nog niet doorzet ...maar niet erg dat ik gebeld heb zei ze ..gelukkig maar.... we gaan maar niet hopen dat het doorzet en toch gewoon een rot dag van voorwerk is en ons miepje wacht tot dit weekend... dithje hoe was je film??
Ga afsluiten. Mannetje is thuis en gaan nog even op de bank relaxen. Wilde nog even zeggen dat de kwarktaart ultiem lekker gelukt is!!! Ben trots op mezelf..hihi Iedereen goede nacht en benen bij elkaar en slaap lekker.