Krijg net nog een SMS uit het ziekenhuis dat suus toch weer regelmatig bloedverlies heeft....Zucht, ik was net weer een beetje opgelucht. Laten we maar hopen dat de kleine ons een beetje goede nacht gunt, ik hou jullie wel een beetje op de hoogte. Ze is in ieder geval ik goede handen, Ik ga ervandoor, Ciao!
lizz kan ik niet over oordelen of ie lekker was hahah nee grapje ...mag je zeker trots op zijn dat ie zo lekker was je kwarktaart... weltusten meid..
jeetje het zit ook niet echt mee bij jullie he.... heel veel sterkte en ik zal duimen dat jullie kleintje toch nog ff blijft zitten in mama's buik
@Dames die gaan slapen, welterusten! @Angel, fijn meid en pak je rust nu ff, doei meis sterkte @Jeroen/Susanne, ooo nee he, sterkte potverdrie!!! Ik ga ook naar bedje toe, toedeloe en tot morgen!! XXX
he vedorie ...we duimen mee ...ik hoop dat je een beetje kan slapen en morgen weer fit na haar toe kan ..take care
@angel goed meid dat je gebelt had....en ff een berichtje voor de kleine mup in jou buik nog 2 daagjes wachten dan mag jou mama tenminste thuis bevallen! rustig aan meid en een knuffie voor jou @all thanks meiden voor de reacties
dank je wel kikkert .... hoop dat onze meid naar je luisterd ... weltrusten iedereen en hopen hier op een stille nacht zonder gekke dingen ....
Hey meiden, Het was weer veel dus even de belangrijke punten. Susanne sterkte meid, hoop dat t rustig bij je wordt.. Jeroen thx voor de update en rust goed uit! Es dikke knuff meid, buikje wordt maar snel rustig, kleine meid nog maar 5 daagjes en dan mag t. Xx Angel, bij jou ook al zo onrustig? Rustig aan lieverd hoop dat je nog lekker kan slapen! Lief meisje nog even bij de mama in de buik blijven. Pooh dat is heel verdrietig, dikke knuffel meid. Nance fijn dat alles goed was! Klinkt erg goed allemaal! De uk mag komen dus! Mirie, knuffel en schud een keer, sommige mensen weten gewoon niet het verschil tussen interesse en ronduit asociaal gedrag. Nou beentjes dicht meiden en ik leef met jullie mee. Hier overigens alles goed! Toch weer mutssteken, maar ik kan er beter tegen? xx slaap lekker!
voor de nieuwschierigen:foto's in een album. Wel ff vriendjes worden hier gaat het goed.ze drinkt en eet alleen maar. Met mij gaat het redelijk,kan wel al uit bed. knuffel voor iedereen! xxx
@ Lizz, meid die domoo seat helemaal leuk. Ben er ook weg van maar heb me nog weten in te houden. Mooi buikje hoor! @ Laetitia, jeetje heftig hoor dat je mannetje de aankomende tijd zoveel van huis is. @ Mama Chan, wel lekker dat je weer thuis bent maar balen dat het nog steeds onrustig is. Sterkte met je papa. @ Mamameisjes, meid ik zou er ook niet erg blij mee zijn als mijn kerel zijn ex zou aannemen. Ik zou wel eerlijk zijn naar hem toe en gewoon zeggen dat je het niet zo'n prettig gevoel vind. @ Angel, nou meid jou buik blijft ook onrustig he. Doe het maar lekker rustig aan! Hoe is de nacht gegaan? @ Dithje, schiet het al een beetje op met je fotoboeken? @ Bubsie, succes met de ctg vandaag. Hopelijk is het allemaal vals alarm. Kunnen ze ook niet voor de zekerheid bloed prikken? @ Nancy, super dat alles weer goed was bij de vk. Balen dat je geen tens kan lenen maar zelf wat moet regelen. @ Es, jeetje meid weer onrustig bij jou. Hopelijk zakt het wat af. Snap heel goed dat je er onzeker van wordt. Kalm aan hoor! @ Susanne, heh bah toch weer bloedverlies. Hopelijk blijft het nog even zitten. Sterkte hoor! @ Pooh, meid een hele dikke knuffel. Snap goed dat zo'n dag een randje blijft houden. @ Petatje, super om te horen dat alles goed gaat met jou en de kleine Laura. Geniet er maar lekker van! @ All, gisteravond weer een stuk van mijn bloedprop verloren daarna bleef ik een tijdje bruinverlies houden en een buikje dat flink aan het rommelen was. Vanmorgen werd ik wakker en was alles weer rustig. Moet vandaag naar de vk dus ik ben erg benieuwd.
goedemorgen dames.. petatje fijn dat je jullie laura het goed doet zeg en dat het met jezelf ook al de betere kant op gaat het is al heel fijn dat je van bed kan he? geniet nog maar lekker meid.. heb je uitnodiging gestuurd ben wel nieuwschierig he hahah suek he bahh wat naar van je muts steken ...ja hier al onrustig sins gister middag brrr maar denk dat het voorwerk blijft hier heb ik vanacht alsnog een onrustig buikje gehad en stond er ook mee op ..maar ik denk wel hoop ik dan dat het bij voorwerk blijft want het wordt niet heviger tot nu toe dus dat is alweer mooi meegenomen he? we zullen zien hoe dag de verloopt hoe is jullie nacht verlopen es en mamachan??? heeft iedereen een beetje geslapen?? ik hoop het wel dames ...
marsin goede morgen ..he weer een stukje en ook nog br verlies nou ben benieuwd wat de vk zegt vandaag ?? hoe laat moet je er heen?
Goedemorgen. angel ja dan zal t inderdaad wel voorwerk zijn. marsim succes bij de vk. petatje ik kijk zo even op pc.is mooier.hihi.fijn dat t zo goed gaat! hier goede nacht gehad.1x plaspauze.half 6 Jildou.heb eerst 2 pogingen gedaan dr in bed te houden.lukte aardig maar ging toch na kwartier weer huilen.om 6uur bij me en zijn net wakker.dus wel fijn.ze heeft t maar druk met dr pop.zo schattig.hoop dat t poppenwiegje bijna klaar is voor dr.mn moeder is met bekleding bezig. nou we zullen even douchen.straks weer naar Vk.
Morgen meiden Marsim, fijn dat je vandaag naar verlos kan, dan kan je het vragen. Angel naar weer een onrustig buikje, gelukkig niet heviger, rustig aan he Petatje fijn dat alles goed is. Ben benieuwd naar je fotos, heb je toegevoegd als vriend Susanne ik hoop dat de kleine nog even blijft zitten nancy fijn dat alles weer goed was bij de verlos Es hoe is het nu met jou? Sam succes bij de verlos straks Hier gisterenavond erge steken van onder, gemeen kan dat zijn he xxx
sam he toch weer vroeg die jildou ..maar toch nog wel fijn dat ze even bij je heeft gelegen ...succes bij de vk straks...
@petatje ik heb je uitgenodigd voor vriendjes te worden ben nl toch wel nieuwschierig hoor naar jullie kleine meid . fijn te horen dat het goed gaat, geniet ervan en doe maar lekker rustig aan. @marsim ow spannend en dan ook nog 37weken vandaag. suc6 bij de vk. @angel toch nog een onrustig buikje het zou idd voorwerk kunnen zijn maar je weet het helaas maar nooit die kleintjes die komen wanneer ze willen . doe maar lekker rustig aan vandaag knuffie @sam dat klinkt idd als een fijne nacht. suc6 bij de vk @eline ja die steken van onder zijn echt niet grappig te noemen. hier... een verschrikkelijke nacht gehad ik kon mijn slaap niet vatten heb ook ieder uur gezien en daarbij is het hier in de flat verschrikkelijk warm en klam. verder is mijn buikje was onrustig maar de kleine is ook mega druk af en toe lijkt het net alsof de kleine er zo uit wilt springen .
kikkert ..he bakkes wat een nacht heb je achter de rug en ook al wat onrustig buikje ? hier ook nog steeds en idd ze komen wanneer ze willen hebben we niks over te zeggen he? haha...jij ook rustig aan meid... knufff
Goede morgen: Mamameisje: ik zou het ook zeker niet leuk vinden als mijn man zijn ex aan zou nemen! Susanne: succes vandaag, sterkte hopen dat de beeb nog ff blijft zitten.. marsim: SPANNNEND!! Pooh: sterkte lieverd, begrijp helemaal dat zo'n dag altijd iets heeft. Sam succes bij de vk straks Es hoe is het bij jou?? en met jou MAMACHAN? petatje: Fijn dat het met Laura zo goed gaat en dat ze zo tevreden is. Heerlijk dat jij ook al uit bed kan.. Ik heb je ook een uitnodiging gestuurd ben ook heel benieuwd naar jullie prinsesje Hier nog steeds een bleeh gevoel Heel rot gevoel van onder en druk op mijn onderbuik/Schaambot/doos. Sam is wederom vanmorgen op mijn buik gevallen net alsof als je je niet lekker in je vel voelt dat juist gebeurd.. Naja de beeb beweegt wel goed dus ik maak me geen zorgen verder dat het kwaad kan.. Of kan het wel kwaad?? Fijne dag allemaal, iedereen die ik veregten ben sorry en een dikke knuffel