@angel ja mijn buikje is onrustig sinds vorig weekend (flinke indalings weeen). de laatste loodjes wegen het zwaarst maar zijn ook mega spannend want je weet het immers maar nooit wanneer ze willen komen kijken naar de buiten wereld
Kikkert wat balen zeg, dat je zo slecht hebt geslapen. Kan je vandaag wel een beetje uitrusten? Bella naar dat je zon last heb van onderkant, en zal je dan net zien dat sam op je buik valt. Ik heb ook wel wat last van de onderkant, onderin buik, vagina, ook alsof er wat tegenaan drukt af en toe. Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Ik denk dat ik echt maar is aan mijn trouwfotoboek begin. xx
Onrustige buikjes... Rustig aan!! Jullie mogen nog lang niet !! Hmm Ik dacht dat ik al vriendjes was Petatje.. Nou dan straks maar ff kijken.. Angel toch gebeld.. Ben benieuwd wanneer het bij jou gaat doorzetten, hoop neit dat je zo nog 3 weken moet lopen! Bella dikke knuffel!!
vraagje: hebben jullie ook door dit vochtige weer extra veel last van vocht vast houden??? ik had gisteren echt worsten vingers en benen (niet zo erg als de foto's die hier geplaatst zijn) maar toch zeer duidelijk vocht aanwezig
Goedemorgen! Jeetje zeg, toch nog 'slechter' nieuws gisteravond over Suzanne. Hoe is het nu met d'r? Hoe is het met jou Es? Wauw Petatje wat een prachtige foto's meis! Echt om te smelten die kleine meid van jullie... Gefeliciteerd met je 37 weken Marsim! Spannend hoor vandaag bij de vk, succes meis! Nog steeds onrustig buikje dus Angel! Tja, maar afwachten he meis en gewoon een beetje rustig aan doen... Meer kan je niet doen volgens mij, knuffel! Jippie Sam een goede nacht en toch nog geslapen samen met Jildou! Succes bij de vk zometeen... Kan heel gemeen zijn inderdaad Eline! Heb je wel lekker geslapen meis? Succes met het fotoboek, gewoon beginnen joh en dan zul je zien dat het best meevalt. Hmmm een slechte nacht achter de rug Kikkert, balen meis. Herkenbaar hoor meis, hier ook flink vocht aanwezig. 's Ochtends erg stijve handen en voeten zijn ook flink plofpootjes... Manlief heeft mijn voeten gisteren gemasseerd en dat is wel merkbaar, kan mijn enkels weer een beetje zien. Jeetje Bella Sam weer op je buik gevallen... Denk dat het niet zoveel kwaad kan, vooral ook omdat je de baby nog goed voelt... Maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon even bellen he? Hier; straks controle bij de gyn, ben benieuwd! Daarna ga ik ff de stad in en even een bakkie doen bij moeders...
hey lieve schatten!!! mevrouwtje ligt lekker te slapen en ik ben aan het ontbijten. kwam ff spieken hoe het hier gaat met suzanne. Hebben jullie een update?
He Petat, kersverse trotse mama! Suzanne ligt in het ziekenhuis aan de weeenremmers, krijgt vandaag nog een injectie voor de longrijping van de baby. Ze had gisteravond nog wel bloedverlies... Meer update is er niet jammer genoeg. Het is dus even afwachten! Hoe is het met jou dan meis? Lukt het allemaal een beetje met de wond van de ks? Echt een popje hoor die mooie Laura van jullie!
ja het lukt wel,doe het nog rustig aan. 's nachts ligt ze gewoon bij me te slapen ofwel bel ik de vk om haar bij me te brengen. Kom er zelf uit om te plassen maar echt lang rondlopen of staan lukt nog niet zo goed. Denk dat de bv eindelijk begint te lukken. Omdat ze 3 weken te vroeg is was/is haar zuigreflex wat minder. Maar dat is goed nu. Wel was ze al 310 gram afgevallen dus vandaag mag ze max. 90 gram afgevallen zijn. Vind het vrij ingrijpend. mama worden,een kindje voeden,die keizersnede. En dan al dat bezoek,pff ben gisteren helemaal hysterisch geworden en mannetje heeft gewoon iedereen buiten gezet en afgebeld. Echt gek worden. Voor de rest geniet ik. vind de nachten zalig met haar zo dicht bij me. @suzanne sterkte meis,hopelijk blijft jullie kleintje nog wat zitten. dikke knuffel!
Jeetje meis, kan mij voorstellen dat je er even doorheen zat. Het is ook allemaal heel ingrijpend geweest natuurlijk. Fijn dat je mannetje zo adequaat heeft gereageerd en iedereen heeft weggestuurd! Doe maar lekker rustig aan en bovenal geniet van je gezinnetje, knuffel!
wat een geklets Pooh: fijn dat het een beetje beter gaat op zo n dag, zoiets blijf je altijd bij;( Es: Hoe ist nu? Suus: ook wel benieuwd naar jou.. Kikkert: jee miniee ik heb ook zo n keerl he onrustige nacht gehad las ik? hoe gaat het nu? Mirre & ... vergeten leuk dat jullie vriendinnne zijn!! Petat: mooie foto's geniet ervan meid, ben jaloers Angel ook al een onrsutige buik: hoe gaat het nu? Nancy en marsim :: jullie mogen he Hier: wel goed geslapen op zich maar tog steeds harde buiken ik kan ook moeilijk een houding vinden Mag het nie zeggen miss maar hoop dat ze snel komt.. krampen komen en gaan.. ik houd me maar vast aan de woorden van de gyn, echte wee-en voel je wel meid Ik ben er ff nie, ga met dani na me vader en krijg zo bezoek toedels..
@petatje lieverd tis ook niet niks want je ook al leef je er (bijna) 9 maanden naar toe je weet nooit precies wat je te wachten staat, mama & papa worden is niet niks. het brengt heel veel vreugde, liefde maar ook onzekerheid met zich mee. daarbij bedoeld de omgeving (familie,vrienden ect....) het allemaal (vaak) heel goed en wilt bij alles helpen enz... en daarbij krijg je nog eens al dat bezoek over de vloer, ik snap best dat je dat af en toe heftig vind of je ff teveel word. probeer goed aan jezelf, je mannetje en de kleine meid te denken want het bezoek kan ook nog achter een paar dagen/weken komen. het belangrijkste is nu dat jullie aan elkaar leren wennen en dat jij goed opknapt, ik weet uit eigen ervaring door veel bezoek in het begin (kraambezoek) en niet goed luisteren naar mijn lichaam dat ik heel erg lang nodig gehad heb om op te knappen zowel lichamelijk als geestelijk. dus meis doe rustig aan en geniet!!!! dikke knuffel
@petatje heb net ff je foto's bekeken maar wat schatje is het en al die haartjes geweldig , als ik dit zie duurt het me echt te lang hihihi
@ Angel, he dus nog steeds onrustig bij jou. Die onrust en onzekerheid is niet niks he? Doe het maar rustig aan. Helaas kunnen we niet meer doen dan afwachten. Ik moet om trouwens om 12,15 uur bij de vk zijn. @ Sam, succes bij de vk vandaag. @ Kikkert, bah vies is dat he als het zo benauwd is. Ik kan er ook maar bar slecht tegen. @ Petatje, meid het overdonderd je natuurlijk allemaal ineens. Daarnaast nog lekker al die hormonen in je lijf. Het is allemaal toch zo snel gegaan terwijl je het nog niet echt verwachte. Fijn dat je kereltje actie heeft ondernomen. Het gaat nu even om jullie drie. Geniet er lekker van. Super dat nu ook de bv op gang komt en Laura lekker bij mama wil drinken. Rustig aan meid. Niet overhaasten hoor allemaal. Keizersnede is niet niks. @ Dithje, meid succes bij de gyn vandaag. @ Eline, succes met het trouwfotoboek. @ All, zo ik heb net nog even lekker liggen tukken. Gister had ik echt het gevoel van nou volgens mij kan het elk moment beginnen. Nu is het weer een beetje rustig. Er is ook geen touw aan vast te knopen he ( spreekwoordelijk dan he).
Hoi dames, niet bijgelezen want moet zometeen naar de gyn. Las wel nog ergens iets over TENS (volgens mij bij Nancy en Angel). Voor Angel: Hier staat iets over TENS: Menu Voor Nancy: Volgens mij vergoed mijn zorgverzekering (zilveren kruis) de TENS wel. (Weet niet of het geheel of gedeeltelijk is).. maar ik heb wel de meest uitgebreide verzekering die daar mogelijk is... Ben nu weg anders mis ik mijn bus. Tot later!
Goedemorgen! Petatje: Wat een schattige foto's! En ik snap helemaal dat het je ff allemaal teveel werd, t is ook niet niks wat je meemaakt! Jeroen: Thanks voor de update! Sterkte!! Hier: Gaat het nog steeds niet lekker.. de hele nacht en ochtend al pijnlijke harde buiken, als ik mijn hand erop leg doet het al zeer. Heb nog steeds ongie krampen en steken in mijn onderbuik, maar t zet niet door en t blijft niet regelmatig.. Ik hoop niet dat ik zo nog 3 a 4 weken door mag blijven lopen, dan ben ik helemaal ingestort..
Goedemorgen, Petatje wat een mooie foto´s zeg en wat is ze al groot en veel haar! Gelukkig gaat de bv nu goed. Hoop dat ze vanaf nu aankomt. Begrijpelijk dat het allemaal even te veel was die visite. Moeder worden en dan ook op die manier is niet niks. Geniet lekker van je mooie meissie en rustig aan. Gelukkig dat petateman goed voor je zorgt ook. Angel, blijft dus onrustig bij je. Ben benieuwd of het vandaag zal doorzetten. Niet dat je nog weken moet doorlopen hiermee. Mama Chan, jij ook een onrustige buik. Je hebt de 35 al heel netjes gehaald maar iets langer zou beter zijn natuurlijk. Kikkert, dikke knuf. Hou niet extreem veel vocht vast zoals sommige hier maar merk wel dat het met deze klamme dagen erger is idd. Marsim, ja leuk he die Domoo. Hadden hem toen met een aardige kortingsactie gekocht. Is ook leuk voor als ze wat ouder zijn. Jij ook een onrustige buik. Zou het aan het weer liggen??? Hihi...nee zonder gekheid. Vervelend. Maar begint nu voor velen toch wel erg dichtbij te komen zo. Dithje, succes bij de gyn. Ben benieuwd of de beeb nog goed ligt en al is ingedaald misschien. Sam , uitgeslapen vandaag???? Ook succes bij de vk vandaag. Lea, succes bij de vk. Eline, je trouwboek. Heb je de foto´s wel allemaal al ontwikkeld? Zelfs dat moet ik nog doen en 19 juni is het alweer een jaar geleden. Schandalig he. Moet ook nog een boek aanschaffen. Succes met met inplakken. Wel leuk werk om te doen met dit weer. Bella, ook dikke knuf voor jou. Hier een aardige nacht gehad. Veel plassen alleen en warm. Begin nu last van m´n rug te krijgen zodra ik lig.....vreemd?? Vandaag komt m´n zusje gezellig langs, maar zo eerst maar eens beneden stofzuigen. Met 3 katten is dat zeker wel nodig. Hoe is het met Es eigenlijk? Heeft iemand nog iets van haar gehoord?
Dithje succes bij de gynacoloog en laetitia ook. Petatje het is ook niet niks allemaal meid, en je had ook nog die keizersnee, en dat het toch lang duurde, ingrijpend allemaal meid. Neem vooral rust. Nou mijn fotoboek is klaar, ik maak er altijd kant en klare boeken van op internet, dus niet met inplakken. Ben blij dat het klaar is hahaah. xxx
Lizz: K had net boven jou een berichtje geplaatst Vanavond met de hond (weer) naar de dierenarts, we gaan nu bloed laten prikken.. Ze heeft nu in een maand tijd al 6 plekken gehad, rood, etterig en t jeukt.. ben bang voor een flinke allergie! Ik hoop ook dat er iets uitkomt uit dr bloedtest, want hier wordt ik moedeloos van.. als je weet wat het is, kan je het behandelen.. nu blijven we maar elke keer met prednison zalf aan de gang, maar dat kan ook nooit goed zijn natuurlijk!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ben ik er een paar dagen even niet.. (krijg ook de mailtjes niet op mn mobiel blijkbaar) Praten jullie er even zon 180 pagina's bij! En ik lees groot nieuws?! Petatje is bevallen???? Gefeliciteerd meis!! Waarmee loop ik nog meer achter want de tijd om terug te lezen bestaat hier even niet momenteel