Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Pooh, ow heerlijk even een dagje alleen. Even wat dingetjes weer op de rails zetten. Wat fijn dat ze je bij de winkel even voor lieten. Het kan ook heel anders. Ik stond laatst in de rij. Een vrouw voor me met onderhand een evengrote berg op het karretje als wat erin lag. Ten eerste liet ze me niet voor. Ga daar ook niet vanuit maar wat je zegt zou wel lief geweest zijn. Vervolgens gaat ze als een bezetene al haar boodschappen op die band gooien met flinke bergen erop. Uiteindelijk viel er dus wat op de grond. Zit de kassiere en zij mij aan te kijken van pak eens op. Ik blijf dus gewoon staan en dan nog het lef hebben om te zeggen: zou je dat even op de band kunnen leggen. Ik was natuurlijk pist off. Heb het wel gedaan maar zei er wel bij fijn dat mensen ook rekening met andere houden als ze bv zwanger zijn en bi hebben, GRRRRRRRRRRRR.

@ Nancy, haha dus die kerel van jou kan af en toe ook raar doen in zijn slaap. Die van mij heeft er ook een handje van. Ow en luxaflex en de douchecabine dat is inderdaad een pokken werk. Zo en een druk schema de aankomende tijd. Ach het heeft ook wel weer zijn voordelen. Als je teveel thuis bent ben je ook maar aan het wachten op je bevalling, nu word je lekker geleefd.

@ MoederK, ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet jammer vind dat het weer rustig is. Ze mag van mij echt nog wel even blijven zitten. Tuurlijk ben ik wel nieuwsgierig naar haar hoor. Het is inderdaad een beetje dubbel. En geweldig nog zo'n klein nichtje. Ze kunnen je goed vermaken. Maar je hebt aardig bijgeslapen, haha. Tja en dat vocht, grrrrrrr.

@ Sam, super dat alles goed was bij de vk!

@ Dithje, meid wat fijn dat alles goed was bij de gyn en dat je nu terug mag naar de vk en lekker thuis mag bevallen. Inderdaad een aardige inschattingsfout mbt het gewicht. En een uitgebreide echo, heel vervelend.
    Een keverplaag, gadver. Als ik iets vieze beesten vind.

@ Einneh, lekker meid dat je zo'n super nacht hebt gehad. Ben wel een beetje jaloers. Heerlijk thuis even de dingetjes afwerken en stiekem even zp-en tussendoor.

@ Koekie, nog een paar uurtjes uitzingen meid en dan lekker verlof, heerlijk.

@ All, nou meiden ben weer terug van de vk. Bloeddruk was de eerste keer meten te hoog. Later nogmaals gemeten en net onder de grens. Verder is het verliezen van de slijmprop en de voorweeën echt nog voorwerk. Kan gerust nog een flinke tijd duren maar dat wist ik natuurlijk zelf ook al. Als nu mijn vliezen breken moet ik toch weer gaan liggen want ons eigenwijsje is weer wat hoger gaan liggen. Ook was de kleine gister en vandaag wat rustig maar toen ik éénmaal bij de vk was maakte ze er weer een behoorlijk feestje van. Verder dus alles goed en volgende week weer terug.
    Net nog even een heerlijk pistoletje gegeten en ik denk dat ik nu nog even plat ga. Ik ben een beetje moe.

2. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Meiden weten jullie toevallig wat er is gebeurt met de krabbels op je persoonlijke pagina? Ik kan niemand meer een krabbel sturen??? Sucks!

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja ze doet het SUPER!! een geweldig zoet kind.
    huilt amper alleen bij honger! Zou je zeggen na al die stress.

We genieten vollop! Al een dame met een eigen karakter (poeh poeh). Lachen geluidjes maken gewoon YEAH GEWELDIG haha..

met mij gaat het ook super! Zit alweer twee weken in de schoolbanken (zou volgende week examen hebben maar is uitgesteld). Dus nu weer halve dagen! Bevalt me totaal niet maar het is bijna voorbij :D.

Hoe voel jij je?? he je al zin om te bevallen?
    vond het heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
    behalve het lange inleiden dan haha..

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

Functie is uitgeschakeld, omdat sommige mensen het verschil niet meer wisten (oid) .

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Tante!(kan beter Mama Mars zeggen nu :))
    Ah wat fijn dat alles zo goed gaat, ik lees mee hoor!
    En knap van je dat je weer in de schoolbanken zit, wat snel al!

Hier gaat alles goed en ik ben er al helemaal klaar voor, heb het al wel een beetje gehad eerlijk gezegd :). Ben benieuwd hoe de bevalling wordt, wel spannend maar niet bang.

Ja bij jou is het ook een heel verhaal geweest he? Maar je hebt er een wondertje voor terug! En dat we elkaar weinig hebben gesproken, ach ja, ik ben met mezelf bezig en jij met je kleine meiske dus ook best logisch toch?

Dikke kus

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Ah thanks voor de uitleg! Ik snapte er al niks van en je was ineens weg dus ik dacht ik krabbel ff haha. Wat een gezeur ik vond het wel fijn om even contact te leggen, nou ja dan maar PB..

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Woehoe Koekkie! Aftellen is nu echt begonnen;):D...

Joh Sue wat raar zeg met je rug... Doe maar lekker rustig aan!
    Enne, gefeliciteerd met je 36 weken meis...

Wat een verhaal Marsim:$! Vind het ronduit schandalig dat ze het lef hebben gehad om aan jou te vragen of je de boodschappen wilt oppakken, wat denken ze wel niet:x:x.
    Hmmm jouw bloeddruk dus niet optimaal meis:(... Moet je die nog extra laten controleren dan?

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hey hallo dames

heb wel terug gelezen maar zo veel sins vanochtend dat ik geweest ben haha..stelletje kletslkousen haha..;)

dus doe het ff zo hoor..;)

voor de gene die voor de apk moest hoe is het gegaan?? en die nog moet succes...

onrusige buiken succes meiden nog ff volhouden probeer ik ook :D

slechte nachten knuff ...

uhhhh ik niet meer weten ..:)

hier vandaag een betere dag dan gister ..maar wil nogmaals de dames bedanken die me er gister door heen sleepten dikke knufff voor jullie ..lieverds zijn jullie hoor;)

verder is mijn buik nog steeds onrustig heb ze toch wel met regelemaat hard en voel sommige ook echt aankomen vanuit de liezen zeg maar... we zien vanzelf wat ons de dag verder brengt ..

is er nog nieuws geweest van sus???

en pooh heb je een beetje geslapen meid???

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    zijn er verder nog dingen die ik heb gemist???

heb gelukkig hier al de boodschap in huis ..zelfs al weer een nieuwe voorraad ijsjes :$ ben helemaal verzot op de magnum amandel..snicker ..waterijs stoplicht......:p:D

10. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Angel, niet veel gemist denk ik...
    Met Susanne ging het in eerste instantie goed maar daarna kregen we weer een berichtje van haar vriend/man dat ze bloedverlies had dus geen idee hoe het nu gaat...

Ben benieuwd wanneer het bij jou doorzet.... mij vertelden ze altijd dat voorweeen niet echt pijnlijk zijn maar wat ik van jullie hier allemaal lees.....oh jee!

Lekker, ijsjes!!

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Was even gaan liggen, sliep ik eindelijk, belde mijn moeder hahaha. Dus maar weer eruit gegaan.
    Mijn buik is weer een beetje gevoelig.

Koekkie lekker zeg, nog een paar uurtjes en dan ben je klaar

Laetitia fijn dat alles goed was bij de gynacoloog

Lizz ook lekker geslapen?

Nancy je hebt nog een druk weekje, wel bijna allemaal leuk dingen

Angel naar dat die harde buiken toch blijven zeg

Sue gefeli met je 36 weken

Marsim fijn dat alles goed was bij de verlos, je bloeddruk was dus net aan.

Ik moet om 4 uur bij de fysio zijn, heb nu al paar maanden geen last meer van mijn nek gelukkig, maar ga nog even 1 keer in de 3 weken ofzo.
    Heb geen zin deze laatste weken er weer last van te krijgen, en zon massage is wel lekker van een half uur:D

xxxx

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    moeder k dank je wel ..dat bericht had ik gister nog gelezen van haar man...nee normaal doen de voorweeén ook niet echt pijn ..het kan wel zo zijn dat de een het beter voelt dan de ander daarom zijn we gelukkig niet allemaal hetzelfde he?:D
    maar hier weet ik nog niet echt of het door gaat zetten of het zo weer af is gelopen we wachten af ....had bij mijn 1e ook veel last van voorwerk maar toch anders dan nu moet ik zeggen dit lijkt meer op het voorwerk wat ik toen bij de 1ehad op het eind dus;) :p

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    eline he balen meid slaap je en wordt je wakker gebeld ..gebeurt hier ook zo vaak bahhh...:p

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sjonge Angel, buikje nog steeds onrustig:(. Wel fijn dat je je beter voelt meis en heerlijk de boodschappen al binnen. Wij gaan ook zo...

Oeps Eline, zul je altijd zien... Heerlijk een massage, geniet ervan!

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    gelukkig wel dithje ..tja ik weet het maar ben al blij dat ik me buiten om de buik beter voel ..hoe is het bij jou???

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    puf puf kikkert heeft ff mega last van nesteldrang jeetje mina hahaha....heb gewoon de hele badkamer van boven tot onder geboend (hoezo een beetje gek in de kop :D )

17. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kikkert, dan kunnen wij elkaar de hand schudden, hier ook de hele badkamer gedaan. Ik heb het me warm!

@Susanne, rustig aan hoor!

@Pooh, dikke knuffel!

@iedereen, voor de rommelende buikjes, toi toi toi en hopen dat het allemaal meevalt.

Ik ga even aardapppels schillen en dan ff liggen, ben helemaal op, de batterij is leeg.

18. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Hoi dames,

Heb vanavond een bruiloft maar echt helemaal geen zin.
    Het is mij te warm! Ik zal vast straks genoeg moeten inhalen met lezen. Ik wil jullie alvast een hele rustige maar ook fijne avond toegewensen.

Liefs van mij

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    zozo van zijn jullie kikkert en j2j actief zeg :D hier niet vooruit te branden :p

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    mirie ohhh gezellie bruiloft veel plezier ..en ja denk dat je dan wel wat te lezen hebt hier hahah..:D

Deel Deze Pagina