Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Pooh lastig met die kat. Mijn katten sliepen ook 7 jaar in mijn slaapkamer, zelfs onder de dekens altijd.
    Een jaar terug ermee gestopt, een week ofzo hebben ze regelmatig staan janken, maar toen wisten ze dat ze er niet meer in mochten savonds.
    Tis wel lastig om dat nu aan te leren he, omdat je je rust zo nodig hebt.

xxx

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen nogmaals ;)

Einneh als je jarig bent gefeliciteerd :D !!

Eline, yahoe je mag ook bevallen ;) !!

Kikkert irri die honden en man, bah!!

Angel wat ontzettend balen! Ik weet hier iemand van het forum die heeft met de 2e weken voorweeën gehad en dan ook echt dagen door etc.. De kleine is pas gekomen met ruim 37 weken dus ben bang... Flink klote zo! dIKKE KNUFFEL!!!

Pooh: Hmm grrr kat!!! Beetje jammer!! En ook hier voel ik de kleine wat minder hoor dan eerst. Ze zeggen dat het erbij hoort, maar ik heb vanochtend ook liggen wachten tot ik het voelde. Ik zou zeggen kom er maar uit ;) !! HAHA!!

Verder uuuh.. zo de honden doen en daarna naar vk en ff paar boodschapjes dus niet ongerust worden als ik pas tussen de middag reageer ;) !!

3. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    sam succes weer bij de verlos

Ik voel de kleine niet echt minder, maar anders. Vaak bij mijn navel gaat huid ff omhoog

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!

Hier nog steeds vochtverlies van onderen.. t ruikt echt als vruchtwater, zoetig!
    vannacht wel krampen gehad, maar nu zijn die wel weer redelijk weggetrokken..

Even afwachten wat de VK zeg straks.. ;) Ik ga nergens vanuit.. Tenminste ik ga er gewoon vanuit dat er niks aan de hand is, en ukkie nog wel minstens 2 weken blijft zitten ;)

Al heb ik nu wel last van menstruatie steken in mijn onderbuik, van die felle steken.. en die heb ik niet eerder nog gehad :(

5. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Es ben benieuwd wat de verlos straks zegt

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ow en nu krijg ik toch ook weer krampen :(

ppfff van mij mag het allemaal wel eens doorzetten!! ;)

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam ohh jeehh dat is ook wat zeg.. 2weken pfff...moet er ff niet aan denken na ja dan heb ik nog een week...succes bij de vk...

es ben benieuwd wat je vk zegt hoe laat komt ze??

pooh ohh lekker wel die poes slaap je door de poes slecht.. ja hier ook minder ze heeft nog genoeg vruchtwater hier hoor...maar ze is toch rustiger dan voorheen ..vk zei als je ze 2 tot 4 keer op de dag voelt hard of niet dan is het oke ...ja ben nu idd moe bahhh... van ong half 4 tot half 7 geslapen pffff..

kikkert nee helaas ze kan niks doen zolang de baarmoeder nog na achter gekanteld is kan ze niet strippen of vliezen breken....

marsin ohh lekker meid lekker op de boot geweest klinkt heerlijk... is idd om knetter van te worden ....

de rest een knufff beetje moeilijk om op alles goed te reageren..:)

ben idd moe hier heb maar een kleine 3 uur geslapen en dan die buikpijn blijft dus dat is ook sloopend maar ja we houden het gewoon vol en gaan vrolijk verder zover het kan... zit niks anders op ...

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Schiet bij jou ook niet op zo he angel ;) ppfff moedeloos wordt je ervan!

Jij ook succes en sterkte!

De VK, geen idee hoe laat ze komt.. 's ochtends had ze gezegd, ze doet 's ochtends altijd huisbezoeken.. Dus even afwachten.

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

Thnx voor de felicitaties! het klopt hoor ik ben vandaag jarig :D

Ik zal zo eerst ff wat dingen hier in huis doen dan kom ik ff teruglezen!

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen dames!

Gewoon even je plasje bij de huisarts inleveren MoederK want een blaasontsteking kan nu heel anders aanvoelen. Heb je pijn bij het plassen?

Gefeliciteerd met je 38 weken Sue!

Hmmm Mama van P dat was een latertje... Misschien toch even met de au-pair praten als het haar taak is? Succes vandaag met je ziekenhuisbezoekjes!

Balen van je slechte nacht Bella! Geniet van je relaxdagje met Sam:).

Ai Eline, je hebt nu dus echt kennis mogen maken met de harde buiken:(. Was het etentje verder wel gezellig? Gefeliciteerd met je 37 weken meis!

Sjonge Angel, nog geen babynieuws bij jou... Wat balen meis, kan mij voorstellen dat je er moe van wordt:(! Knuffel!

Succes vandaag met alle onderzoeken e.d. Koekkie!

Potverdorie Pooh, een kort nachtje... Dat was niet de bedoeling en afspraak he;)? Boeh voor de kat die niet luisterd en meewerkt. Ik merk ook wel hoor meis dat de baby rustiger is. Denk toch dat het met ruimtegebrek te maken heeft;).

Heerlijk Marsim dat jullie zo genoten hebben op de boot:)! Hmmm jouw buikje rommelt dus ook nog steeds, balen zeg. Veel plezier alvast bij je broer!

Succes bij de vk Sam!

Spannend Es!

GEFELICITEERD met je verjaardag Einneh:D:D!

Hier; weer een heerlijke nacht geslapen:)! Het beloofd weer een mooie, warme dag te worden dames. Vandaag niet zoveel plannen, beetje opruimen en rommelen en zeker nog genieten in de tuin met een boekje!

11. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Proficiat Einneh!! Leuke dag vandaag!

Goh Angel, daar wordt je inderdaad moedeloos van lijkt me.. :(

Es, nou ben benieuwd...

Fijn Dithje dat je goed geslapen hebt! Maak er een lekker ontspannen dagje van! :)

Sam, succes bij de vk en doe lekker rustig aan.

Oh Marsim, heerlijk zeg zo'n boot lijkt me! Slaap ze en tot later!

Pooh, ja dat van de kat herken ik ook. We wilden ze eerst in dit huis ook niet op de slaapkamer laten maar uiteindelijk wonnen de katten met hun zielige gedrag, haha.
    Nu hebben we nog maar 1 kat en laten we die sinds een paar maandjes toch echt niet meer op de kamer. Het is even doorbijten maar uiteindelijk accepteert hij het wel. Behalve als we te laat opstaan 's morgens, dan gaat hij zielig voor de deur miauwen en krabben. :)

Ja, dat minder beweging voelen ken ik ook.. Zitten nu echt dagen tussen dat ik ga twijfelen of ik nog vaak genoeg wat voel maar gelukkig beweegt mijn buik toch nog op en neer regelmatig en ben ik nu ontzettend blij als ik de hik voel!

Kikkert, bah weer zo vroeg wakker door die honden. Vervelend zeg!! Tja en om over je man maar niet te spreken... Een hoogzwangere vrouw een puinhoop laten aantreffen is nou niet echt een slimme actie he.. ;)

Koekkie, fijne dag vandaag en succes met de onderzoeken!

Eline, proficiat met je 37 weken! Ik neem me ook steeds voor om even te gaan slapen maar als ik eenmaal ben opgestaan lukt me dat niet.

Hier: net toch maar voor de zekerheid urine ingeleverd bij de HA.
    Af en toe van die felle steken in mijn onderbuik, echt heel gemeen.
    Maar geen pijn met plassen of extra vaak moeten oid..
    Maar ja, in het begin van de zwangerschap had ik hele erge buikpijn en verder geen symptomen en bleek het ook blaasontsteking te zijn dus ben benieuwd.. Moet na 15u bellen.

Ga zo even naar het zwembad waar een deel van mijn werk (mijn groep) iedere week gaat zwemmen. Heb ik ze toch weer even gezien. Ik heb namelijk nu zoveel pijn met lopen aan mijn rug/stuitje dat dit denk ik de laatste keer is voor de bevalling...

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Gelukkige verjaardag Einneh!!!!! :D:D lekker genieten van je laatste verjaardag zonder kiddies :p;)

@angel aah seg,het zit je niet mee he. Het zou beter door zetten. Lauratje wil vriendjes maken :)

@Es bij jou ook al zo spannend. Ben benieuwd wat de vk zegt. Kom straks zeker spieken!

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Moederk ik hoop dat je geen blaasontsteking hebt.
    Veel plezier zo bij het zwembad.
    Naar zeg van je stuitje en je rug, knuffel

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Petatje: Ahhh zie nu pas de foto's van Laura! :D Wat een schatje zeg!

15. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Goedemorgen,

Was lekker warm vannacht...pffff

Nu even druk aan de poets voordat de echte warmte zich aandient.
    Zolder al gedaan. Nu even beneden en boven nog stofzuigen en dan zal het wasje ook wel klaar zijn denk ik. Kan het mooi buiten drogen.
    Vanmiddag even met mijn mams de stad in voor m'n voedingsbeha's. Ze waren 2 1/2 week geleden al besteld en nu gelukkig binnen.
    Ze heeft ze in 2 maten laten komen. Het is beter om een maat groter te nemen dan ik nu heb he meiden?

Einneh, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Je hebt een prachtige dag ervoor. Vier je het ook vandaag?

Es, ben benieuwd wat de vk zegt en je hebt alweer krampen. Hoop echt voor je dat het nu doorzet meis. Je bent er ook wel klaar voor denk ik he.

Eline, gefeliciteerd met je 37 weken! Voor het eerst harde buiken gehad. Join the club. Vanaf nu mag je officieel ook hoor. haha...

Suekes, jij gefeliciteerd met je 38 weken. Wat een nachtbraker ben je weer zeg. Heb je dan niet dat je 's morgens je bed niet uit kan komen?

Angel, nou zeg!!! Kom eens op met die baby van jou! Stom hoor dat het niet doorzet. Het klinkt aldoor zo goed bij je. Kan de vk niks voor je doen? Lijkt me echt niet fijn om zo nog dagen door te gaan.

Ben benieuwd Moederk of je een blaasontsteking hebt. En anders is het misschien toch voorwerk?

Pooh, nee de frituurpan is verstandig uit gebleven hoor.
    Vanavond gaan we pizza bestellen en kijk er nu al naar uit. Jammie!! Echt zo veel zin in! Balen van je korte nacht. Misschien vanmiddag nog een tukkie meepakken?

Mama van P, jeetje wat was je nog laat in de weer. Tjonge zo'n vieze au pair die ook nog eens niks doet. Kan je haar niet laten vervangen?
    Gelukkig is je man lief voor je geweest. Hoop op een rustig dagje voor je? Is het bij jullie ook erg warm?

Koekkie, succes vandaag de hele dag op pad met de warmte. Sneu idd dat je met hem dan de hele dag onderzoeken moet doen.

Succes bij de vk Sam.

Klinkt heerlijk Marsim zo op de boot. Hebben jullie zo'n sloep(langweerder of wat anders)?

Dithje, lekker relaxdagje in het vooruitzicht voor je. Geniet er lekker van.

Bella, knuf voor je slechte nacht meis.

Ga nu druk aan de poets. Is het maar klaar en kan ik misschien nog even in de tuin relaxen voordat het te warm wordt.

16. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Nou Lizz, hoop toch dat je ook nog de tijd neemt lekker te relaxen vandaag...dan maar wat minder poetsen toch? :)

Mij werd geadviseerd pas een voedingsbh te (laten) halen als de kleine geboren is aangezien ze zeggen dat je borsten nog behoorlijk kunnen groeien/zwellen.. Ik denk dat je zeker 1 maat groter nodig hebt ja.. maar heb er eerlijk gezegt weinig verstand van

Tja, inderdaad afwachten of het blaasontsteking is..

Dankjewel Eline!

17. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Einneh GEFELICITEERD
    Angel: jeetje meis dikke knuffe,balen zeg!!
    Kikkert vervelend van die honden!!
    Succes bij de VK SAM!
    Koekkie succes met de onderzoeken en het CB!
    DITHJE! Lekker hoor dat je zo goed hebt geslapen! Geniet van je dagje!

Verder weet ik het niet meer.. Ik schrok me net rot (om niets natuurlijk) Moest gewoon plassen verlies ik allemaal propjes en sliertjes bloed maar het enige wat we niet aangepakt hebben in ons nieuwe huis is de beneden toilet dus die wc is groen en dan ziet dat er echt uit als puurbloed.. Ik heb het er ** schaam** met een vork uitgevist en bekeken en toch ook nog even gebeld naar ziekenhuis en is waarschijnlijk gewoon nog wat deeltjes slijmprop.. Bij Sam was die gewoon wit dus wist niet wat ik zag helemaal rood:$ kreeg gelijk die bijna val actie van gisteren in mijn hoofd.. HAHAHa. Ik ben ook een stresskip heb er gelijk enorme harde buiken van:)

18. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    bella ik kan me voorstellen dat je ervan schrikt zeg. gelukkig ws van slijmprop

Lizz ik loop al 4 maanden in voedingsbehas haha, ik moest toen nieuwe kopen omdat ze maat gegroeid waren, dus dacht gelijk maar deze.
    Hoop niet dat ik nog maat groter moet, dan wordt het een f cup:$
    Voel me al net een koe

Ik ga ff naar centrum, paar boodschapjes doen.
    Tot later

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ben benieuwd MoederK, even afwachten wat de uitslag van je urine is. Ik duim voor je dat het geen blaasontsteking is!
    Veel plezier bij het zwembad met je groep en collega's!

Lekker bezig Lizz! Je hebt groot gelijk hoor, zo voor de warmte nog wat doen... Here the same! Veel plezier met je moeder in de stad en ik hoop dat de voedingsbh's goed zitten. Qua maat durf ik het niet te zeggen...

Oei Bella dus net nog even wat slijmprop verloren! Alleen maar goed toch dat je nog even naar het ziekenhuis hebt gebeld, ben je meteen weer gerustgesteld.

Hier; zoooo.... beneden alweer gepoets, gezogen en gedweild! Helemaal weer klaar voor de warmte:). Nu ff een rondje collega's bellen want mijn voicemail staat bomvol...

20. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goeiemorgen meiden

Jeetje alweer het volgende deel en al 20 pagina's
    Pfff ik kan jullie echt niet bijhouden zeg.
    Heb dus ook niet terug gelezen.

Gister een baaldag gehad.
    Eerst naar de vk, daar was alles goed hoor. Ze ligt al vast en heeft geen ruimte meer. Ze schat haar al net iets boven de 6 pond.

Daarna hadden mijn vriend en ik het bureau afgemaakt en ben ik op bed gaan liggen. Mijn vriend mocht even gaan opruimen. Maar kijk ik later heeftie alles onder het bureau geschoven terwijl het daar eerst schoongemaakt moest worden.
    Ik dus alles er weer onderuit gehaald en flink boos geworden. Hij begrijpt maar niet dat ik door hem dubbel werk moet doen op die manier. Flinke ruzie dus en ben uit huis gelopen. Mijn vriend moest later naar een vergadering dus hijs boos vertrokken.
    Ben weer naar huis gegaan en heb het hele huis opgeruimd en staan strijken uit woede. Wat heb je dan opeens weer veel energie zeg.
    Mijn vriend voelde zich wel schuldig toen hij later thuis kwam en is toen het balkon gaan opruimen. Nu hopen datie er iets van heeft geleerd.

Sorry voor het geklaag maar moest er even uit meiden :D

Deel Deze Pagina