Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    HAHA Pooh, is eigenlijk wel waar...;) En bedankt ;)!

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pooh nee hij hangt in de woonkamer maar hij heeft het vermogen (zoals ze zeiden in de winkel) om het hele appartement te koelen, dus ik ben benieuwd.
    @moederK lijkt op voorweeen
    @pippo jeetje jij kan idd poesten zeg. veel plezier vanavond

hier...
    pizza (zelfgemaakte) staat in de oven, dylan is nog steeds bij mijn ouders had net maar eens ff gebelt omdat ik zoiets had van waar blijven die, maar mijn moeder en broertje zitten in het zh mijn broertje werd via de ha doorgestuurd naar de oogarts (waarschijnlijk een of andere beschadiging aan het oog) dus mijn moeder is met de auto weg en mijn vader heeft de oppas kids (ze heeft er nog 2 beide boven de 10jaar) opgevangen en dylan is daar mee naartoe dus die blijft daar ook eten.

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Kikkert lekker pizza hmm

Geen last van masker of vlekken of iets nee, en smeer me amper in

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm balen, verder nog geen nieuws weer van Dithje en Nancy! Dames sterkte. Het zit je echt niet mee he Nancy!! Dikke knuffel!!

Wat betreft mijn bevalling: Ja was zeker even heftig, maar goed, het is nu wel volop genieten! Rinze drinkt goed, m'n bv komt goed op gang en verder is het gewoon druk met visites en Jildou natuurlijk. Die zit nu aan haar fles, van warm eten heeft ze niets gemaakt en gaat zo naar bed, die kan niet meer. Vanmiddag heeft ze ook niet geslapen, klein monstertje ;) !! M'n onderkantje gaat eigenlijk heel goed. Alleen nu oppassen dat ik niet te snel weer veel ga doen natuurlijk. Verder is de vk net nog ff langs geweest, maar die was zo weer weg ;) !! Gaat hier lekker gelukkig! Heb ook een leuke kraamverzorgster Eline ;) ! Ze komt morgen wat eerder, omdat het zo heet wordt, en gelukkig heeft kor morgen ook nog vrij. T weekend komt ze waarschijnlijk ook wat korter, zodat ze volgende week wat langer bij me is zeg maar. Zo jullie zijn weer even op de hoogte!!

Dikke knuffel voor jullie en sterkte met de hitte, wat dat betreft ben ik blij dat Rinze er is :D !!

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Haai meiden..

Kwam ff spieken of er al nieuws was van Dithje of Nancy, helaas..

Ik voel me niet best.. bloeddruk is laag, 117/42 en daarom dus ook flauwgevallen en heel licht in mijn hoofd en loom.
    Mijn vader heeft me net opgehaald, zodat ik morgen niet alleen zit.
    Vincent haalt me zaterdagochtend weer op.. ;) Ik mocht nu namelijk van de Gyn niet meer lang alleen zijn..

De VK belde net nog hoe het met me ging, dat was wel netjes..

Ik ga weer snel plat..

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    ** Buddynieuws van Dithje **

Ik krijg zojuist de volgende sms:

"Na een hele heftige bevalling met vacuum, tang en flinke knip is om 17.19 uur onze zoon Luca Noah geboren... Luca is zijn roepnaam... hij weegt 3120 gram en is echt een kanjer!!! Xx"

Uiteraard heb ik Dithje en haar man alvast van harte gefeliciteerd van jullie!

In een volgend sms-je vertelde ze dat Luca een sterrekijkertje was en dat het daarom heel moeizaam ging. Ze heeft het niet kado gekregen maar het resultaat is subliem, zegt ze zelf.

liefs,
    pooh

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    GEFELICITEERD Dithje en man met jullie zoon LUCA!!!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JAAAA DITHJE!! GEFELICITEERD !!! Ook heftig zeg, jeetjemina!!! Geniet lekker van jullie mannetje !!

9. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    GEFELICITEERD MET JE ZOONTJE DITHJE. GENIET VAN DE MOOIE KRAAMTIJD!

liefs,
    mamaT

10. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaa, er is babynieuws.

Dithje en man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Luca!
    Geniet ervan!!

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    ja dithje daar is hij dan eindelijk. gefeliciteerd met Luca mooie naam trouwens en t is jou dus ook niet kado gegeven. hmm nu maar hopen dat er ook een paar makkelijke bevallingen gaan komen;)

hier na ff op de bank gelegen te hebben gaat t iets beterder, mijn rug zeurt nog heel erg met af en toe flinke steken en flinke harde buiken die dan echt zeer doen(sta dan helemaal krom van de pijn maar hou t maar op voorwerk);) en zodra ik ook maar ff wat loop of inspanning vertoon komen ze meteen ook vaker achter elkaar. ook niet echte eetlust dus zit nog steeds niet helemaal in mijn vel zoals t hoort zeg maar:( ga straks ff douchen en dan vanavond rustig aan met de beentjes omhoog

12. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    * Breek even in *

Nog geen nieuws van Nancy zie ik.
    Zet 'm op meid, ik duim voor je.

Omdat ik Nancy een beetje volgde hier. Zit ik stiekem een beetje in spanning voor Dithje, al heb ik totaal geen contact met haar gehad. Het maakte het toch even spannend.
    En gefeliciteerd hoor :)

Ondertussen wacht ik net als jullie op een beebje van Nancy :)

* Breek weer uit *

13. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Jippie babynieuws!!

dithje en fam gefeliciteerd met luca!! Prachtige naam!!

14. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Hier jammer genoeg geen teken van een aanstaande bevalling:(
    nou ja bij Sam begon het met 38 wk en 3 dgn en hij was er met 38 en 4 dagen:) Ik denk dat ik nu echt richting de 40 weken ga trouwens! Hoop eerlijk gezegd niet veel langer;)

15. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Guppie: wat leuk dat jullie het leuk hebben gehad..

Kikkert: Hoe ist nou??

Bellamo: jee van de trap gevallen:( je zult wel geschrokken zijn!! fijn dat je vader even sam op kwam halen!

Es: pffff waarom komt ze nou niet gewoon he:) t zit je ook niet mee he!!

Mirre: JA ik heb braakneigingen:( iemand ook last van??

mammameisjes: marathon heb ik ergens overheen gelezen???:)

Ela: aaaaah:)

Nance: nou in iedergeval gebeurd er nu wat!!

Suus: knuffel hoe gaat het nu?

Eline: fijn dat je het leuk hebt gehad:D

MoederK; Hier ook die buiken met ongie achtige kramp hele dag al:(

Pippo: weer druk geweest:p veel pelzier meid!!

Dithje: wooow weer zo n groot bericht ik schrik dr gewqoon van:D
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geniet ervan meid!!

Veel van ons zijn echt wel aan het rommelen he, ik heb ook kennis gemaakt met het vocht in me voet:(
    Ik moet je zeggen dat ik het ook heb gehad:( ik heb staan janken vandaag den dacht wat heeft ze tog, en zei ik merk dat je er doorheen zit, ik kan normaal goed tegen hitte maar nu??
    Dani is na bedje maar die vraagt zoveel aandacht en die kan ik hem gewoon niet geven nu:(
    Bij ctg was het goed, nja ze vond het wel een btje constant maar met de echo was er beweging te zien, die harde buiken kome weer!!! van een blaasontsteking( die klote bacterie die ik bij me draag)!!!
    Ze zeiden wel nou denk dat het voor jou niet lang meer gaat duren want je buik is heel onrustig.. verweken en ontsluiten kunnen gelijk opgaan met een tweede of volgend kind..

16. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    mamachan: dikke knuffel meis! joh wist ik helemaal niet van dat onsluiten en verweken, dat zou lekker zijn toch meid;)

17. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Gefeliciteerd Dithje!!!!

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ja Dithje, jullie beeb is geboren! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Luca! Nu maar lekker bijkomen van de zware bevalling...

Nancy hoop dat jullie beeb snel naar buiten komt!

Wat een zware bevallingen allemaal zeg! Krijg niet echt zin om ook te gaan bevallen :p
    Hebben jullie ook zo'n zin in morgen, 37 graden pfft!

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Dithje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Geniet er van! :D

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    jaaaaaaa! Dithje en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Luca Noah! geniet er lekker van meid! dikke knuffel, wat n bevalling.. dikke Xx Sue

Deel Deze Pagina