Hallo dames, Al heel heel lang geleden heb ik me aan jullie voorgesteld..... Ik ben 25 juli uitgerekend en deze week eindelijk met verlof gegaan dus nu heel wat meer tijd dus als jullie het niet erg vinden kom ik hier graag meekletsen en meevoelen met alle bevallingsverhalen.
Sam, van harte nog met jullie zoon en broertje Rinze! Dithje, ook jullie gefeliciteerd met jullie zoon Luca!
zo net ff gedoucht maar de buik en rugpijn blijven aanwezig. niet minder door geworden maar ook niet meer, begin er een beetje moedeloos van te worden zeg elke dag maar die buik en rug krampen maar doorzetten... ho maar:x als ik al de 37 weken haal ga ik t toch echt aan de gyn doorgeven dat ik er helemaal klaar mee ben. slapen gaat moeizaam door de pijn waardoor ik echt vermoeid ben en er echt helemaal klaar mee sorry voor mijn klaagzang maar heb t echt ff gehad vandaag ik ga dus de bank op en kijken of mijn buik en rug wat rustiger willen worden fijne avond en kom straks nog ff spieken voor babynieuws van nancy ook alvast slaap wel voor iedereen en tot morgen weer een keer
@hier: VERLOF! Mijn 1ste werkdag is op zijn vroegst 12 nov! Verder helemaal blij! Hebben duowagen (rode urban jungle duo) gescoord via marktplaats en nu ook reiswiegje (rood). Moest vanaf foto, mmm. Is nu hier via post, echt super! Het is net of alles nieuw is! Gister bij vk geweest. Ze denkt dat hoofdje nu beneden ligt. Beeb gaat echter alle kanten nog op! Maandag liggingsecho... Veel last van mijn ribben, ligt iemand tegenaan met kontje oid!
Lieve Dithje, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Luca Noah! Mooi namen (stonden ook altijd op mijn lijstje maar manlief is anti-italiaans haha). Zo te lezen heb je er heel wat voor moeten doen. Een sterrekijkertje is niet fijn maar uiteindelijk is hij gelukkig toch gekomen. Jullie wondertje. Jij en je man kunnen nu optimaal gaan genieten. We wachten op een foto! Maar rust nu eerst maar eventjes lekker uit en laat je goed verwennen. x
Nu nog wachten op nieuws van Nancy. Ik neem aan dat ze inmiddels ook mama is geworden maar nog druk aan het genieten is. Ik kom later vanavond nog even kijken.
Dithje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Nu nog nancy kom op meid! En de rest mag ook hoor
Nog geen nieuws van Nancy.. ben zo benieuwd.. kom elke keer ff spieken.. Ik ga zo een koude douche nemen denk ik.. nja koud.. lauw.. Heb het zo warm!
Mirei, ik wil nog niet hoor. Ben nog veels te druk en wil nog even genieten van mijn buikkie (dit is ons laatste kindje). Maar als jij wilt ..... your welcome
Dithje en man, gefeliciteerd met Luca!!! Bij Nancy vorderde het ook niet echt las ik, ben benieuwd of ze haar beebje nu al heeft. Es, oei das errug laag...beebje van Es, kom maar eens! Mone, welkom! Susanne, ook weer flink aan de rommel, doe lekker rustig aan! Kikkert, oooh lekker airco! De rest, dikke knufff, want ik ben het kwijt. Vandaag ff een offdag, zoonlief heeft me er even aan herinnerd waarom je een auti dus niet uit zijn ritme moet halen, hij was onmogelijk vandaag. Leuk vakanties :x Gelukkig heeft oma al aangeboden om hem na de vakantie van hubbie een paar daagjes te laten logeren. Luna had een regeldagje, dus ik ben gesloopt. OOk nog eens ruzie met SVB, hebben ze de kinderbijslag niet gestort omdat ze een formulier omtrent onze verhuis kwijt zijn. En dat hadden we net nodig voor een paar opvang/kamp dagen voor Damian en dat moet deze week betaald zijn, dus dat gaat niet meer door nu De gemeente liet vandaag ook nog eens weten dat het nog wel eens maanden kan duren eer ik mijn Belgische id krijg. Laat ik die nu net nodig hebben voor gehandicapten regelingen voor Damian *zucht* komende week toch maar eens gaan babbelen met het ocmw of die niet kunnen helpen. einde klaagebericht
Is het bij jullie zo warm dan? Hier was het best een redelijk frisse dag ivm tot de dagen daarvoor. Hopelijk is het morgen voor je uit te houden meis. Sterkte
buddy nieuws wij zijn vanavond 17.45 de trotse ouders geworden van onze zoon luuk antonie ...gewicht 9 pond dus uiteindelijk met de keizersnee geboren ... gr bas nancy en luuk
Zo.... m'n schoonmoeder is naar huis. Ze heeft heerlijk gekookt vanavond, maar ik vind het heerlijk dat ik weer even op mezelf ben. Manlief zit nog in de avonddienst, en dat gaat nog wel een paar uur duren vrees ik. @ mamasan: getsie, een hoop ellende met allerlei instanties. Ik benijd je niet! En dan ook nog een regeldag voor Luna en je zoontje uit z'n ritme. Dat valt echt niet mee! Dikke knuf! @ Es: ja, lekker broeierig he? Lekker, een koude douche! Pas je op met warm/koud verschillen met je lage bloeddruk? Anders moet Vincent je straks weer van de vloer rapen Ff goed op je zout letten nu he? Een dropje extra op z'n tijd mag echt wel! @ Marj: Joehoe! Eindelijk verlof!!!! Hihi, dus nog een eigenwijs beebje? Ben benieuwd naar de echo. @ Suzanne: slaap lekker, hopelijk voel je je morgen beter! @ Mone: welkom!
Jaaaaaaaa eindelijk!!! Nancy en Bas,gefeliciteerd met jullie zoon Luuk!!! Wauw dat is een flinke kerel zeg, 9 pond. Geniet van de kraamtijd! Angel, hoe is het met jou nu?
hier ff kleine update ... heb al ander half uur flinke weeén om de 5 a 7 min en ze beginnen nu te komen in minder dan 5 min .... dus kom helaas niet zelf meer vandaag dus mocht het doorzetten .. dan hou ik jullie op de hoogte via sue want nancy gaan we niet nu niet lastig vallen dikke knuff nic