Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    de airco doet het :D :D en ik ben er heel erg blij mee!!!! wat een verademing zeg

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    zeg meiden jullie moeten wel ingeschreven staan he voor de bevallings marathon :D ;)

4. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    was net even naar de supermarkt omdat ik mij thuis rot verveel. maar ik had echt het gevoel dat de baby er bijna uit zou vallen!

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Ohhh, dat kan ik me voorstellen! Ben erg blij voor je! Met jou gaat het morgen wel goedkomen ;)

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ kikkert: mij heb je toch automatisch ingeschreven, als mede 10 juli-klant?

@ mirie: hihi, uit verveling naar de supermarkt ;) Erg he, dat gevoel dat ze er bijna uit kunnen vallen?

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nancy en bas, gefeliciteerd met jullie zoon!! eindelijk is hij er! en op wat voor manier.. geniet lekker van je kraamtijd!

en ook dithje gefeliciteerd!!! ook jullie ventje is er! geniet ervan en hopelijk knap je snel op van de zware bevalling!!

zooo.. hier druk de bevalling aan t opwekken! :D whahaha 2 juli vind ik wel een mooie datum en vriendlief kan echt niet meer wachten ;) dus elk drempeltje wordt ff extra overtuigend genomen als ik in de auto zit en ik zit aan mn laatste stukjes ananashart (uhg!) en mn tweede glas tonic..

bahbahbah! :)

tis allemaal te proberen he :D heb vanaf zondag al buik en rugpijnen en wie weet zorgt dit voor een extra zetje?! dan vanavond nog ff de "stevige vrijpartij" die volgens de verloskundige wel s helpt.. nou dan weet ik t niet meer hoor! dan moet ie wel komen toch ;) hihi

9. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Pooh: erg he maar ik wordt echt helemaal gek thuis. we zijn ook even naar de toysrus gereden om een badje te zoeken voor op balkon ik heb een grote balkon alleen hij is niet breed. uiteindelijk ben ik in de praxis geslaagd. morgen met de kleine op balkon verkoeling zoeken hihi

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Haha Pam, het valt te proberen... Bij Sebas heb ik ook alles geprobeerd, zelfs met m'n voeten in de (ijskoude!!!) zee gestaan... Niets, nakkes, noppes, nada.... Maar who know's.... Mss heb jij meer geluk!

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Lekker vooruitzicht Mirie! Enne..dat gek worden van het thuiszitten herken ik wel hoor.

12. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Angel en Suekes, spannend!! Vandaag twee baby's, morgen weer twee? Zou mooi zijn, word helemaal blij van babynieuws! Zet 'm op allebei!!

13. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Dames ik ga mijn bedje opzoeken dus iedereen rustig aan.

Tot morgen!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jahoe Nancy en bas.van harte gefeliciteerd met jullie kanjer.eindelijk lekker genieten.wat een grote kerel!

angel zet m op.vast ook eindelijk gaande!

sue jij ook begonnen?succes!

zo ik lig in bed.slaap lekker allemaal tot morgen.

15. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Mirie: slaap lekker

@ Sam: jij ook weltrusten. Mooie foto in je banner! Heerlijk, zo'n baby met wat begin-vetjes ;)

16. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Dithje, proficiat met de geboorte van Luca!! Geniet ervan!!!!

Nancy, proficiat met de geboorte van Luuk!! Geniet ervan!!!!

Angel, schiet eens op ja! ;) Hoop dat het nu dan echt bezig is voor je!

Hier nog steeds om de zoveel tijd harde buiken en blijf stukjes slijmprop verliezen.. Ik denk tenminste dat het van de slijmprop is.... Dadelijk zijn het gewoon stolseltjes oud bloed, haha
    Nu begint dus bij mij pas het voorwerk waar jullie al zo lang mee lopen... Dus dan ga ik maar voor 16 juli he.. ;)

17. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Nancy gefeliciteerd met jullie zoon!!!

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Nou meiden, ik ga ook maar eens afsluiten. De temperatuur in huis is zowaar gezakt tot 24,5 graden...

Tot morgen! En uiteraard sta ik standby voor Angel.

19. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Dithje wat fijn dat jullie mannetje er nu is. Heftig hoor een sterrekijkertje. Heel knap dat het je toch gelukt is! RESPECT :D Van harte met jullie kleine Luca.

Nancy, Yes ook jullie ventje is er dan eindelijk. Wat een flinkerd zeg, maar het is nog steeds klein en teer he... Hopelijk herstel je snel van ks en kun je lekker van je ventje gaan genieten! Gefeliciteerd met jullie Luuk.

En vind het wel grappig: we hebben alleen nog maar namen beginnend met een L :D Hoe verzinnen we het he!

kus Elea

20. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Dithje en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Luca. Heftige bevalling gehad zo te lezen. Het heeft je niet meegezeten meis. Lekker genieten van je gezinnetje.

Susanne, nog steeds krampen en rugpijn meis. Hou je het wel goed in de gaten. Anders gewoon je vk bellen hoor als je het niet vertrouwd.

Heerlijk Eline even op een terrasje gezeten. Jij wandelt toch ook best wel relaxed door de zwangerschap heen toch? Je doet nog zoveel. :)

Welkom Mone, heerlijk he verlof!!! Lekker genieten!

Marj, lekker vanaf nu genieten en niet meer aan werk denken meis. Heerlijk!!

Mamasan, klagen mag. Knuf voor jou.

Nancy!!! Jeetje meis, ook al zo heftig! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Luuk. Geniet van jullie zoon met z'n drietjes en hoop dat je snel hersteld van de keizersnee en dan lekker thuis kan genieten.

Het valt me op dat er veel beebs worden geboren die de naam krijgen beginnend met een L......toevallig of niet????

Jee Angel, zet m op meid!!! Weeën doorzetten en zorg dat Angel nog een keertje mamma wordt vandaag!!!

Haha...Sue, weeën opwekken....en?? heeft het geholpen??:D

Kikkert!! Jippie de airco hangt. Lekker hoor. Hoop dat je vannacht een goede nacht hebt.

Zo, Pamp. Jij durft ook al van alles te nemen om de bevalling op te wekken.

Moeder K, misschien is het wel het echt werk en heb jij morgen ook je beeb in je armen.

Meiden ik wil ook!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina