Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    yoepie, 40 weken!!! Al weet ik niet wat daar yoepie aan is eigenlijk... ;)

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @mammameisjes: het voorwerk hier lijkt uit zichzelf te zijn al heb ik wel al een heftige reactie gehad op een stoeipartijtje met vriendlief ;) hihi
    (ik hoor niet bepaald bij de vrouwen die geen zin meer hebben aan t eind :))

als t vannacht doorzet dan was t vast een combi van alles denk ik :p haha

we merken t vanzelf dames.. ik moet trouwens zeggen dat ik de pijn nog leuk vind ook :).. echt zon bevestiging van dat t elk moment kan doorzetten en dat t einde echt in zicht is! :D

en das ook tevens t afscheid van mn buikje en hoewel t soms echt goed pijnlijk is en ukje volgens mij gewoon niet meer past vind ik t zwanger zijn nog wel errug leuk!! mn nieuwsgierigheid en zin in de bevalling en kraamtijd begint t wel te winnen nu.. ;)

ik ga nu nog ff tv kijken en hopen op weeen en anders toch maar slapen ;)

truste allemaal!!

3. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Pampapilio, succes meid! Welterusten!

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hier ook een nachtbraker, kan echt niet slapen hoor, wat een hitte, ik blijf gewoon voor de ventilator zitten tot ik neerval vd slaap!

Pam, ik ben ook aan de klus geweest vandaag haha in de hoop op... Succes, hoop dat het wat wordt voor ons allebei!

MoederK hoe ist nu met jou?

xx

5. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hmm.. ik denk nie dat manlief vandaag nog wil stoeien. Hij heeft vandaag veel meer interesse in de tv, haha.

6. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    Nancy en fam: van harte met de geboorte van Luuk

Dithje en fam: van harte met de geboorte van Luca

Angel:balen dat het nu nog niet wil, terwijl er teken genoeg zijn.

@hier: morgen/vandaag 2 juli mooie dag beetje feesten voor Isa
    en voor de rest rustig houden word weer bloedjeheet hier....

7. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Wat een hitte wordt helemaal niet goed ervan.
    Ben zo moe maar kan niet slapen als je de ramen openzet dat gaat er nog geen zuchtje wind naar binnen.
    Zit er echt helemaal doorheen heb nu een koudwaterbadje voor me voetjes.......
    Wil zo graag slapen is zo heftig dit.
    Sorry voor het klagen maar het huilen staat me nader als het lachen.

8. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goedemorgen!

@sue en pamp heeft jullie geklust nog geholpen?!
    @angel hoe is het met jou meis?

HIer laat in slaap gevallen:( en vroeg weer wakker.
    Heb erg veel last van mijn darmen, echt zon opgeblazen gevoel klinkt een beetje gek met zon buik haha heb de hele tijd het gevoel dat ik moet aleen komt er dan niets:( erg naar..
    Ben benieuwd hoeveel beebjes er vandaag geboren gaan worden;) 2 juli zeker mooie dag hoor dames.. ZET HEM OP!!

9. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    trouwens 38 weken!! jippie!!

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ guppie: hihi, wij doen ook niet mee aan de L-marathon. En deze naam hebben we al 4 jaar, dus die gaat niet veranderen ;) (tenzij er natuurlijk ineens toch een jongetje uit komt, dan zullen we ‘m deze naam niet aan doen ;))

@ Lizz: daar krijg je dan wel zin in he, met al die baby’s!

@ Angel: jemig meid! Wat een zittenblijvertje die kleine meid van jullie! Dikke knuf!

@ Sue: thanx voor het posten.

@ Es: ziet er gaaf uit het overzicht. Ook grappig, eerst 3 meiden, nu 4 jongens!

@ mamameisjes: dat heb ik ook hoor, dat het toch wel heel gek voelt om verder door te lopen dan bij de eerste. Morgen al weer 39 weken, terwijl ik bij Sebas met 38+3 ben bevallen...

@ moederK: gefeliciteerd met je 40 weken. Tja, wat er joepie aan is..... Ach, we moeten nog ergens om lachen en juichen toch? ;)

@ mamavP: gefeliciteerd met Isa!

@ slechte nachten/hitte: het viel niet mee vannacht meiden! Hopelijk komt iedereen vandaag een beetje door!

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ hier: vannacht veel tussendoor wakker geweest, maar da's niet gek. Manlief was uiteindelijk om half 3 thuis uit z'n avond-/nachtdienst.
    Even dacht ik nog dat ik 'm om 1 uur kon bellen dat m'n vliezen gebroken waren. Ik schrok wakker en dacht helemaal nat te zijn, maar uiteindelijk was het zweet, hahahahahaha.:D:D:D

Straks komt mams weer voor de versterking vandaag. Even kijken of we vroeg boodschappen kunnen doen, dan zijn die ook maar binnen.

Iedereen veel sterkte met de warmte vandaag!!!

12. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    @ pooh haha dat heb ik ook een x gehad van de week, rotzweet!;) succes met boodschappen doen!

13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Dithje, meid van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Luca! Geniet er lekker van.

@ Nancy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Luuk! Nu lekker genieten!!

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    #2094 carpediem2010, 2 jul 2010
    Laatst bewerkt: 2 jul 2010
    Goedemorgen meiden

Nancy en bas van harte gefeliciteerd met jullie zoon Luuk.

Pooh jeetje dat valt tegen als het dan zweet blijkt te zijn pfff

Angel jeetje meid, een knuffel

Marsim jeetje ook al 1 dag overtijd, wat gaat het hard bij jou, valt me nu pas op hahah

Lizz, ik wandel heel goed door de zwangerschap heen, ik mag niet klagen, heb eigenlijk nooit ergens last van, daarom denk ik dat het nog lang gaat duren:D

Gisterenavond werd ik niet goed van de hitte, had het ook benauwd, ik dacht dat word me een nacht, maar viel mee.
    Kreeg van mijn schoonmoeder nog een heel leuk pakje voor de baby

xxxx

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Angel, meid het zit je allemaal niet mee zeg. Ik hoop echt dat het nu eens door gaat zetten. Dit is om gillend gek van te worden.

@ All, gister voelde ik me iets beter en ben gisteravond lekker nog even een keer uit eten geweest met manlief, zus en zwager.
    Daarna tot 22.45 uur in de tuin gezeten want het was heerlijk aan het afkoelen. Toen we in de tuin zaten vloog er 2 keer een ooievaar langs dus ik zei al dat moet een teken zijn, haha.
    Nou vannacht heel erg onrustig geweest maar dat kwam door de rot hitte. Verder buikje gewoon rustig en die ooievaar heeft ons mooi voor de gek gehouden.

Iedereen een dikke knuffel en heel veel sterkte met de warmte vandaag!!

16. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Eline, ja meid het gaat inderdaad hard. Ben nu al overtijd, haha. Had dat ook al wel verwacht hoor al waren ze hier continu aan het schreeuwen dat ik eerder zou bevallen. Nou nee dus.

Gelukkig heb je nog een goede nacht gehad. Het is drie keer niks die warmte. Ik kan er ook helemaal niet goed van worden.
    En weer lekker verwend door schoonmams, dat is altijd goed.

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    hmmz meiden ik weet t ff niet meer!

sinds mn laatste berichtje hier flinke rugpijn en ook soms buikpijnen.. al eerder gehad 's nachts maar toen kon ik gewoon slapen en rond 7en met de zoveelste keer plassen was t weg..

nu heb ik vannacht maar ff 2 paracetemol genomen en ben ik uiteindelijk toch in slaap gevallen..

nu werd ik rond half 7 goed ellendig wakker, flinke keelpijn (oeps teveel ananas? :) mn tong prikte gister al hihi) en ook rug en buikpijn.. ik ben dus maar ff gaan douchen want weer liggen leek me niks..

douchen was ff lekker maar ik kan zo slecht bepalen wat voor pijn dit is!! ook was meneer net zodanig bezig dat ik dacht dat mn buik gewoon zou knappen!! hij zat zooooo te duwen en te doen :$

nu ff op bed gaan zitten/liggen en nou probeer ik de pijnen een beetje te timen en ze lijken toch wel om de 5 minuten te komen (ik kijk ff op mn tel als ik echt weer pijn krijg in mn buik)

weeen of vervelend voorwerk? (ik denk t laatste) had verwacht dat t wel al weg zou zijn nu.. zeker na de douche.. :(

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Bella: hihi, gelukkig jij ook al een keer. Voelde me echt heel stom vannacht ;)

@ Eline: viel idd een beetje tegen. Nou ja, we wachten gewoon verder af.
    He, wat naar dat je zo'n last had van de hitte! Vandaag lekker rustig aan. Lief van je schoonmoeder.

@ marsim: gezellig nog ff lekker uit eten! Hihi, nou je weet het nooit he, met die ooievaar.:D Wel een gaaf gezicht, want zo vaak zie je ze niet (althans, hier)

@ pam: heb je ook al getimed hoe lang ze duren? Een goede minuut zou wel eens het echte werk kunnen zijn. Heb je gisteren ook het hart van de ananas opgegeten? Want daar kunnen je darmen flink van over de griep raken.... (wat ook weer buikpijn geeft) Een beetje in beweging blijven (rommelen in huis) wil het ook nog wel eens doorlaten zetten.

19. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @pooh:

ja gister juist t hart weggekauwd :) maar darmpijn is dit niet, ik heb pds en darmpijnen herken ik echt heel specefiek.. tis onderin mn buik en vooral heftig in mn rug en komt en gaat..

dat ik net timede duurde t wel zo ong. een minuut, zeker de rugpijn.. die komt eerst en is heftiger als de buikpijn..

ik hang nu lekker op bed omdat ik t eigenlijk veels te vroeg vind om eruit te gaan.. zeker als t niks is ;)

misschien toch straks maar de hond uitlaten ofzo..

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Pamp knuffel, ben benieuwd

Pff wat een hitte al, in huis al 26 graden, denk dat het echt erg wordt in huis, gatver, loopt wel op tot 32 graden denk

Deel Deze Pagina