AAAHHH ik ben gefrustreerd! Gisteravond toen ik de laptop afsloot kreeg ik enorme krampen, hield ook wel even aan maar geen regelmaat. Ben wel honderd keer wakker geworden van telkens een nare kramp en toen ik vanmorgen moest plassen een dikke plons. Heb niet gekeken (stom), maar kan best een deel van de slijmprop geweest zijn. Nu nog steeds irritante krampjes, maar het is gewoon maar voorwerk. Anyway, heb dus amper geslapen en poepie chaggie! Ik heb liever gewoon niks of het echte werk, dit is niks! Marsim, wow 2 ooievaars! Zou het een teken zijn? Pampillo, jij bent ook flink aan het rommelen dus! Oh arme Angel. Op een gegeven moment kan een mens toch niet meer? Zeker met deze warmte lijkt me dat geen doen. Hoop dat haar kindje er snel is!
Pam Spannend. maar dames hier ook geen l-marathon hoor.hihi. hier tot 4 uur geslapen.daarna drama.voel me dan nu ook niet super.veel naweeen ook. angel trouwens dikke knuffel zeg.wat moet dit zwaar zijn.
goedemorgen allemaal hier een nacht van weeén gehad ja alweer pfff ...dan heb je toch regelmatige weeén en je voelt dat ze wat doen ..en dan wordt je onderzocht en nee hoor helemaal nada noppes erbij gekregen :x snap er echt niks meer van hoor...heb tegen de vk gezegt dat als er geen verrandering in komt dat ze me maar moeten inleiden want ga niet weer zo uitgeput raken en dan een nacht slapen een door tot 41wk ...dat snapte ze ook wel maar met 40wk moet dat eerst overlegt worden want dat doen ze niet zo snel als het niet nodig is nou jammer dan ze doen het maar hoor... mijn lichaam pakt op de een of andere manier niet de singalen op ??????? sam hoe is het met je kleine man?? en met jou ??
Angel jeetje meid, het zit jou ook niet mee zeg. Knuffel Sam fijn dat de kraamhulp goed is. Kan me voorstellen dat je kapot bent, en ook nog om 4 uur wakker. Lijkt me naar die naweeen. Knuffel Guppie jeetje ook krampen en slecht geslapen. Voor jou ook een knuffel
nancy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Luuk. dithje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Luca. Voordringen ik? De kans is wel aanwezig.... Twee jaar geleden was ik ook al een juli mama, en m'n zoon is toen met 41w5d geboren. Alleen hij bleef met z'n schoudertjes hangen, gelukkig heeft hij er niets aan over gehouden, maar om die reden sta ik nu onder controle bij de gyn. Afgelopen dinsdag weer een meting gehad, en de kleine meid wordt nu geschat op 2866 gram (maar dit soort metingen kunnen 500 gram afwijken, dus ze weegt ergens tussen de 5 en 7 pond...). Aangezien Pieter 4115 gram was gaan ze me nu zeker niet over tijd laten lopen. En wordt ik naar ik zelf verwacht dus ingeleid. De vraag is alleen nog of ik met 38, 39 of 40 weken wordt ingeleid. Ik hoop zelf dat ze met 39 weken gaan inleiden kan ik nog een beetje van m'n verlof genieten
Gelukkig heb ik vanacht wel goed geslapen, de nacht ervoor helaas niet, de kleine schopte me met enige regelmaat wakker, m'n ribben zijn volgens mij helemaal blauw vanbinnen... En bij mij rommelt het nog niet, wel wat harde buiken, maar verder helemaal niets.
goeie morgen.... tis niet te geloven maar ik ben maar 3x wakker geweest vanacht en dylan en ik hebben beiden tot half 9 "geslapen" ik moet zeggen dat doet een mens goed eens een goeie nacht . net even de ha gebelt want door de druk van het hoofdje van de kleine in mijn onderkantje heb ik een aambei (uitwendig) gekregen en die doet echt auwwww, nu gaan ze even overleggen of ik er wat voor kan krijgen, tis maar een hele kleine maar zeer dat dat kreng doet. ik heb nog niks terug gelezen dus dat ga ik zo maar eens ff doen.
Ben ik net off en zie ik nu het bericht van angel Gefeliciteerd zeg met jullie wereldwonder, eindelijk kan je fijn genieten zeg!!! Ooow ik wil ooohoook Mone: welkom leuk dat je mee kletst Marj: lkker verlof, geniet ervan meid Angekl: succes meid, nu ben jij denk ik toch echt aan de beurt lees ik net dat bericht weer, man man wat moet er gebeuren bij dr zeg:x Sue: aaaah hahahahhaha nou en is het gelukt meid??? nou den wil niet meer is bang dat die iets raakt hahahaha Mirre: hier ook steeds zo n gevoel;P WELKE MARATHON?????? Pamp: hahahahaha yo go girl!! ff flink met de honden lopen Moederk: nee jij moet nu ook WE willen allemaal Dat veel lopen heeft er wel voor gezord zegt me gyn dat ze zo laag ligt bij mmij en dat ze op de bmm drukt Mama meisjes: ik reken helemaal nergens meer op! ik heb me op de due date ingesteld en dan zie ik wel verder, me gevoel zegt wat anders maar die hou ik tot me zelf Hier: heerlijk geslapen, verder weinig te melden... we wachten het allemaal weer rustig af he
Kikkert fijn zeg dat je goed hebt geslapen, daar knap je van op he. Aambei au, heb het nooit gehad maar lijkt me pijnlijk. Hopenlijk krijg je er iets voor. Ik heb net mijn huis maar gedaan, en 2 wasjes gedraaid, nu het nog maar 26 graden is
Goedemorgen, Wat was het warm he vannacht en wat is het nu al warm. Beloofd wat voor vandaag. Iedereen een knuf voor de slechte nacht en heeeeeeeel veeeeeel sterkte met de warmte voor vandaag. Het was vannacht flink aan de rommel bij me en ben benieuwd hoe het vandaag zal zijn. Hou me maar een beetje rustig met de warmte.
Goedemorgen!!! Ik heb een goede nacht gehad, gelukkig! Wel paar x wakker geweest maar daarna wel weer kunnen slapen! Hier was het gisteravond ook weer flink aan het rommelen, nu alles weer rustig.. ook erg frustrerend.. Vandaag maar rustig aan doen.. wat een hitte!!
@40weken zwanger dames van harte en ik hoop dat het snel voor jullie mag beginnen/doorzetten @nachtbrakers hihi jullie hebben het laat gemaakt @mamavp van harte met je dochtertje!! @bella balen van je slechte nacht, en wat rot dat je z'n last hebt van je darmen. van harte met je 38 weken @pooh hihi dat had ik dus laatst ook ik denk wat is het nat ---> ja van het zweten dus. fijn dat je moeder je komt helpen vandaag. @eline fijn dat jou nacht meeviel ondanks de benauwdheid. wat lief dat je een babypakje hebt gekregen van je schoonmoeder. @marsim 1 dag overtijd zie ik, ik hoop dat het snel voor jou mag beginnen en wie weet dat van die ooievaar is mss toch een teken . @pamp t kan vanalles betekenen voorweeen of echte weeen maar als jij twijfelt zou ik gewoon de vk ff bellen. doe maar lekker rustig aan vandaag meid knuff @eline tis idd heel heet in huis bij dylan was het net op de kamer al 27graden dus snel ff het raam open gezet maar de temp liep snel op dus dat heb snel weer dicht gemaakt. @weer/temperatuur meiden dus vandaag maar rustig aan want deze temperaturen zijn echt niet normaal meer en vooral niet voor (hoog) zwangere meiden. @guppie aghhh meid ik kan me je frustratie wel goed voorstellen hoor dan denk je (eindelijk) yes het zet door en dan niks. knuf @sam balen van de naweeen, ik heb ze bij dylan nooit (bewust) gevoelt dus ik weet niet hoe ze voelen. dikke knuffel @angel ach lieverd toch dit is echt geen doen meer, ik hoop echt dat ze je snel kunnen helpen of dat je lichaam toch uit zichzelf wat gaat doen want dit trekt niemand en dan ook nog eens deze temperaturen erbij dat gun je niemand. knuffel @mone sow das idd geen kleintje voor de eerst (dylan was 4020gram en dan vond ik al veel) wel fijn dat ze je niet zolang laten doorlopen. @eline sow jij bent al goed bezig geweest vandaag. @lizz ook aan t rommelen spannend hoor. @es fijn dat je goed geslapen hebt. balen dat het zo blijft rommelen. nu heb ik volgens mij iedereen gehad zo niet sorry.
dylan is net opgehaalt door oma en die word vanmiddag weer naar huis gebracht als hij geslapen heeft want mijn mannetje die is toch om half 2 thuis ivm voetbal en tandarts (waar hij dus toch naar toe gaat)
Zo kikkert je hebt heel wat gereageerd. Ik heb nergens zin in vandaag, heb je soms he zon baaldagje, moest net janken en weet niet goed waarom hahaha
mamachan, ik denk dat je verkeerd hebt gelezen hoor. angel is juist nog geen steek verder... Mijn buikje is weer rustig, voel me alleen waardeloos. Blijf echt zeker weten binnen vandaag, we doen wel een tv dagje...
@eline tsja ik dacht laat ik mezelf eens van mijn goeie kant laten zien hahahaha..... dikke knuffel voor jou!
ik had gisteren trouwens een briljant plan voor mocht het zo warm zijn en de bevalling zich aankondigd, dan leggen we gewoon een matras op de woonkamer tafel en dan de airco aan en dan beval ik wel op de woonkamertafel hahaha
Kikkert: Zo he, jij hebt je best gedaan met reageren.. respect! Lekker dat Dylan even bij oma is, kan je even wat voor jezelf doen, is ook wel eens lekker! Guppie: Gelijk heb je meid.. tv dagje.. hier ook hoor! Iedereen met een huil en/of baaldag! Knufff.. Tis ook niet makkelijk he die laatste loodjes, en dan nog eens die hitte.. Bah!!