"Morguh" Zoals velen van jullie slecht geslapen. Hier vooral weer door mijn bekken. Overdag heb ik er binnen niet zo veel last van maar 's nachts.....!!! Hier verder niets aan het rommelen hoor dus verwacht hier de komende dagen ook echt niets. Allemaal rustig aan dames vandaag met deze temperaturen! Knuffel!!
Mogguh meiden, Ff kort, want ik heb Luna alweer 1,5 uur op de arm en typen met een hand is nog steeds niet mijn sterkste punt Angel ,och meid je krijgt het ook niet voor niks he? Waarom breekt ze je vliezen niet gewoon? Je hebt al 2/2,5 ontsluiting. Veel sterkte! Rommeldames, zet hem op, de babymarathon is nog niet klaar mamavanp, gefeliciteerd met je dochter! De rest, sterkte vandaag met die hitte... Luna heeft er ook goed last van, ze is nu al nonstop 1,5 uur aan het huilen. Ik ga dus maar weer wandelen door het huis, hopelijk valt ze eindelijk eens in slaap.
Goedemorgen iedereen! Dithje, VAN HARTE GEFEMICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON LUCA! Nancy, VAN HARTE GEFEMICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON LUUK! Sam, gelukkig is Kor vandaag thuis en kan hij zich wat ontfermen over Jildou, kan jij tussendoor wat slapen...Spike al wat beter in de nacht? Dikke knuffel meid ! Dames, veel succes vandaag want zo warm voor zwangeren is niet te doen PFFF...
wil iedereen heel veel sterkte wensen vandaag met deze hitte... iedereen die hem nodig hebt een hele dikke knufff ...en sorry voor mijn korte berichten en vele afwezigheid... mamasan ze kan net niet bij de vliezen om ze te kunnen breken ..helaas ....
angel sterkte meid. ik weet hoe je je voelt. alle slecht geslapen dames. knuff . ook een knuff voor alle rommelende dames. isa. van harte gefeliciteerd meid met je 2de verjaardag hier een redelijke nacht gehad. ben maar 4 x wakker geworden van een zere harde buik en met een wandeling naar toilet kon ik redelijk daarna weer in slaap komen. wel ben ik wakker geworden met weer die verdomde rugpijn waar ik niks mee kan. ook is mijn buik nog steeds pijnlijk en soms wat gevoelig. net t badje opengelegd en de pomp aangezet. t is hier binnen al 24 graden dus wil t niet weten hoeveel t nu in de tuin is. voelde de zon wel aardig branden al op mijn armen toen ik t bad aan t openleggen was zo vroeg op de dag al zo warm. freaky. vandaag komt jeroen iets eerder thuis want zijn bedrijf gaat dicht om 15.00 uur vanwege t WK dus dat idee bevalt me wel kan hij vanmiddag lekker in t bad met nikita want dat heeft hij nog niet gedaan door de drukte om hem heen. en kan ik mooi t voetbal kijken haha. meiden heel veel sterkte met deze hitte. we moetn maar ff op onze tandjes bijten ben ik bang want volgende week blijft t ook nog aardig heet las ik net
Hey meiden, ik lees vandaag tussen de bedrijven door wel mee, maar kan weer wat moeilijk reageren. Vind ik voor mam niet zo gezellig @ Angel: balen dat ze niet bij je vliezen kan zeg! @ rommeldende meiden: succes. Hopelijk zet het door! @ Kikkert: jaloers op je airco!
Her is het buiten al 34 graden! Binnen is het nog 26 dus blijf vandaag lekker binnen... Ik word trouwens gek van mezelf...sinds gisteren al... Heb de hele tijd de stomste liedjes in mijn hoofd die ik dan keer op keer blijf herhalen.(in mijn hoofd, niet hardop) Vaak ook nog maar 1 zin van het liedje. Ik wil dat niet maar gaat vanzelf Gisteren kwam zelfs de hele film van de sound of music langs in mijn hoofd. Niet alleen de liedjes maar dus ook alle teksten in hoeverre ik die uit mijn hoofd ken.......en dan te bedenken dat het ook nog een lange film is... Whaaaaaa!!!
dithje en mannetje gefeliciteerd met jullie zoontje Luca Noah! Lekker genieten nu hoor! nancy en bas gefeliciteerd met jullie zoontje Luuk Antonie! Nancy hopelijk herstel je goed. Lekker genieten!
Eline: ja ik heb weer een blaasontsteking en contant harde buken gister.. heb medicatie Meiden wat is het heet ofniet Pamp hoe ist nu?? Ik had het niet verkeerd gelezen van angel.. had al eerder gereageerd maar dat dus niet weggehaald na dr laatste bericht
Goeiedag dames!!! Sorry dat ik alweer een tijdje niks meer van me heb laten horen. Het is nogal een turbulente week geweest. De kraamtijd is heel goed gegaan en alles lukte prima. Had al veel minder last van mijn bekken door het sluitlaken en had veel energie. Hierdoor heb ik dus veel te snel veel te veel gedaan waardoor ik sinds dinsdagavond weer volop last heb van naweeën en bekkenklachten en ik nu dus weer de hele dag op bed moet liggen totdat de naweeën en bekkenklachten minder zijn. Gelukkig zijn de naweeën alweer een beetje aan het minderen maar ik merk dat, zodra ik weer te lang rechtop zit of sta, ik meer last krijg van de krampen. Dus ik moet nog even rustig aan doen. Heb gelezen dat er nog wat nieuwe mama's bij zijn gekomen!! Proficiat Sam, Dithje en Nancy!!!!!!!! Met Collin gaat alles prima. Hij was dinsdag al boven zijn geboortegewicht uit gekomen dus het drinken gaat erg goed. Alleen heeft hij nu met het warme weer wel moeite om zijn lichaam op temperatuur te houden. Hierdoor moeten we hem wel water bijgeven maar dat gaat nogal moeilijk omdat hij het flesje niet goed pakt. Dus dat is ieder uur weer even zooien met een lepeltje. Maar verder gaat alles prima. Zal hieronder nog even de laatste nieuwe foto (gister gemaakt) spammen.
pfff verder geen puf om te reageren. Laura heeft van 23u tot 2u liggen brullen. Kreeg ze echt niet gekalmeerd. Uiteindelijk is ze in slaap gevallen tegen in mijn arm. Heb ze dan om 4u in haar bedje gelegd en dan heeft ze geslapen tot 6u en dan na elke voeding weer goed geslapen. Nu slaapt ze nog en ben zelf ook net uit men bed. Ben gesloopt ooh en nu hoor ik weer honger kreetjes uit de kamer komen dus het is weer boobie time jeetje,bv geven met zo'n warmte is echt WARM!! Voor iedereen een dikke knuffel. Hopelijk vinden jullie een beetje verkoeling. En voor alle wk kijkers: HUP HOLLAND HUP!!!!!
Wat een prachtig mannetje zeg!!! Maar rustig aan Laetitia, hoop dat je snel van je klachten bent verlost (of in ieder geval minder). Fijn dat het goed gaat met Collin maar zal inderdaad wel lastig zijn met deze temperaturen..
aah wat een scheetje is Collin seg! Prachtig manneke! Hopelijk zakken de naweëen snel af meis! dikke knuffel
aaah collin scheet zeg!! Hebben jullie ook last van misselijkheid en braakneigingen? :x ook weer zoiets van ja dat hoort in het begin nu tog nie meer..
@leatitia wat een lekker manneke . hopenlijk heb je snel minder last van je bekken en naweeen. knuffel
@mamachan jawel hier ook veel last van misselijk zijn al heb ik het idee dat dat ook voor een deel door de hitte komt
net ging de telefoon...mijn oma dus ik pak op nee nog niks geboren hahaha tsjonge zegt ze nog steeds niks ik zo nee maar ik moet nog 8dagen he ow zegt ze ik dacht dat je al uitgetelt was hihihi ze had zich vergist. ben ik net even met de hond geweest maar tjeetje buiten is het echt niet te harde