Ladies, gisteren hier een deel van de bloedprop verloren, tenminste dat neem ik aan. Het was een grote klodder snot (sorry voor de bewoording). Dat is toch een onderdeel? Verders vanaf 9 uur ff rondgewandeld in het centrum en op de markt. Ik had toch ff de behoefte aan een wandeling. Trekt iedereen het nog?
Dankje, al ben ik er nu niet meer zo blij mee haha Ik ga even bankhangen, gezellig naast onze kat die daar voor de ventilator ligt.. Tot later!
hallo!! Netjes terug gelezen alleen weet nog maar een poaar dingen.. Sorry Kikkert! Haha lijkt me hilarisch in de huiskamer op tafel bevallen, maar ja je moet toch wat met die hitte! Leuk dat je oma belde! Pamp: helemaal logisch dat je belt hoor! ook zeker blijven doen, hoe moet jij nou weten wat "normaal"is? Ik zou ook bellen hoor! zeker GEEN aansteller. Lae: wat een mooi ventje zeg, die COLLIN sam naar zeg die naweeen.. Zijn die net zor erg als gewone weeen? ZEEF sorry.. Hier heerlijk ochtendje gehad met SAm, hij was uper gezellie en ik heb de hele keuken gesopt icl koelkast.. Iets te fanatiek want maakte een beetje een rare beweging met mijn been waardoor ik enorm pijn in mijn lies heb haha.. Ik moet trouwens echt elke 5 min naar de wc, nou drink ik ook wel veel door die hitte. Ook nog steeds last van mijn darmen, misschien ook door die hitte.. Mijn ouders hebben Sam net weer opgehaald om mee te gaan naar mijn oma, die woont in een verpleeghuis en ze gaat graag naar de kinderboerderij dus Sam mocht gezellig mee. Ik ga daar dan ook gretig gebruik van maken door lekker op de bank een dutje te doen, onze slaapkamer is veeel te warm..
Bellamo: slaap lkker Hier net me neefje kwam met zn airco aan zetten die zet ik straks bij dani op de kamer Veder de was is weer droog Pamp: hoe ist Es: bij jou?
nou de vk is net weg en ik mag me bij de groep dames met voorweeen aansluiten ben dus iig nu niet aan t bevallen en de bmm was nog dicht en stond nog en ook nog naar achteren, dus is nog niks gebeurd.. de pijnen blijven wel, moest wel ff in de gaten houden of t niet weer blaasontsteking is (had ook weer rugpijnen op die nierplekken) maar ze dacht toch aan voorweeen.. dus gezellig afwachten nog.. maar dan weet ik dat iig, kan ik nu gewoon deze pijn negeren want ik was ergens zo bang dat ik t zou negeren en vriendlief naar zn werk zou gaan en dat t dan dus wel serieus zou zijn! gelukkig heb ik een hele lieve vk die me ook ff op mn hart drukte dat ze niet voor niets was geweest en dat ik gewoon moest bellen..
pan fijn dat ze is geweest, ook voorweeen pfff Laetitia mooi mannetje zeg Gaat het verder met iedereen? Tis 30 graden nu in huis, pfff ik word gek. Net kip gebakken en pasta gekookt, voor de maaltijdsalade vanavond, is dat maar gebeurd. Ga nu maar even een douche nemen. Sterkte allemaal meiden
Heyyy Elea! Jaaa goedddd... flinke indalingsweeen en opgezwollen handjes en voetjes hahaha. Nog een paar weken en dan is het eindelijk zo ver. Vandaag voorbereiding in ziekenhuis gehad, dus we zijn er klaar voor! Hoe gaat het met jullie? Gaat het goed met de nieuwe aanwinst? Is ze al meer aangekomen? xxx
pff Angel wat een toestand! Ik hoop dat het snel voorbij is en dat je de kleine eindelijk mag vasthouden! dikke knuff
Voor alle rommelende dames, heel veel sterkte.. en hopelijk wordt het niet al te warm.. ik bedoel meer dan 35 is echt gekkenhuis! xo
Las net dat het volgende week na maandag weer rond 30 graden gaat worden, pff hoe moeten we dat volhouden meiden
Heb ik weer.. Lig je in het zwembadje in de tuin, sta je op loop je uit bad, voel je ineens een warme golf water uit je bikinibroekje komen.. Maar is het nu vruchtwater of was het gewoon badwater hahahaha oooowww heb ik dat!! Ik keek net in me bikini broekje, en zie wel wat wittig in me broekje.. beetje slijmerig
o lastig es, ik heb geen idee, verder geen klachten? Ik ga mijn pc maar ff uitdoen, mannetje komt zo thuis en voetbal kijken. Kom vanavond nog wel een keer gluren. Sterkte allemaal xxxx
Es, ff op je hand blazen bij mij bleef het wel wat lopen al was het geen liters! Was toch echt wel anders dan afscheiding !
Als ik op me hand blaas en er een maandverbandje onder hou heb ik wel een plasje in mijn maandverband, nu al tot 3x toe..
oh ik moet heel ff galspuwen hoor over die o zo lieve baasr van jeroen voordat ik achter de buis ga voor voetbal ik bel jeroen op om te zeggen dat hij niet langs heerhugowaard moet rijden ivm grote brand bij pauw. vraag ik dus waar hij is. is hij nog druk aan t werk op locatie. zijn baas is ivm voetbal naar huis gegaan om 15.00 uur en hij mag weer door gaan werken tot half 5 als t al niet overwerk gaat worden:x ik kan daar zo ongelofelijk boos om worden he en zo oneerlijk ook weer. zijn baas met een biertje in de kroeg en jeroen druk aan t werk bij een klant:x sorry moest t ff kwijt.