Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Gelukkig dat jullie beebjes ook wat rustiger zijn. In het zh zijn ze heel strikt, ik moet bellen zodra ik ‘m minder voel dan normaal. Maar ja, dan kan je voor bijna ieder wissewasje bellen, en dat wil ik ook weer niet.

Het lijkt erop dat ik me vandaag iets beter voel dan gisteren. Gelukkig! Nog steeds niet blakend van de energie, maar wel iets beter. Ik krijg in ieder geval weer m'n ene voet voor de andere! Dus de krachtvoerhapjes werken goed.

@ Es: ben benieuwd wat de vk straks zegt. Hopelijk kan ze iets voor je doen?

@ Angel: pfff, kort nachtje dus. Zo nog ff lekker je ogen dicht dan maar ;)

@ Einneh: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!

@ Dithje: klinkt als een heerlijk dagje! Geniet ervan!
    Nee, was idd niet de bedoeling en afspraak. Stom beest! Maar vannacht doen we ze gewoon weer op de gang hoor. Ze moet het maar leren hoor!
    Hihi, een belrondje collega’s? Controle of je niet toevallig aan het bevallen bent? ;)

@ moederK: goed dat je je urine weggebracht hebt. Je hoeft idd verder weinig tot geen klachten te hebben.

@ Lizz: goed hoor van je, dat je de frituur uit hebt gelaten! Mjammie pizza!!! Maak me gek :-D Reken maar dat ik vanmiddag nog een paar uur ga pakken ;)

@ Bella: zal jij geschrokken zijn zeg. Hebben ze je in het zh weer helemaal gerust kunnen stellen? Heb je gelijk nog gevraagd van je val van gisteren, of niet?

@ Lucky: ging dus niet helemaal goed bij jullie gisteren. Alles weer goedgemaakt nu?

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Lucky dat alles goed was bij de vk!
    Geeft niets hoor meis, je mag best klagen;). Kan mij voorstellen dat je baalde gisteren. Is wel heel makkelijk om 'het' maar gewoon onder het bureau te schuiven... Nou ja, een voordeel ervan meis, je hebt je woede kunnen afreageren op het huis en dat is nu weer lekker schoon!

Tja lastig is dat he Pooh, wanneer bel je wel en wanneer niet?! Denk dat je daarin je eigen gevoel moet volgen en als je je ongerust maakt gewoon bellen! Super meis dat je je beter voelt... Vandaag nog rustig aan doen en goed je rust pakken en dan zul je zien dat je morgen weer op en top bent! Hoe is het met je buikje?
    Geen idee, maar er stonden wel wat collega's op mijn voicemail... Denk dat de nieuwsgierigheid begint toe te slaan. Maar uiteraard kan ik niemand bereiken nu;)... Merk sowieso hoor dat mensen vaker en meer gaan bellen en smsen om te checken hoe het is... De standaard vraag als ik opneem: "alles nog rustig?"... PFFFF!

3. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Zo, alles is al gedaan. Ben als een tornado door het huis gegaan. Alles ruikt weer fris en is weer schoon.

Eline, hier ok al cup f hoor. Ga dan naar een g!!! Hahaha...
    Lollo Ferrari!!

Dithje, een belrondje collega's?
    Moet zeggen dat ik tot nu nog niks van mijn collega's heb gehoord sinds ik met verlof ben. Nu dus 4 weken. Zal dus niet gemist worden denk ik.

Lucky, is het nu wel weer goed met je mannetje?
    Hopelijk snapt hij het nu wel en zal hij zulke acties niet meer uitvoeren.

4. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Einneh, meid van harte gefeliciteerd!

@ Dithje, ow jij hebt lekker het huis al aan kant, heerlijk. Vandaag lekker genieten van het weertje.

@ MoederK, goed dat je de urine hebt gebracht. Hopelijk is het allemaal goed.

@ Lucky, fijn dat alles goed was bij de vk. En tja mannen, het lijkt wel alsof ze soms op een hele andere wereldbol wonen.

@ Lizz, wij hebben een motorjachtje van 9,5 meter. Een heerlijke boot waar we met eventueel 6 personen op kunnen slapen. Jij heel veel plezier met je mams in de stad!

@ Bella, dat is en blijft wel een beetje schrikken hoor het verliezen van je slijmprop, of deeltjes ervan. Ik heb het nu ook al een paar keer gehad maar dan kijk ik ook ineens van, whaaaaaa wat is dit, haha. Rustig aan meid met je harde buiken!

@ All, zo heb net nog even heerlijk geslapen. Een telefoontje maakte me weer wakker. Het waren mijn ouders, die nog steeds op vakantie zijn in Duitsland. Toch altijd weer even fijn om mams te horen. Ze had zo'n medelijden met me omdat het zo warm is, haha.
    Ik stap zo maar eens onder de douche. Misschien dat ik nog even langs een tuincentrum ga. Mijn oma is morgen jarig maar viert het zondag. Helemaal wild van planten. Het is daar onderhand al een oerwoud maar ik weet dat ik haar daar blij mee maak, haha.

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    goedemogren meiden

Einneh. van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid. mooi weertje heb je erbij zeg:D
    pooh. fijn dat je je weer ietsies beterder voelt, hopelijk voel je je snel weer topfit.
    angel. balen meid dat t weer niet doorgezet heeft. wordt toch wel een keertje tijd dat mevr zich gaat aandienen
    Es. ook al zulke krampen. knuf voor jou. ik hou mijn telefoon maar dichtbij;)
    moederk hopelijk wordt snel duidelijk of je een ontsteking hebt of niet. gelukkig kunnen ze er iets aan doen als t wel een bo blijkt te zijn

voor de rest ben ik t weer kwijt sorry meiden

hier een onrustige nacht. veel krampen en steeds maar weer wakker door de pijn. ben denk ik ook wel 20 x naar de wc geweest om maar weer te plassen.
    gelukkig werd ik wakker met een iets rustigere buik, nu de zondag halen en ik ben meer als tevreden. haha.
    vandaag niet veel doen.straks ff boven dweilen en een klein wasje vouwen en strijken en boodschapjes en dan vindt ik t wel weer goed voor vandaag,
    vandaag ook ff uitnodiging kopen voor de verjaardag van nikita. die wordt over 2 weken alweer 2:$. mijn oh zo kleine meisje, t gaat echt veel te hard allemaal:(

6. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    hier gister op de training waar ik ff was wezen kijken de standaard vraag. en hoe is t nu met je?? ;) haha. ach mensen bedoelen t goed alleen beseffen ze niet hoe irri t is om steeds dezelfde vraag te horen en daar ook antwoord op moet geven wat ook steeds t zelfde is ;)

7. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    @ Pooh
    gelukkig wekrt het krachtvoer een beetje

@ Dithje
    Het huis is nu wel lekker opgeruimd ja, maar ben vandaag wel gesloopt haha

@Mannetje
    Het is wel een soort van goed, maar het zit me gewoon niet lekker. Ik geef dit al langer aan, maar hij leert er niet van. Hij is iemand als hij in de keuken is geweest staan de laatjes en kastjes nog open waar hij in is geweest en dan is meneer al vertrokken. Mja hij doet wel zijn best hoor

8. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
  9. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Heel grappig filmpje Lucky...haha

Ik ga even een uurtje in de zon voordat mijn mams komt.

Tot vanmiddag meiden.

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier nog geen VK gezien.. :( heb geprobeerd te bellen maar krijg de voicemail na paar x overgaan.. ppffff heb ik weer!!

11. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Meiden, ik heb Elea even via de hyves een mailtje gestuurd om te vragen hoe het maar haar en L.yvia gaat.
    Dat we haar al een tijdje missen op het forum en hopen dat alles goed gaat.

Es, is de vk al geweest????

12. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Joh, wat raar. Voor hetzelfde geldt lig je te bevallen en kan je niemand bereiken...... :(
    Misschien is ze wel met een bevalling bezig maar dan nog moet haat telefoon toch doorgeschakeld staan lijkt me?

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb ze laten oppiepen via het reinier de graaf ziekenhuis. Ik wordt zo terug gebeld..
    Ik ga me steeds beroerder voelen ook.. :(

14. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Nou Es, inderdaad vreemd dat ze niet bereikbaar is! :(
    Ben benieuwd of ze nu wel snel belt dan!

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hoi dames!

@Es, meid wat spannend voor jou zeg sjonge :$ Sterkte meis! :(

@Angel, werd vanmorgen wakker van een sms en ik dacht gelijk aan jou, niet dus ;):(
    Word je toch helemaal knetter van he meis... Sterkte joh!
    En buikje van Ang, nou moet je goed luisteren: of doorzetten of niks!! grrrr :x

@Einneh, gefeliciteerd met je verjaardag!

@Pooh, fijn dat je haar meer voelt nu en bij twijfel gewoon bellen!

@Dithje, ja word hier ook gekgebeld door collega's maar beter zo dan niks hihi ;)

@Elea, ja ben ook benieuwd naar je meid... :(

@De rest, dikke knuffel, was best wel weer bijlezen en ben zeefje..

@Boxkleed, ik heb bericht van Babydump en we kunnen kiezen; of een nieuwe, of een andere, of geld terug. Nou is dat netjes dan!? :D Heb gekozen voor geld terug, want ik heb een andere goedkopere leuke bij Prenatal gezien en is iets meer in de buurt :)

@HIer, was om uurtje of 10 uit bed door sms ;) Inmiddels al weer 3 telefoontjes gehad.. Word niet vergeten dat is een ding wat zeker is :p
    Gelijk staan strijken op zolder pfffffff echt het zweet liep overal, maar het is gebeurd! :D
    En zit nu net uurtje beneden gedoucht in mijn zomerjurkje :) Heb enorme drang tot nestelen/schoonmaken maar het is zooooo warm ;)
    Fijne dag meiden!

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    VK belde me net, ze is net klaar met een bevalling.. ze komt zo snel mogelijk

17. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    LuckyBlue, wel vervelend ja als je mannetje die dingen niet zelf inziet..
    Mijn man is juist super netjes en doet het meeste in het huishouden. Dat kan vaak ook irritant zijn aangezien hij altijd alles netjes wil hebben, haha
    Fijn dat alles goed was bij de vk

Bellamano, weer van de schrik bekomen?

Pooh, fijn dat je je weer iets beter voelt!!

Op zich wel leuk Dithje dat je collega's nog contact met je opnemen!

Marsim, leuk dat je ouders belden..
    Haha, volgens mij zijn alle oma's gek van planten :)

Susanne, balen van je onrustige nacht! Zo vaak naar de wc?! Dat is niet goed toch? Ze zeggen nl dat je niet iedere keer aan die drang moet toegeven aangezien je bekkenbodemspieren dan gaan verslappen...
    Je meisje wordt al 2, leuk hoor! :)
    Maar lekker rustig aan vandaag dan!

Zon ze Lizz!

Hier: even op het werk geweest. (Ze waren niet zwemmen. zwembad heeft al zomerstop)
    Leuk om iedereen nog even te zien. Weet niet of ik nog ga voor de bevalling nl aangezien echt iedere stap die ik zet pijn doe en auto rijden doe ik nog wel maar is niet meer echt prettig dus om dan nog helemaal naar het werk te rijden...

Nu een bordje voor me met watermeloen, druiven en aardbeien, jammmm!!

18. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Nou Nancy, dat is wel netjes van de BabyDump!
    Fijn dat je niet vergeten wordt. Nu lekker genieten van het weertje! :)

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, spannend meissie....

@MoederK, fijn dat je je collega's weer hebt gezien :) Maar rot van het lopen zeg... :(
    Lekker aan het fruit, hier ook aan de druifjes :D

20. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Fijn Es dat ze nu zsm komt! Dan zal ze denk ik echt letterlijk midden in de bevalling hebben gezeten aangezien ze eerst niet opnam.
    Ben benieuwd...

Deel Deze Pagina