spannend es, hoop dat er nu duidelijkheid voor je komt! hier:knudde nacht gehad, er zijn er die zich zorgen maken dat beebje niet zoveel beweegt, nou ik wilde dat het es ff half uurtje ging pitten! kan amper zitten staan of liggen beeb blijft rond springen. krijg daar om de haverklap kramp in je benen bij en dan snel moeten opstaan.....niet leuk. Mannetje heeft heel lief net wel de kids meegenomen, brengen dozen mee zodat we straks echt het allerlaatste mbt tot beebje kunnen doen. Isa's verjaardag hmm was wel leuk, geen visite natuurlijk, maar wel lekker frietjes gegeten en samen met elkaar van ons samenzijn genoten. Mannetje ging pas hooien toen de kids alweer te bed lagen.....heerlijk! leek wel mijn feestje ipv die van Isa. verder wel gelezen weinig blijven hangen sorry sterkte en knuff voor iedereen
Argghhh, wat een nacht voor jou! En nu weer niks he? Die irritante voorweeen ook. Jij ook al een buik die op je knieen hangt? Ik moest vanmorgen gewoon 2x kijken toen ik in de spiegel keek. Echt een maf gezicht he? Sterkte met de warmte vandaag.
@ mamasan: spitsuur vannacht bij jullie! Hopelijk kun je vandaag nog wat rust pakken? @ lucky: de kleine meid heeft zich vandaag gelukkig al weer laten voelen. Hmm, dus je mannetje toch weer een opdracht. Wel lekker dichtbij toch? @ kikkert: jij ook gefeliciteerd met je 39 weken! @ Es: succes straks met de vk. @ de rest: reageer ik straks ff. Ga nu even een frisse neus halen.
Hoi hoi, Hoe is het met iedereen? Zie dat bijna iedereen een vervelende nacht heeft gehad? Hier ook een rotnacht. Ik ben gisteranvond toch even naar het ziekenhuis geweest omdat ik de baby de afgelopen twee dagen niet veel gevoeld heb, dus ik moest even aan de ctg. De arts zag dat ik veel harde buiken had. Daarna heb ik ook nog even een echo gehad en kon ik naar huis. De gyn zei trouwens dat je bij ongerustheid altijd moet bellen. Zij zijn toch wakker en aan het werk. Een aantal dagen geleden was er namelijk iemand die ook voor 'minder leven' kwam en die moest met spoed worden ingeleid. Dus volgens hem altijd bellen!!
Goedemorgen dames, Es: Ik denk wel dat je er vanuit kunt gaan dat je vliezen gebroken zijn hoor. En het ligt per ziekenhuis (en hoe jouw gesteldheid en de gesteldheid van het kind is) hoe lang ze je met gebroken vliezen laten zitten. (maar nooit langer dan ca. 72 uur) Pooh:Das idd wel schrikken. Maar gelukkig ben je weer gerustgesteld. de rest: Sorry... vergeten.... (en dan hebben ze het over zwangerschapsdementie.... nou, ik ben echt niet meer zwanger maar de dementie heb ik wel nog hoor.... hihihi) Hier: Vannacht weer onder geslapen. Hebben Collin onderhand zelfs zijn rompertje uit gelaten maar hij doet het nu wel goed qua temperatuur. Bij Joshua op de kamer was het gisteravond zo warm dat de babyfoon streepjes aangaf ipv de temperatuur. (En de babyfoon geeft vanaf de 35 graden pas streepjes aan) Gelukkig heeft hij wel de hele nacht geslapen maar volgens mij heeft hij niet goed geslapen want hij was vanochtend al vrij snel helemaal vervelend en stout aan het doen. Toen we hem naar bed brachten voor straf was hij binnen 5 minuten weer aan het slapen... (en nu is het 32 gaden op zijn kamer dus het valt nu nog relatief mee) Thessa heeft wel goed geslapen en is nu lief aan het kleuren. En ze is helemaal in de wolken want oma is vandaag weer op bezoek. Opa en papa zijn namelijk de dakgoot opnieuw aan het verven (aan die kant van het huis komt in de namiddag gelukkig pas de zon) dus oma is mee gekomen. Vanochtend in alle vroegte de laatste kaarten afgemaakt en die zijn nu dus ook allemaal op de post gedaan. Nu gaan kijken wat ik voor de doop nog allemaal moet gaan regelen.... Tot laterz!!!
@Es succes meis! hopelijk wordt je vandaag mama. Ik herken je helemaal hoor,begon ook te twijfelen of men vliezen waren gebroken maar bij het toucheren kunnen ze dat toch voelen? Dikke knuffel in ieder geval. @pooh is die kleine meid mama weer ongerust aan het maken? knuff voor jou. Hopelijk laat ze zich vandaag genoeg voelen hoor! @lizz pff al die voorweëen...ook een knuffel voor jou. Is geen pretje hoor.
goedemorgen pooh. jeetje wat spannend zeg allemaal. gelukkig beweegt de kleine meid zich nu wel goed es. spannend meid hoor. ik weet zelf niet hoe t is om gebroken vliezen te hebben want bij nikita hebben ze die doorgeprikt. ik hoop dat je snel mag bevallen meid lae. eindelijk de kaartjes klaar en leuk dat opa en oma op bezoek zijn. hier hebben wij volgende week bezoek ivm verjaardag van nikita die we zaterdag vieren mamat jij ook al minder leven zullen de kids zelf ook bevangen zijn door de warmte gelukkig is jou kindje ook helemaal tip top in orde sam. fijn dat je een keer en gode nacht hebt gehad. kun je wel gebruiken zo nu je net bevallen bent he mama v p. haha jou feestje. leuk dat je man zich een keer bij jullie gevoegd heeft want ik krijg t idee dat hij alleen maar werkt zo een beetje zo dat was t volgens mij wel. ben ik je vergeten?.... sorry. hier een redelijke nacht. wel weer veel harde buiken maar dat is niks vreemd meer. zelfs vanochend bleven ze maar komen maar nu is t gelukkig weer ff rustig. wel nog steeds dat t gevoelig is en ik hoef maar op te staan en ik heb er weer een te pakken met bij behorende pijn maar tja. t zij zo he. jeroen is vandaag in nijmegen dus die zit een eindje weg dus ik hoop niet dat t vandaag begint hij is voor styletrip een campertje aan t spuiten dus heben we begin volgende week weer centjes haha. vandaag alleen oodschapjes doen en de eendjes voeren met nikita en dan vindt ik t wel weer goed voor vandaag ik ben er meteen ook weer weg van want mijn kleine meid is wakker
ohh gelukkiig dat ze weer lekker aanwezig is vandaag ..dat is zeker heeeell prettig ... hier heerlijk genoten alleen manlief niet ..die heeft bijna niet geslapen omdat ik zo in coma lag en hele bossen heb omgezaagd haah... hij zei al wie geeft mij nou een spuit om bij te slapen die arme scheet heeft ook al zo slecht geslapen heel de tijd dus voor hem ook sloopend zo.. dus ze mag nu wel komen ook voor manlief
Pffff hot hot hot Lizz en es: hoe gaat het nu?? Voor de slechte slapers dikke knuff, hopenlijk koelt het straks even af!! Rest hele dikke knuff hier in huis is van alles te doen, ahha laminaat leggen op dani's kamer, want daar is het zo heet(ligt vloerbedekking) en die stomme screens zijn nog nie binne:x Me moeder heeft dani mee genomen en ik wil nog een wasje draaien want morgen hebbe we fam dag
Het blijft tot nu toe rustig bij mij mamma chan, tenminste heb alleen last van wat steken maar en pijn onderin maar dat is niet nieuws. Van Es hebben we niks meer gehoord?
** Buddy Nieuws van Es** Ik lig in t ziekenhuis. Heb 3 cm ontsluiting . Ga nu aan het infuus om de weeen op te wekken en lig aan de CTG. Vanaf nu afwachten wanneer ons meisje er is. Liefs Es meid heel veel succes en t kan niet al te lang meer duren
Es zet hem op, spannend, straks weer een babeje erbij Net een videocamera gekocht, lijkt me toch leuk ons kleine meisje te filmen xx
Nou fijn voor es bijna uit haar lijden verlost angel nu zou je toch een x denken dat dr iets gaat gebeuren bij jou ik ga straks aan een watermeloen Voor de meiden boven de 37 weken:: ik hoop echt dat we snel bevallen want t wordt een hete zomer
nog steeds weeén onregelmaat en regel ...maar heb niet meer gebeld met de vk dus weet nu eingelijk niet of er iets verranderd is maar ja ik wacht nog maar af hier als ik het niet meer trek bel ik haar weer ..
Es, wat fijn, nog even en dan heb je je kleine meid in je armen!!! Veel succes! xxx Hey meiden, hier weer beroerd geslapen net als bijna iedereen dus. Van mij mag er eind komen aan die verzengende hitte hoor! En mijn voet blijft zo'n zeer doen, ik wil ervanaf maar is niks tegen te doen, sorry dat ik erover blijf klagen.. Nou ik ga mezelf maar weer in het badje hijsen. Wens jullie een fijne dag en hoop dat er weer een paar baby's geboren worden vandaag (including de mijne, maar hier nog geen half teken dat er iets te gebeuren staat, hmpff..). Sorry dat ik niet veel reageer maar ik ben echt langzaamaan aan het aftakelen en nergens meer zin in.. Dikke kus Sue
jeetje zeg. jij krijgt t ook niet kado he. hier precies t zelfde verhaal. wel soort van weeen maar nog wel uit te houden. mag vandaag ook niks gebeuren want jeroen zit aan de andere kant van t land hopelijk zet t voor jou ook een keertje door in niet al te lange tijd