zou echt zo terug zwanger willen zijn. Ik mis het wel,ook het zwanger worden hoor. Die spannende tijden. Ga toch wel een jaartje wachten denk ik.
Zo, weer terug van een lekker rondje wandelen op de pier in Hoek van Holland! Heerlijk dat zeewindje! @ mamaT: hey, jij ook in het zh. Gelukkig dat alles goed was! @ Laetitia: pfff, dus nog steeds niet te harden die hitte bij jullie! Voor zwangere vrouwen is het niks, maar voor kinderen ook absoluut niet. Arme Joshua en Collin. @ Angel: o jee, en nu manlief wakker! @ Suzanne: lekker relaxed dagje vandaag. @ Sue: arme jij! t Zit je ook niet mee he? Oplossing voor je voetje: bevallen? Geniet lekker van je badje! @ Shelly: hihi, goed dat er dan geen webcam op zp zit @ mamameisjes: anders ff de vk bellen om te laten checken? Het kan natuurlijk ook een paar druppeltjes urine of afscheiding zijn?
pff meiden zat er net helemaal doorheen, zitten janken. Kon een tijd tegen de warmte, maar word nu gek ervan. Het lucht wel even op om te huilen xxx
Ahhhh wat is het warm! Ik kan er echt neit meer tegen. Zal wel komen omdat ons regen beloofd is, ik kan niet meer wachten, WAAR BLIJFT DIE REGEN!!!!! Spannend voor Es zeg, zal vast niet lang meer duren. Toch hoop ik stiekum dat ik eind van de maand beval en dat het dan niet zo heet is. Het is bij ons bloedheet boven, echt niet te doen. Nou ik ga nog even een dvdtje kijken en dan straks het zwembadje maar weer vullen. Vind het nu nog te scherp buiten met die zon op mn dochter.
dag dames! Ik kom even snel ons schattekind spammen hiero! Bekijk bijlage 82909 Even kort: Donderdag 1 juli 2010 om 17.45u is onze zoon Luuk Antonie geboren (roepnaam : "Luuk"). Ons binkie weegt maar liefst 4355 gram bij een lengte van 53cm. Aangezien dat best groot is, wilde de natuurlijke bevalling niet lukken (na 12 uur proberen op de verloskamer; hij had in het vruchtwater gepoept), dus is hij uiteindelijk toch ter wereld gekomen middels een keizersnede. Ik lig nu nog in het ziekenhuis maar mag waarschijnlijk morgen naar huis. Moeder en zoon maken het verders goed . Het was wel zwaar maar zooooo clichéé en zooo waar, als je je ventje dan beet hebt WAUW!! En Dithje feliciteerd!!! En ligt Es hier verderop, begrijp ik dat nou goed!!? Liefs Nance
hey nancy wat een mooi kindje zeg. hoe oud is hij op deze foto?? es ligt inderdaad verderop. ze dachten dat gisteravond haar vliezen waren gebroken maar omdat er verder niks gebeurde is ze naar t ZH gegaan en heeft nu een infuus met wee opwekkers. ook heeft ze inmiddels een ruggeprik gekregen en we hopen natuurlijk dat er snel een kindje mag volgen. geniet van je gezinnetje en fijn dat je morgen weer naar huis mag en dat t verder "goed"gaat met jullie
@es heel veel suc6 meid nog even en je hebt je meisje in je armen! zet hem op @nancy wat een prachtig manneke zeg .
zo hier zijn de eerste spatjes regen al gevallen het waait flink dus we hebben alles tegen elkaar open staan, moet eerlijk bekennen heerlijk dat die zon ff weg is. net zijn we even snel naar de markt geweest hoog uit een uurtje want ik hielt het gewoon niet uit maar ik wilde thuis ff weg want de muren kwamen op me af.
Nancy wat.een scheetje zeg! Jeetje wat n binkie inderdaad, dat had misschien nooit gepast nee! fijn dat t naar omstandigheden goed met je gaat en dat je morgen naar huis mag! geniet maar lekker van alles! xxx eline en susanne thanks, het gaat weer iets beter het heeft geregend hier! eline dat lucht zeker op, lekker doen, ik jank hier ook af en toe, ff de spanning eraf! knuff! al iets van kikkert? zou ze op 39w niet gestript worden? Zag dat ze vandaag 39w is. es succes meid, nog even rusten voor het grote werk! knuff! zo.pfff... dikke.xx en ik kom checken voor nieuws.
Es, spannend meid, zet hem op! Nancy wat een prachtmannetje! dames met een slechte nacht, dikke knuffel! De warmte helpt niet.... Ik heb uiteindelijk vannacht nog best ok geslapen, en ik heb net nog een uur of 2 geslapen, gelukkig is die kleine man van ons een slaapkop overdag, gisteren hebben we samen 3 uur geslapen, en vandaag heeft hij het weer zo lang uitgehouden, alleen ik niet...
@ Nancy: wat een ongelooflijk lekker ding zeg!!!! Echt een prachtmanneke! En dan ben je heel blij dat ze inmiddels de ks hebben uitgevonden zeg! En gisteravond lag ik ook vlakbij, aan de ctg (was uiteindelijk allemaal goed gelukkig!) @ Eline: o jee meid! Niet leuk he? Je was ook zo dapper met die warmte! Maar ff lekker de tranen laten vloeien lucht wel op he? Dikke knuf! @ Mone: lekker dat je ff goed hebt kunnen bijtanken. @ hitte/regen: hier net weer een buitje gehad (niet meegekregen, lag lekker ff te slapen) Maar ik heb de druppels en het bijbehorende windje ook weer jullie kant op gestuurd hoor! Hopelijk komt het snel aan!