Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

zo net terug van een ochtendje onderzoekjes van mijn jongste. Dat was weer een lacher.

Ze hadden opgeschreven dat hij 2,5 was en vonden zijn ontwikkeling beneden peil in vergelijking met andere kinderen met zijn situatie.

Ehhhh hij wordt volgende week pas 1,5 ohhhhhhhhhhhhhhh dan doet hij het heel goed hoor. Bleeeeeeeeeeeeeeeeeh! Na een uur kwamen ze er achter. Tja toen was de kleine al redelijk kapot van die stomme testjes.

Had ze het ook nog over de testen overdoen op een andere dag. Jaaaah daag, ik ben een hele ochtend kwijt, filerijden, 10 euro parkeergeld, een kind van slag. Zeker omdat hun een fout hebben gemaakt :( dacht het niet.

Hopelijk gaat het vanmiddag beter bij het CB, ik heb hem even voor een uurtje in bed gelegd anders trekt hij daar het ook niet.

Ik ga even lekker lunchen. Kom nadat we terug zijn van het CB weer even langswippen om te kijken of er al nieuws is van Es (haar VK meer duidelijkheid geeft) en of het bij Angel het nu eindelijk eens gaat doorzetten ;)

x

2. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lizz, goed plan via hyves Elea te bereiken. ik hoop dat je wat hoort... en graag goed nieuws ;) laat je het ons weten zodra je wat hoort.

Nancy: fijn dat de babydump met deze opties is teruggekomen joh! Nu een mooie uitkiezen. (die van nijntje bij prenatal is zooooo leuk in rood en blauw)

Moederk: oh nu heb ik zelf zin om te zwemmen. Evne lekker licht voelen ;) en was het leuk om ze te zien? Ik ga volgende week langs op mijn werk (helaas gewoon op kantoor niet in het zwembad)

ok ik ga nu echt lunchen heb nog niets 'vasts' gegeten vandaag alleen een glas optimel en daar tijdens de onderzoeken een glas water. Ben een beetje slapjes.

x

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Welk boxkleed ga je nu kopen bij de prenatal Nancy? Staat ie op de webshop? ;) (hoe bedoel je nieuwsgierig ;))

Wel netjes van de babydump! :D

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Koekkie, wat een ^%$#& zeg! :x Ik geef je groot gelijk echt hoor!

@Es, tuurlijk mag je dat weten :D ik kan 'm alleen ineens niet meer vinden bij de Prenatal webshop :(:( Zag wel deze en die vind ik ook wel errug leuk zeg (wel zelfde prijs, ook 35 euri's):

Bekijk bijlage 81039

5. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Hallo!!! Ik lees straks alles even bij... Maar ben kapot.

Net op controle geweest bij mijn arts. De
    ctg gaf aan dat ik al mega weeen heb! Ze vonden het wel vroeg... Nou ben benieuwd hoe lang die kleine dan erin blijft. Voel me nog wel goed. Wel meer pijn en moe maar op zich...

:) herkent iemand dit?! Of wordt je niet aan een machine gekoppeld in Nederland?!

Xoxo

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kom ff kijken na nieuws van es ..maar ze was nog niet geweest ..maar is onderweg gelukkig es ben benieuwd meis..

nancy hoop dat buikje naar je luisterd ...

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Shelly, zo dan! :$:$ Wat nu?? Sterkte meis :(
    Jullie zijn wel bezig meiden, jeminee ;)

@Angel, MOET luisteren :x Is toch niet te doen zo meid :(

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Huh Shelly wat raar?? En nu???

Koekkie dat is ook fraai zeg.. Grrrr!!!! Succes straks.

Es: ben benieuwd meid!!

Hier weer goedgekeurd bij de vk!! Was erg gezellig :) !! Ze schatte deze kleine groter dan Jildou dus eigenlijk wel over de 8 pond zei ze.. hangt beetje af van wanneer het komt. Dus we zullen het zien. Maar ik zei ook al tegen kor dat dit niet een kleintje wordt, want dan voel ik het kontje aan de ene kant en voetjes helemaal in mn zij en dat is toch een behoorlijke lengte al. Maar dat bevestigde de vk dus ook, mn buik is gevuld met baby :p !!
    Daarna nog ff een leuk rokje voor Jildou gescoord en een paar ballerina's voor mevrouw en een bikini.. HAHA wilde alleen een broekje voor dr, maar ach, voor hetzelfde geld zat er een bovenstukje bij.. Haha lachen :p !! Jildou ligt nu net in bed, Zal de honden even uitlaten en dan ook even liggen.. Heb last van mn rug...

9. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    En nu?! Niets over 10 dagen moet ik terug komen en als het erger wordt naar het ziekenhuis! Haha nou denk dat het gewoon voorwerk is, wat jij hebt gehad Sam. Geen idee waarom die machine zo af ging. Vind het meevallen tot nu toe.

10. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    hallo juli mama's.....
    ik kwam even spieken hier,begint er naar uit te zien dat ik dadelijk misschien ook wel een late juni mama,of een vroege juli mama wordt....
    als er woensdag nog niks is,gaan ze bespreken of ik diezelfde dag nog wordt ingeleidt.....

nou dames,succes hier voor jullie allemaal.....

groetjes juni mama petra

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Woehoe Lizz, lekker alles schoon:D! Hmmmzzz nog helemaal niets van je collega's gehoord? Wel slecht/raar hoor:(:x... Een telefoontje of sms'je is toch niet teveel gevraagd?
    Wat lief van je meis dat je Elea een berichtje hebt gestuurd! Laat je het even weten als ze reageert?

Super dat je nog even geslapen hebt Marsim en je moeder weer gesproken.... Woehoe:D! Hihihi, toch het oerwoud maar weer spekken dan? Misschien leuk om voor buiten een plant te halen in een mooie mand ofzo... Kan ik mijn oma altijd wel blij mee maken!

Balen van je onrustige nacht Suzanne! Wel fijn dat je buikje weer rustiger is. Succes vandaag!

Vandaag dus maar een rust en relax dagje inlassen Lucky, na gisteren heb je dat wel verdiend;)! Enne, die openstaande kastjes/laadjes etc is heel herkenbaar hoor... Doet manlief hier ook! Volgens mij is dat echt een mannending waar we, ook al willen we zo graag en hard, nagenoeg niets aan kunnen veranderen;).

Filmpje: :D:p:D:p GEWELDIG!!!!

Zeer nette oplossing van de babydump Nancy:D! Daar wordt een mens blij van... Hihihi toch lief al die mensen die bellen en smsen, hoewel het voor een groot gedeelte ook voor hun eigen nieuwsgierigheid is natuurlijk;). Zoooo knap hoor in die hitte op zolder strijken, pluimpje! Arghhhh het leed dat nesteldrang heet heeft toegeslagen:p. In etappes dan maar of niet?
    Mooi kleed hoor meis!

Jummie MoederK!

Sjonge zeg Koekkie wat een misser:$! Arme stakker heeft weer allerlei domme testjes moeten doormaken...Succes bij het CB vanmiddag, hoop dat ze daar niet zo prutsen!

Wow Shelly mega weeen:$?! Mocht je wel weer naar huis dan meis? Hebben ze nog gecontroleerd of je ontsluiting hebt? Hier niet standaard aan de ctg hoor, alleen als er 'bijzonderheden' zijn.

Super Sam weer goedgekeurd! Jeetje dat wordt een grote baby... Ben benieuwd of ze het goed heeft! Nog even goed gescoord dus voor Jildou, jippie! Sterkte met je rug meis...

Ben benieuwd hoe het met Es is!

Hier; even naar de buurtsuper gelopen maar pieuw zeg wat is dat zwaar... Ach, heb ik wel mijn beweging voor vandaag weer gehad. Net gezellig een bbq afspraak gemaakt met vrienden voor zaterdag (uiteraard onder voorbehoud:p)!

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Petra ik hoop echt dat je heel snel je beebje in je handen mag houden! Heel veel succes!!

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nee nancy geen doen zo meer maar ja ..probeer vanalles maar als miep hier niet wil dan houd het op helaas.. buik rommelt nog steeds hier maar dat doet ie al een weeklang ...nu maar hopen dat het gauw over gaat in het eggie ...
    fijn dat je goed geslapen hebt meis.. laat de volle maan maar bij ons komen spoken he?? ...

sam weer helemaal oke gekeurt super ... en dat is best een flinke dan die meid of jongen van jullie?? haha...

hier ff tukkie proberen te doen ..heb nu wel last van de warmte voor het eerst moet ik zeggen....tot straks dan kom ik ff aanwippen...

14. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    stelletje kletmajoors:D

Ik heb alles gelezen maar veel blijft er nie hangen:(

Es: ben erg benieuwd zo;)

angel; ik dacht ook jaaaa die heb een kindje, dus nog niet:) idd gek om van te worden

shelly: huh wat gek ofnie en toen stuurde ze jou weer na huis dus???

einneh: oo kan je geen andere naam verzinne:p ik tik m altijd verkeerd hahahaha gefelci met je b day!!

rest allemaal dikke knuff

Hier: vanmorgen naar ikea geweest voor dani's rolgordijn, want die stomme screens komen pas over idd 3 weken:(
    die ligt nu in bed, hond is met de uitlaat mee en ik ga ff buiten plat..
    heb ook al boodschappe gedaan:D dus ik ben weer helemaal klaar voor als het gebeurd, lappie staat buiten dus ik spiek wel weer over es;)

MIJN MIJLPAAL:::::::::::::::37 WEKEN!!!!!!

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb Vincent net van zijn werk gebeld, we moeten naar het ziekenhuis!
    De VK heeft gekeken en toen moest ik op me vuist blazen en zag ze niks lopen, maar omdat ik al 24 uur of langer zoveel vocht verlies wil ze toch het zekere voor het onzekere nemen en me ff laten controleren in het ziekenhuis, en daar kunnen ze echt goed bepalen of me vliezen zijn gebroken..

Hou jullie op de hoogte!

16. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    wat krijgen we nu? kan niet verder naar pag 19 t/m24 ivm een zend optimizer??????

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, wat fijn dat je weer goedgekeurd bent meid! En dat wordt inderdaad een flinke :$ Nou beter zo dan...
    En lekker gescoord voor Jildou, heerlijk! We reden gister door de stad na sluitingstijd en de SALE-borden lokten wel hoor, maar weinig nut om nu iets voor jezelf te kopen he ;)

@Shelly, nou ben benieuwd hoe het afloopt! Kortom slikken begrijp ik..
    Meiden als ik dat zo lees; ik zit vaak te klagen dat er hier maar niks gebeurd maar al die onzekerheid moet ik ook niet aan denken hoor :( Heel veel respect en sterkte dus voor jullie meiden!!!

@Pinter, nou die kleine van jou wil ook niet echt he! ;) Jij ook heeeel veel succes en spannend woensdag!

@Dithje, goed he ik ben helemaal tevree :D
    Ja het is ook echt nieuwsgierigheid haha en en en? hoor je dan.. En gister belde mijn schoonmoeder wéér en ik heb even subtiel gezegd dat ik sterk het vermoeden heb dat deze echt wel nog even blijft zitten hoor ;)
    Hier geen puf meer en geen puf om de deur uit te gaan.. Hey wij hebben ook zaterdag afgesproken, weer een dubbele verjaardag maar is bijna om de hoek, dus prima te doen hihi :)

18. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey!

Hier n verschrikking van n nacht gehad, warm! Om half 6 eruit met Bart, terug gaan liggen en ben er pas half 1 weer uitgekomen, schijt aan hoor. Nu ben ik helemaal wappie. Maar iig nog wel geslapen.

Einneh, gefeli meid!

Es spannend zeg! Ik duim voor je!

Angel, wat oneerlijk dat t weer afneemt... grrr ik zou gek worden!

Liz en Bella, ja echt nachtbraker op t moment, ook last van zuur terwijl baby echt niet meer hoog ligt. En vooral onrustige benen die me wakker houden. Hoe warmer hoe erger t wordt.

Nancy, netjes van babydump zeg! Die van de foto is erg mooi!

Meiden die naar de verlos gaan succes en veel plezier!

Shelly, wat apart zeg! Ben beniewd of het snel bij jou losgaat.

Koekkie wat een geit om zich zo te vergissen zeg. Stupid!

Hier, bleh warm bah gadver... ik ga echt gigantisch niksen hoor! Verder ook niks te melden eigenlijk. Hier beginnen mensen me ook al naar de bekende weg te vragen. "en?" "nou, zoals je ziet zit ie er nog in.." zucht. "hoe lang nog?" "Nou eh, nog kort". Haha je ziet toch dat ik op klappen sta. In de supermarkt krijg ik gewoon succeswensen van wildvreemden haha. Familie belt dagelijks.

Dikke xx en hoop voor sommigen dat t nu eens doorzet!

19. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    AAAAAAAAAAAAAAAH tik ik een heel verhaal weg is het:(

sorry maar geen puf om nog x te tikken..

knuff dan maar!!

fijne verjaardag einneh

es succes zo..

shelly gek hoor en nu dan??

angel: pffff om gek van te worden meid zo ofnie

Hier rolluik gehaald voor dani, boodschappe gedaan en ik nu ff plat;)

Weet iemand hoelang je kindje in het ziekenhuismoet blijven als het bij mij nu geboren wordt??
    ik weet wel dat ik vast zit aan die observatie uren van 24-48 ivm die infectie om te kijken of zij die ook heeft, maar bedoel buiten dat om??
    37 weken heb ik gehaald meiden!!!!

20. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    2x het hele verhaal kwijt

shelly: vreemd en nu dan??

einneh: fijne verjaardag!!

es: succes zo

angel: pfff nog niet, he balen zeg!

Hier alles klaar voor van het weekend;)
    rolluik gehaald voor dani

weet iemand hoe lang je bby moet blijven als het bij mij nu geboren wordt? ik weet dat ik vast zit aan die 24-48 observatie uren ivm infectie of ze die heeft maar buiten dat om???

37 weken gehaald meiden

Deel Deze Pagina