dank je wel lieverd ..vind me zelf dus heel niet sterk en stoer ..hoop idd dat ik niet hoef te bellen... hier nu 7min dus wie weet is er hoop ... hoop dat sebas lekker slaapt straks en morgen weer een stuk beter te pas is....
Nancy gefeliciteerd... en heftige bevalling.... breek even in want ook al moet je aan het ctg en moeten er van die elctroden op het hoofdje van je baby dan nog is het mogelijk om te lopen.... ze hebben tegenwoordig draadloos en ook werken ze wel met verlengde snoeren.... maar als je daar niet echt op aandringt doen ze dat niet in het zh..... ik heb daarom bij mijn 1e ook het liggend gedaan, echt een hel vond ik het.... ik moet ge woon staan en een beetje lopen.... bij mijn 2e heb ik dat in een boek gelezen dat je heel goed moest aangeven wat je wilde en ook mijn vk bevestigde dat, dus bij mijn 2e en 3e heb ik daar echt voor geknokt en bij mijn 2e heb ik er echt meerdere keren dringend naar moeten vragen maar toen deden ze het wel( kon alleen maar een rondje om het bed maar dat was voor mij voldoende).... ik wilde dat ik dat bij mijn 1e al had geweten... dan was het minder traumatisch verlopen .....dus vandaar even mijn tip...... misschien dat er iemand zijn voordeel mee kan doen.... s6 allemaal, en ik breek snel weer uit......
Maf hoor... Weet je trouwens dat ik ook het zh moet bellen als ik 2 uur lang om de 7 min heb? (wel 1 minuut aanhoudend), dus niet alleen als ze om de 5 min komen?
ja dat klopt hebben ze hier ook gezegt hoor... alleen bij de 1e zeggen ze om de 5min pas bellen .... ze houden hier zeker een kleine anderhalve min aan de ander weer net een min ... maar wil nog niet te snel belllen haah..erg he..
een half uur of zo heb het niet goed in de gaten gehouden ..maar nu ook pieken erin ..nu had ik die de afgelopen dagen ook dus dat zegt bij mij nu ook niks zeg maar...
ik snap je best wat je bedoelt met te snel bellen. omdat ik nu bij de gyn loop door mijn gezellig ZH bzoek van een paar weken geleden heb ik ook minder snel de neiging om te bellen omdat ik niet wil dat ik daar weer blijven moet. dus ik wacht nu ook langer af als ik normaal gedaan zou hebben als ik gewoon bij de vk zou lopen. pooh en angel dikke knuffel. ik ben er weer weg van want mijn filmpje begint zo weer(pauze)
dat kan ik me voorstellen dat je dan nog ff wacht en zeker omdat je net 36wk bent ..fijne avond nog meid..
** Buddy nieuws van Es ** Nog geen cm opgeschoten. De infuuspomp is weer hoger gezet. Als er om 22.00 uur nog niks verbeterd is krijg ik een keizersnee. Pff wat is dit zwaar. Liefs Es
Angel wil niet vervelend doen, maar ik had bij Isa ook geen weeen... maar wel de ontsluiting! dus des te meer reden om het te laten checken, normaal gesproken leggen ze je dan aan het infuus... Voor de zekerheid zou ik toch ff bellen! desnoods langs gaan op de eerste hulp!
officieel pas morgen 36 weken. ik ben al wel blij dat ik m tot nu toe nog binnen heb kunnen houden dus ben een klein beetje trots op mezelf. de kans wordt steeds kleiner zo he dat hij in de couveuse terrecht komt. nu ben ik weer verder met filmpje kijken. wilde ff t buddy nieuws posten
Hihi, dus je bent ook maar niet echt aan het klokken, uit zelfbescherming. Hier nog zo'n struisvogel hoor1 Dat had ik ook bij Sebas. Uiteindelijk is manlief gaan klokken en kon ik gewoon rondblijven hobbelen. Dan ben je ook minder op de klok gefixeerd. Dikke knuf!
heb al 2wk last van weeén en sins dinsdag pas onsluiting ... had dit bij de 2e ook ..bleek achteraf al 6cm te hebben..en nog geen kwartier later was dion er al ...had de baarmoeder destijds na achtergekanteld dus vandaar dat de vk er niet bij kwam net als nu zeg maar .. aleen bel ik vanavond pas als ik haar echt nodig heb en anders morgen pas voor verdere actie te ondernemen...
ja idd hahaha .... want daar wordt je knetter van dan toch heel die tijd op de klok kijken ..en als ik dan kijk weet ik de tijd van daarvoor al niet meer haha... ach wacht rustig af hier ... ben je ook aan de rommel dan?? want heb dan wel iets gemist met lezen ...maar ja stuisvogels zien niet zo veel he door al dat zand hahahaha
Nope... het gerommel is van de week gestopt. Wel dacht ik vanmiddag na m'n lange wandeling dat er weer wat gerommeld werd, wat eigenlijk ook een uur lang zo was, maar nu weer alles rustig... Om gek van te worden! Ben je al zo lang thuis vanwege gerommel en als er gerommeld moet worden gebeurt er niks....:x
Ach arme Es.... komt me ernstig bekend voor dit verhaal En dan te bedenken dat ze paar deurtjes verder ligt Heb Vincent nog niet voorbij zien struinen Take care meid!!! @Angel, jeetje wat een ellelange weg ook voor jou zo zeg grrrrrr geloof je toch niet :x sterkte wijfie