Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

idd zeg dat ..nou morgen maar weer een wandeling niet dat ze hier geholpen hebben hoor haha... ga ook niet meer aan de wandel krijg geen slipper meer aan ..en dan met die rare houding kan ik me ook niet meer vertonen he ?? haha

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    hihi die laatste zin is typisch Pooh ;)
    jij ook sterkte wijfie!! dikke knuff
    En hoe herken ik je?? :p grapje

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

dank je meis..maar komt goed hoor heb nog wel een beetje vertrouwen ...jehh dat meen je es een paar deuren verder ligt ...:D

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    O en trouwens, borstvoeding komt hier voor geen ene meter op gang en Luuk weet ook nog niet echt hoe het werkt ;)
    Maar de aanhouder wint, ik geef het nog een paar daagies.. Hij wordt wel bijgevoed hoor en ik kolf om te stimuleren (komt alleen nog géén druppeltje uit..). Hij gaf vannacht wel vaak over ineens en ademde zwaar, kinderarts erbij, ik in dikke tranen 8) Gelukkig niks aan het handje, nu blijft het weer binnen..
    Wat een liefde heb je dan ineens voor zo'n kind he, niet te beschrijven..

Sorry kersverse mams speaking ;)

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Had echt verwacht dat je dit weekend.. Nou morgen is het ook nog weekend :D

Ja zelfde ziekenhuis he ;) Nu Pooh nog :D:D

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nou heel normaal dat mams zo reageerd hoor ...hoop dat de bv nog op gang komt ..zo niet moet je je niet schulidig gaan voelen hoor en jezelf verwijten gaat maken ..dikke knuff meid...

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

Haha...maar we blijven lachen hoor!! (wel als een boerinnetje met kiespijn) Had gisteren al naar je uitgekeken op de gang, voordat ik aan de ctg moest. Ik zal je anders wel ff pb-en.

Jeetje, dus de bv wil nog niet echt lukken. Arme Luuk, die is mss nog een beetje "groggy" van het harde werken. En mss nog een beetje van dat vieze water binnen gehad?
    Anders in het zh vragen om de lactatiekundige he, als je het echt voor elkaar wilt krijgen. Die hebben ze!
    Enne... niks geen sorry voor je kersverse mom-talk! Dat is alleen maar geweldig!

Nou Nance, ik kom graag naar je toe om te bevallen! Heb vandaag echt al alles geprobeerd ;)

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

idd het is nog weekend dus hoop dat je gelijk hebt en het nu eens doorzet..:D:D

ohh grappig hoor pooh er ook nog bij haah

9. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Nee, dan bellen mensen spontaan een ambulance voor je ;):D

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Nou ja, dat hadden we wel afgesproken. Maar ik vrees dat ik de grote spelbreker ben....

Laat alleen wel iemand die we kennen voorspeld hebben dat ik maandag beval? En die nogal wat voorspellingen goed gedaan heeft de afgelopen weken. Alleen zie ik het zelf nog niet echt gebeuren.

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Nancy, wat een verhaal zeg! MAar het resultaat ligt wel naast je zoals je al aangaf ;)!

Es, heel veel sterkte meid en vandaag word je dan toch mama ;)!

Angel, moet lastig zijn voor je en ook voor mannetje! Dikke knuffel en ik duim dat het deze nacht toch mag gaan doorzetten meid!

Zo, nog 1 nachtje en mijn metekind gaat morgen naar zijn oma...is wel heftig zo dire kinderen...zeker omdat hij soms mijn dochter eens pijn doet en dan is zoonlief overstuur en roept dan en gaat dan achter mijn metekind aan en geeft hem er dan ook van langs...tja, ruzie tussen 3 dan ;)! Maar goed, ze komen wel goed overeen, alleen hebben ze soms een moment dat het even niet meer lukt zeker? ;)

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

ja dat weet ik wel zeker :Den dat moeten we niet hebben he hahah..

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Nancy wat een verhaal zeg.. Bikkeltje!! Geniet lekker van je gezinnetje!!

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

dat meen je hahaha kan ze niet ff een voorspelling doen voor mij haha... nou als je maandag gaat bevallen zie je es nog wel daar haha..

15. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Nancy: knappe ventje! heftig verhaal alleen het komt mij zo bekend voor. Heb vorig jaar hetzelfde meegemaakt alleen kwam mijn zoontje pas na 3dagen vechten. Wel zonder keizersnee maar als je eens wist hoe graag ik die op dat moment wilde hebben. Petje af meid je krijgt er iets geweldigs voor terug.

16. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

Nancy, wat een mooi kereltje!
    Pittige bevalling, maar niet gek met zo'n grote knul.
    Je hebt het goed gedaan hoor meid!!

Es, hopelijk schiet het bij jou nu ook een beetje op!

Pooh, duncan heeft precies het zelfde, verhoging en vol met rode puntjes.
    Hij wil ook niet eten, maar drinkt gelukkig wel.
    Ik denk dat het toch de warmte is, hier is het vandaag in ieder geval weer bloedje heet geweest.

Angel, zou het nu eindelijk???? ik hoop het zoooo voor je!

ik maak het straks maar af, Duncan zet het op een gillen nu :(

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dames dit is wel de ideale temperatuur om te bevallen he :D ......want hier begint het eindelijk goed af te koelen en boven in het land is het al flink afgekoeld (volgens buienrader)

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ mamasan: oke, Duncan dus ook. Tja, ik vind 39,8 geen verhoging meer maar echt koorts. Hij heeft wel gewoon gegeten, niet veel maar ook niet niets zeg maar. We kijken het gewoon aan, hopelijk voelt hij zich morgen weer beter.

@ Kikkert: hier is het nu heerlijk. Ik ga dus ook even nog lekker naar buiten.

@ all: meiden, ik ben d'r vandoor. Ga even lekker buiten wat rozen bijknippen. (dan hoef ik nog geen handschoenen voor de toxoplasmose aan ;))

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pooh knip ze ;) ......ik ga maar niet meer naar buiten (t balkon op) in mijn pyama hahahaha dus ik geniet van het windje wat door het appartement gaat :D

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meiden ik ben er ook vandoor, nog een fijne avond en slaap lekker

Deel Deze Pagina