dames ik ga er vandoor ..wens jullie nog een fijne avond... hoop hier gauw goed nieuws neer te kunnen zetten en weer een beejte meer te kunnen kletsen...
Nancy jeetje wat een verhaal meid, logisch dat je hem er niet uit kreeg. Tis een prachtig ventje. Verder niet veel bijgelezen, ga mijn bedje in ben kapot. Iedereen een knuffel xxxx
@Nancy, jij bent een topper! Een heftig verhaal, maar je hebt het top gedaan! En jullie prachtige manneke maakt alles goed, hij is echt heel cute en ik kan me voorstellen dat je apetrots bent!! Ik hoop dat de bv alsnog op gang wil komen, succes! Geniet ervan!! @Es, jeetje, het zit je niet mee. Ik hoop dat er in deze tussentijd nog vooruitgang in zit qua ontsluiting en anders wens ik je alle sterkte voor de keizersnede om 22.00 uur. Vandaag komt jullie meisje dat is in ieder geval zeker! @Angel, ik hoop dat het nu eens gaat doorzetten, petje af dat jij zo kunt blijven rond lopen in deze temperaturen. @Pooh, jij hebt ook alles in gang gezet en geprobeerd, dus ik hoop dat het bij jou ook gaat gebeuren een dezer dagen. 4 km wandelen , als ik er al aan denk ben ik moe . Beterschap voor Sebas, dat hij snel weer opknapt. @Mamasan, beterschap voor Duncan! Hoop dat hij snel opknapt.
Wauw Nancy wat een prachtig kereltje jullie Luuk! Een heftige bevalling zo te lezen meis, maar echt lieverd je hebt het zo goed gedaan, topper! Geniet lekker van je mannetje... Enne 1 juli rules! Heel veel succes Es, nog even en dan heb je je meisje in je armen! Jeetje Angel nog steeds geen baby voor jou! Och lieverd, ik hoop dat je je meisje heel snel in je armen mag houden... Lieve Pooh/buddy je hebt een pb'tje meis! All; dikke knuffel! Hier; heerlijk aan het genieten van ons mannetje! Echt een model baby, heerlijk slapen en gelukkig gaat het drinken nu ook beter. Doordat het zo'n heftige bevalling is geweest (binnenkort zal ik even de tijd nemen om het te plaatsen) had hij hoofdpijn en was hij misselijk waardoor hij heel slecht dronk. Maar sinds vanavond is ons mannetje 'er' en meldt hij zich voor de fles en drinkt hij ze goed leeg. Mama en papa dus helemaal blij! Met mij gaat het redelijk... Hechtingen vallen me mee en zijn goed te doen (voor zover dat mogelijk is natuurlijk) maar mijn stuitje is gekneusd en ik kan je zeggen dat dat geen pretje is8)... Maar ja, het resultaat is subliem!
Fijn dat het zo goed gaat Dithje!! Lekker blijven genieten!! Hier veel last van krampjes sinds vanmiddag. Moet erg veel huilen die stakker...
Mis ik weer een buddynieuwtje Es, heel veel succes, je wordt gelukkig vandaag nog mama! Angel, toi toi toi, ik dum dat het doorzet! Pooh, hier is het raadsel opgelost van de uitslag en (ondertussen) koorts. Duncan zijn eerste kiesjes komen er aan, hij is er echt goed ziek van, arm kind. Ik ga nog even een beetje bankhangen, want ik vermoed dat het weer een lange nacht gaat worden. Duncan heeft net een zetpil gehad en slaapt eindelijk, maar voor hoe lang?
@Dithje, fijn om te horen dat alles goed gaat met jou en Luca. Gekneusd stuitje, ai ai, hoop dat dat snel wat prettiger voelt. Lekker dat jullie mannetje goed drinkt. Geniet ervan!!
Zo, de rozen staan er weer keurig bij! @Kikkert/Angel/Eline: trusten meiden! En Angel succes! @ J2J: nou, dat was ik ook wel hoor, daarna! Maar ja...je probeert wat he? @ Dithje: auwie, je stuitje! Maar wel super dat Luca het inmiddels goed doet. Het was voor hem ook geen eenvoudige klus @ Sam: arme Rinze! (en arme jullie natuurlijk) @ mamasan: ach gos, kiezen zijn helemaal niet leuk! Maar uitslag bij kiezen? Dat heb ik nog niet eerder gezien. Sebas heeft er natuurlijk al een hele rij, maar hij loopt wel de laatste dagen continu met z'n hand in z'n mond.... hmmmm..... Mss hier toch ook het geval?
Zooo, vanmiddag heerlijk een paar uurtjes geslapen terwijl het buiten regende. Net even bij m'n man zijn tante geweest. Zijn oom is vannacht overleden. Toch vrij snel na een heftig en kort ziekbed. Heel sneu. Hebben donderdag dus een crematie. Zo besef je maar weer hoe dicht dat bij elkaar ligt, leven en dood. Nancy, wat een bink. Ziet er idd stevig uit. Zou niks van je onderkantje overblijven anders. Fijn dat het goed met je gaat en je waarschijnlijk al morgen naar huis kan. Kunnen jullie lekker genieten van jullie mannetje. Hij kon er gewoon niet uit op de normale manier. Eline, meis je kon er zo goed tegen. Laat je tranen maar lekker stromen hoor. Je hebt je al zo lang goed gehouden met dit weer. Lucht lekker op de tranen, lekker laten gaan hoor. Angel, ik snap niet dat ze niet iets voor je doen hoor. Je raakt alleen maar uitgeput ervan. En je hebt de weeën toch niet voor niks?? Kan zelfs de airco je niet afkoelen Kikkert??? Moet zeggen dat het hier nu aangenaam is, buiten is het heerlijk afgekoeld. Heb dus alles tegen elkaar open staan. Hoop dat het binnen dus ook koeler wordt. Hoop dat het nu bij jou ook aangenaam is. Pooh, och de kleine man ziek??? Goed in de gaten houden maar. Best wel hoge koorts ook. Ben blij dat je meissie zich weer goed laat voelen vandaag. Geeft je een rustiger gevoel. Jeetje Nancy je nichtje binnen 3 kwartier!!!! Was het ook haar eerste? Bellen...m'n moeder en zusje bellen elke dag. Vriendinnen wat minder. Van mijn werk nog helemaal niks gehoord. Aankomende week is het 6 weken geleden dat ik met verlof ging. Ga ze dus ook niet bellen als ik bevallen ben. Ze zien het kaartje wel verschijnen. :x Susanne, je hebt het maar mooi gered die 36 weken. Knap hoor. Op naar de 37 weken! Dacht eerst dat je in het ziekenhuis lag dat de kleine toen echt wel zou komen. Het zit Es niet mee zeg..pfff wat zwaar voor haar.
Ben even druk aan het typen geslagen meiden voor mijn bevallingsverhaal... Werkt eigenlijk ook best therapeutisch moet ik zeggen om het op papier te zetten! Is voor mij wel heel erg goed. Maar dames het is geen rozengeur en maneschijn verhaal dus eventueel niet verder lezen!! Donderdag 1 juli om 08.00 moesten wij ons melden in het ziekenhuis voor het inleiden van de bevalling na minder/weinig leven voelen op de dinsdag en woensdag ervoor. Aangekomen in het ziekenhuis aan de CTG en inwendig onderzoek Wat bleek, al 3 cm ontsluiting! Goed nieuws dus Na de CTG zijn mijn vliezen gebroken en is het infuus met weeenopwekkers aangesloten. Jeetje mina wat is dat heftig en gaat dat hard! Eerst op stand 2, was te doen maar al wel heftig en toen door naar stand 4 ARGH! Niet te doen, weeën kwamen en kwamen maar en ik had dan ook geen tussentijdse pauzes om op adem te komen. Besloten om het infuus terug te zetten naar stand 2 maar ook dat werd op een gegeven moment te heftig want wat bleek, mijn lichaam had het zelf opgepakt! De ontsluiting vorderde goed en om 11.00 uur al 5 cm Lekker in de douche gaan staan maar ohhhhhhh wat is dat persdrang! Oeps dat is nog niet de bedoeling met 5 cm Vk erbij geroepen en inwendig onderzoek, ontsluiting 7 cm Hmmmm dat werd persweeën opvangen. Echt, hoe zwaar is dat zeg. Op een gegeven moment had ik het niet meer. Die persweeën kwamen en kwamen en met de echo bleek dat ons mannetje verkeerd lag (sterrekijkertje) waardoor ik verplicht op mijn rechterzij moest gaan liggen. De persweeën bleven komen en werden steeds krachtiger en moeilijker om weg te puffen dus hadden ze het over een ruggeprik Liever niet en na inwendig onderzoek bleek dat ik inmiddels 9 cm ontsluiting had en kreeg ik een infuus met pijnstilling om die laatste cm sneller te laten ontwikkelen. Helemaal high in de sky maar de persweeën bleven er natuurlijk niet om weg dus moest ik die alsnog wegpuffen Ach tussendoor spacen en relaxen. Yes perstijd nadat het laatste randje is weggemasseerd! Wow wat een kracht kwam er in mij los, als een bezetene persen want oei al die tijd die persweeën opvangen was dit een hele verademing. Persen, persen, persen en na een uur persen nog geen baby en baby gaf aan op de CTG (via draadje op zijn hoofdje) dat hij het niet zo leuk meer vond! Gyn erbij en besloten om de vacuum erbij te pakken Maar door mijn harde persen had de kleine man al een puntje op zijn hoofd en schoot de vacuum iedere keer los. En de hartslag van de baby daalde en daalde maar dus de gyn wilde overgaan tot een keizersnede. Heb gevraagd of ik het nog eventjes mocht proberen Na zon hele dag werken wilde ik nog 1 kans. Gyn heeft hiermee ingestemd maar dan met tang Dus tang erbij en verpleegster op mijn buik drukken, een flinke knip en 2 keer persen en ons mannetje geboren! Ohhh wat een pracht kereltje en tranen met tuiten natuurlijk! Toen de placenta Tja, Dithje zou Dithje niet zijn als dat ook niet gemakkelijk zou gaan Na een hormoon injectie en het opnieuw aanzetten van de weeenopwekkers kwam uiteindelijk ook de placenta na 45 min (moet binnen een uur) Laatste etappe nog te nemen, het hechten Dat was na een uurtje ook klaar en kon deze kersverse mama eindelijk een beetje bekomen en van mijn mannetjes genieten!
Dank je wel Dithje. Wat een heftig verhaal zeg. Jij hebt het absoluut niet kado gekregen. Wel onwijs knap dat het je gelukt is hoor. Trots op je. Normaal doen ze vaak een keizersnee bij een sterrenkijker.
pfff dithje was zeker heftig voor je zeg .. maar gelukkig alles uiteindelijk goed gegaan en nu lekker thuis aan het genieten ..knap gedaan hoor meid petje af ...dikke knufff...