Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Es, nog even en je bent mama :)! Leuk leuk leuk!

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    es heel veel sterkte ..nog ff en je hebt je kleine meid in je armen...

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    Lizz gecondoleerd meid:(

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    ik kom weer terug als er meer buddynieuws is. ga weer verder met mijn gepauzeerde film;)

5. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Toch een keizersnee voor Es, meis sterkte. Nog even en je bent mamma. Kop op meid! Duurt nu niet lang meer.

Dithje, vandaag ging het wel. Was niet zo heel warm hier en nu is het heerlijk koel. Alles staat tegen elkaar open dus denk dat ik vannacht aardig zal slapen. Heb zin om te bevallen. Nou ja zin, ik begin zo nieuwsgierig te worden naar m. Ben er gewoon wel aan toe.

De meiden die gaan slapen. Slaap lekker!!

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Succes Es, nog even meis en dan houdt je je meisje vast!!

Kan het mij voorstellen Lizz, op dit soort momenten wordt je geduld flink op de proef gesteld...

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    lizz gecondoleerd...

8. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    @dithje: lijkt erg op mijn 1ste bevalling qua persen, alleen geen tang en wel goede ligging.

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ga afsluiten meiden, de kleine man moet zo zijn flesje en daarna kruip ik lekker mijn bedje in! Hoop morgen nog even langs te kunnen wandelen.... Slaap lekker allemaal en dikke knuffel!

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Lizz: gecondoleerd! Wat je zegt, zo zie je dat leven en dood heel dicht bij elkaar liggen.

@ Dithje: jeetje meid, wat een verhaal! Een deel kende ik natuurlijk al. Ik ben echt ongelooflijk trots op je! Enorme bikkel die je bent!!!! Moest wel ff een traantje wegpinken hoor! (hormonendoos die ik ben ;))

@ Es: nog even en je kunt je dochter vasthouden.

11. mamasan

mamasan Fanatiek lid

pff geen bal op tv, dus hubbie mag weer voetbal gapen...

Es, je bent bijna mama meid!!!

Lizz,gecondoleerd.

Dithje, jeetje jij ook al zo'n heftige bevalling...en over dat stuitje kan ik meepraten auw!

Pooh, Duncan heeft iedere keer nog uitslag gehad bij tandjes, maar ik dacht nu dat het hitte was...
    Aangezien bij Damian de kiezen er ineens waren had ik er totaal niet aan gedacht dat ze er ook ziek van kunnen worden.
    Dus zelfs een ervaren mama leert weer wat bij :D

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es nog even meid, dan mag je je kleine vasthouden!! Sterkte zometeen!!

Jeetje Dithje: Dat klinkt als mijn eerste bevalling, qua persweeën opvangen. Alleen was ligging goed en heb ik haar na 5 kwartier persen eruit gekregen zonder poespas. Gelukkig!!

Ja Rinze is best wel sneu ff geloof ik :( !! EN hier moet ik geloof ik m'n eerste ontlasting kwijt, maar dat doet nog zoo zeer :( .. Voel ik elke hechting zitten..

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

Daarom is dit forum ook zo handig. Ik had het hier ook nog niet meegemaakt, maar mss is dit het wel.

Hihi, geen bal op tv.... hier moet ik al de halve avond naar een bal kijken.... :-D En nu als toetje nog VI Oranje.... je zou spontaan je bed op gaan zoeken;)

14. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Ohhh, ik weet gelijk weer wat je bedoelt! Op het gemakje met een of ander tijdschriftje op de wc gaan zitten? En vooral niet nadenken? Je moet het toch kwijt, want het wordt alleen maar erger. Maar man, het doet hier spontaan zeer bij die gedachte!

15. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Ladies,

ik ga m'n bedje opzoeken. Sebas is erg onrustig, dus waarschijnlijk wordt het een gebroken nachtje hier...

Trusten! Hopelijk heeft iedereen een goede nacht, met of zonder bevalling!

16. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Meiden, ik ga naar m'n bedje. Het is hier in huis nu lekker koel.

Slaap lekker allemaal!

17. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lizz, gecondoleerd.

@Dithje, ook een heftig verhaal, maar ook jij een topper! Je hebt het dan toch maar gedaan!

Welterusten voor iedereen die het bed gaat opzoeken, hier nog even afkoelen voor ik een poging wil wagen tot slapen.

@Es, dus toch een keizersnede, we wachten in spanning op jouw berichtje, jullie meisje is er misschien al wel nu ik dit berichtje typ. Nog ff volhouden en dan genieten!!

18. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg

Haha, het zijn alleen mn onderbenen hoor en voeten. T was superfijn. Hij is een bekwame geleerde in oosterse geneeswijzes en op deze manier trekt hij vocht weg uit mijn zere voet en wekt hij de bevalling op door de energie naar beneden te trekken. Hij heeft t Bart nu geleerd en die heeft me net nog eens gemasseerd.

Xx

19. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Es, succes! waarschijnlijk ben je nu al mama dus alvast gefeli lieverd!

Lizz gecondoleerd, wrang zulke dingen...

Sam, sterkte met de krampjes, arme Rinze.

Dithje, heftig maar wat knap gedaan ook, oerwijffie!

Nancy, hou vertrouwen in bv, is heftig geweest voor de kleine Luuk! Het gaat je lukken powerhouse! xx

Hier is t ook heerlijk koel geworden in huis, ik ga lekker pitten, wat zal ik slapen!

fijne koele nacht meiden!
    xxx

20. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Suzanne85: goed dat je het nieuws geplaatst had. Mirie zei het gelukkig al, want ik zat in de situatie dat ik nie achter de pc kon.

liefs,
    mamaT

Deel Deze Pagina