goedemorgen allemaal hier een redelijk nachtje verder niks geks gewoon hetzelfde zoals de laatste tijd:x dus straks ff bellen ... es van harte gefeliciteerd meid met jullie dochter naomi ...lekker genieten nu meis .... claire knap van je om je verhaal hier neer te zetten ..allemaal al zwaar genoeg ..fijn dat je goede begleiding krijgt tijdens de bevalling..heb jou nummer volgens mij niet?? of wel??? kijk het ff na dan hoor je me wel ff via hyves ...want is dan wel handig hahah.. dikke knuff van hier.... marsin..fijn dat alles oke is ..maar he balen bij jou ook nog niks van een bevalling in zicht..hoop dat het gauw zover is...knuffff sam ohhh heerlijk meid 1 voeding daar knap je zelf ook al stukken van op ... pooh kijk dat is nog een goed begin voor sebas hopen dat het zo blijft vandaag...en jullie meid beweegd weer goed gelukkig maar... sue ohh lekker massage hoop dat het iets opleverd...
Hi Dames, Ik heb nog niet bijgelezen....maar onze kleine meid vind 37 weken blijkbaar ook een goed moment.... Vannacht wakker geworden van weeen, dacht zozo het oefenwerk ik begonnen, op een gegeven moment was ik het zat, dus toen ben ik maar onder de douche gaan staan, maar daar werd het heviger van om 4.15u toch manlief maar even wakker gemaakt, en toen had ik om de 2 minuten weeen. Vanmorgen dus naar het ziekenhuis, en aan de CTG gelegen, en ik heb idd weeen, ondertussen 1,5 cm ontsluiting, en m'n baarmoedermond wordt door deze weeen idd weker. Dus nu weer thuis, en mogen we weer terugkomen als de weeen erger worden, m'n vruchtwater breekt of etc. Dus het kan elk moment gebeuren, of het kan nog dagen/weken duren.....maar het is nog steeds bezig, alleen niet heftiger dan vanmorgen....
@es en mannetje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter (heb ff snel gespiekt op hyves ). rust maar goed uit en geniet!!!!
@ Angel: grrrrr, die kleine meid van jullie is een volhoudertje! Ben benieuwd wat de vk straks zegt. @ Mone: spannend! Sterkte!
@claire jeetje meid wat heftig en dan dat verhaal van die gyn echt niet te geloven. hele dikke knuffel en respect meid dat je er zo open over praat tis toch niet niks.
hier... redelijk goed geslapen wel gisteren naar bed gegaan met een onrustig buikje en nu nog een beetje onrustig (maar denkelijk voorwerk zoals altijd ) vandaag weinig op de planning. morgen eindelijk naar de vk ik hoop zo dat ik gestript kan worden, al denk ik eerlijk gezegt niet dat het gaat lukken (gewoon een gevoel)
mone spannend meid... pooh ja ze is nu al eigenwijs ben ook benieuwd wat ze zegt.. claire ja klopt heb je nummer hahah muts he ..
Beterschap voor de zieke kindjes Nance: je bent zeker geen loser, alle bevallingen zijn anders mams rule Pooh : ik heb ook in de gaten eindelijk dat niks helpt dan gewoon afwachten ik ben benieuwd maandag Sam; Karmpjes das altijd zo zielig he Angel: hoe ist nu? gewoon weer bellen meid, dit kan zo niet toch Es: jee meid, dat is nu al de 3 de die het zwaar heeft tijdens Je hebt het ook gehaald meid, geniet ervan met jullie mooie meisje!!! Gefeliciteerd!!! Mooie naam Dithje: super!! lkker genieten Woooow heftig, high in the sky? hahaha lol, je bent er nu en kunt nu uitrusten Lizz: gecondoleerd meid Sue: zo das fijn ofniet, heeft het geholpen?? mamat: dat is je slijmprop Claire: wtf jeugdzorg:x das tog ook niet normaal van het ziekenhuis!! gelukkig is alles goed gegaan een doula lijkt mij ook fijn, daar heb je zker wat aan meid!! marsim: je kan er niks van zeggen wanneer, ik vind t ook wel btje raar van me lichaam, maar het is natuurlijk wel beter zo Mone: succes meid !! hmz ik wil oooooooook Zo ik heb iedereen weer gehad den was gisteraaf lkker thuis bij mij dus ik heb de pc uit gdaan zonder jullie weltrusten te zeggen sorry, Hier wordt ik ook nie gebeld of gesmst.. en al helemaal nie door me werk( werk in de alphazorg) Hier is het ook afgekoeld maar wordt volgende week weer heet toch Dani 's kamer is klaar en alles staat weer op zn plek, ik heb wederom geen afspraken staan komende week en ik voel een soort rust in mij dat nu echt alles klaar is Straks fam dag van den zn kant, lkker bbq, voor mij is dinsdag of woensdag voorspeld, en net als pooh zegt dat zie ik nu nog niet gebeuren, ik vind het aardig rustig in me buik... Wel raar idd dat nu het mag alles stil valt vind het uiteraard knap van mezelf dat ik het zolang heb weten vol te houden, wat voor anderen heel normaal is.. Schoonmoders: ja ik heb er dus ook 1, die nooit zomaar ff komt ofzo, ze zegt ja als ik je moet helpen dan moet je bellen, nja net of ik ga bellen van goh kan je me helpen?? Mijn moder komt gewoon en die doet gewoon zonder te vragen die dingen, das wel fijn alleen den heeft zoiets van alweer hier mja dan leg ik hem uit dat ik dat fijn vind en dat ik dat nodig heb, hij doet het ook niet altijd!! Dani heeft nu echt een periode dat die niks wil eten klinkt dat ergens bekend bij degene met kind?? wat moet je daar toch mee, hij krijgt altijd een bord pap en dat wil die nu nie
Lizz:gecondoleerd Mone:verwacht er niet te veel van.... kan ook nog even iets tussen zitten. lichaam is raar hoor? hoop het natuurlijk wel voor je. Pooh:inderdaad rommelen als het niet mag en als het mag complete RUST. Met pasen kon ik amper lopen want had non stop harde buik en steken en werd tot 30 weken een complete zenuwlijer en nu dit pfff Angel:weet niet meer wat ik je moet zeggen hoor, alleen sterkte. Dithje:wat heerlijk dat je mannetje het zo goed doet enne ja bevallen is nu eenmaal geen pretje... En bij de een heftiger als de ander maar wil nog niet zeggen dat je het verhaal niet kwijt mag Hopen gewoon dat de rest ze ook uitpoept. Hier lekker geslapen. Op een reactie van het stoeien... heb het gister weer geprobeerd maar helaas....... Je moet ten eerste lenig zijn en beetje circus du soleil bezitten om het voor elkaar te krijgen en dan ga je pijn krijgen en moet je 4 x tot 10 tellen en dan allemaal voor niets....nopes...nada... Waren trouwens gister uit eten en ik zeg opeens we gaan naar huis ik naar de wc en ik hoor knap bovenin. ZO vaag maar geen vruchtwater dus dacht kan ik de baby horen??nee toch?? Nou ik ga naar het zwembad me lieve dochter wordt zo terug gebracht en hoop dat ik vandaag iets lievere moeder ben ipv de bitch die hier al weken in huis woont. Nou iedereen veel liefs en fijne dag vandaag
@mamachan wat dani's eten betreft, hier heeft dylan ook vaak z'n periode soms heel frustrerend maar je doet er niks aan. wat wij hier doen is vaker fruit, yoghurt, smooty's (zelf gemaakte) aanbieden zodat hij wel iets van vitamines binnen krijgt. dylan zit nu in een fase dat hij niet wilt ontbijten nou dan niet he, hij krijgt gewoon 1 boterhammetje en daar bijt hij 1 stukje vanaf en dan wilt hij niks meer dan laat ik het een hele tijd staan en zeg hem dat hij een hapje moet pakken maar op een begeven moment pak ik het weg. als ze honger hebben eten ze wel al vind ik drinken daarin tegen een heel ander verhaal.
mama chan ..bij ons dion had ook ff een periode van niet eten ja lekker dingen hij was toen 2 ...luste alleen maar snoep of koekje nou ja ..toen heb ik hem 2 dagen snoep gegeven heel zielig hoor want de 2e dag wou hij ook een boterham ik zei nee joh dat lust jij heel niet en ook niet gegeven dus die dag echt nog volgehouden en toen was het echt over...heeft toen wel geholpen hij had alles weer...en heeft een jaar geen snoep aangeraakt ..zeg niet dat het altijd helpt maar ik kreeg die tip toen de tijd en gewoon geprobeerd ..en voor ons dus posi...
ES van harte gefeliciteerd met jullie wonder van een dochter. En wat rot dat je ook bij de meiden behoort die het nou niet bepaald makkelijk hebben gehad. Ik hoop dat je snel herstelt.
hahaha ja hij zit nu aan de tukkies nee ik doe m wel yoghurt en zo dus hij krijgt genoeg binnen, ma toch is het vervelend..
@mamameisjes dat geluid wat je hoorde heb ik ook vaker gehad en dan dacht ik ook hu....maar niks. ik heb toch het idee (ondanks dat ik het gek vind) dat ik het vruchtwater hoor (ik heb zelf al voorgek verklaard hoor )
@mamachan ja het geeft je als ouders een kl*te gevoel omdat je graag wilt dat ze voldoende binnen krijgen maar ik moet zeggen naar mate dylan ouder begint te worden ik er ook meer vrede mee krijg. en ik wil hem niet dwingen/verplichten want ik eet zelf ook niet veel of altijd mijn bord leeg en ik was als kind zijnde precies hetzelfde als dylan.
Op de banner staat 17 dagen te gaan maar doe er maar 14 bij. Dan kom je op een totaal van 31 dagen. Dus als ik het zo bekijk 31 dagen lijkt lang maar heb er ook al een tijd opzitten en ga nu dat aftellen en dan valt het wel mee. Dus 31 dagen max voordat ik weer zo mini mi in me handen mag hebben. Mamachan: heb ik ook gehad. Die van mij is en was een goede eter en opeens niks eten zeuren en spelen met eten. Heb je met goed fatsoen gekookt raken ze het niet eens aan. Heel frustrerend en ik heb altijd nog een fles melk gegeven voor het naar bed gaan zodat we wel wat binnen kreeg. Maar duurt echt een behoorlijke tijd heb het genegeerd en nu eet ze weer normaal. Wat wel hielp was laten helpen met eten maken en eten laten pakken in supermarkt. Dus komkommer bv schillen en dan zo botkindermesje stukjes laten snijen(wat dus niet lukt maar dat drukte de pret niet) Of tafel laten dekken. Is moeilijke tijd maar gaat over en dan ben je dankbaar dat het maar even is, sommige hebben altijd dat gezeur aan tafel.
Kikkert:ja zou het vind het zo vreemd. Echt knap kan niet missen. Maar bedoel je dan dat het boven in scheurt ofzo Want klotsen hoor ik niet enne hoorde het ook bovenin. Was echt zo vaag. En inderdaad denk ook vaak als ik dit zeg denken ze helemaal dat ik een klap van de malle molen heb gehad ha ha ha
Ahhhh meis, hoe is het nu met Rinze? Ai die ontlasting... Dat wil ik niet horen meis want ik moet ook nog