Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gefeliciteerd Es en Vincent met de geboorte van jullie dochter Naomi!!

2. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ooow ik heb gister een paar toastjes gehad met filet american:$ nja vroeger hadde ze dat ook niet, dus ik dacht dat kan wel een x;)

vruchtwater: ik heb ook het id dat ik dat soms hoor;)

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
  4. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Goedemorgen,

Es en Vincent, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Naomi! Zag op de hyves al een prachtige foto van haar. Wat een dotje.

Claire, knap om je verhaal op te schrijven en vreselijk hoe je laatste gyn je behandeld heeft voordat je er ook maar een gesprek mee hebt gehad. Hoop idd voor haar dat ze er niet is met je bevalling. Ben blij dat het wat beter met je gaat. Binnen 3 weken heb je je kleine in je armen meis.

Mammameisjes, veel plezier in het zwembad.

Mone, bij jou ook al zo spannend, ben benieuwd wanneer de kleine zich aandient bij je.

Sue, hoop dat die massage gaat helpen bij je. Als is het alleen maar om het vocht uit je voet minder te krijgen meis. Knap dat je schoonpa dat kan hoor.

MamaT, klinkt als je slijmprop.

Vervelend MamaChan dat de kleine man nu in zo'n periode zit. Kan je helaas niet helpen want heb er geen ervaring mee.

Angel, nog steeds niks....:x

Sam, wat heerlijk dat Rinze zo goed gaat zeg. Daar wil ik ook wel voor tekenen voor zo'n baby.

Pooh, gelukkig voel je je meissie vandaag ook weer goed. Koorts is gelukkig wel al wat minder. Hoop dat hij zich snel beter voelt.

Marsim, gewoon je rust nemen zoveel als je kan, gelukkig voel je haar goed en dan gaat het nu super met haar toch?

Eline, voel je je wat beter vandaag? Hoop het meis. Knuf.

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

foei foei.....maar daar kijk ik naar uit na de bevalling wil ik een hardbroodje met filet american en een blikje redbull hahahaha

6. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    hebben jullie ook zo van: t rommelt wel in de buik maar ik geloof er niet meer in?? heb echt zoiets van nou als ik krom van de pijn loop dan geloof ik het pas, ik hoop nergens meer op!! volgensmij zit ze nog wel goed voor de komende paar weken8)
    een bevalling kan tog nie zo maar beginnen uit t niks? dan moet het tog wel aantal dagen voorgerommeld hebben??

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    ** Buddy nieuws van moederK**

Gisteravond zijn wij trotse ouders geworden van Anissa!
    Ze weegt 2970 gram. We moeten tot dinsdag in t ZH blijven maar alles gaat prima.
    De rest horen jullie later.

Liefs MoederK

8. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Kikker: ja sorry hoor ik had gewoon ziets van ja voel me dr goed bij;)

eet smakelijk met je ijsje, manlief is geen ijs eter, maar talamini hier das echt italiaans ijs met allemaal fruit ooooow lkker:D

Moederk: :$:$:$:$:$ zo hallow ineens zo n bericht:D hahaha super super!!! gefeliciteerd en geniet ervan:D oooow water van mij spring spring:p:p

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    hihi ik heb t maardruk met t buddynieuws.;)

Moederk en man. van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Anissa

geniet lekker van elkaar als kersvers gezinnetje;)

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    ja ik werd wakker gesmst:D had m ook niet zien aankomen maar altijd leuk toch zulk babynieuws op de vroege ochend:D

11. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Es en Moeder
    K, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters.

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    claire. meid wat goed dat je je verhaal hier neerzet en welkom terug.

sorry dat is t enige dat is blijven hangen door t buddynieuws haha:)

hier redelijke nacht gehad. paar x eruit om te plassen maar door de temp die nu tot normaal gezakt was wel beter kunnen slapen.

mijn buikje rommelt nog steeds en heb ook weer meer slijmverlies. maar ach ik ga nergens meer vanuit haha;)
    weet nog niet wat ik vandaag ga doen maar eerst aar ff wakker worden. jeroen is nu lekker ontbijtje voor ons aan t maken die we zoals elke dag op bed krijgen:D wat bof ik toch met mijn kereltje zeg...

nou dames ik hoop dat t iets koeler wordt als gister en dat t allemaal beter uit te houden is

13. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry via mobile schrijven gaat niet zo super, log later in om jullie goed te fewliciteren x

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ES: Van HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!

@ MOEDERK: OOK VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!

NU wil ik ook or, ben het zat, kan nu echt bijna niet meer lopen zoveel pijn, gister ook echt een baaldag dus hopelijk gaat het vandaag iets beter. vanavond nog bbq bij schoonzus en zwager. verder nog steeds alleen maar gerommel hier. zet niet door helaas.
    morgen weer naar de gyn dus ben benieuwd.

15. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Gefeliciteerd Es met de geboorte van jullie dochter Naomi!!

Moederk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Anissa

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Claire wat een verhaal meis! Ongelooflijk dat zo'n gyn zonder uberhaupt kennis gemaakt te hebben jeugdzorg op je afstuurd!
    Hele dikke knuffel voor jou meis en goed dat je dat nu achter je kunt laten!!

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat Marsim! Nu maar hopen dat de baby snel komt meis... Dikke knuffel!

Heerlijk Pooh een rustige nacht! Hopelijk knapt Sebas op gedurende dag... Hmmm alles rustig, nou zeg... Misschien stilte voor de storm;)??

Spannend Mone, heel veel succes meis!

Succes bij de vk Kikkert!

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Anissa MoederK en MoederK-man!!

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    moederk van harte gefeliciteerd met jullie dochter ..jehh wat een onverwacht maar leuk nieuws zeg ...geniet er lekker van

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    zo ben je heel ff een paar min weg dus ik denk kijk nog ff snel.....is er buddy nieuws

@moederK en mannetje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!!!!

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    MoederK en fam van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Anissa! Geniet er lekker van! Xxx

Deel Deze Pagina