Meiden er is een wonder gebeurd!!! Haha sorry hoor moet het even kwijt mijn mannetje is zomaar uit zichzelf begonnen met opruimen en ik mag niks van hem doen
Hey Nancy, Mag je trots op zijn juist, op je bevallingsverhaal. Het is wel lichtelijk traumatiserend he... Maar gelukkig wel een mooi einde (lees:Luuk). Ook ik heb een vergelijkbaar verhaal, dus herken er meer in dan dat ik er geschokt door ben. Ik heb een site voor je waar je wellich wat aan hebt? Ik kreeg voor Lyvia ook de bv niet goed op gang en m.b.v. handkolven en een goede electrische kolf (de dubbele van Medela, echt een aanrader!!!!) is het toch gelukt, maar het duurde wel even. De eerste paar dagen kwam er echt geen druppel uit zelfs Ik dacht echt, dat komt nooit meer goed. Maar dus toch wel. Maximizing Production - Newborn Nursery at LPCH - Stanford University School of Medicine Hand Expression - Newborn Nursery at LPCH - Stanford University School of Medicine Het ziet er niet uit, op dat filmpje, ik weet het, maar het werkt echt om je bv op gang te krijgen. Hopelijk heb je er wat aan. Liefs Elea
Morgen allemaal! MoederK: Dit is wel heel onverwachts! Gefeliciteerd met jullie dochtjertje, een prachtige naam! Claire: Wat een verhaal zeg. Ik hoop dat je nu wat met rust gelaten wordt, want als je al depressief bent dan maakt zoveel bemoeizucht het miss alleen maar erger. Mama chan: Hier ook een zoontje wat niets eet of heel weinig. Hij is zo een moeilijke eter. Op dit moment heeft hij wel verhoging, dus ook ik moet de kleine goed in de smiezen houden. Iemand had het over een knapje? Die hoor ik regelmatig. Ik weet niet wat het precies is, maar lijkt wel of de baby een bepaalde beweging maakt in de buik. Iemand vroeg ook nog of de bevalling zich hoort aan te kondigen met gerommel. Nee, het kan gewoon van het een op het andere moment beginnen. Hier verder een rustige nacht gehad. Ik merk wel dat mijn logee nu weg is, er hangt een rare sfeer in de lucht.. Het was toch wel erg gezellig.
Claire, heb net je verhaal gelezen. en wat een ^&*% zeg! Ik kan me je frustratie heel goed voorstellen. Je wordt veroordeeld op je verleden en op een diagnose en dat terwijl je er zo hard voor werkt om het goed te doen. :x Mensen snappen gewoon vaak niet wat het is om een beperking te hebben die zich in je hoofd afspeelt en angst voor wat ze niet kennen en begrijpen maakt dat ze heel raar gaan doen. Maar dat kwetst jouw wel direct. En het beschadigt je toekomst ook nog eens, want het mag nu wel afgesloten zijn, maar die melding ligt er toch mooi maar. Daar kun je niets meer aan doen. Dat mens zou echt van de planeet afgestuurd moeten worden wat mij betreft hoor. :x Zo, dat lucht op Gelukkig dat ze op vakantie is. Hopelijk blijft ze weg En wat goed een Doula, heb ik ook wel eens aan gedacht. Lijkt me super, wat een fijn gevoel dat er straks iemand is die voor jou opkomt! Liefs Elea
MoederK Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Anissa, geniet er maar lekker van!
Moederk van harte fefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Sorry dat ik zo weinig reageer meiden, maar voel me niet echt happy. Meer die dit hebben? Net weer een tijd zitten janken grrr. Knuffel voor allemaal xxxx
Eline, wat rot dat je je nog steeds klote voelt zeg. Denk dat we allemaal van dat soort dagen hebben gekend. Gewoon laten gaan en je eraan overgeven. Ga desnoods even wat meer slapen. Dat hielp bij mij wel. Was gewoon zo moe en werd daar superdown van. Hele dikke knuf meis en hoop dat je je snel wat beter mag voelen.
@ Eline ik heb er ook last van hoor, hoeft maar een klein dingetje te gebeuren en ik jank. Ook ben ik de laatste tijd echt een bitch. Gister zei me vriend dat letterlijk haha en dat hij al 9 maanden een ongestelde vriendin had. ( dat was dan overdreven, maar wel de afgelopen 2 maanden)
Vanuit het ziekenhuis kom ik even ons meisje showen.. Ik voel me nog niet lekker, heb erg last van mijn buikwond, maar al ik naar Naomi kijk, maakt het alles weer goed... Later kom ik meer vertellen hoor meiden.. Bekijk bijlage 83048
Ah Es wat mooi!!! Ik heb trouwens de website even overgenomen en aangepast met jouw info en die van MoederK, moest helaas wel wat aan de layout doen want hij gaf aan teveel tekens, hope u don't mind, maar dacht jij hebt wel wat anders aan je hoofd . Rust lekker uit schattie! xxxx Sue
Wat een schatje Es!!!! Balen dat je zo'n last hebt van je wond... Krijg je pijnstilling? En wat mooi en bijzonder is het toch he, zo'n klein wondertje in handen te hebben... Liefs Elea
MoederK Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Dithje: Nou goed nieuws Het is vanochtend gelukt zonder pijn !! Gisteravond kwam er dan zo'n druk op en dat deed me zo zeer. Heb het gewoon even zo gelaten en vanochtend zomaar klaar !! Ben helemaal blij HAHA!! Dames dikke knuffel van mij!!
Es, VAN HARTE GEFEMICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER NAOMI! MoederK, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER ANISSA! Claire, wat een verhaal en een gedoe...dikke knuffel en gelukkig hadden jullie toch een positief gesprek... Angel, al gebeld naar vk meid? Sam, heerlijk dat Rinze maar 1x keer wakker is geworden om te eten ! Heb je toch even kunnen bijkomen dan...en auiwwww die eerste ontlasting, ik wil er niet aan denken...in ziekenhuis krijg je altijd een lavement en dan duurt het echt dagen en is het keihard....och wil er niet aan denken !