Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam wat een opluchting is dat dan he??:D gelukkig deed het geen zeer ;)..

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, heb jij geluk dan ;)!

3. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!
    Hier een goeie nacht gehad, 8 uur doorgeslapen afgezien van de pitstops en draaimomenten natuurlijk. Voel me weer eens goed! Zometeen ga ik naar eclipse, heb er helemaal zin in! Vanaaf lekker chinees halen en dan ben ik weer een blij mens!

Hoop dat jullie ook allemaal een goeie nacht hebben gehad!

Pooh, nee helaas geen effect.. Maar ik moet 3 maal daags gemasseerd worden. Over een paar dagen plakt hij evt magneten op de meridiaanpunten en dat zou binnen 24 uur moeten werken, maar weet niet of ik het ga doen hoor, de kleine man dient zich aan wanneer hij zin heeft denk ik dan, vindt het een moeilijk iets want aan de andere kant wil ik de volgende temperatuursstijging eigenlijk ook niet meemaken..

De rest is even niet blijven hangen, sorry. Ik ga lekker douchen en naar de bios!

Fijne dag!
    xxx Sue

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

nee nog niet gebeld ga zo ff douchen en dan bel ik haar ff ....maar vind me dan eingelijk ook weer gelijk een aanstellerd

5. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    mm even over het knapje liep net helder water langs me benen paar druppels en ben gaan douchen stond al klaar.
    Toen blies ik op me hand en ja hoor straaltje helder en nu helemaal niets meer geen een druppels dus wat is dit???

6. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    dat zou toch echt vruchtwater kunnen zijn. Zou voor de zekerheid toch ff je vk bellen. Je mag niet te lang met gebroken vliezen rondwandelen.

7. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Angel, als je het niet meer houd dan zeg je dat gewoon...praat gewoon met je vk en misschien is het gesprek ecth positief voor je...ik duim alvast! En je bent gen aansteller hoor!

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Es en mannetje, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! wat een prachtmeisje zeg!

En ook moederK gefeliciteeeeeeerd!!!

Meer heb ik niet teruggelezen..

En even heel ego: ik voel me HONDSBEROERD! :x slaap altijd al slecht en dat boeit me erg weinig maar kheb nu zon f*king keelpijn en dan is t 's nachts helemaal een crime..

Wat een onzin, das toch geen zwangerschapskwaal.. keelpijn sodemieter op! :p

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    PamPapilio, veel beterschap meid! Moet erg vervelend zijn...dikke knuffel!

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mamameisjes ik zou anders de verlos even bellen voor de zekerheid.

Pamp wat naar die keelpijn, knuffel.

Sam fijn dat je naar de wc kon zeg, wat een opluchting.

Es wat een prachtig meisje zeg

Bedankt voor jullie lieve reacties.
    Snap soms niet wat me bezield, alles gaat goed inweze maar ja, zullen de hormonen wel zijn

Soms ben je het wachten ook gewoon zat he. Heb ook echt het idee dat het nog wel is lang kan gaan duren

xxxx

11. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Angel: je moet zeker niet denken dat je een aansteller bent. Gewoon bellen. Jouw gemoedsrust is belangrijker dan al het anderen.

liefs,
    mamaT

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Zo, ga dan eens gaan zien...straks wat eten en mijn metekind en zoonlief in bedje leggen voor hun middagdutje...want na hun dutje gaan we mijn metekind bij zijn oma brengen...ben wel blij dat het voorbij is zijn logement...;)! Maar ach, ze hebben het erg naar hun zin gehad!

13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ MoederK, meid van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Lekker genieten nu!!

14. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Es, wow wat een heerlijk meisje, geniet er lekker van meid. Laat je maar lekker verwennen, zal allemaal niet niets geweest zijn.

15. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Gefeliciteerd Es met de geboorte van jullie dochter Naomi!! wat een scheetje seg! :D hopelijk herstel je snel *knuf*

Moederk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Anissa

16. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    @ luck blue: hihi fijn zo n man doe mij die ffjes:p

@mamameisjes: bellen naar de vk, of ff wat opvangen;)

@ es: aaaaaaaaaaaaaaah popke lief hoor meid!!

@ Eline: geeft toch niks als je huilt meid, lucht gewoon op

@ angel al gebeld??

@ rest dikke knuff, ik kan niet zoveel onthouden

@hier: zo douche en dan naar die fam dag;) den is al weg die doet mee met de fietstocht;)
    Ik heb ook een glas klaar gezet in de wc just in case;) maar goed vliezen breken meestal s nachts toch? zal wat wezen ben ik daar vanmiddag en plons:p hahaaha lollig lijkt me dat ergens..

17. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Es en Vincent, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Naomi Aimée, geniet ervan!! Lieve foto van jullie meisje!

MoederK en man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Anissa! Geniet ervan!!

@rommelende buikjes, succes allemaal! Dat er nog meer baby's mogen volgen met goede bevallingen.

@Mammachan, veel plezier vandaag op de fam. dag.

@Claire, wat een verhaal! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen, ik wens je sterkte en een voorspoedige bevalling!

@Sam, wat fijn dat Rinze 's nachts al zo lekker door slaapt. Geniet er maar van!

@Eline, knuffel voor jou, hoop dat de tranen straks weer over zijn en het zonnetje weer schijnt. Kan me wel voorstellen dat je het lang vindt duren, hier ook hoor, je wordt zo benieuwd!

@Suekes, spannend of de massage zijn werk gaat doen. Wat jij zegt, de kleine komt als hij er klaar voor is, maar je kunt de magneten altijd overwegen.

@Pooh, hmm nog wat verhoging bij Sebas, hopelijk zakt het later op de dag.

@Kikkert, geniet van je ijsje, lekker hoor!!

18. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Angel, ik zou ff gaan bellen met de vk, jij bent geen aansteller, je loopt al zo lang. Succes!! Hoop echt dat 4 juli jullie meisje's dag wordt!!

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Ach ES wat een prachtig kindje!
    geniet van je meissie!!;)
    kga ff plat.

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Moeder K en man: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Anissa!!!

@ hier: sorry, ff weinig puf om te reageren. Net weer flink gewandeld, wel lekker hoor weer wat bewegen. En het windje buiten maakt het ook wel lekker. Alleen jammer dat de bewolking weer weg is.
    Sebas z'n koorts is weer verder opgelopen, 39,3, dus heb ik er maar weer een zetpil in gestopt. Hij ligt nu in bed, en het is de bedoeling dat hij lekker gaat slapen.... Uitslag lijkt verdwenen, dus dat zal mss toch van de warmte geweest zijn.

Tot later!

Deel Deze Pagina