Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Es van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!:D

MoederK ook jij van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!:D

En alle andere dames dikke knuffel voor de laatste loodjes.

Hier: ik heb een druk gevoel daarbeneden alsof ik nodig naar de wc moet alleen moet ik niet naar de wc.

2. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Zo, het huis is weer aan kant, alles gestofzuigd en gedweild. Tuinmeubelen afgenomen en gras heeft weer vocht gehad. Nu mag ik straks lekker in de tuin relaxen. Wasje staat nog aan, dan is alles weer netjes en geregeld in huis.

Geen voorwerk meer gehad, alleen wat harde buiken en constante druk naar beneden toe. Zal vandaag dus ook niks worden. Maar hoorde dat een stevige wandeling zou kunnen helpen? Hoezo?

3. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Zo Lizz, jij hebt het weer gehad voor vandaag! Actief hoor!
    Hihi, een stevige wandeling zou helpen... nou bij Sebas wel, maar ik wandel me suf en er gebeurt helemaal niks hier! Dus volgens mij kan deze ook naar het land der fabelen. Ze zeggen wel dat als je aan het rommelen bent en een beetje in beweging kan blijven dat het dan door zou kunnen zetten. Maar hier is het sinds bijna een week zo goed als rustig.....
    Frustrerend he?

4. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Dat kan je wel zeggen Pooh. Ik geloof eigenlijk helemaal niet in dat soort dingen. Je zal mij ook geen hart van een ananas zien eten of dat ik nog even van bil zal gaan. Moet er niet aan denken zeg dat laatste. Laat mij maar even met rust.
    Maar die pijnlijke steken onderin pffff....laat het maar lekker doorzetten. Ben ook wel erg nieuwsgierig aan het worden, maar aan de andere kant ook best onzeker...kan ik het wel, zal de bv lukken, beetje bang voor het onbekende.

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hihi, nou het hart van een ananas laat ik ook echt staan hoor, dat werkt alleen maar op je darmen, net als wonderolie! (nog gevaarlijk ook) Verder heb ik al van alles geprobeerd, bij Sebas zelfs met m'n voeten in de zee gestaan. Koud!!!! Er zit echt niks anders op dan afwachten.

Die steken zijn echt heel gemeen. Zou dat niet nog het laatste stuk indalen kunnen zijn? Jullie beeb moest de weg toch nog een beetje vinden?

En dat onzekere, heel logisch! Maar echt, je kan het aan! Of ben je tohc nog wat angstig voor je nek/rug? Of de bv lukt? Tja, da's afwachten. Bij heel veel vrouwen lukt het gewoon. En lukt het niet, dan heb je het in ieder geval geprobeerd toch? Zo sta ik er ook in.

6. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Natuurlijk 'kun' je het Lizz! Dat gaat vanzelf hoor, echt. Ik had ook die twijfels, sterker nog, heb ze nog wel eens :) Maar eigenlijk gaat alles vanzelf dat zul je zien.

Liefs Elea

7. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    hier nog 1 die niet klasse eet + 1 die je de oren van je hooft af eet.
    De oudste heeft veel last vd warmte en eet hierdoor slecht.
    maak me op zich niet zo druk en zorg dat er van alles wat in huis is
    zodat ze zelf kan kiezen wat ze eet; bv yogurt, brood, pap, puppies(gepofte rijstgranen,) chips puppies(cornflakes), muesli en wil ze echt niks ga ik over op de pannekoeken techniek

8. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Whahhaaa ja de pannekoektechniek werkt altijd he MamavanP :D

Hier wissel ik het eten ook af en we dringen nooit aan. Alleen slecht gegeten is geen toetje. Ze eten allebei heel goed en lusten ook veel. Gelukkig maar, want het is wel zo gezellig aan tafel als alles en iedereen lekker mee-eet :) En L.yvia eet ook altijd mee, want die presteert het altijd om net te willen eten als mijn bord voor mijn neus staat ;)

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Elea: HAHA herkenbaar :D !! Jildou had daar ook altijd last van ;) !!!

Lizz: Nou meid hier niets bijzonders gedaan en Jildou kwam dan 9 dagen te laat, maar met Rinze ook niets gedaan en die kwam zelfs 2 dagen eerder!! Dus het kan allemaal! En het bange voor het onbekende snap ik hoor, maar het komt helemaal goed :D !!

10. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Pooh, hoe voel je je? Kan me voorstellen dat je nu toch wel een beetje gespannen bent/wordt nu het einde in zicht komt... Heb je het al met het ziekenhuis gehad over de bevalling e.d.? Heb je het gevoel dat er goed naar je geluisterd wordt, ik hoop het maar.
    Spannend he, nog even en dan heb je je meisje in je armen. Wat zal dat mooi zijn...

Liefs Elea

11. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    Hier nog 1(Isa), maar die kaapt vakkundig papa's bord leeg:D
    En als ze de kans heeft eet ze gewoon 3x!
    Vooral s'morgens: eerst met mij en Périne aan de ontbijtgranen, dan komt papa binnen , brood eten
    en daarna nog een x met onze inwonende knecht, worstjes jatten:D

12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Sam, hoe gaat het met Rinze? Slaapt hij al een beetje 's nachts? En hoe vindt Jildou het zo met een kleine broer in huis :)

Lizz, hier ook nooit iets bijzonders gedaan en ze kwamen toch gewoon wanneer ze wilden ;) Ik denk eerlijk gezeg niet dat al die 'methodes' echt iets doen. Als ze nog te goed zitten binnen, komen ze toch echt niet (en als ze niet goed zitten komen ze toch wel :p).

13. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    De beeb lag wel al in m'n bekken. Maar weet nou niet of hij al helemaal ingedaald was of niet.

De pannenkoeken techniek? Wat moet ik me daarbij voorstellen???

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meiden het ijs was heerlijk 2 mega ijsjes en dylan een "kleintje" en dat voor 5euro. schoonbroertje is nu even hier....de drie mannen (dylan,papa,schoonbroertje) zijn k3 aan t kijken hahahahaha

15. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    moederK: gefeliciteerd met de geboorte van Anissa.

@hier: hier een gruwelijke opruimbui gehad in kwaadheid omtrent mannetje. Begint weer te zeuren dat er een tafel of kast in het buro erbij moet....probleem is echter dat ik uit ervaring met hem weet dat de bende helemaal niet te overzien is! meneer ruimt nl niet op nadat ie klaar is en ruimt de rek bv niet op een vaste plaats op met als resultaat dat je ze overal in huis vind.....plusdan vind ie het nog gek ook dat we maningen krijgen:(
    Dus in mijn kwaad heid buro maar weer leegetrokken en mijn spul eruit gehaald, ik ga wel weer boven zitten op een logeerkamer.
    Helaas weet ik gewoon dat het niet helpt en wil meneer vanalles aanschaffen waar ie 1 geen geld voor heeft en 2 eigenlijk gewoon niet nodig heeft, mits ie zijn zooi opruimt!

16. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    gewoon en kleine vorm van chantage hier, als je dit nu opeet krijg je een pannekoek of eten we straks pannekoeken.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Elea: Rinze is vannacht maar 1 keer geweest en daarna pas weer om 8 uur, dus gaat super! Alleen heb ik nogal veel voeding, maar ja, dat heb je met zo'n kleine zuiperd die vanaf het begin goed drinkt ;) !! Zal straks wel weer wat minder worden. Tussen de middag kwam het zn neus uit namelijk ;) !! Arm schaapje!
    Jildou is helemaal gek op Rinze. Loopt er vaak langs, geeft kusjes, aaitjes en wil overal mee helpen. Ze is verder ook helemaal niet jaloers of wat dan ook. Morgen gaat kor weer aan het werk, ben wel benieuwd hoe ze dan is!

18. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Ik ga even een uurtje plat. Oogjes vallen toch een beetje dicht.

19. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Haha...oke. Dat zou zelfs nu bij mij werken. Heb megatrek in pannenkoeken sinds de zwangerschap. Eet ze het liefst elke dag. :D

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    MoederK ; gefeliciteerd met jullie dochter!!

Ik spam nog 1 foto en dan ga ik even slapen.. heb net een spuit pijnstilling gehad..

Bekijk bijlage 83106

Deel Deze Pagina