Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    @ moeder K en ES: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERS ANISSA en NAOMI

Ik heb verder helemaal niet terug gelezen, had gisteren pittige weeen, helaas kwam het door diarree.. Ik had het ook helemaal gehad gisteren vandaar dat ik even nergens zin in had.
    Vandaag alles weer prima! Lekker uitgeslapen, met Sam en mijn man naar het water geweest lekker gespeeld daarna naar mijn schoonmoeder en daarna naar de b-day van mijn man zijn oma:)
    Nu weer lekker thuis, gestofzuigd en een wasje opgehangen en nu plop en de kabouter baby aan het kijken met sam;)

Is er verder nog nieuws? kan iemand mij misschien een korte update geven?

xxx

2. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Fijn om te horen Sam! Hier ook zo veel voeding, nu gaat het langzamerhand beter. Bij mij kwam het door al dat kolven. Dat heb ik nu afgebouwd en nu drinkt ze alle voedingen zelf. Lekker dat Rinze zo goed slaapt, nu maar hopen dat de trend voor w.b. het slapen gezet is he :)

3. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hey Elea,

wat lief dat je er naar vraagt. Je kan idd wel zeggen dat de spanning flink toeneemt, zeker nu het einde nadert. Ik heb inmiddels een nieuwe gyn (echt een fantastische vrouw) en die voelt me gelukkig heel goed aan. Ondanks dat het bij Sebas goed gegaan is, zie ik wel weer tegen de bevalling op. Niet tegen het bevallen zelf, maar de risico's die er voor mij aan vast zitten. M'n medicatie wordt nu over de dag gedoseerd, dus ik moet nu 2x per dag spuiten (iedere keer de halve dagdosering). Maar ook de angst dat het toch nog weer misgaat spookt flink door m'n hoofd. Het is ook heel bizar, ik ben nu al 31 weken thuis omdat ik last van harde buiken en voortijdige weeen had, en nu...niks!
    M'n gyn heeft wel gezegd me niet tot 42 weken door te laten lopen. Maar de ingeleide bevalling van Bram* en de zware complicaties die ik daarna over me heen heb gekregen, hebben toch wel een beetje voor een soort van trauma gezorgd. Dus het vooruitzicht om te gaan inleiden is ook weer niet heel fijn. Maar ja, doorlopen levert ook weer een bonk spanning op... Je snapt dat ik het af en toe erg lastig vind ;)
    Dus wat mij betreft mag ze snel spontaan komen:D

Hoe gaat het daar in het warme Qatar? Nog steeds 50 graden? Of is het inmiddels wat prettiger qua temperatuur? Hebben jullie ook nog iets van een soort van winter of zo?

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Es gefeliciteerd meid, wat een prachtige dochter hebben jullie!

MoederK ook van harte!

Ik ben zelf na weer een nacht niet slapen behoorlijk naar de klote. Merk ook dat als ik hier lees over weeen en gebroken vliezen dat ik het even niet trek.
    Heb vannacht de ergste hoofdpijn gehad die ik ook gevoeld heb, dacht dat ik gek werd! Vanmorgen wel tot heel lang in bed gelegen, maar ik heb het gewoon te warm om uit te rusten. Raak er behoorlijk gefrustreerd van.
    Sorry dat ik even niet reageer, wellicht voel ik me morgen weer beter...

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    vk komt zo deze kant op heb ff gebeld..ook heb ik haar vandaag eingelijk nog niet gevoelt..je horen me

dank jullie wel voor de lieve woorden ..maar kan er van mezelf heel slecht tegen dat ik bel maar voelt nu gewoon niet goed meer..

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Goed dat je gebeld hebt! Voel je daar nu absoluut niet rot over, echt, zo zwaar als jij het hebt, en ook omdat je haar vandaag nog niet gevoeld hebt.
    Succes en heel veel sterkte! Dikke knuf!

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Dikke knuf meid! Hopelijk kun je vanmiddag nog wat rust pakken en voel je je morgen weer stukken beter!

8. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    es leuke foto!

vinden jullie het eigenlijk ook niet raar( kom ik weer met mijn logica:D) als ik dan die ingepakte kindertjes zie. vergaan die niet van de hitten? krijg het zelf al spaansbenauwd als ik al die ingepakte pakketjes zie. Hier zie je het ook hoor, maar een badstoffen slobpak met 30 graden??????? pfff. Ik doe t kleintje ook wel kleertjes aan, maar badstof in de zomer en dan een dikke deken erover?
    Hoe zit het dan met de weerstand, krijgen ze wel kans deze op te bouwen?

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MamavanP: Die kleintjes moeten nog wel leren zich warm te houden he! Rinze ligt in katoenen broekje/ shirtje (nu lange mouw) en lakentje over zn voetjes (ook omdat hij sokjes uitschopt ;) ) Hij houdt zich heel mooi op temp, maar dat kunnen niet alle kinderen al! En met 'dikkere' baby's is het vaak zo dat ze daar heel erg in kunnen schommelen de eerste dagen. Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen ;) !!

10. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    zelfs ik vind het raar,Laura heeft zelfs in het zh zo niet ingepakt geweest. Soms enkel een rompertje. Het was er zo warm.

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    naomi had een lage temp vandaar zo ingepakt en zelfs een kruik ;)

12. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    ja en ik heb er dadelijk 3 :D, maar bij sommige dingen zet ik echt vraagtekens zo ook bij het of op de rug of buik te laten slapen...
    het nu 2x in het zh aan de stok gehad omdat mijn kids echte buikslapers zijn. na 2dgn emmeren wil je ook wel eens rust!
    Dus overdag gaan ze bij mij gewoon op de buik (in het zh staat t kleintje op je kamer dus controle zat!) en s'nachts met een handoek rol op de zij. tja en dan ben je al gauw een lastige tante in het zh:D
    Het zh waar ik nu ga bevallen kennen me nog van de vorige keer dus......die maken d'r borst nat:D

13. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    es het was niet persoonlijk bedoeld hoor: maar je ziet ook vaak beebjes in de zomer die onder de warmte bultjes zitten of knalrood zijn en maar inpakken jongens.

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    het is een popje meid! dat heb je goed gedaan. begrijp het wel niet goed,je heb pijnstilling gekregen. Bij mij heeft de epi 24u in men rug gezeten. En dan daarna mocht ik elke 3u een pijnstiller nemen. Heb je dan nu geen epi meer? :$ dan kan ik aannemen dat je pijn hebt. *knuf*

Ja en het ene kindje is het andere niet he,ons Laura heeft altijd goed haar temperatuurtje gehouden. Dus moest ik ze niet te warm aankleden.

@mamavanP hier is het een eerste en ik zet zelfs bij sommige dingen vraagtekens. ;)

15. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Ff een vraagje,Laura heeft allemaal rode bultjes/vlekjes in haar gezicht. Is dat van het zweten?

16. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    kommaar op met je vraagtekens:D misschien komen we er met onze mamalogica uit8)

17. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Es: mooie baby hoor!

@ Petatje: Is het alleen haar gezichtje? Dan zouden het wel eens hormoonpukkeltjes kunnen zijn. Da's heel normaal na een week of 3. Heb je een foto?

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Ja, ik kan het me zo voorstellen dat je daar een behoorlijk trauma van hebt opgelopen. En relativeren gaat maar tot op een bepaalde hoogte he. Kan me voorstellen dat je erg opkijkt naar dat inleiden. Hopen maar dat dat niet nodig is en ze gewoon zelf van zich laat horen. Haha het is nu al een eigenwijsje, om haar mama zo lang op hara te laten wachten ;) Idd wie had dat kunnen denken dat je nu nog steeds aan het wachten bent he, en dat terwijl het er even op leke dat ook jij je kindje vroeg zou krijgen. Bij best een aantal hier op het forum leek dat zo trouwens, maar ze bleven toch allemaal nog lekker zitten. ;)

Fijn dat ze je niet tot 42 weken door laten lopen. Ondanks dat je tegen dat inleiden opziet dan :) Maar dat betekent in ieder geval wel dat er begrip is voor je angst. Het blijft toch een dubbel moment he, de blijdschap van dit nieuwe kindje en toch ook ergens de angst en het verdriet over het verlies van Bram* Ik wilde even weten dat ik met je meeleef en aan je denk.

En nu maar snel komen, kleine meid!

19. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Oh en gister en vandaag is het 55 graden :$

In de winter is het hier 25 graden trouwens 8)

20. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    kan maar, die hitte plekjes zitten vooral in de plooien, bv in de nek, oder de armen, heupbereik.

hier hebben ze daar een soort antie irritatie-creme voor baby's voor
    van biolan (weet niet of ze dat in merk in nl kennen) mischien dat schralle wangetjes/op t wangetje van zwitsal ook werkt.

Deel Deze Pagina