Dat vind ik echt superlief van je! Ik denk dat dat ook een beetje de valkuil is, dat je er toch ergens wel rekening mee houdt dat ze vroeg zou kunnen komen (om je daar weer op voor te bereiden) en vervolgens mag je op de wachtbank Begrip voor de angst is er zeker! En dat scheelt zoveel. Toen ik van de week vrijwel geen leven had gevoeld en 2 uur aan de ctg gelegen had mocht ik zelfs de nacht blijven. Na een uur begon ze gelukkig weer goed te bewegen en was ik alsnog weer gerustgesteld, dus heb ik het aanbod van blijven afgeslagen. Ik wil mezelf ook niet gekker maken dan nodig is, daar ben ik ook weer nuchter genoeg voor. Maar.... ik ben zo blij als ze straks schreeuwend en wel ter wereld komt!
Kindjes kunnen zichzelf idd soms niet op temp houden en dan moet je ze goed inpakken. Hier trekken de arabieren zelfs in de zomer nog gerust een maillot aan Of lekker onder de wollen deken Petatje, dat klinkt en beetje als warmteuitslag. Maar het kunnen natuurlijk ook hormoonpukkeltjes zijn. Is haar huis rood en vlekkerig? Dan is het nl. eerder van de warmte.
Dat kan ik me 100 pro voorstellen! hier altijd nog zenuwachtig geweest met 6mnd....nichtje van mij voelde geen leven meer met 6mnd, kindje overleden in de buik. blijft toch in je achterhoofd spelen, laat staan dat het jezelf overkomt! sterkte meis! dikke knuff
zal straks een foto proberen te trekken. Het is vooral op haar rechter wangetje,daar slaapt ze het meest op hmm nogal moeilijk om op foto te krijgen,ze slaapt
Petatje, dat klinkt en beetje als warmteuitslag. Maar het kunnen natuurlijk ook hormoonpukkeltjes zijn. Is haar huis rood en vlekkerig? Dan is het nl. eerder van de warmte.[/QUOTE] nee echt rood en vlekkerig niet. Dacht dat het van de warmte was maar het kunnen ook hormoonpukkeltjes zijn. In ieder geval niets om me zorgen om te maken. het verspreid zich niet over haar hele lichaampje dus
nee echt rood en vlekkerig niet. Dacht dat het van de warmte was maar het kunnen ook hormoonpukkeltjes zijn. In ieder geval niets om me zorgen om te maken. het verspreid zich niet over haar hele lichaampje dus [/QUOTE] hmm zou er denk toch iets opsmeren, maar da's geheel jouw keuze
Lees dit net: daar zakt je broek toch vanaf!:x Peuter bevrijd uit bloedhete auto ASSEN - Een kindje van anderhalf jaar oud is zaterdag in Assen uit een bloedhete auto bevrijd. Drie oplettende omstanders wisten het portier van de wagen te forceren. De auto stond geparkeerd bij winkelcentrum Nobellaan. Door de hitte raakte het kindje tijdelijk buiten bewustzijn. Ambulancemedewerkers hebben het kindje behandeld en weer teruggegeven aan de 26-jarige moeder, die aan het shoppen was. De politie meldt het incident bij Jeugdzorg.
mm dermocrem is een ander woord voor sudo crem volgens google, wat bedoeld is tegen huidirritatie, vooral op de billetjes. (ik gebruik het hier zelfs tegen waterpokken, maar da's ander verhaal) voor de mustella body lotion vind ik dit: Hoe werkt het? Werking Zijn gepatenteerd plantaardig actief bestanddeel versterkt, van bij de geboorte, de natuurlijke ontwikkeling van de nog onvolwassen babyhuid om beter bestand te zijn tegen dagelijkse agressies van de wereld (vervuiling, kalkhoudend water...) tot aan zijn volwassenheid. Zachte jojoba en amandelolie bezorgen een langdurige en onmiddelijke hydratatie. De galamboter omhult de huid met een extreme zachtheid. In een handomdraai is de babyhuid zijdezacht en soepel en wordt ze elke dag sterker voor meer welzijn. Gebruikadvies Elke dag aanbrengen op een schone en droge huid. En als ik de keuze uit deze 2 zou moeten doen zou ik in dit geval nu(op zondag) voor de laatste gaan. maar zou wel langs drogist gaan of ik nog iets beters zou kunnen krijgen. bv dit: Mustela Hydra Bébé Gelaatscreme Algemeen Lichte en vloeibare textuur voor dagelijks het bevochtigen van het gezicht van pasgeborenen en babys met gevoelige huid Hoe werkt het? Werking Zijn gepatenteerd plantaardig actief bestanddeel, exclusief Mustela, versterkt de natuurlijke ontwikkeling van de nog onvolwassen babyhuid om beter bestand te zijn tegen dagelijkse agressies van de wereld (vervuiling, kalkhoudend water) tot aan zijn volwassenheid. De combinatie van jojoba- en zachte amandelolie bezorgt een langdurige en onmiddelijke hydratatie. Galamboter geeft de huid een extreme zachtheid. Zijdezacht en soepel wordt de babyhuid elke dag sterker voor meer welzijn. Gebruikadvies Elke dag op het gezicht aanbrengen.
Petatje, het lijkt mij hormoonpukkeltjes. Hier ff een fotootje van Sebas met hormoonpukkeltjes. Hoef je niets aan te doen, trekt na een paar dagen gewoon weer weg
Whahaha, ff lachen! Sebas werd net echt bloedje chagerijnig wakker! In een poging om 'm weer vrolijk te krijgen vertel ik 'm dat wel een lekker fruitje beneden gaan eten, aardbeien of perzik...wat zegt meneer: wil dat niet, wil alleen maar gezond fruit! haha, hou dan je gezicht maar eens strak.
Petatje, lijkt met hormoonachtige reactie. Komt vaak voor als je borstvoeding geeft. maar wel zielig hoor voor je moppie, denk je dat ze er last van heeft? x
Oh ik ben weer spuit 11, na het zien van de foto geschreven maar ondertussen een telefoontje gehad. Dus ehhh iedereen denkt dat het hormoonuitslag is Goed bedoelt mijn reactie.
nee ze heeft er niet echt last van. ga er dan toch wat bodylotion op doen en morgen ff iets anders halen.
petatje ik vind het ook hormoonpukkeltjes lijken. Ik smeerde bij Ymke overigens nooit wat op plekjes hoor, alleen onder dr luier. Als het echt eczeem is ofzo ging ik naar de dokter. Wij gaan zo even in de stad eten, om er toch even uit te zijn...