Juli 2010 mama's deel 6

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hier hetzelfde als guppie. Alleen op hele droge plekjes, of eczeemachtige plekjes en luieruitslag smeer(de) ik wat. Ik zou er zelf niets op doen hoor. Mocht je er toch iets op willen doen, dan zou ik er in ieder geval op letten dat het niet geparfumeerd is.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En hier ook geen grote smeerder!!! En sluit me verder aan bij pooh en guppie :D

Hier niet normaal meer, Rinze heeft net gedronken en zit met een hydrofiel tegen mn andere borst, die is dus nu doorweekt het stroomt er gewoon uit! Vreemd he dat hij krampjes heeft ;)

3. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Ach arm manneke! Je hebt voeding voor een half weeshuis! ;)
    Mss eerst de ergste stuwing eruit masseren of kolven, of horizontaal liggend voeden?

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja heb dus mn rechterkant wat leeggemasseerd en links ook wat + hij heeft er uit gedronken. Maar dat het zooo lang gewoon echt leegstroomt, ongelooflijk eigenlijk.. HIHI!!

Ik zei al, bekertje eronder, heeft Jildou vanavond ook nog wat :p !!

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    haha Sam. lig bijna van men stoel. :D:D

hier net ff onze nieuwe dolce gusto geprobeerd. is best lekker. :)

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Whaha, da's wel het toppunt van hollandse zuunigheid ;)

Bekertje eronder en invriezen. Je kan niet vroeg genoeg aan je voorraad beginnen :p:D

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whaaaa Lucky, heerlijk meis:D! Lekker van genieten en stug blijven zitten;)...

Bah Eline wat vervelend meis dat je je zo rot voelt! Knuffel meis...

Wauw Es wat een popje:D! Geniet lekker van elkaar...

Whihihi Sam, gelukkig maar! Maaruh... hier ook zonder pijn vanmiddag;). Pieuw is weer een hele opluchting (letterlijk en figuurlijk):p!

Wat heerlijk Sue dat je zo'n goede nacht hebt gehad! Toppie meis:D.

Boeh voor je keelpijn Pam! Hopelijk gaat het snel over meis...

Fijn dat je een wandeling hebt kunnen maken Pooh! Beterschap voor Sebas meis... Fijn dat de uitslag weg is, nu de verhoging/koorts nog! Dikke knuffel buddy!
    Wat schattig meis die foto van Sebas als baby! Wat een mooi mannetje zeg:D. Whahahaha geweldige opmerking, hoezo bij de handje:p?!

Hoe is het met jou Elea en met je meiden?

Fijn Bella dat je je weer goed voelt!

Knuffel Guppie!

Jeetje Angel... Goed meis dat je gebeld hebt! Sterkte lieverd!

Ahhhhhh wat een liefie Petatje!

Jeetje Sam dat gaat goed daar bij jou.... Voeding in overvloed zo te lezen!

Hier; helemaal goed! Mannetjes liggen lekker te slapen en mama even tijd voor haar forumvriendinnetjes;):D... Kan echt merken dat het iedere dag beter gaat, zowel met mijzelf als met Luca. Heb wel last van stuwing, echt size watermeloen maar gelukkig (klopt af!) geen pijnlijke stuwing...

8. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hey! Ik heb je net weer terugge-pbt! Lekker dat het goed gaat met jullie! Haha, manlief al afgedraaid? ;)

9. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    bleagh. de weeen zijn nu al even onregelmatig dus zal vandaag denk ik niet meer doorzetten......wellicht vannacht :D je kunt hopen he ;) Ben wel benieuwd of er al meer ontsluiting is....

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Manlief heeft 2 nachten de voedingen gedaan dus die ligt nu even uitgeteld op bed;)... Ga hem zo wakker maken want mama heeft trek, dus hij moet aan de bak!

11. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hoi ladies,

hebben we nog nieuws sinds vanmorgen.. babynieuws of nieuws over weeen?

Heb net nog even de wekelijkse boodschappen gedaan. Begint nu best zwaar te worden moet ik zeggen. Helemaal omdat ik ook nog thuis heb opgeruimd en wasjes heb gedraaid. Miss toch maar eens rustiger aan gaan doen.

Ryan had net 39.5 graden koorts. Hij ligt nu even te slapen. Ben benieuwd hoe hij strakjes is.

liefs,
    mamaT

12. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Vanmiddag heerlijk tukkie gedaan en net boodschappen gehaald in een overdrukke supermarkt. Moesten echt rennen voor vlees en salade hoor....pfieuw... en dan waren ze nog maar 5 minuten open.
    M'n ouders komen zo bbq-en hier. Gezellig!
    Hier staat trouwens een heerlijk verfrissend windje, het enige is nu wel dat we de parasol nu niet op kunnen zetten omdat het te hard waait.

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Beterschap voor Ryan MamaT!

Gezellig Lizz dat je ouders komen bbq'en! Geniet ervan meis...

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoihoi

hier net terug uit het zkh ..ctg en echo gehad...onze meid doet het prima veel actie wat buiken betrefd ..ze lag flink te draaien met het hoofdje daar beneden ..hebben een fijne gyn gehad die ook heel duidelijk was met alles..we hebben afgesproken dat als ik het niet vertrouw in welke zin dan ook dat ik weer terug kom ...en als ik het helemaal niet trek gaan overleggen kwa inleiden..maar hij verwacht zelf dat het niet nodig is en ik 1 deze dagen beval ..;) gingen weg en zei vanacht haha..nou ja eerst zien dan geloven ..maar hij vind het ook zonde om me nu in te leiden als het niet nodig is ..dus trek ik het echt niet meer dan bellen ..dus hou me nog ff sterk en dan kijk ik weer verder...

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Dikke knuffel Angel!

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Angel gelukkig alles goed met je meisje, ik hoop je dat het vannacht gebeurd zeg. Knuffel voor jou

Dithje fijn dat alles goed gaat meid. Wat is het een knap mannetje zeg

Lizz lekker bbq, eet smakelijk alvast

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat fijn Angel dat jullie meisje het goed doet! Nu maar hopen dat de gyn gelijk krijgt;)... Ik duim voor jullie meis en een dikke knuffel!!

Dank je wel Eline!

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje fijn dat jullie man het goed doet en jezelf ook natuurlijk ...;)

het gesprek heeft idd goed gedaan dus we gaan nog ff sterk blijven en kijken wat er gebeurt ..anders grijpen we in..

ga nu ff liggen en bij komen want pff hakt er toch altijd weer in ..

dikke knuf voor jullie allemaal

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hahaha bedankt :p .. Jildou heeft gister ook nog wat bv gehad. Had zo'n stuwing dat ik ff 1 keer mocht kolven. Anders kon ik ook niet slapen waarschijnlijk ;) !!

Dithje hopelijk wordt het ook niet pijnlijk dan!! En super dat ook weer gelukt!! Mijn darmen denken dan moeten we vandaag ook meteen maar goed aan de slag... Weet niet of ik daar zo blij mee ben ;) !! HAHA!!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat fijn Angel dat alles goed gaat daarbinnen en hopelijk beval je idd snel!! Dikke knuffel!!

Deel Deze Pagina