Oh angel wat ben je een bikkel zeg! Ik hoop ook voor je dat het snel gedaan is nu, wat moet jij ervoor werken zeg... Sam, wat heerlijk dat je al zoveel melk hebt joh! Hoewel het ook wel lastig zal zijn, maar je hebt iig produktie Oh sjips, ben ik de rest alweer vergeten... Wij hebben heerlijk gegeten. Had precies het goede pleintje uitgekozen in de schaduw met veel wind. Het eten maakte me toen geen bal meer uit, daar zitten was al onbetaalbaar voor mij. Ymke was ook een engetje, dus wat wil een moeder dan nog meer? sja bevallen misschien hahaha! Ga nu lekker in de tuin zitten, want hier binnen is het niet te harden. Ymke heeft vanmiddag niet geslapen dus die gaat nu vast haar bedje in. Hebben we lekker de hele avond aan onszelf. Vraagje trouwens; zou ik via de vk ook iets kunnen krijgen om beter te kunnen slapen? Of kan dat alleen in het zkh? Ik heb wel een miljoen over voor een goede nacht slaap!
@angel fijn dat je meisje het goed doet en voor jou een dikke knuffel verder alles gelezen maar heb geen animo om te reageren sorry....
@ mamaT: jij ook al een kind met koorts? Beterschap voor Ryan en sterkte voor jou! @ Angel: super dat het goed was in het zh, en dat je een goed gesprek hebt gehad met de gyn! Wat ik vanmiddag al zei: ik vind je echt een bikkel! Hopelijk krijgt de gyn gelijk @ guppie: het lijkt mij van wel. Gewoon ff met d'r overleggen joh. Lekker zo'n spontaan etentje! En als je dochter dan ook nog eens zich voorbeeldig gedraagt dan ben je als mama echt heel blij! @ hier: Sebas is druk genoeg, maar ook echt zooooo vervelend! Hij wilde ook niet eten (da's echt niks voor hem, want hij eet normaal zelfs z'n bord op als je 'm niet tegen houdt), dus 'm net maar naar bed gedaan. Dan maar zonder eten. Wel wat vroeger dan normaal, maar langer gingen we niet trekken hoor. Had hij gewoon weer 39,7, dus de volgende zetpil er maar weer in. Ook waren de vlekken weer in alle hevigheid terug. Ik ga uit van warmteuitslag, maar anders moet de huisarts morgen maar ff kijken hoor. Ben echt compleet gesloopt. Heb erg veel last van m'n rug en linkerbeen/-lies. Ben dus maar even op bed gaan liggen met het boek wat ik mezelf gisteren kado heb gedaan. En eerlijk...ik zit er stiekem best wel ff doorheen.... Maar ik stop ff m'n kop in het zand8)
@guppie ja meestal kun je ook via de vk medicatie krijgen voor beter te slapen maar als ik daar heel eerlijk mijn mening over mag geven.....bedenk je goed dat die medicatie ook niet alles is en er ook een bepaalt risico aan zit, slaap medicatie is toch een vrij "heftige" medicatie. maar das mijn mening meid (niet verkeerd bedoelt )
@pooh beterschaop voor je ventje en idd anders morgen ff naar de ha. maar ik hoor veel van deze verhalen van mensen met jonge kids die dit ook hebben koorts en rode bultjes/puntjes. hele dikke knuff voor jou meid nog ff het einde is echt in zicht
het word met de dag gekker hier hahaha..... eerst flinke ruzie (knok pratij) geweest in de friture 2 straten verderop..... gisteren de supermarkt hier in het dorp overvallen.... en nu staat er politie en ziekenauto in de straat
Heerlijk zo'n etentje Guppie! Daar kan een mens wat mee en blij van worden. Gewoon vragen aan de vk meis en anders via de huisarts! Jeetje Pooh Sebas heeft het zo te lezen weer goed te pakken. Misschien handig inderdaad om morgen de huisarts even naar hem te laten kijken. Sterkte ermee in ieder geval! Welk boek heb je jezelf kado gedaan dan meis? Enne... snap best dat je er doorheen zit hoor, dikke knuffel! Joh Kikkert, gaat lekker daar... Zo gebeurt er niets en zo van alles in een paar dagen!
Guppie lekker uit eten zeg. Ik zou het idd met de verloskundige overleggen. Dat slaaptekort is ook waardeloos Pooh beterschap voor sebas. Snap dat je er af en toe doorheen zit meis. Knuffel Kikkert wat een drukte bij jou daar int dorp
pooh en mamat beterschap voor sebas en ryan!! angel ik hoop zo dat eht nu echt sne; gaat dorzetten meid! Pooh logisch hoor dat je er een beetje doorheen zit! Niet alleen lichamelijk maar vooral geestelijk. Ik heb dat ook heel erg en weet soms niet waar ik het moet zoeken zeg maar.. Hele dikke knuffel Kikkert jeetje wat gebeurd er veel idd! guppie heerlijk dat je zo genoten hebt van het eten en dat ymke zon enkgeltje was! Geniet van je avond meis! Hier heerlijke dag gehad in vergelijking met vorige dagen! Sam heeft nog heel even geslapen toen heb ik heel de badkamer gedaan en nog een wasje en daarna super gezellig gegeten en Sam ging ook nog eens zonder morren in 1x slapen Wat een heerlijk ventje is het toch! hhahaha klinkt een beetje stom maarja
hello Ik heb alles gelezen, maar ik ben zo moe dat ik naar bed ga zo famdag was wel leuk, maar ben niet zo gezellig nu dus ik ga dr van tussen allemaal dikke knuff
:x komt net onze buurman langs blijft dat hij ook zijn appartement aan t verkopen is (particulier en 20.000euro minder dan ons) en hij heeft al 3 kijkers gehad en wij in 1 1/2 jaar nog geen een....ik moet wel erbij zeggen dat zijn appartement heel oud is van binnen en er nog veel moet gebeuren maar grrrr....
Dames, hier nog even m'n laatste buikfoto.. Hihi heb ik s nachts na het breken van mn vliezen nog even gemaakt !! Moet natuurlijk wel even alles mooi afsluiten HAHA!!
Thanx meiden! Heb nu lekker een uur op bed gelegen en... ik geloof dat ik er morgen pas weer uit ga komen.... Voel me echt niet fijn Dus ik denk dat ik maar gauw ga slapen (ook al is het nog vroeg) en wordt het vanzelf morgen. Dan hopelijk morgen weer een betere dag. @ Kikkert: o jee, is iedereen de warmte naar z'n hoofd gestegen? Balen zeg, dat de buurman al wel kijkers heeft gehad. @ Dithje: het boek: Sophie Kinsella, Ken je me nog? In de categorie: gaat nergens over en leest hap slik weg Veel spannender of intelligenter ga ik nu ook niet redden hoor @ bella: klinkt als een heerlijke dag! Nou meisjes, ik meld me dus af voor vandaag. Iedereen een goede nacht toegewenst!
sam je liet me even denken aan dat ik ook nog ff een fototje moest maken hihi......dus meiden bijdeze (wel met cam dus geen top kwaliteit)
Pooh dikke knuffel meid en slaap maar lekker!!! Kikkert, zooo die zit echt laag.. Je ziet het bij mij he dat hij niet heel laag al zat.. Was ook logisch want Rinze zat ook niet erg laag !!
Fijn dat het steeds beter gaat Dithje. Het heeft wel even tijd nodig he, dus doe je wel rustig aan? Wat een geluk dat je stuwing (nog) niet pijnlijk is. Ik had er gewoon koorts van, zo pijnlijk! En nog steeds last van knoeperharde borsten al L.yvia er te lang tussen laat zitten. Met de meiden gaat het goed, al is L.yvia sinds gisteren wel erg witjes en slaperig... Dus we houden haar maar even extra in de gaten. Het blijft toch een beetje een zorgenkindje he Liefs Elea